Transfers 2007-2008 - Pagina 51 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 49 50 51 52 53 149
 Transfers 2007-2008 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Tja, het bestuur heeft duidelijk laten weten in HLN dat het nog 1 seizoen duurt voor alle schulden afbetaald zijn.Ik vind het dan ook logisch dat ze geen spelers binnen halen die kweet nie wa kosten.In het seizoen 2008-2009 naar den titel doen is voor mij ook goed.Als ge ziet hoe Orlans nu weer probeert om beveren op te slorpen, mogen we tevreden zijn dat het weer goed gaat met onze club.

17 Mei 2007, 23:27
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
kdenk ook wel dat ne goeie transfer is, natuurlijk valt alles af te wachten. en zou troch nu blijven? en op de website staat dat we nu al 9 spelers hebben aangekocht, dus ik denk da wel terug een goed jaar kunnen tegemoed gaan. maar zoals hier boven al vermeld wil ik ook wel 2 jaar in derde spelen. liever als een gezonde club naar 2de, dan terug ons zelf in problemen te brengen.

17 Mei 2007, 23:57
Rode kaart
Rode kaart

Titus schreef:
Het is nu ook bevestigd op de off. site: Dessaer komt voor twee seizoenen naar ons.

Uitgeroepen tot meest verdienstelijke speler bij Dilbeek. Hij speelde 2 seizoenen bij ons, die jongen heeft de juiste mentaliteit. Hij had wel veel last van blessures, wellicht omdat hij wat boven z'n mogelijkheden moest trainen en spelen. Toch een nuttige speler, wel wat traag.

18 Mei 2007, 0:53
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Snelheid is al dikwijls ons probleem geweest in het verleden,maar als je dat kan koppelen aan een goede techniek en goed spelinzicht zoals ik is da geen probleem :grijns:

Transferplaatje zal zeker ver rond zijn?Misschien nog goeie spits erbij?of ne Middevelder?

18 Mei 2007, 7:48
Scholier

Leeftijd: 41
WLM: [email protected]
een ervaren spits zou miss nog welkom zijn.

http://www.flemishreds.be

18 Mei 2007, 8:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
belbarbus schreef:
een ervaren spits zou miss nog welkom zijn.
Zulke mannen tekenen ofwel direkt voor overdreven veel geld, ofwel tekenen die pas opt laatste moment als de voorbereiding al gestart is omdat ze dachten nog het onderste uit te kan te halen... 'k denk dat ge voor versterking in het aanvallend compartiment de eerste oefenmatchen zult moeten afwachten (als er al versterking komt) . God weet valt er een tester terug goed mee.

18 Mei 2007, 9:00
Freak

dennis desaer is dat een goede speler?weet iemand dat?komt van dikbeek,ik vond dat er niet veel goede bijliepen hoor

18 Mei 2007, 9:03
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
waly 2 schreef:
dennis desaer is dat een goede speler?weet iemand dat?komt van dikbeek,ik vond dat er niet veel goede bijliepen hoor

Tjah het blijft natuurlijk een verdediger van een ploeg die degradeert naar provenciale. Maar zoals eerder gezegd zal het geld er, momenteel, nog niet zijn om direct topspelers aan te trekken. Bij Geel is er trouwens een leegloop bezig daar zit ook veel talent hoor.

Vind het wel wat raar eigenlijk. Als ge de namen bekijkt die genoemd werden (Arijs, Kestens, De Smet) en ge bekijkt dan diegene die komen. Maarja de inkomende transfers zullen ook wel goed gescout zijn zeker en we kunnen natuurlijk maar oordelen als we ze zien spelen hebben. Naar alle waarschijnlijkheid wordt het volgend seizoen een rustig seizoen voor ons.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

18 Mei 2007, 9:57
Reserve

Geef mij maar onbekende gescoute talenten dan overgewaardeerde vedetten die lonen komen vragen om U tegen te zeggen! Transfers dat op dit moment bekend zijn kunnen me wel bevredigen, alleen vind ik dat er precies veel verdedigers tussen zitten. Dit seizoen hebben we enkele wedstrijden minder gespeeld omdat Troch beetje vermoeid was (wat natuurlijk logisch is na talrijke wedstrijden (competitie, beker, voorbereiding)) dus ik dacht dat ze een jong talent gingen aantrekken als back up voor troch, maar blijkbaar kijken ze vooral naar verdedigend compartiment. Maar zoals hier al veel is gezegd: het is 18 mei, nog tijd genoeg :fluit: . Heb volste vertrouwen dat er nog wel 1/2 middenvelder(s) en 1 jonge talentvolle spits bijkomt :dans:

18 Mei 2007, 10:59
Reserve

Geef mij maar onbekende gescoute talenten dan overgewaardeerde vedetten die lonen komen vragen om U tegen te zeggen! Transfers dat op dit moment bekend zijn kunnen me wel bevredigen, alleen vind ik dat er precies veel verdedigers tussen zitten. Dit seizoen hebben we enkele wedstrijden minder gespeeld omdat Troch beetje vermoeid was (wat natuurlijk logisch is na talrijke wedstrijden (competitie, beker, voorbereiding)) dus ik dacht dat ze een jong talent gingen aantrekken als back up voor troch, maar blijkbaar kijken ze vooral naar verdedigend compartiment. Maar zoals hier al veel is gezegd: het is 18 mei, nog tijd genoeg :fluit: . Heb volste vertrouwen dat er nog wel 1/2 middenvelder(s) en 1 jonge talentvolle spits bijkomt :dans:

Reserve

Freak

Roel1919 schreef:

Hier kan ik me wel in vinden. Misschien omdat het 3x na elkaar is gepost, dat kan ook :grijns:

Neen, de transfers die tot op heden bekend zijn daar kan ik me wel in vinden. Ik ben er ook vrij zeker dat er nog namen zullen bijkomen van zodra alle competities en eindrondes voorbij zijn. Ik heb het volste vertrouwen in Geert en co

18 Mei 2007, 11:09
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Titus schreef:
Vind het wel wat raar eigenlijk. Als ge de namen bekijkt die genoemd werden (Arijs, Kestens, De Smet) en ge bekijkt dan diegene die komen.

Ik val in herhaling, maar de vraag is waar die werkelijk genoemd zijn: aan de toog en op het Forum of ook in de bestuurskamer. Een dure vogel als Arijs, waar ge bovendien letterlijk héél uw systeem moet op afstellen om vervolgens niks meer waard te zijn wanneer hij er is niet bij is, hoeft voor mij zeker niet te komen. Kestens, tja, dat lijkt mij vooral een hele wilde droom voor bepaalde supporters, want die is werkelijk véél te goed voor derde ...
Dessaer speelde misschien wel bij een degradatieploeg, maar is wel uitgeroepen tot man van het seizoen bij Dilbeek, voor doelman Sakalis. De heenmatch tegen Dilbeek hebben we overigens gewonnen, maar ik weet in ieder geval nog goed hoe we toen onze tanden bijna stuk gebeten hebben op die verdediging toen ...

18 Mei 2007, 12:18
Freak

Leeftijd: 42
Tzal hier wss al gepost zijn maar Andy VDA speelt volgend seizoen bij Temse. (bron: site Temse)

veel succes Andy!

Dessaer lijkt ook mij ne goeie transfer. in de verdediging hebben we nu toch meer dan genoeg. Mss op andere plaatsen nog wa versterken en we zijn rond voor volgend seizoen

Laatst gewijzigd door Verbechio op 18 Mei 2007, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.

18 Mei 2007, 15:32
nieuw in de eerste ploeg

en dessaer is 23 jongens! wat kunt ge nog meer wensen! Zoals gezegd hebben we er onze tanden op stuk gebeten op die verdediging van dilbeek toen en als hij zelfs voor hun keeper wordt uitgeroepen zal hij toch wel iets kunnen. Ik ben blij dat ons bestuur oog heeft voor jonge potentiële talenten dan voor oude tsjoekers die hier hun zakken willen komen vulle

18 Mei 2007, 15:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 49 50 51 52 53 149