Transfers 2009-2010 - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Transfers 2009-2010
Casual1919 schreef:
marc2 schreef:
Kgeef superdosis volledig gelijk, nogmaals, we moeten zelf schuld bekennen. Door elke week te applaudiseren of door - hoe dikwijls al dit seizoen - een gelaten begrafenissfeer help je de spelers ook niet. Werkt dit geen ( onbewuste) gemakzucht bij spelers in hand.....(??) Immers in achterhoofd van spelers zit ...." als we falen zal het nog zo erg niet zijn"......
Ik ga niet zeggen dat we snel moeten beginnen kankeren en fluiten maar als je week in week uit zo een snertmatchen ziet, bovendien me bitter weinig duelkracht en inzet, dan vraag ik me ook serieus af hoor waar sommigen het halen om te applaudiseren...... dat lijkt me verre van een logische reactie !!
In ieder geval, ik ben dit seizoen ook al veel te braaf en gelaten geweest maar na zo een snertmatch gelijk als zondag (onder andere) ga je me niet zien wachten tot ze in kleedkamer zijn en ga ik ze nog veel minder applaus geven,hé.

Mijn applaus ging zondag uit naar spelers als VanDamme, Steurs, ... die er wel voor gingen, en zelfs al een heel seizoen. Die gasten de rug toekeren na de match zou unfair zijn.

Nu heb je wel gelijk dat er collectief over het hele seizoen te weinig gebracht is door de spelers. Ook door de supporters maar dat is dan weer een logisch gevolg na het falen van de ploeg.

Ik heb het wel voor protestacties met doeken als 'geen woorden maar daden' en dergelijke.
Of ludieke acties zoals tegen Wielsbeke waar een deel van de spionkop met het rug naar het veld stond.
Uitfluiten zal je me nooit zien doen (met uitzondering enkele seizoenen geleden naar Lecompte toe).

we moeten niet op de ploeg reageren enkel op den trainer!

"dillen buiten!" :EA:

11 Mar 2009, 20:20
Vaste Waarde

boer touch schreef:
Casual1919 schreef:
marc2 schreef:
Kgeef superdosis volledig gelijk, nogmaals, we moeten zelf schuld bekennen. Door elke week te applaudiseren of door - hoe dikwijls al dit seizoen - een gelaten begrafenissfeer help je de spelers ook niet. Werkt dit geen ( onbewuste) gemakzucht bij spelers in hand.....(??) Immers in achterhoofd van spelers zit ...." als we falen zal het nog zo erg niet zijn"......
Ik ga niet zeggen dat we snel moeten beginnen kankeren en fluiten maar als je week in week uit zo een snertmatchen ziet, bovendien me bitter weinig duelkracht en inzet, dan vraag ik me ook serieus af hoor waar sommigen het halen om te applaudiseren...... dat lijkt me verre van een logische reactie !!
In ieder geval, ik ben dit seizoen ook al veel te braaf en gelaten geweest maar na zo een snertmatch gelijk als zondag (onder andere) ga je me niet zien wachten tot ze in kleedkamer zijn en ga ik ze nog veel minder applaus geven,hé.

Mijn applaus ging zondag uit naar spelers als VanDamme, Steurs, ... die er wel voor gingen, en zelfs al een heel seizoen. Die gasten de rug toekeren na de match zou unfair zijn.

Nu heb je wel gelijk dat er collectief over het hele seizoen te weinig gebracht is door de spelers. Ook door de supporters maar dat is dan weer een logisch gevolg na het falen van de ploeg.

Ik heb het wel voor protestacties met doeken als 'geen woorden maar daden' en dergelijke.
Of ludieke acties zoals tegen Wielsbeke waar een deel van de spionkop met het rug naar het veld stond.
Uitfluiten zal je me nooit zien doen (met uitzondering enkele seizoenen geleden naar Lecompte toe).

voila, da's gesproken ze, laat er ons zaterdag op la lou al mee beginnen, van de eerste tot de laatste minuut.

11 Mar 2009, 21:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
nonkeltje schreef:
boer touch schreef:
Casual1919 schreef:

voila, da's gesproken ze, laat er ons zaterdag op la lou al mee beginnen, van de eerste tot de laatste minuut.

beuh, kwil de trainer eve hard buite als iedereen hier, maar een hele match tege de coach zingen :nieje:

supporting iendracht oilsjt is everything! :EA:

12 Mar 2009, 0:17
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Zijn er nu feitelijk al transfers?

12 Mar 2009, 1:59
Vaste Waarde

Volgens mij is die Traoré ook maar ene die toevallig eens ne goeien dag gehad heeft. De cijfers bewijzen alleszins dat het ne spits is die quasi nooit scoort. Al is die heisa er vorig weekend blijkbaar wel uitgebroken door Italiaanse investeerders met nen hoek af en was Traoré daar eerder het slachtoffer dan de oorzaak van. Allé, toch volgens wat ik gelezen heb.

Trouwens, we hebben niks, daar ben ik het niet mee eens. We hebben zowel in de verdediging, het middenveld als de aanval spelersmateriaal dat toch wel moeiteloos het niveau van derde zou moeten aankunnen, of zelfs meer. Alleen komt het er van geen kanten uit en zit ge met nen trainer die er echt geen verstand van heeft. Zet hier iemand met verstand van zaken en dan moet ge met deze kern toch voor niemand onderdoen in onze reeks zeker. Maar dan geven ze best wel op tijd een signaal dat ze niet voortwillen met Dillen, vooraleer al uw beste spelers eieren voor hun geld gekozen hebben en op een ander getekend hebben.[/quote]
Groot gelijk hopelijk gebruiken ze hun verstand anders word het weer een verloren seizoen.

12 Mar 2009, 15:56
Freak

Leeftijd: 35
hansken schreef:
dat van dessaer is bijlange nog ni zeker ze :nieje:

idem over roel trouwens

Vandamme verlaat aalst meer dan waarschijnlijk voor kv mechelen zegt hij in HLN,hij zegt ook dat hij niet meteen wil gaan en eerst nog een seizoen wilt groeien bij ons.De ridder gaat eerstdaags met hem praten over een contractverlegging ,maar een aanbod van kv mechelen zou ik nu toch niet laten liggen ,hoe spijtig het ook zou zijn dat hij weg is.

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 14 Mar 2009, 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.

14 Mar 2009, 10:30
Ancien

Leeftijd: 45
pfffffffff... da hij dan maar direct vertrekt hé seg
triestig allemaal, tees wordt duidelijk het jaar waarin we het verkloten en al onze beste spelers kwijt zullen zijn

14 Mar 2009, 10:31
Freak

Boris schreef:
triestig allemaal, tees wordt duidelijk het jaar waarin we het verkloten en al onze beste spelers kwijt zullen zijn

Eventjes voor duidelijk te zijn:hij zelf zegt ook dat hij nog niet klaar is voor eerste en nog niet echt aan een transfer denkt en dat het vooral afhangt van wat ons bestuur hem voorstelt,dus laten we hopen.Hij zegt verder ook dat het mogelijk is dat Kv mechelen hem een seizoen uitleent aan aalst.Het komt er dus grotendeels op neer dat hij volgend seizoen hier nog zou spelen.

14 Mar 2009, 10:36
Ancien

Iendrachter90 schreef:
Boris schreef:

Eventjes voor duidelijk te zijn:hij zelf zegt ook dat hij nog niet klaar is voor eerste en nog niet echt aan een transfer denkt en dat het vooral afhangt van wat ons bestuur hem voorstelt,dus laten we hopen.Hij zegt verder ook dat het mogelijk is dat Kv mechelen hem een seizoen uitleent aan aalst.Het komt er dus grotendeels op neer dat hij volgend seizoen hier nog zou spelen.

Da uitlenen, da moet dan wel met het akkoord van ons bestuur zijn en dat gaat NOOIT gebeuren. Da wij een beetje onzen energie gaan steken in ne speler die toch weggaat?

Als hij wegkan, heeft hij alleszins gelijk dat hij het doet.

14 Mar 2009, 10:40
Freak

Boris schreef:
Iendrachter90 schreef:
Boris schreef:

Da uitlenen, da moet dan wel met het akkoord van ons bestuur zijn en dat gaat NOOIT gebeuren. Da wij een beetje onzen energie gaan steken in ne speler die toch weggaat?

Als hij wegkan, heeft hij alleszins gelijk dat hij het doet.

Kzal het belangrijkste stuk uit het artikel is overtypen zodat er geen onduidelijkheden zijn.

14 Mar 2009, 11:08
nieuw in de eerste ploeg

hansken schreef:
nonkeltje schreef:
boer touch schreef:

beuh, kwil de trainer eve hard buite als iedereen hier, maar een hele match tege de coach zingen :nieje:

Gene paniek jongens den dillen is al oon het onderhandelen me een ander ploeg !! :D

14 Mar 2009, 11:43
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
efkes buiten de topic,zouden er volgend jaar sponsors verdwijnen en/of bijkomen?want als ge het hier allemaal leest wie er in de belangstelling staat van wie dan ook,zou het wel eens ne leegloop kunnen worden na dit seizoen en dan vraag ik mij af met wat ze nieuwe spelers gaan aantrekken...of met wie zijn centen? want zonder sponsors,geen (betere of even goede)ploeg? er is natuurlijk ook niet eindeloos geld van die mannen te verwachten denk ik zo.... :wadde:

14 Mar 2009, 12:05
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Iendrachter90 schreef:
hansken schreef:

idem over roel trouwens

Vandamme verlaat aalst meer dan waarschijnlijk voor kv mechelen zegt hij in HLN,hij zegt ook dat hij niet meteen wil gaan en eerst nog een seizoen wilt groeien bij ons.De ridder gaat eerstdaags met hem praten over een contractverlegging ,maar een aanbod van kv mechelen zou ik nu toch niet laten liggen ,hoe spijtig het ook zou zijn dat hij weg is.

Ik begin die mannen van KV Mechelen stillekesaan strontbeu te geraken...
Dat gaat waarschijnlijk allemaal via Guy Deshommes. Vroeger nog bij ons als hulptrainer en nu scout voor Kv Mechelen. Scout lijkt mij nogal een groot woord, ik denk dat hij enkel hier bij ons wat jeugd komt wegkapen.
Eerst De Langhe zijne kop zot gemaakt, dan Podevyn geprobeerd, en nu Van Damme proberen.

14 Mar 2009, 13:06
Freak

Stijn schreef:
Iendrachter90 schreef:
hansken schreef:

idem over roel trouwens

Ik begin die mannen van KV Mechelen stillekesaan strontbeu te geraken...
Dat gaat waarschijnlijk allemaal via Guy Deshommes. Vroeger nog bij ons als hulptrainer en nu scout voor Kv Mechelen. Scout lijkt mij nogal een groot woord, ik denk dat hij enkel hier bij ons wat jeugd komt wegkapen.
Eerst De Langhe zijne kop zot gemaakt, dan Podevyn geprobeerd, en nu Van Damme proberen.

strontbeu, kv mechelen is een van de weinige ploegen die tenminste nog moeite doet om ne jonge gast te komen scouten in derde. als van damme de kans krijgt, awel da moet hij die grijpen. en die scout is inderdaad deshommes. wees blij dat er belangstelling is voor onze jeugd, naar ne van mieghem of franck komen ze nie kijken wees gerust! wij spelen derde, leer er mee leven dat je beste spelers vertrekken... Er wordt de komende dagen gepraat met vandamme!! jongens toch, die jongen had al lang een contract moeten hebben. Ze hebben podevijn inder tijd een contract voorgesteld met enkel premies... Da ge dan zegt kus mijn kl*t*n, is normaal. De langhe is inderdaad een ander verhaal, dienen had het iets te hoog in zijnen bol...

14 Mar 2009, 13:40
nieuw in de eerste ploeg

champagne schreef:
hansken schreef:
nonkeltje schreef:

Gene paniek jongens den dillen is al oon het onderhandelen me een ander ploeg !! :D

en wie is die ongelukkige ploeg dan wel? :D

14 Mar 2009, 14:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 280