|
|
| Pagina 6 van 14 |
[ 210 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Bericht Re: Eendracht volgend jaar profclub...
DT schreef: mamananeto schreef: El Corredor (Light) schreef: na 22 u werk ik niet meer Grapjas Heb het intussen reeds zelf gecheckt…Stinkt naar&zoals achter het stadion van denderbrol ![]() Soit, is niet rooskleurig maar ook niet dramatisch.... Echter, als je mijn post over de niet ingeloste beloftes goed leest, geef ik aan waar ik het meeste schrik voor heb... De cijfers van deze jaarrekening/laatste supportersvergadering gaan maar tot 30 juni 2013 (einde vorig seizoen) maar wanneer zijn de toptransfers, contractverlengingen, enz. begonnen... Indeed... edit _________________ Iendracht 4ever. |
| 31 Jan 2014, 7:33 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Wat ik absoluut niet begrijp en reeds enkele keren aangehaald heb,hebben wij toch een supporters-afgevaardigde die toch als strenge boekhouder ging toekijken op de wandel en handel van ons bestuur.
EN ONS GING OP DE HOOGTE HOUDEN?????? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 31 Jan 2014, 10:20 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Wat ik absoluut niet begrijp en reeds enkele keren aangehaald heb,hebben wij toch een supporters-afgevaardigde die toch als strenge boekhouder ging toekijken op de wandel en handel van ons bestuur.
EN ONS GING OP DE HOOGTE HOUDEN?????? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 31 Jan 2014, 10:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Hoe zit dat eigenlijk juist ineen, dat gedoe van afgevaardigde? Is de jowwan nu verkozen voor het leven, of wordt er om de zoveel tijd een nieuwe aangesteld?
|
| 31 Jan 2014, 10:38 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Wat ik absoluut niet begrijp en reeds enkele keren aangehaald heb,hebben wij toch een supporters-afgevaardigde die toch als strenge boekhouder ging toekijken op de wandel en handel van ons bestuur. EN ONS GING OP DE HOOGTE HOUDEN?????? Het wordt dringend tijd dat het bestuur ons een eerlijke update geeft over de financiële , het stadion dossier en de sportieve zaken. De personen die onze kern heeft samengesteld mag ook opstappen in mijn ogen. |
| 31 Jan 2014, 10:41 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
De Jean schreef: Hoe zit dat eigenlijk juist ineen, dat gedoe van afgevaardigde? Is de jowwan nu verkozen voor het leven, of wordt er om de zoveel tijd een nieuwe aangesteld? Dat is voor 6 jaar dacht ik. Maar mannekes, ik denk dat we ons daar allemaal blind op hebben gestaard. Johan is lid van de AV, die ochottekes misschien 2 à 3 keer per jaar samenkomt en dan nog...hadden we in de Raad Van bestuur mogen zitten, dan kon je misschien al iets meer weten. Maar dan nog kan er 'achtertgat' vanalles beslist worden. Ik vrees dat we een doekje voor het bloeden hebben gekregen maar dat die afvaardiging 0.0 inhoudt. Johan als gemeenteraadslid en AV-lid, is/was de geknipte man, al zeg ik het als medekandidaat zelf! Maar we zijn een rad voor de ogen gedraaid en we moeten dat Johan niet aanrekenen. Ik weet alvast één ding, ik zal alvast geen kandidaat meer zijn want je kan er gewoon niet genoeg voor doen omdat men dat in bestuurskringen gewoon niet wil. Het is een vergiftigd geschenk. Eendracht aalst en eerlijkheid zijn gewoon twee tegengestelde begrippen. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 31 Jan 2014, 12:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Het geeft ne mens toch een zalig gevoel hé, wetende dat we een profclub gaan worden...
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 31 Jan 2014, 13:12 |
|
|
Freak
ik kijk er al naar uit.
![]() |
| 31 Jan 2014, 13:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
1 nieuwe profploeg voor de ganse Denderstreek
![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 31 Jan 2014, 14:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Inderdaad een gevoel van een totaal ontspoorde club. Slecht management en slechte communicatie op elk mogelijk vlak, flagrante leugens en beloftes, geen visie, niks daadkracht.
Het grootste gevaar vind ik nog de gelatenheid onder de supporters in dit alles, trouwe fans die week na week afhaken. Ook persoonlijk moet ik me steeds meer opladen om te gaan zien. Vroeger was het aftellen naar de wedstrijddagen. In het Garre-tijdperk was er een gevoel onder de supps van "we laten dit niet gebeuren". Met als hoogtepunt met zijn allen op de barricades in de thuismatch tegen Boom. Ik kan me vergissen, maar heb de indruk dat we tot zo'n signaal niet meer zullen / willen komen. We zitten echt op een cruciaal kantelmoment met onze club. |
| 31 Jan 2014, 21:39 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Petroe69 schreef: Inderdaad een gevoel van een totaal ontspoorde club. Slecht management en slechte communicatie op elk mogelijk vlak, flagrante leugens en beloftes, geen visie, niks daadkracht. Het grootste gevaar vind ik nog de gelatenheid onder de supporters in dit alles, trouwe fans die week na week afhaken. Ook persoonlijk moet ik me steeds meer opladen om te gaan zien. Vroeger was het aftellen naar de wedstrijddagen. In het Garre-tijdperk was er een gevoel onder de supps van "we laten dit niet gebeuren". Met als hoogtepunt met zijn allen op de barricades in de thuismatch tegen Boom. Ik kan me vergissen, maar heb de indruk dat we tot zo'n signaal niet meer zullen / willen komen. We zitten echt op een cruciaal kantelmoment met onze club. heb ik het juist als ik zeg dat het contract met onze hoofdsponsor afloopt op het einde van het seizoen ? Ik mag er niet aan denken dat... _________________ Iendracht 4ever. |
| 31 Jan 2014, 21:45 |
|
|
Vaste Waarde
kreezie nonkeltje schreef: Petroe69 schreef: Inderdaad een gevoel van een totaal ontspoorde club. Slecht management en slechte communicatie op elk mogelijk vlak, flagrante leugens en beloftes, geen visie, niks daadkracht. Het grootste gevaar vind ik nog de gelatenheid onder de supporters in dit alles, trouwe fans die week na week afhaken. Ook persoonlijk moet ik me steeds meer opladen om te gaan zien. Vroeger was het aftellen naar de wedstrijddagen. In het Garre-tijdperk was er een gevoel onder de supps van "we laten dit niet gebeuren". Met als hoogtepunt met zijn allen op de barricades in de thuismatch tegen Boom. Ik kan me vergissen, maar heb de indruk dat we tot zo'n signaal niet meer zullen / willen komen. We zitten echt op een cruciaal kantelmoment met onze club. heb ik het juist als ik zeg dat het contract met onze hoofdsponsor afloopt op het einde van het seizoen ? Ik mag er niet aan denken dat... Sta mij toe u zin af te maken nonkeltje:( : " dat die geen zin hebben om twee tweedeklassers te sponsoren" ( ah ja, want mons is op sterven na dood in eerste).. |
| 31 Jan 2014, 22:01 |
|
|
mamananeto schreef: kreezie nonkeltje schreef: Petroe69 schreef: Inderdaad een gevoel van een totaal ontspoorde club. Slecht management en slechte communicatie op elk mogelijk vlak, flagrante leugens en beloftes, geen visie, niks daadkracht. Het grootste gevaar vind ik nog de gelatenheid onder de supporters in dit alles, trouwe fans die week na week afhaken. Ook persoonlijk moet ik me steeds meer opladen om te gaan zien. Vroeger was het aftellen naar de wedstrijddagen. In het Garre-tijdperk was er een gevoel onder de supps van "we laten dit niet gebeuren". Met als hoogtepunt met zijn allen op de barricades in de thuismatch tegen Boom. Ik kan me vergissen, maar heb de indruk dat we tot zo'n signaal niet meer zullen / willen komen. We zitten echt op een cruciaal kantelmoment met onze club. heb ik het juist als ik zeg dat het contract met onze hoofdsponsor afloopt op het einde van het seizoen ? Ik mag er niet aan denken dat... Sta mij toe u zin af te maken nonkeltje:( : " dat die geen zin hebben om twee tweedeklassers te sponsoren" ( ah ja, want mons is op sterven na dood in eerste).. voila, de nagel op de kop. En gaan er dan anderen klaar staan om geld te pompen in een club die vierkant lijkt te draaien op alle fronten ? Ge moet in feite goe zot zijn om in zo'n verhaal te stappen he. _________________ Iendracht 4ever. |
| 31 Jan 2014, 22:06 |
|
|
Vaste Waarde
kreezie nonkeltje schreef: mamananeto schreef: kreezie nonkeltje schreef: heb ik het juist als ik zeg dat het contract met onze hoofdsponsor afloopt op het einde van het seizoen ? Ik mag er niet aan denken dat... Sta mij toe u zin af te maken nonkeltje:( : " dat die geen zin hebben om twee tweedeklassers te sponsoren" ( ah ja, want mons is op sterven na dood in eerste).. voila, de nagel op de kop. En gaan er dan anderen klaar staan om geld te pompen in een club die vierkant lijkt te draaien op alle fronten ? Ge moet in feite goe zot zijn om in zo'n verhaal te stappen he. Olla Paula… Ik denk er wel ene te kennen die dat waarschijnlijk - en onder ZIJN voorwaarden- zou zien zitten : Zegt de naam Valckenier je iets ? ![]() |
| 31 Jan 2014, 22:08 |
|
|
forumlegende
Business circle van komende vrijdag zou afgelast zijn wegens te weinig inschrijvingen...
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 11 Mar 2014, 20:35 |
|
| Pagina 6 van 14 |
[ 210 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 14 Volgende |