Stadion - Pagina 51 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 49 50 51 52 53 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Bericht Re: Stadion
Bartos schreef:
Waar de voorstanders van ne verhuis naar Dender misschien toch ook moeten rekening mee houden, is dat ge vanaf die moment uw lot niet meer in eigen handen hebt en elke keer moogt kruipen voor die mannen van Dender om hun stadion nog te moeten huren, want anders staan we gewoon op straat. Als dat het lot is voor de rest van ons clubgeschiedenis. Bah, ik walg al van de gedachte.

Soit, den Onderkroiper kan ginder misschien al eens op verkenning gaan voor te zien of er daar een geschikte ruimte is voor den Expo 100.

dat hij op verkenning gaat voor een nieuw stuk grond ! ;)

26 Apr 2013, 15:28
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
zwetzat schreef:
Voor mij is het duidelijk: verhuis naar Denderleeuw betekent op termijn het einde van Eendracht Aalst.
Hoe ze het dan verder gaan noemen interesseert mij geen fluit meer. :EA:

Het andere alternatief, het onmiddelijke einde van Eendracht Aalst, is dan beter voor jou?

26 Apr 2013, 15:32
Scholier

Bartos schreef:
Soit, den Onderkroiper kan ginder misschien al eens op verkenning gaan voor te zien of er daar een geschikte ruimte is voor den Expo 100.

Da valt geloik me de oepenink van ons nief stadion e ;)

26 Apr 2013, 15:32
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
lvz schreef:
Bartos schreef:

Da valt geloik me de oepenink van ons nief stadion e ;)

Ik was bezig over Expo 100, niet over Expo 200 hé :) .

26 Apr 2013, 15:33
Freak

Leeftijd: 35
Jeroen schreef:
zwetzat schreef:
Voor mij is het duidelijk: verhuis naar Denderleeuw betekent op termijn het einde van Eendracht Aalst.

Het andere alternatief, het onmiddelijke einde van Eendracht Aalst, is dan beter voor jou?

Gij zijt den tactiek al aant verklappen om de supporters te overtuigen :D

26 Apr 2013, 15:36
Freak

voor de geïnteresseerden, er is dit weekend nog een match op Eupen... :D

26 Apr 2013, 15:37
Freak

El Corredor schreef:
voor de geïnteresseerden, er is dit weekend nog een match op Eupen... :D

En der hangt nog veel van af ze,eindige we ons seizoen zonder uitoverwinning ofniet :D

26 Apr 2013, 15:38
nieuw in de eerste ploeg

El Corredor schreef:
tsjoep schreef:
de bom is duidelijk ontploft! we weten meer als een jaar dat ze vak K gaan slopen ... de laaste maanden was het verdacht stil , geen kat wist wanneer er ze zouden beginnen of er wel gesloopt ging worden .. nu lezen we dat er mogelijks een verhuis nr fc stinkkot eraan komt , hoe kan men dit een supporter van ons geliefde club dit aandoen , zelfs het gedacht alleen al vind ik er al over! Volgend jaar spelen we er en voor dat we het weten zijn we gefusioneerd ..zo simpel is het! Ik zet daar geen voet binnen ! Wat met de cafès rond ons stadion , hun broodwinning die zomaar verdwijnt ? Laten we nu niet naiëf doen maar denken jullie nu echt dat er 1000 supporters van aalst om de 14 dagen naar denderleeuw zullen gaan .... !! een schande voor onze stad !!!!!!!!!!!!!!

zo simpel is dat helaas niet, maar dat schijn je niet te snappen. 5 minuten, rationeel nadenken is dat teveel gevraagd?

ik dacht dat FDR zelfs in de statuten van de club liet zetten dat er NOOIT een fusie komt? Dat staat toch op papier, en was dacht ik (verbeter maar als dit niet klopt) een voorwaarde van die gasten die die 15.000 euro gestort hebben om jowwan in het bestuur te krijgen.

over naïevelingen gesproken seg..... verhuis nr dender is het einde van onze club!!

26 Apr 2013, 15:41
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Jeroen schreef:
zwetzat schreef:

uitgesteld maar niet afgesteld hé:
Wie hier nog zit te dromen over de bouw van een nieuw stadion ? Jongens, in deze onstabiele economische tijden kan men dat niet meer verantwoorden. Dus, dat stadion in Denderleeuw staat daar, dus wij gaan er naar toe. Maar denk maar niet dat wij onze eigenheid gaan behouden...Volgens mij wordt het één grote fusie: EA Denjer, Terjeun, en wat gaan ze er nog bijsleuren, maar de naam EA, forget it, als je weg bent uit je stad waar je bent "groot " geworden en toch een beetje , zij het lokale, geschiedenis hebt geschreven de voorbije bijna 100 jaar , ben je dood ! De ziel is in rook opgegaan.

26 Apr 2013, 15:43
Ancien

Leeftijd: 46
Jeroen schreef:
zwetzat schreef:

Dat is dan ook wel even overroepen denk ik - aangezien het stadiondossier maar voor een heel klein deeltje gestuurd kan worden door de club zelf, lijkt het me niet zo dat het stadsbestuur het zich kan veroorloven om de club van het ene op het andere moment in de steek te laten... In stadiondossiers zoals Brugge, doet de gemeente moeilijk oa, maar dat kan ze gezien ze ook een stadion aanbiedt dat aan alle eisen voldoet... Als de stad hier de club in de steek laat door niet aan de vereiste verplichtingen te voldoen inzake stadion, dan draagt de stad wel een enorme verantwoordelijkheid hoor...

Ik vind wel niet dat er zo kort moet gereageerd worden op de mensen die het heel zwart inzien... Want de alternatieven die naar voor geschoven worden, kunnen in het slechtste geval ook gewoon uitstel van executie betekenen en bieden 0,0 garantie dat mits een uitwijking alles in orde zal komen... Puur economisch bekeken, twee nieuwe stadioninvesteringen kort na elkaar op een steenworp van elkaar: de bevoegde instanties die de vergunningen moeten verstrekken, gaan eens goed lachen...

Freak

tsjoep schreef:
El Corredor schreef:
tsjoep schreef:
de bom is duidelijk ontploft! we weten meer als een jaar dat ze vak K gaan slopen ... de laaste maanden was het verdacht stil , geen kat wist wanneer er ze zouden beginnen of er wel gesloopt ging worden .. nu lezen we dat er mogelijks een verhuis nr fc stinkkot eraan komt , hoe kan men dit een supporter van ons geliefde club dit aandoen , zelfs het gedacht alleen al vind ik er al over! Volgend jaar spelen we er en voor dat we het weten zijn we gefusioneerd ..zo simpel is het! Ik zet daar geen voet binnen ! Wat met de cafès rond ons stadion , hun broodwinning die zomaar verdwijnt ? Laten we nu niet naiëf doen maar denken jullie nu echt dat er 1000 supporters van aalst om de 14 dagen naar denderleeuw zullen gaan .... !! een schande voor onze stad !!!!!!!!!!!!!!

zo simpel is dat helaas niet, maar dat schijn je niet te snappen. 5 minuten, rationeel nadenken is dat teveel gevraagd?

ik dacht dat FDR zelfs in de statuten van de club liet zetten dat er NOOIT een fusie komt? Dat staat toch op papier, en was dacht ik (verbeter maar als dit niet klopt) een voorwaarde van die gasten die die 15.000 euro gestort hebben om jowwan in het bestuur te krijgen.

over naïevelingen gesproken seg..... verhuis nr dender is het einde van onze club!!

naïef, misschien, maar wel voldoende in staat om te beseffen dat je gaat moeten kiezen tussen de pest of de cholera...

of meteen geen voetbal meer volgend jaar, beter ?

nieuw in de eerste ploeg

Bartos schreef:
Waar de voorstanders van ne verhuis naar Dender misschien toch ook moeten rekening mee houden, is dat ge vanaf die moment uw lot niet meer in eigen handen hebt en elke keer moogt kruipen voor die mannen van Dender om hun stadion nog te moeten huren, want anders staan we gewoon op straat. Als dat het lot is voor de rest van ons clubgeschiedenis. Bah, ik walg al van de gedachte.

Wanneer gaan wij onze matchen daar spelen ?
Vergeet niet dat terjoden-welle haar thuismatchen daar ook speelt.
Gaan wij op woensdagavond spelen ofzo ?

26 Apr 2013, 15:47
Ancien

Leeftijd: 46
El Corredor schreef:
tsjoep schreef:
El Corredor schreef:

naïef, misschien, maar wel voldoende in staat om te beseffen dat je gaat moeten kiezen tussen de pest of de cholera...

of meteen geen voetbal meer volgend jaar, beter ?

Zie eerdere comment in dit verband - kan dat zomaar? Is immers grotendeels buiten de wil van de club zelf om toch dit alles?

26 Apr 2013, 15:47
Freak

champagne schreef:
Bartos schreef:

Wanneer gaan wij onze matchen daar spelen ?
Vergeet niet dat terjoden-welle haar thuismatchen daar ook speelt.
Gaan wij op woensdagavond spelen ofzo ?

Kzient al gebeuren,alle 3thuis moeten spelen in den beker,kunnen we lotje trek doen :lol: :D

26 Apr 2013, 15:49
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 47
Wat ik mij mss onterecht afvraag, hoe hebben wij ooit een licentie bekomen met dit stadion? Dan moet er toch al een alternatief op papier gestaan hebben????

26 Apr 2013, 15:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 49 50 51 52 53 462