|
|
| Pagina 52 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 50 51 52 53 54 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bericht Re: Ex-spelers
mooi artikel, enkel die zin die erin komt waarin hij zegt dat patrick orlans een goeie vriend is, is wa misplaatst
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 08 Jan 2010, 15:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Edwin van Ankeren
Het Nieuwsblad Online | 07 januari 2010 om 09:56 Vroeger: spits van Beveren, RWDM, Germinal Ekeren en Eendracht Aalst. Nu: 41-jarige assistent-coach van het Nederlandse FC Omniworld en trainer van amateurclub VV Unicum. 'Als Nederlandse spits in België heb ik mij altijd laten gelden, want Nederlanders zijn mondiger en directer dan Belgen. Het werd mij niet altijd in dank afgenomen door mijn ploegmaats, maar ik kon een ploeg wel op scherp zetten. Dat was samen met mijn snelheid één van mijn betere kwaliteiten. In België heb ik echt mooie momenten gekend. Kampioen met Beveren in tweede klasse, Europees voetbal met Aalst en een bekerfinale met Germinal Beerschot. Vooral aan Aalst heb ik geweldige herinneringen. We hadden een geweldig team met Gilles De Bilde, Yves Vanderhaeghe, Krncevic,... We trokken zelfs samen naar Aalst Carnaval. Ik ging niet als vuil janet, maar het waren onvergetelijke tijden.' 'Weet je, bij Aalst moest ik eens mijn eigen lofzang zingen. Gilles De Bilde was net verhuisd naar Anderlecht en we speelden met Aalst meteen tegen de Brusselaars. We wonnen en ik scoorde drie keer. Iemand had een ode aan mij geschreven en ze dwongen mij om die te zingen. Gelukkig zing ik niet al te slecht.' 'Nu ben ik al twee jaar assistent-trainer bij de Nederlandse tweedeklasser FC Omniworld. We staan wel pas zeventiende, maar we werken hard. Mijn trainersdiploma behaalde ik in Noorwegen toen ik daar op het einde van mijn carrière speelde en er een vriendin had. Ik keerde echter naar Nederland terug voor mijn kinderen. Ik ben ook hoofdcoach bij de amateurclub VV Unicum Lelystad. Dat is mijn oude club waar ik ooit begon. Het niveau kun je vergelijken met de Belgische vierde klasse, maar twee seizoenen terug speelden we wel kampioen. Ik ben een coach die staat op discipline maar zijn spelers ook veel verantwoordelijkheid geeft.' 'Als trainer voetbal ik ook nog geregeld mee op training. Het allerhoogste niveau kan ik niet meer aan, maar af en toe zijn de spelers nog onder de indruk van mij. De bedoeling is dat ik nu ervaring opdoe als trainer en dan ooit zelf hoofdcoach word van een club op het hoogste niveau.' 'Ondertussen doe ik ook veel scoutingsopdrachten in België. Ik zie wedstrijden van Westerlo, Lokeren, Boom,... Het is mijn ambitie om ooit trainer te worden in België. Ik heb nog veel contacten, hoor. Zo is Patrick Orlans van Lokeren een goeie vriend.' 'Of mijn zonen me gaan opvolgen, is moeilijk te zeggen. Mijn oudste zoon Mello is groter van gestalte dan ik, maar hij is minder snel. Hannes, de jongste, heeft meer mijn lichaamsbouw en snelheid. Ik wil echter vooral dat ze zich amuseren bij het voetballen.' _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 08 Jan 2010, 16:54 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Bart Van den Neste schreef: Edwin van Ankeren Het Nieuwsblad Online | 07 januari 2010 om 09:56 Vroeger: spits van Beveren, RWDM, Germinal Ekeren en Eendracht Aalst. Nu: 41-jarige assistent-coach van het Nederlandse FC Omniworld en trainer van amateurclub VV Unicum. 'Als Nederlandse spits in België heb ik mij altijd laten gelden, want Nederlanders zijn mondiger en directer dan Belgen. Het werd mij niet altijd in dank afgenomen door mijn ploegmaats, maar ik kon een ploeg wel op scherp zetten. Dat was samen met mijn snelheid één van mijn betere kwaliteiten. In België heb ik echt mooie momenten gekend. Kampioen met Beveren in tweede klasse, Europees voetbal met Aalst en een bekerfinale met Germinal Beerschot. Vooral aan Aalst heb ik geweldige herinneringen. We hadden een geweldig team met Gilles De Bilde, Yves Vanderhaeghe, Krncevic,... We trokken zelfs samen naar Aalst Carnaval. Ik ging niet als vuil janet, maar het waren onvergetelijke tijden.' 'Weet je, bij Aalst moest ik eens mijn eigen lofzang zingen. Gilles De Bilde was net verhuisd naar Anderlecht en we speelden met Aalst meteen tegen de Brusselaars. We wonnen en ik scoorde drie keer. Iemand had een ode aan mij geschreven en ze dwongen mij om die te zingen. Gelukkig zing ik niet al te slecht.' 'Nu ben ik al twee jaar assistent-trainer bij de Nederlandse tweedeklasser FC Omniworld. We staan wel pas zeventiende, maar we werken hard. Mijn trainersdiploma behaalde ik in Noorwegen toen ik daar op het einde van mijn carrière speelde en er een vriendin had. Ik keerde echter naar Nederland terug voor mijn kinderen. Ik ben ook hoofdcoach bij de amateurclub VV Unicum Lelystad. Dat is mijn oude club waar ik ooit begon. Het niveau kun je vergelijken met de Belgische vierde klasse, maar twee seizoenen terug speelden we wel kampioen. Ik ben een coach die staat op discipline maar zijn spelers ook veel verantwoordelijkheid geeft.' 'Als trainer voetbal ik ook nog geregeld mee op training. Het allerhoogste niveau kan ik niet meer aan, maar af en toe zijn de spelers nog onder de indruk van mij. De bedoeling is dat ik nu ervaring opdoe als trainer en dan ooit zelf hoofdcoach word van een club op het hoogste niveau.' 'Ondertussen doe ik ook veel scoutingsopdrachten in België. Ik zie wedstrijden van Westerlo, Lokeren, Boom,... Het is mijn ambitie om ooit trainer te worden in België. Ik heb nog veel contacten, hoor. Zo is Patrick Orlans van Lokeren een goeie vriend.' 'Of mijn zonen me gaan opvolgen, is moeilijk te zeggen. Mijn oudste zoon Mello is groter van gestalte dan ik, maar hij is minder snel. Hannes, de jongste, heeft meer mijn lichaamsbouw en snelheid. Ik wil echter vooral dat ze zich amuseren bij het voetballen.' ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 08 Jan 2010, 17:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dat hoor je wel meer hoor bij spelers uit die periode, Orlans had uiteindelijk wel een goede band met die spelers, en sommigen sommigen heeft hij echt wel hun carrière geherlanceerd... buiten een neus voor zaken doen had hij blijkbaar ook nog een goede speurneus voor talent.
Tot zover zijn positieve kenmerken natuurlijk ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 08 Jan 2010, 17:51 |
|
|
Knaap
Bram schreef: Dat hoor je wel meer hoor bij spelers uit die periode, Orlans had uiteindelijk wel een goede band met die spelers, en sommigen sommigen heeft hij echt wel hun carrière geherlanceerd... buiten een neus voor zaken doen had hij blijkbaar ook nog een goede speurneus voor talent. Tot zover zijn positieve kenmerken natuurlijk ![]() En een neus om zijn zakken te vullen |
| 08 Jan 2010, 18:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
ajointje schreef: Bram schreef: Dat hoor je wel meer hoor bij spelers uit die periode, Orlans had uiteindelijk wel een goede band met die spelers, en sommigen sommigen heeft hij echt wel hun carrière geherlanceerd... buiten een neus voor zaken doen had hij blijkbaar ook nog een goede speurneus voor talent. Tot zover zijn positieve kenmerken natuurlijk ![]() En een neus om zijn zakken te vullen Ik ga Orlans hier zeker niet goed klappen, maar we moeten toch ook zeggen dat het bestuur van toen het ook toeliet dat hij zijn zakken kon vullen. Ik denk niet dat hij dat onder Lambrecht zal moeten doen. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 08 Jan 2010, 18:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bart Van den Neste schreef: ajointje schreef: Bram schreef: Dat hoor je wel meer hoor bij spelers uit die periode, Orlans had uiteindelijk wel een goede band met die spelers, en sommigen sommigen heeft hij echt wel hun carrière geherlanceerd... buiten een neus voor zaken doen had hij blijkbaar ook nog een goede speurneus voor talent. Tot zover zijn positieve kenmerken natuurlijk ![]() En een neus om zijn zakken te vullen Ik ga Orlans hier zeker niet goed klappen, maar we moeten toch ook zeggen dat het bestuur van toen het ook toeliet dat hij zijn zakken kon vullen. Ik denk niet dat hij dat onder Lambrecht zal moeten doen. Zakken zitten reeds vol er kan niets meer bij ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Jan 2010, 20:03 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bart Van den Neste schreef: ajointje schreef: Bram schreef: Dat hoor je wel meer hoor bij spelers uit die periode, Orlans had uiteindelijk wel een goede band met die spelers, en sommigen sommigen heeft hij echt wel hun carrière geherlanceerd... buiten een neus voor zaken doen had hij blijkbaar ook nog een goede speurneus voor talent. Tot zover zijn positieve kenmerken natuurlijk ![]() En een neus om zijn zakken te vullen Ik ga Orlans hier zeker niet goed klappen, maar we moeten toch ook zeggen dat het bestuur van toen het ook toeliet dat hij zijn zakken kon vullen. Ik denk niet dat hij dat onder Lambrecht zal moeten doen. 100% gelijk _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 08 Jan 2010, 20:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Bart Van den Neste schreef: ajointje schreef: En een neus om zijn zakken te vullen Ik ga Orlans hier zeker niet goed klappen, maar we moeten toch ook zeggen dat het bestuur van toen het ook toeliet dat hij zijn zakken kon vullen. Ik denk niet dat hij dat onder Lambrecht zal moeten doen. 100% gelijk Wat Orlans hier neergezet heeft (letterlijk en figuurlijk) is onvergetelijk, hé, serieus zeg. Wie er bij was tegen Sofia kan dàt toch niet ontkennen! Het probleem was inderdaad dat niemand enige controle hield over Orlans en dat die mens wreed naast zijn schoenen is gaan lopen, met alle gevolgen vandien. |
| 08 Jan 2010, 21:19 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
salvador schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Bart Van den Neste schreef: Ik ga Orlans hier zeker niet goed klappen, maar we moeten toch ook zeggen dat het bestuur van toen het ook toeliet dat hij zijn zakken kon vullen. Ik denk niet dat hij dat onder Lambrecht zal moeten doen. 100% gelijk Wat Orlans hier neergezet heeft (letterlijk en figuurlijk) is onvergetelijk, hé, serieus zeg. Wie er bij was tegen Sofia kan dàt toch niet ontkennen! Het probleem was inderdaad dat niemand enige controle hield over Orlans en dat die mens wreed naast zijn schoenen is gaan lopen, met alle gevolgen vandien. Ik was er ook bij in en out tegen Sofia en dat zijn zeker onvergetelijke en unieke momenten,maar je kan niet ontkennen dat er catastrofale gevolgen zijn uit ontstaan.Hadden wij indertijd maar een Goethals als voorzitter kunnen behouden,die gast was slimmer dan den Orlans maar you know the story. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 08 Jan 2010, 21:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
iendracht mèn 2de vraa schreef: salvador schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: 100% gelijk Wat Orlans hier neergezet heeft (letterlijk en figuurlijk) is onvergetelijk, hé, serieus zeg. Wie er bij was tegen Sofia kan dàt toch niet ontkennen! Het probleem was inderdaad dat niemand enige controle hield over Orlans en dat die mens wreed naast zijn schoenen is gaan lopen, met alle gevolgen vandien. Ik was er ook bij in en out tegen Sofia en dat zijn zeker onvergetelijke en unieke momenten,maar je kan niet ontkennen dat er catastrofale gevolgen zijn uit ontstaan.Hadden wij indertijd maar een Goethals als voorzitter kunnen behouden,die gast was slimmer dan den Orlans maar you know the story. Ik heb onder Orlans al die jaren gewerkt en zoals bart zegd ze hadden het maar niet moeten toelaten,hij had zelfs zijn percent op alle dranken,dus na de wedstrijd was de champagne volop aanwezig en deze goot hij dan ook letterlijk en figuurlijk door de vensters,geef ons nog een fleske en van de rest zullen we beter maar zwijgen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 09 Jan 2010, 11:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Peter Van Der Heyden aangeboden bij Club Volgens het Nieuwsblad is Peter Van der Heyden aangeboden bij Club Brugge. Blauw-zwart is sinds het vertrek van Koen Daerden naar Standard op zoek naar een extra linksback.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 21 Jan 2010, 11:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Bakkie schreef: Peter Van Der Heyden aangeboden bij Club Volgens het Nieuwsblad is Peter Van der Heyden aangeboden bij Club Brugge. Blauw-zwart is sinds het vertrek van Koen Daerden naar Standard op zoek naar een extra linksback. Die gaan ze toch nooit binnenhalen ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 21 Jan 2010, 19:38 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
De_steve schreef: Bakkie schreef: Peter Van Der Heyden aangeboden bij Club Volgens het Nieuwsblad is Peter Van der Heyden aangeboden bij Club Brugge. Blauw-zwart is sinds het vertrek van Koen Daerden naar Standard op zoek naar een extra linksback. Die gaan ze toch nooit binnenhalen ![]() Laat Brugge nu toch eens doen ![]() _________________
|
| 21 Jan 2010, 20:14 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Sven KSK Opwijk schreef: De_steve schreef: Bakkie schreef: Peter Van Der Heyden aangeboden bij Club Volgens het Nieuwsblad is Peter Van der Heyden aangeboden bij Club Brugge. Blauw-zwart is sinds het vertrek van Koen Daerden naar Standard op zoek naar een extra linksback. Die gaan ze toch nooit binnenhalen ![]() Laat Brugge nu toch eens doen ![]() Voila zi ![]() _________________
|
| 21 Jan 2010, 21:10 |
|
| Pagina 52 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 50 51 52 53 54 … 215 Volgende |