Spelerskern 2016-2017 - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 231 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 16
 Spelerskern 2016-2017 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
zwawi schreef:
pattaboem schreef:
Smetje schreef:

Helemaal akkoord
---
We kunnen wij allemaal wél suggereren wat er normaal en het best aan spelersmateriaal zou moeten bijkomen.
Maar het zijn wij uiteindelijk niet, die er over beslissen. en die het beschikbare transfertbudget bepalen....
Laat ons erop vertrouwen dat alles finaal goedkomt...

Momenteel klopt de balans in uw elftal niet volgens mij en dan moede da compenseren door extra aanwinsten. Zeker als je verkondigt dat je voor promotie gaat. En als het budget op is, heb ik daar alle respect voor maar dan hadden ze anders moeten inkopen.

(y)

14 Jun 2016, 21:33
toevallige voorbijganger

Leeftijd: 29
zwawi schreef:
pattaboem schreef:
Smetje schreef:

Helemaal akkoord
---
We kunnen wij allemaal wél suggereren wat er normaal en het best aan spelersmateriaal zou moeten bijkomen.
Maar het zijn wij uiteindelijk niet, die er over beslissen. en die het beschikbare transfertbudget bepalen....

Momenteel klopt de balans in uw elftal niet volgens mij en dan moede da compenseren door extra aanwinsten. Zeker als je verkondigt dat je voor promotie gaat. En als het budget op is, heb ik daar alle respect voor maar dan hadden ze anders moeten inkopen.

Helemaal waar! (y)

14 Jun 2016, 21:58
Vaste Waarde

zwawi schreef:
pattaboem schreef:
Smetje schreef:

Helemaal akkoord
---

We beschikken nu (inclusief de toegevoegde beloften) over 12 spelers voor 6 posities op middenveld en aanval. Ze gaan dus waarschijnlijk hier niets meer bijkopen, tenzij er zich een zeer interessante opportuniteit voordoet. Toch opmerken dat we ook heel wat flankspelers beschikken, maar over weinig centrale profielen, en dat Van Damme nog 3 maand out is.

Voor de defensie beschikken we echter over slechts 5 spelers voor 4 posities, en Jelle Geenens ligt nog maanden in de lappenmand! Dus daar zitten we echt wel met een tekort!

Keepers: 3, dus geen probleem.

15 Jun 2016, 12:25
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
filip.dhose schreef:
zwawi schreef:
pattaboem schreef:
Helemaal akkoord
---

We beschikken nu (inclusief de toegevoegde beloften) over 12 spelers voor 6 posities op middenveld en aanval. Ze gaan dus waarschijnlijk hier niets meer bijkopen, tenzij er zich een zeer interessante opportuniteit voordoet. Toch opmerken dat we ook heel wat flankspelers beschikken, maar over weinig centrale profielen, en dat Van Damme nog 3 maand out is.

Voor de defensie beschikken we echter over slechts 5 spelers voor 4 posities, en Jelle Geenens ligt nog maanden in de lappenmand! Dus daar zitten we echt wel met een tekort!

Keepers: 3, dus geen probleem.

Het gaat niet alleen over het aantal spelers per positie, maar ook de spelers zelf. 12 spelers voor 6 posities op middenveld en aanval, maar er is er geen enkele groter dan 1m85? Geen enkele targetspits, Yala Lusala en Baras eerder 2de spitsen voor in een platte 4-4-2. Als het systeem zal gespeeld worden zoals velen het zien (4-2-3-1) dan heb je een targetspits nodig, minstens ene! Er zijn met Van Tricht, Yala Lusala en Baras mooie namen binnengehaald, maar dat staat nog altijd niet garant op succes. Bovendien zijn het allemaal frivole voetballers en mogen er gerust wat vechters bij (al is Baras een mengeling :lol: ). Over de beloften kan ik niets goeds of slechts zeggen aangezien ik ze nog niet zien spelen heb, maar het lijkt mij niet dat die meteen bepalend kunnen zijn of zelfs nog maar schwung in de ploeg krijgen qua mentaliteit. Als je dan de eerste 3 maand nog eens Van Damme mist die toch wel vaak de aanjager is, dan mag er zeker nog wat bij. Zoals zo vaak gezegd: centrale as moet nog worden versterkt, met de nadruk op versterken en niet op aanvullen

15 Jun 2016, 12:42
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
gweninho schreef:
Zoals zo vaak gezegd: centrale as moet nog worden versterkt, met de nadruk op versterken en niet op aanvullen

Zeer terechte opmerking!

15 Jun 2016, 12:50
toevallige voorbijganger

ajoin_bart schreef:
gweninho schreef:
Zoals zo vaak gezegd: centrale as moet nog worden versterkt, met de nadruk op versterken en niet op aanvullen

Zeer terechte opmerking!

Ik vroeg aan Sven of er nog transfers op komst zijn -> Er zijn nog een aantal dossiers lopende. Ben overtuigd dat dit goed zal opgevolgd worden met hopelijk nog een verrassing! #succes

15 Jun 2016, 16:24
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
CoachR schreef:
ajoin_bart schreef:
gweninho schreef:

Zeer terechte opmerking!

Ik vroeg aan Sven of er nog transfers op komst zijn -> Er zijn nog een aantal dossiers lopende. Ben overtuigd dat dit goed zal opgevolgd worden met hopelijk nog een verrassing! #succes

Sven J of Sven Vdb?

15 Jun 2016, 16:37
Vaste Waarde

Leeftijd: 54
Ze willen misschien tot vrijdag wachten om nog een transfer bekend te maken tijdens de supportersvergadering?

15 Jun 2016, 16:39
toevallige voorbijganger

oilsjt schreef:
CoachR schreef:
ajoin_bart schreef:
Zeer terechte opmerking!

Sven J of Sven Vdb?

Sven J.
Hopelijk nog een goeie sterke Targetspits à la Ventose? :)

15 Jun 2016, 16:43
toevallige voorbijganger

zandbergske schreef:
Ze willen misschien tot vrijdag wachten om nog een transfer bekend te maken tijdens de supportersvergadering?

Denk je? Ze hebben nu al "grote" namen, dus denk ik niet dat ze voor een extra speler gaan wachten tot de vergadering...

15 Jun 2016, 16:44
Nationale Ploeg

CoachR schreef:
oilsjt schreef:
CoachR schreef:

Sven J of Sven Vdb?

Sven J.

ik ben al content met Sam Valcke :D

15 Jun 2016, 16:47
toevallige voorbijganger

Still standing ! schreef:
CoachR schreef:
oilsjt schreef:

Sven J of Sven Vdb?

Sven J.

ik ben al content met Sam Valcke :D

Ik zou graag Van Eyck zien (terug)komen. Speelde een goed seizoen en past in het aankoopbeleid dat ze doorvoeren nu. Valcke ook trouwens.

Ik vind het gewoon raar dat de aankopen van nu voor een 4-4-2 zijn + vooraan kleine en snelle spelers dus laag spelen en op de counter loeren lijkt me de tactiek voor komende seizoen... Is onze doelstelling niet de 1ste plaats?

15 Jun 2016, 16:53
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Met alle respect voor die beloften, ik verwacht daar niet veel van. Dit seizoen zijn er ook een paar bijgekomen en enkel Jelle Geenens kon doorbreken. Falco ook, maar die was er al vroeger bij.

15 Jun 2016, 23:02
Ancien

https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/sportief/item/2902-wannes-van-tricht-de-lijn-doortrekken
(y)
Precies me zen volle gedacht ver den iendracht gekoezen. :D :EA:

16 Jun 2016, 8:30
Ancien

Leeftijd: 46
CoachR schreef:
oilsjt schreef:
CoachR schreef:

Sven J of Sven Vdb?

Sven J.

With all due respect, maar als Ventose uw sterke targetspits moet worden, dan kan je De Rock daar ook zetten, in de nek van Mitu...

Mijn redenering: als Ventose inderdaad een optie is, had je Yala Lusala niet moeten halen... En wil je absoluut een topper op links dan had je Hmouda moeten nemen... Die brengt bovendien een schat aan ervaring mee...

Andere namen die opgegeven werden, klinken mooi maar zou me toch verrassen dat een Van Eyck bijvoorbeeld zou terugkeren. Een Sam Valcke werd al vaak aangestipt maar is ook niet die targetspits die je nodig hebt. Speelde bij Cercle steevast als flankaanvaller in een 4-3-3, waar Doumbouya de diepe man was en ook bij Londerzeel haalde hij meer rendement als tweede spits, vaak komend van/uitvallend naar de flank, dan als zuivere targetspits... Dus als je Sam haalt, is het om Baras (en nog een aantal van uw aanvallend ingestelde spelers) op de bank te zetten en is uw diepe spitspositie nog altijd niet ingevuld...

Last but not least: ik hoor hier heel graag dat we met 2 zuivere spitsen gaan spelen, maar hoe gaan we de tegenstander dan opvangen? Met centraal op het midden 2 gasten van 1m75 zonder body/ervaring en voorlopig - op Preben na dan misschien - enkel aanvallend ingestelde flanken? Dat Kevin, Yoshi en Arno hun tenen dan maar uitkuisen want gaan veel werk hebben... Voorlopig is Falko trouwens heel zeker van zijn plaats op de rechtsachter...

16 Jun 2016, 8:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 231 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 16