|
|
| Pagina 6 van 10 |
[ 149 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 10 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bericht Re: Aalst riskeert boete van 18.500 euro
Twan schreef: van off. site: 06-02-2008 - Zaak FCV Dender EH - VC EA 2002 (BVB) uitgesteld Citeer: Het sportcomité - afdeling Disciplinaire Zaken - stelde op verzoek van de raadsman van VC EA 2002 de zaak waarin zowel VC EA 2002 als scheidsrechter Gumienny werden opgeroepen n.a.v. het verslag van laatstgenoemde, uit tot 27 februari. Bron: eendracht-aalst.be Den bond kan mij ne schone verjaardagscadeau doen door ons vrij te spreken. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 06 Feb 2008, 18:42 |
|
|
Miniem
Ik stel het volgende voor ;
laat al diegene die mee gedaan hebben aan dat oe oe geroep zich kenbaar maken, en zich bereid verklaren om mee bij te dragen aan de eventuele boete die ons ploeg zou opgeleghd worden... Naief ?? Waarschijnlijk wel ....Desondanks durf ik nu hier te stellen dat ik er alles zal aan doen om al die zeveraars die zich bezondigen aan acties die ons ploeg kunnen beschadigen, zoder aarzelen zal aanklagen. |
| 08 Feb 2008, 0:27 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
LASAKRA schreef: Ik stel het volgende voor ; laat al diegene die mee gedaan hebben aan dat oe oe geroep zich kenbaar maken, en zich bereid verklaren om mee bij te dragen aan de eventuele boete die ons ploeg zou opgeleghd worden... Naief ?? Waarschijnlijk wel ....Desondanks durf ik nu hier te stellen dat ik er alles zal aan doen om al die zeveraars die zich bezondigen aan acties die ons ploeg kunnen beschadigen, zoder aarzelen zal aanklagen. Ik weet niet of gij aanwezig waart op de wedstrijd, maar ik heb totaal niks gehoord, zelfs dender-supporters die in de zittribune zaten in het midden van het plein hebben niks gehoord. Het aantal supporters dat da geroepen heeft zal toch minimaal geweest zijn. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 08 Feb 2008, 0:49 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
het is duidelijk dat de match op dender nooit aanleiding kon geven tot het stilleggen van de wedstrijd ware het niet dat het ene gumienny was die per se arbiter moest zijn... ik denk dat zowat iedereen hierover eens is.
Anderzijds kan ik lasakra ook volgen, en zijn er inderdaad mensen die de club op termijn enorm veel geld kunnen kosten. voorwerpen naar spelers of scheidsrechters gooien, spuwen, racistische geluiden ed... het gaat soms wat ver, en het zijn inderdaad maar enkelingen. ik herinner me ooit nog de eindrondematch op wevelgem city... schitterend was dat, toen er een paar die "erover gingen" nekeer goe op hun plek werden gezet, door de rest van de eendracht aanhang. ook dat was een schitterend -momentals er zal moeten betaald worden, zult ge ze ni horen pieken, die da bijvoorbeeld op het veld stonden in nieuwkerken soit deze discussie is hier al gevoerd zeker he |
| 08 Feb 2008, 8:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
LASAKRA schreef: Ik stel het volgende voor ; laat al diegene die mee gedaan hebben aan dat oe oe geroep zich kenbaar maken, en zich bereid verklaren om mee bij te dragen aan de eventuele boete die ons ploeg zou opgeleghd worden... Naief ?? Waarschijnlijk wel ....Desondanks durf ik nu hier te stellen dat ik er alles zal aan doen om al die zeveraars die zich bezondigen aan acties die ons ploeg kunnen beschadigen, zoder aarzelen zal aanklagen. Dit kan jij toch niet menen man? Ga jij hier even de supporters hier beschuldigen? De speaker heeft het tweemaal omgeroepen zonder dat er spreekkoren waren. Daarmee steek je natuurlijk de lont aan het vuur... Komt daarbij dat die ref 'roel roel roel' als oe oe oe interpreteert. Komt daar nog bij dat Munyaneza de supporters van Aalst zonder enige reden komt uitdagen. En jij gaat ons hier wat beschuldigen? Ik betwijfel sterk of jij wel op de match aanwezig was. |
| 08 Feb 2008, 13:57 |
|
|
Miniem
Ik was inderdaad aanwezig en kan alleen maar zeggen dat er inderdaad misplaatste oe oe geluiden te horen waren. Op een bepaald moment heb ik me omgedraaid en aan een paar gasten(want ik kan hen moeilijk supporters noemen) gevraagd om daarmee te stoppen. Hun antwoord was nog meer geroep. Het is pas nadat de scheidsrechter voor de 2de maal heeft laten omroepen om daarmee op te houden dat er mee gestopt werd.
Hopelijk zien ze op den bond in dat het hier maar om een fractie van de aanwezige supporters gaat en worden we niet te zwaar beboet.... |
| 08 Feb 2008, 14:50 |
|
|
Scholier
LASAKRA schreef: Ik was inderdaad aanwezig en kan alleen maar zeggen dat er inderdaad misplaatste oe oe geluiden te horen waren. Op een bepaald moment heb ik me omgedraaid en aan een paar gasten(want ik kan hen moeilijk supporters noemen) gevraagd om daarmee te stoppen. Hun antwoord was nog meer geroep. Het is pas nadat de scheidsrechter voor de 2de maal heeft laten omroepen om daarmee op te houden dat er mee gestopt werd. Hopelijk zien ze op den bond in dat het hier maar om een fractie van de aanwezige supporters gaat en worden we niet te zwaar beboet.... Het zal dan toch wel degelijk gebeurt zijn he. Het zijn zo'n clowns die de reputatie van de club verpesten! Hopelijk denken ze de volgende keer 2 keer na. |
| 08 Feb 2008, 18:06 |
|
|
Junior
Daaraan zie je hoe selectief we horen he. Ik stond rechts achter de goal en heb ook niks gehoord ma mijne kozn die naast mij stond heeft mij gezegd dat er wel degelijk geroepen is!
|
| 08 Feb 2008, 19:44 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 09 Nov 2006, 10:59 Berichten: 194 Leeftijd: 39 Locatie: Koningslo (Vilvoorde) |
ik stond ertussen waar ze da riepen, twas ni in de staan achter de goal, ma zo in de breedte dicht bij de hoek beneden. beschamend was het
_________________ Eendracht Aalst, the road to the cup! See you in May |
| 10 Feb 2008, 14:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
ik stond daar ook, 't is wel degelijk gebeurd, en t was toch ne man of 30-40 zelle die riep (zo'n 20tal van de zittribune en onze eigen 14-15 jarige jeugdspelers waren goed aan t mee doen beneden aan de afsluiting) En dat zijn er inderdaad weinig (een "bagatel") maar t blijven er 40 teveel
![]() |
| 10 Feb 2008, 14:23 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
wete dat ze int vervolg een bord uithangen in elk stadion ze. dit mag je roepen, dit niet. Je mag zoveel keer springen, je mag zoveel keer iets drinken, je mag zoveel keer om ent weer lopen... kom eh jonges.... ier is van een mug nen olifant gemaakt. te beginnen al met de scheidsrechter himself
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 10 Feb 2008, 14:48 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik denk dat het bestuur al heel blij is dat het gisteren heel rustig gebleven is. Met de match tegen nieuwkerke waas uit de heenronde in het achterhoofd, was het gisteren toch een beetje spannend. Het is me echte opgevallen dat de gasten die daar de grote jan uithingen op het veld, gisteren zelfs niet naar de tribune durfden kijken ...
|
| 11 Feb 2008, 8:51 |
|
|
Miniem
Ik heb zondag vernomen dat Munyaneza en Phillipovitch zouden komen getuigen op de zitting ten gunste van Aalst. Indien dit zo zou zijn kan dat misschien de uitspraak gunstig beinvloeden. Laat het ons hopen.
|
| 12 Feb 2008, 11:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
LASAKRA schreef: Phillipovitch Welk beest is dat zeg ??? |
| 12 Feb 2008, 12:03 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
LASAKRA schreef: Ik heb zondag vernomen dat Munyaneza en Phillipovitch zouden komen getuigen op de zitting ten gunste van Aalst. Indien dit zo zou zijn kan dat misschien de uitspraak gunstig beinvloeden. Laat het ons hopen. Of aan hun getuigenis veel waarde zal worden gehecht is maar de vraag. Munyaneza zal getuigen om zelf een schorsing te ontlopen en Filipovic zal door schoonmama'ken De Smaele worden aangemaand op te stesselen naar den bond. Ik meen dat er nog een derde, belangrijkere getuige is die à décharge zou willen optreden, met name Karel De Gucht die ook op de wedstrijd aanwezig was en de zaak overtrokken vindt. Of is dit een kwakkel ? |
| 12 Feb 2008, 12:22 |
|
| Pagina 6 van 10 |
[ 149 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 10 Volgende |