Transfers 2009-2010 - Pagina 51 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 49 50 51 52 53 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Casual1919 schreef:
Jeroen schreef:
Ik begrijp toch totaal niet waarom sommigen Franck zo'n wereldspeler vinden hoor... Hij heeft hier de laatste matchen een paar goede wedstrijden opzitten... Wat Troch hier heeft bewezen is toch hééééél wat anders. Maar het is nog maar is duidelijk dat mensen rap vergeten...

Ze gaan trouwens met één diepe spits blijven spelen. Dan ben je véél meer met Troch daar net achter als Franck..

Bwa een reeks lager en in een ploeg waar niemand iets kon tegen beginnen.
In diezelfde ploeg lukt het een seizoen later opnieuw tot hij in Wetteren een blessure oploopt.
Daarna is hij naar mijn gevoel niet echt meer op niveau geweest, eigenlijk de hele ploeg niet meer (op een match in de eindronde na).

Franck heeft zich nooit kunnen bewijzen in een draaiende ploeg.
Maar ik zou hem toch niet graag afschrijven. Het is nu niet dat ik één van beiden voortrek, maar ik ben gewoon van mening dat we van Franck het beste nog niet gezien hebben.

Als Troch kostelijk blijkt te zijn waarom dan moeite doen om hem te halen als je (volgens mij) iemand lopen hebt die het zelfde kan.

Maar hoe kostelijk is Franck ? Die heeft hier één van de zwaarste contracten hoor... En Franck is echt totaal niet iemand die gemakkelijk scoort hoor, en hij kan totaal geen man voorbij (een actie maken is toch wel een vereiste op die plek). Trek zijn strafschoppen er vanaf en je komt misschien op 4 velddoelpunten dit seizoen. Ik ben er echt van overtuigd dat in dat systeem Troch de best mogelijke oplossing is op die plek. Ik denk dat we Franck ook zeker nog kunnen gebruiken, Als ze beiden kunnen betalen mag hij voor mij gerust blijven hoor...

En dan nog even reageren op het feit "dat de ploeg niet draait".. We hebben mannen nodig die de ploeg doén draaien. Blijkbaar kan Franck dat niet hé, want ik heb dit seizoen geen seconde het voetbal gezien dat nodig is om kampioen te spelen. En vanaf wanneer begon onze terugval ? Toen Troch geblesseerd was en vanaf daarna begon te sukkelen (omdat ze hem notabene vééél te vlug lieten meespelen waardoor hij van het éne kwaaltje in het andere is gevallen).

Voor mij is het dus duidelijk... Maar iedere zijn mening, daarvoor dient een forum :D

14 Apr 2009, 18:55
Freak

Leeftijd: 45
wat zware contracten betreft, peisek dat onze moat Alainken de kroon spant.

in vergelijking met hem krijgt Franck peanuts :D

14 Apr 2009, 19:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Hoe zit dat feitelijk met Van Mieghem, geraken we er deze zomer vanaf?

Dan de vergelijking Franck-Troch hier (als je al een vergelijking kan maken). Ik denk dat Troch hier toch al veel meer bewezen heeft dan Franck. Ze willen blijkbaar dit systeem blijven hanteren wel dan heb je Troch nodig (of hetzelfde type). Franck heeft zich wat hersteld na zijn slechte heenronde, maar het is nu niet dat hij de ploeg doet draaien. Het gat opvullen tussen aanval en middenveld, een actie maken, een groot aantal doelpunten maken dat is iets wat we van Franck nooit gaan mogen verwachten denk ik. Daarom heb je een hangende spits a la Troch nodig. Dit is niet bedoeld als kritiek op Franck, hij mag gerust blijven. Maar om nu Franck op dezelfde hoogte als Troch te zetten dat is toch een brug te ver.

Vorig seizoen na Wetteren lukte het zo goed niet meer bij Troch, wel vergeet dan ook niet dat hij bijna platgespoten is om toch mee te kunnen doen. Dan heb je nog is de match op Racing Mechelen vorig seizoen waar hij zich ook moest forceren.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

14 Apr 2009, 19:28
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
El Corredor schreef:
ik denk dat als je de "rumours" mag geloven dat er buiten troch en devroe (als die al komt) niet veel meer zal bijkomen. Al zou ik toch nog voor een extra spits opteren. Maar eenmaal juni zullen er wel weer een batterij testspelers en witte merels klaar staan... :D

In dat geval hebben ze dan wel de aanvallende centrale as heel gevoelig versterkt, maar zijt ge achteraan dusdanig verzwakt dat ge nog gene stap verder staat hé. Achteraan Roel, Dessaer en Van Dender weg en enkel Brecht Moreels erbij, dat is wel een heel gevoelig kwaliteitsverlies. Vergeet niet dat ge met Dessaer uwe man van het seizoen van vorig seizoen laat gaan hé, Dessaer weg is niet zomaar een verlies, maar is een immens verlies, ook qua mentaliteit. Dat Brecht Moreels hem kan vervangen, zal toch nog moeten blijken. Op rechts Roel weg en enkel nog Niels De Schutter dus als potentiële back rechts, maar dat is wel - ook al trekt hij daar zijne plan - absoluut geen back rechts hé. Ik zou trouwens graag De Schutter eens echt zijn kans zien krijgen als verdedigende middenvelder. En dan op links enkel Filipovic, waarvan ge ook niet weet wanneer de jaren eens echt gaan beginnen doorwegen. Naast die vier voor de basis hebt ge dan met Thomas Spotbeen, als ik het juist zie, maar 1 verdediger meer over. Das vijf verdedigers voor vier plaatsen, toch heel krap vind ik. Als ge volgend seizoen der echt wilt voor gaan, moet er voor mij nog een naar derde klasse normen hele goeie back rechts en centrale verdediger bij.

14 Apr 2009, 20:02
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
Bestekes,

Persoonlijk ben ik heel blij met de terugkomst van Ewen. Denk ook dat Kevin Franck zeker nog een kans verdient. Zelf vind ik het vertrek van Dessaer het grootste verlies, maar we zullen wel zien wat de toekomst brengt. Akkoord, hij mag dan wel blessuregevoelig zijn, maar vind het, zeker voor deze reeks, een fantastische meerwaarde in uw ploeg. Groot is mijn verbazing dan ook dat iemand met zijn uitstraling naar de ploeg met de minste uitstraling uit de reeks gaat. Al is het weerzien met Philippe Droeven wel altijd de max. De enige die mij nog kent van toen ik een frêle, mager manneken was (en dat is godverdekke al heeeeeeeel lang geleden).

'k Zal nog wel mijn matchkes meepakken: iets minder extravert dan men dat van mij gewoon is, maar da's een bewuste keuze. Hopelijk wordt het een leuk en vredig seizoen (in de bestuurskamer, naast het veld).

Zolang er op het veld maar oorlog is, op z'n tijd, want voetbal is en blijft oorlog.

Amen,

Ikke

14 Apr 2009, 20:08
nieuw in de eerste ploeg

Inderdaad, dat heb je nodig achteraan. En het is zo simpel als pompwater. Maak aub van lord geld , hou steurs in zijn plaats vast voor volgend seizoen en versterk je verdediging met een back rechts en een centrale verdediger.

14 Apr 2009, 20:13
Freak

marc2 schreef:
Maak aub van lord geld , hou steurs in zijn plaats vast voor volgend seizoen en versterk je verdediging met een back rechts en een centrale verdediger.

Daar kan ik me ook wel in vinden.
Lord is bij momenten geniaal maar brengt te weinig op, een beetje verhaal glorieux.
Dan zie ik liever een knokker als Marijn in de plaats.

14 Apr 2009, 20:16
nieuw in de eerste ploeg

Inderdaad. Ik moet eerlijk toegeven dat ik op lord wat uitgekeken ben. Ik vind het ook een speler met een fantastische techniek; maar het gegeven van technische voetballer versus rendement doet bij mij uiteindelijk de balans overhellen in een transfer.
Het is algemeen geweten dat hij geen trainingsbeest is en hij kan zich bovendien vooral opladen voor de grote matchen ( zie ook eindronde verleden seizoen) Dan hebben we kunnen constateren dat een lord vooral veel kan als hij wil !!! ( wat een fysieke inspanningen heeft hij toen geleverd in die eindronde !!)
Voor mij kan steurs dan ook veel meer brengen, is veel minder egoistisch, en heeft ook veel meer werkkracht. En daarmee is het probleem van die overbevolkte linkerflank ook van de baan.

14 Apr 2009, 21:05
Freak

Bartos schreef:
El Corredor schreef:
ik denk dat als je de "rumours" mag geloven dat er buiten troch en devroe (als die al komt) niet veel meer zal bijkomen. Al zou ik toch nog voor een extra spits opteren. Maar eenmaal juni zullen er wel weer een batterij testspelers en witte merels klaar staan... :D

In dat geval hebben ze dan wel de aanvallende centrale as heel gevoelig versterkt, maar zijt ge achteraan dusdanig verzwakt dat ge nog gene stap verder staat hé. Achteraan Roel, Dessaer en Van Dender weg en enkel Brecht Moreels erbij, dat is wel een heel gevoelig kwaliteitsverlies. Vergeet niet dat ge met Dessaer uwe man van het seizoen van vorig seizoen laat gaan hé, Dessaer weg is niet zomaar een verlies, maar is een immens verlies, ook qua mentaliteit. Dat Brecht Moreels hem kan vervangen, zal toch nog moeten blijken. Op rechts Roel weg en enkel nog Niels De Schutter dus als potentiële back rechts, maar dat is wel - ook al trekt hij daar zijne plan - absoluut geen back rechts hé. Ik zou trouwens graag De Schutter eens echt zijn kans zien krijgen als verdedigende middenvelder. En dan op links enkel Filipovic, waarvan ge ook niet weet wanneer de jaren eens echt gaan beginnen doorwegen. Naast die vier voor de basis hebt ge dan met Thomas Spotbeen, als ik het juist zie, maar 1 verdediger meer over. Das vijf verdedigers voor vier plaatsen, toch heel krap vind ik. Als ge volgend seizoen der echt wilt voor gaan, moet er voor mij nog een naar derde klasse normen hele goeie back rechts en centrale verdediger bij.

wat de verdediging betreft heb je wel een punt natuurlijk. Het is niet dat ik dessaer een geweldige voetballer vind en complementair met Seminck vind ik hem niet, maar het is een dosis mentaliteit (over mijn lijk) dat je wel verliest.

ik hoor van die moreelsen veel goeds, maar laten we wel wezen. ze komen van zottegem , niet van real madrid hé. Ik wil het dus ook nog wel eens zien. Wat de backrechtspositie betreft van Roel. Idem als dessaer, al vind ik roel minder slim dan Denis. En die coppens zou voor backrechts aangeworven zijn. En voor hem hetzelfde als de moreelsen.

wat de "ruil" ewen-coulli betreft, dat is een prima zaak.

voor mij moet er nog ne keeper bij, da mag devroe zijn. ne centrale verdediger die ook backrechts kan spelen, en ne spits. Meer vraag ik nie :D

14 Apr 2009, 21:07
forumlegende

Leeftijd: 43
El Corredor schreef:
Bartos schreef:
El Corredor schreef:

wat de verdediging betreft heb je wel een punt natuurlijk. Het is niet dat ik dessaer een geweldige voetballer vind en complementair met Seminck vind ik hem niet, maar het is een dosis mentaliteit (over mijn lijk) dat je wel verliest.

ik hoor van die moreelsen veel goeds, maar laten we wel wezen. ze komen van zottegem , niet van real madrid hé. Ik wil het dus ook nog wel eens zien. Wat de backrechtspositie betreft van Roel. Idem als dessaer, al vind ik roel minder slim dan Denis. En die coppens zou voor backrechts aangeworven zijn. En voor hem hetzelfde als de moreelsen.

wat de "ruil" ewen-coulli betreft, dat is een prima zaak.

voor mij moet er nog ne keeper bij, da mag devroe zijn. ne centrale verdediger die ook backrechts kan spelen, en ne spits. Meer vraag ik nie :D

Dessaer kwam ook maar van Dilbeek toen hij naar ons kwam en die stonden onderaan in vierde!
Ne rechtsachter vind ik ook prioritair. Ik wil gerust Coppens het voordeel van mijn twijfel geven maar da is toch nie echt zijn plaats denk ik.

14 Apr 2009, 21:13
Nationale Ploeg

Casual1919 schreef:
marc2 schreef:
Maak aub van lord geld , hou steurs in zijn plaats vast voor volgend seizoen en versterk je verdediging met een back rechts en een centrale verdediger.

Daar kan ik me ook wel in vinden.
Lord is bij momenten geniaal maar brengt te weinig op, een beetje verhaal glorieux.
Dan zie ik liever een knokker als Marijn in de plaats.

Mja, over Lord heb je gelijk, maar ik denk vooral dat het een kwestie is van zijn vormpeil. Vorig seizoen in de eindronde was hij onhoudbaar en leverde het wel veel op. Nu gaat die laatste pass of zelfs de actie nogal snel mis.
Steurs is niet alleen een knokker, hij neemt ook zonder morren een andere positie in. Ik hoop dat hij alsnog blijft.

14 Apr 2009, 21:14
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
marc2 schreef:
Inderdaad. Ik moet eerlijk toegeven dat ik op lord wat uitgekeken ben. Ik vind het ook een speler met een fantastische techniek; maar het gegeven van technische voetballer versus rendement doet bij mij uiteindelijk de balans overhellen in een transfer.
Het is algemeen geweten dat hij geen trainingsbeest is en hij kan zich bovendien vooral opladen voor de grote matchen ( zie ook eindronde verleden seizoen) Dan hebben we kunnen constateren dat een lord vooral veel kan als hij wil !!! ( wat een fysieke inspanningen heeft hij toen geleverd in die eindronde !!)
Voor mij kan steurs dan ook veel meer brengen, is veel minder egoistisch, en heeft ook veel meer werkkracht. En daarmee is het probleem van die overbevolkte linkerflank ook van de baan.

Ik ben het hier toch allesbehalve mee eens. Lord speelt een mindere terugronde, maar zijn heenronde was best wel nog goed. Het zou wel helpen dat als Lord per wedstrijd 10x een doelpunt panklaar legt, er ook iemand de moeite zou willen doen van de bal erin te trappen. Denk maar aan onze eerste wedstrijd van het seizoen in Wetteren... Hij legt in de eerste helft 3x de bal panklaar... ze moesten er hem maar intrappen... Dat Lord egoistisch zou ingesteld zijn is in mijn ogen al helemaal te gek voor woorden. Ik weet echt niet waar je zoiets haalt.
Zijn terugronde is minder, en hij liep niet over van goesting... maar zo ken ik er in onze ploeg wel nog een paar voor wie dat het geval is. Zijn trainingsgoesting zal altijd een zeer blijven bij hem, dat is wel waar.

14 Apr 2009, 21:15
Freak

Stijn schreef:
marc2 schreef:

Ik ben het hier toch allesbehalve mee eens. Lord speelt een mindere terugronde, maar zijn heenronde was best wel nog goed. Het zou wel helpen dat als Lord per wedstrijd 10x een doelpunt panklaar legt, er ook iemand de moeite zou willen doen van de bal erin te trappen. Denk maar aan onze eerste wedstrijd van het seizoen in Wetteren... Hij legt in de eerste helft 3x de bal panklaar... ze moesten er hem maar intrappen... Dat Lord egoistisch zou ingesteld zijn is in mijn ogen al helemaal te gek voor woorden. Ik weet echt niet waar je zoiets haalt.
Zijn terugronde is minder, en hij liep niet over van goesting... maar zo ken ik er in onze ploeg wel nog een paar voor wie dat het geval is. Zijn trainingsgoesting zal altijd een zeer blijven bij hem, dat is wel waar.

lord heeft in de heenronde wel 25 keer de bal panklaar gelegd voor doel. Alleen de afwerking ontbrak ondanks ronkende namen zoals boesoeva, jakofleski, bokango,...

dat het lord dan na nen tijd begint tegen de steken, tja ik vind da begrijpelijk!

14 Apr 2009, 21:20
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
zwawi schreef:
Dessaer kwam ook maar van Dilbeek toen hij naar ons kwam en die stonden onderaan in vierde!

Die had wel al zijn strepen verdiend in tweede en derde klasse toch hé. Soit, dat neemt niet weg dat ge wel degelijk bij een kleinere ploeg ne goeie kunt vinden, maar het is ook zo dat ge toch nen dragende speler ziet vertrekken met Dessaer hé, het zal ne goeie moeten zijn die op zijn plaats komt spelen.

14 Apr 2009, 21:34
forumlegende

Leeftijd: 43
Bartos schreef:
zwawi schreef:

Die had wel al zijn strepen verdiend in tweede en derde klasse toch hé. Soit, dat neemt niet weg dat ge wel degelijk bij een kleinere ploeg ne goeie kunt vinden, maar het is ook zo dat ge toch nen dragende speler ziet vertrekken met Dessaer hé, het zal ne goeie moeten zijn die op zijn plaats komt spelen.

Ik vind zowel Dessaer als Seminck individueel bekeken zeer goede centrale verdedigers maar of ze echt complementair zijn weet ik nie echt. Hoeveel doelpunten hebben wij nie geslikt dat de tegenpartij er centraal zomaar op snelheid doorliep? Of dat met Moreels gaat verholpen zijn valt uiteraard ook nog af te wachten.
Maar het is wel een feit dat Dessaer momenteel het grootste verlies is van de vertrekkers.

14 Apr 2009, 21:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 49 50 51 52 53 280