|
|
| Pagina 6 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 106 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:39 Berichten: 67 |
Citeer: Ge moet geen namen kopen. Voor mij is nen Wambacq OK zolang we hem kunnen vergelijken met "snellen eddy" ...sterspeler van Doggen? |
| 26 Mar 2006, 12:24 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
middenveld en centrale verdediging moeten goed versterkt worden. Op gaan we'r nog een jaartje Van Geem bij doen??
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 26 Mar 2006, 20:06 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
witzwet schreef: middenveld en centrale verdediging moeten goed versterkt worden. Op gaan we'r nog een jaartje Van Geem bij doen?? zoals eerder aangehaald in andere topics, Van Geem vertrekt op het einde van dit seizoen, hij wil dichter bij huis voetballen. |
| 26 Mar 2006, 20:07 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
s@té schreef: witzwet schreef: middenveld en centrale verdediging moeten goed versterkt worden. Op gaan we'r nog een jaartje Van Geem bij doen?? zoals eerder aangehaald in andere topics, Van Geem vertrekt op het einde van dit seizoen, hij wil dichter bij huis voetballen. Goh ja, alles kan. Niet waar. Diene Stefaan Staelens van Wetteren. Stevig en solide, zo hebt g'er nodig. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 26 Mar 2006, 20:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
stel u voor na al deze inspanningen dawe in 4e moette gaan sjotte!!?? :kwaad:
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 26 Mar 2006, 21:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Ewen Verheyden (25, Verbr. Meldert, ex-KV Mechelen en Brussels), doelman Andy Vandenabeele (30, Bornem) en aanvaller Christoph Van Dijck (28, FC Pepingen).
Kent er iemand deze mensen? Eerste zegt mij vaag iets maar van de rest :hmm: Nuja kan zijn dat ik ze ken maar ik en namen :fluit: _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 26 Mar 2006, 22:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Gaskonijn schreef: Ewen Verheyden (25, Verbr. Meldert, ex-KV Mechelen en Brussels), doelman Andy Vandenabeele (30, Bornem) en aanvaller Christoph Van Dijck (28, FC Pepingen). Kent er iemand deze mensen? Eerste zegt mij vaag iets maar van de rest Nuja kan zijn dat ik ze ken maar ik en namen ![]() Zelfde hier bij mij. Verheyden klinkt mij bekend, de anderen totaal niet. Maarja we zullen zien. Het bestuur is goe bezig. |
| 26 Mar 2006, 22:09 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
diene Verheyden lijkt mij vrij positief. diene keeper wetek ni. speelde diene tegen ons? dan heeft em alleszins gene overweldigenden indruk achter gelaten maja kom toch wel meer ervaring dan die we nu hebben. en qua spitsen wetek et toch ni ze. Glorieux ok, mor ene van Oudegem en Pepingen?
|
| 26 Mar 2006, 22:17 |
|
|
toevallige voorbijganger
3 nieuwe spelers erbij...
Erwen Verheyden, aangezien hij voor verbroedering speelt zullen er hier wel zijn die hem kennen (of zien spelen hebben). Zijn vorige clubs zijn alvast niet de minste dus mss... Andy Vandenabeele, doelman van 30 jaar dus enigszins ervaren MAAR uiteraard keeper van ondertussen rode lantaarn dus is hij wel goed genoeg?... ze hebben in Borem maar 36 tegentreffers tegenover onze 52! Christoph Van Dijck, FC Pepingen komt uit in 2e provinciale dus is een groot vraagteken, op je 28 jaar nog de overstap maken van 2e provinciale naar (hopelijk) 3e klasse is wel bizar en dus waarschijnlijk niet onverdiend laat ons hopen dat ze (allemaal) een meerwaarde betekenen voor ons eendracht |
| 26 Mar 2006, 22:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Verheyden kreeg in tweede klasse bij kv Mechelen niet zoveel kansen meer en vertrok daarop tijdens de winterstop naar Meldert. Vandenabeele is den eersten doelman van Bornem. Diene aanvaller van Pepingen staat niet op hunne site, verder vecht pepingen tegen de degradatie in 2de prov. + vind ik 28 jaar ne late leeftijd om door te breken :huh: . Het is dus bang afwachten. Verder Van Belle die meteen voor drie seizoenen blijft, das pas goed nieuws!
Al twee aanvallers uit 2de prov. en niet meteen ploegen die voorin meedraaien dus dat is wel een risico e! Verder nog geen nieuws over Mertens ofzo die zou hebben getekend, raar? |
| 26 Mar 2006, 22:21 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
lol diene Verheyden is idd just overgestapt nor Meldert (heeft nog bij TK zaliger gespeeld :)) en nu terug weg.
van diene aanvaller wetek et toch ook ni zelle. Wambacq, Haentjens en Van Dijck. Kweet da toch ni ze |
| 26 Mar 2006, 22:24 |
|
|
toevallige voorbijganger
ik vergeet nog het (lijkt mij) beste, Kristof Van Belle tekende voor 3 seizoenen. Een heel goede zaak want ik vind Kristof heel sterk spelen + hij heeft een eendracht-hart!
fantastisch, hij verdient het tenslotte, heel hard gewerkt volgens mij want ik vond hem in het begin van het seizoen een zwakke schakel maar nu een van de beter mss wel... chapeau! |
| 26 Mar 2006, 22:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
eerlijk gezegt kem ook grote twijfels over den aanval vo tmoment, maja afwachten e
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 26 Mar 2006, 22:25 |
|
|
1dr8er schreef: ik vergeet nog het (lijkt mij) beste, Kristof Van Belle tekende voor 3 seizoenen. Een heel goede zaak want ik vind Kristof heel sterk spelen + hij heeft een eendracht-hart! fantastisch, hij verdient het tenslotte, heel hard gewerkt volgens mij want ik vond hem in het begin van het seizoen een zwakke schakel maar nu een van de beter mss wel... chapeau! idd, das goe nieuws. wemmen alleszins al genoeg spelers om te kunnen starten volgend seizoen :) morja ge et na al zeker 4 spitsen waarvan just Glorieux wor ge zeker van zijt dant iet es. khad toch liever ene van wa hoger zien komme en as ge er al 4 of meer et, gajer ni veel meer extra aantrekken e |
| 26 Mar 2006, 22:28 |
|
|
Nationale Ploeg
Op het forum van Pepingen staat het volgende:
Gisteren kan men samenvatten als een vrij sterke collectieve prestatie! Mét een wereldgoal van Dieter!! Proficiat Dieter! De laatste matchen worden er bovendien véél kansen gecreëerd! Het laatste probleem blijft wel afwerken hé... Jammer, want zowel gisteren als vorige week was een overwinning niet veraf! Eén goaltje meer en... we zouden doorschuiven in het klassement! Ik denk dat we 'iemand' missen vooraan (redder in nood?) En diene spits moet dan onze aanval komen "versterken"? *edit: kheb nog wa gevonden: Sommigen geven dan wel eens snel de kritiek dat iedereen zo’n intikkertjes binnen legt, maar wie kan zeggen dat hij zo goed positie kiest voor doel als hem. Toch zijn de doelpunten zowat het enige wat hij te bieden heeft tijdens de wedstrijd. Van Dijck heeft meer dan inzet genoeg, maar komt dikwijls een stap te laat, wordt net even weggezet, of raakt de bal een ietsje verkeerd waardoor zijn pass net niet aankomt. Toen we zeiden van het is beter dat we is wa onbekende namen aantrekken, denk ik dat de meeste hier bedoelden dat ze graag goeie spelers uit vierde klasse/1ste prov. zagen komen , maar dat we moeten gaan krabben in de onderste regionen van 2 prov ? En dit terwijl de aanval ben den iendracht de laatste jaren altijd al het pijnpunt is geweest. Laatst gewijzigd door Titus op 26 Mar 2006, 22:37, 3 keer totaal gewijzigd. |
| 26 Mar 2006, 22:28 |
|
| Pagina 6 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 106 Volgende |