|
|
| Pagina 6 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Hugo schreef: Bakkie schreef: boer touch schreef: mich wil blijven! hopelijk raken ze er rap uit! Volgens mij zal hij blijven [/quoteIk hoop van ganser harte dat je gelijk krijgt, maar het duurt veel te lang naar mijn goesting alvorens ze een beslissing nemen omtrent Michael. ![]() Het duurt ook lang eer ze met transfer nieuws komen,iemand van het bestuur zei me vorige week dat ze met iemand aan het onderhandelen waren maar het duurt precies ook lang eer er daar nieuws van verschijnt Als ze de spelers groep kunnen bij elkaar houden,ben ik eigenlijk wel al heel content _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 02 Jun 2010, 18:31 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Bakkie schreef: Hugo schreef: Bakkie schreef: Volgens mij zal hij blijven [/quoteIk hoop van ganser harte dat je gelijk krijgt, maar het duurt veel te lang naar mijn goesting alvorens ze een beslissing nemen omtrent Michael. ![]() Het duurt ook lang eer ze met transfer nieuws komen,iemand van het bestuur zei me vorige week dat ze met iemand aan het onderhandelen waren maar het duurt precies ook lang eer er daar nieuws van verschijnt Als ze de spelers groep kunnen bij elkaar houden,ben ik eigenlijk wel al heel content Als men volgend seizoen wil kampioen spelen dan zal er wel versterking nodig zijn. |
| 02 Jun 2010, 19:00 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
eendrachter'80 schreef: Bakkie schreef: Hugo schreef: Volgens mij zal hij blijven [/quoteIk hoop van ganser harte dat je gelijk krijgt, maar het duurt veel te lang naar mijn goesting alvorens ze een beslissing nemen omtrent Michael. ![]() Het duurt ook lang eer ze met transfer nieuws komen,iemand van het bestuur zei me vorige week dat ze met iemand aan het onderhandelen waren maar het duurt precies ook lang eer er daar nieuws van verschijnt Als ze de spelers groep kunnen bij elkaar houden,ben ik eigenlijk wel al heel content Als men volgend seizoen wil kampioen spelen dan zal er wel versterking nodig zijn. Zeker en vast. Alsze seminck houden dan is de verdediging goed,daar moeten ze dan niets meer aanwerven. Dan resten nog een spits en een linksmidden. Ik ga er ook vanuit dat buiten mss kestens niemand meer vertrekt. |
| 02 Jun 2010, 19:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bakkie schreef: Hugo schreef: Bakkie schreef: Volgens mij zal hij blijven [/quoteIk hoop van ganser harte dat je gelijk krijgt, maar het duurt veel te lang naar mijn goesting alvorens ze een beslissing nemen omtrent Michael. ![]() Het duurt ook lang eer ze met transfer nieuws komen,iemand van het bestuur zei me vorige week dat ze met iemand aan het onderhandelen waren maar het duurt precies ook lang eer er daar nieuws van verschijnt Als ze de spelers groep kunnen bij elkaar houden,ben ik eigenlijk wel al heel content Vooral naar die aanvallende linkerflank zijn ze zoek.Ze weten wel wie ze willen.Maar blijkbaar is zijn club niet echt meegaand. |
| 02 Jun 2010, 19:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bakkie schreef: Hugo schreef: Bakkie schreef: Volgens mij zal hij blijven [/quoteIk hoop van ganser harte dat je gelijk krijgt, maar het duurt veel te lang naar mijn goesting alvorens ze een beslissing nemen omtrent Michael. ![]() Het duurt ook lang eer ze met transfer nieuws komen,iemand van het bestuur zei me vorige week dat ze met iemand aan het onderhandelen waren maar het duurt precies ook lang eer er daar nieuws van verschijnt Als ze de spelers groep kunnen bij elkaar houden,ben ik eigenlijk wel al heel content En ook Troch geraken ze blijkbaar moeilijk kwijt. |
| 02 Jun 2010, 19:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
dwarskijker schreef: Bakkie schreef: Hugo schreef: Volgens mij zal hij blijven [/quoteIk hoop van ganser harte dat je gelijk krijgt, maar het duurt veel te lang naar mijn goesting alvorens ze een beslissing nemen omtrent Michael. ![]() Het duurt ook lang eer ze met transfer nieuws komen,iemand van het bestuur zei me vorige week dat ze met iemand aan het onderhandelen waren maar het duurt precies ook lang eer er daar nieuws van verschijnt Als ze de spelers groep kunnen bij elkaar houden,ben ik eigenlijk wel al heel content En ook Troch geraken ze blijkbaar moeilijk kwijt. Dat is volgens mij een van de grote problemen.na zijn minder seizoen staan de ploegen niet te springen om hem binnen te halen.remember meneer Van Mieghem en TT zal niet happig zijn om in te leveren hoe zou je zelf zijn. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 02 Jun 2010, 19:26 |
|
|
Junior
Als ze van de loonlast van Kestens, Verheyden en Troch vanaf zijn is er misschien budget voor ne goeie spelverdeler.
Tegen topploegen hebt ge ne aanvallende midden-midden nodig die meer duels wint en meer initiatief neemt. Magerman of nog ewa beter. |
| 02 Jun 2010, 23:31 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
bert schreef: Als ze van de loonlast van Kestens, Verheyden en Troch vanaf zijn is er misschien budget voor ne goeie spelverdeler. Tegen topploegen hebt ge ne aanvallende midden-midden nodig die meer duels wint en meer initiatief neemt. Magerman of nog ewa beter. |
| 03 Jun 2010, 6:40 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
bert schreef: Als ze van de loonlast van Kestens, Verheyden en Troch vanaf zijn is er misschien budget voor ne goeie spelverdeler. Tegen topploegen hebt ge ne aanvallende midden-midden nodig die meer duels wint en meer initiatief neemt. Magerman of nog ewa beter. Ik ga nie tegenspreken da ge centraal opt middenveld nog iemand kunt gebruiken maar Magerman is nu nie bepaald nen aanvallende midden-midden hoor. |
| 03 Jun 2010, 7:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
zwawi schreef: bert schreef: Als ze van de loonlast van Kestens, Verheyden en Troch vanaf zijn is er misschien budget voor ne goeie spelverdeler. Tegen topploegen hebt ge ne aanvallende midden-midden nodig die meer duels wint en meer initiatief neemt. Magerman of nog ewa beter. Ik ga nie tegenspreken da ge centraal opt middenveld nog iemand kunt gebruiken maar Magerman is nu nie bepaald nen aanvallende midden-midden hoor. Inderdaad, als ge op zoek zijt naar nen aanvallende middenvelder lijkt Magerman me niet echt het goeie voorbeeld. Zeker goeie speler, maar ik denk dat we daar eerder iemand nodig hebben die het spel kan verdelen en af en toe eens een goalke kan maken ook. |
| 03 Jun 2010, 8:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
bert schreef: Als ze van de loonlast van Kestens, Verheyden en Troch vanaf zijn is er misschien budget voor ne goeie spelverdeler. Tegen topploegen hebt ge ne aanvallende midden-midden nodig die meer duels wint en meer initiatief neemt. Magerman of nog ewa beter. En Lio _________________ www.spionkoplede.com |
| 03 Jun 2010, 8:53 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Mariner schreef: En Lio Is die niet einde contract? |
| 03 Jun 2010, 9:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Gilles schreef: Mariner schreef: En Lio Is die niet einde contract? Het gaat over de loonlast. Met Lio die vertrekt, zal er toch sowieso een serieuze loonlast wegvallen, al gelijk of hij einde contract is of niet. Dat maakt trouwens op zich niet veel uit, want van die andere namen die hier genoemd worden, gaat ge echt genen euro transfergeld ontvangen hoor. |
| 03 Jun 2010, 10:11 |
|
|
Freak
Gilles schreef: Mariner schreef: En Lio Is die niet einde contract? da was een leasingcontract... ![]() |
| 03 Jun 2010, 18:42 |
|
|
El Corredor schreef: Gilles schreef: Mariner schreef: En Lio Is die niet einde contract? da was een leasingcontract... ![]() Ze hadden teveel kosten aan zijn auto,leasingcontract is stop gezet _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 03 Jun 2010, 18:46 |
|
| Pagina 6 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 345 Volgende |