Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 52 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 50 51 52 53 54 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Hier nog wat nieuws uit HNB:

Bestuurswissel bij Eendracht Aalst

Met de aanstelling van Kris Van Der Haegen als hoofdcoach maakte de groep rond hoofdsponsor Dirk De Bruecker en het jeugdbestuur onder leiding van Frank De Roosen duidelijk dat het de touwtjes in handen heeft bij Eendracht. De aanstelling werd bedisseld buiten het medeweten om van manager Geert De Ridder, die daarom zijn ontslag indiende als bestuurder.

De Ridder wordt in zijn aftocht als bestuurder gevolgd door ondervoorzitter Michem Markey, gerechtigd correspondent Jan Wanderstein en de hulptrainers Freddy De Saedeleer en Geert Vanderidt. Markey en De Ridder blijven lid en zullen samen met Wanderstein de lopende zaken afhandelen. (rwd)

19 Mar 2009, 8:53
forumlegende

Leeftijd: 69
Als ik zie hoeveel stoten ik hier al meegemaakt heb in mijn jarenlange (supporterscarriere) dan kan ik maar één ding zeggen:ik ben een masochist in de hoogste graad.
Ik ben supporter van een club die géén deftig bestuur kan vormen(zijn dat grote mensen?).
Ik hoop dat wij ons kunnen verenigen indien het nu weeral mis gaat?

19 Mar 2009, 9:00
Nationale Ploeg

Met het aftreden van GDR zijn alle bestuursleden die het overgenomen hebben van Garré alweer van de kaart verdwenen... 't heeft weer lang geduurd.... :hmm:

19 Mar 2009, 9:03
Ancien

El Corredor schreef:
vanavond is het D-day, dan beslissen de spelers of ze zaterdag willen spelen. filipovic is de woordvoerder die de spelers zal overtuigen, als dat al moet overigens. Misschien zullen er wel een paar zijn die niet spelen, maar (hopelijk) zeker niet allemaal.

Vanderhaeghen speelt bij een boycot van de vedetten, gewoon nog zes matchen met de U19. In zijn zog zal VDH de broertjes Moreels (tekende gisteren bijna bij Oudenaarde)meebrengen en T.Dupont...

Ook een ex-speler (top!!!) zal benaderd worden en een topspits tweede klasse (via filipovic).

het is nu nog even afwachten maar tegen vanavond weten we ongetwijfeld meer...

naar verluid druipt de passie er bij VDH af, is leraar aan de trainersschool en heeft ongelooflijk veel contacten met eerste en tweedeklassers...

De nieuwe bewindsploeg zal zich inderdaad moeten bewijzen.
Wat de nieuwe trainer betreft hoor ik niets dan positieve dingen over hem.
Hopelijk kan hij bij ons hetzelfde verwezenlijken en ons een trapje hoger brengen, wat we allemaal wensen nietwaar?
En voor mijn part mogen diegene die het Eendracht-shirt niet meer wensen aan te trekken ophoepelen.
Het Eendrachttruitje moet je met de nodige trots dragen, zelfs in moeilijke omstandigheden, de superfans verdienen dit.
Ze mogen niet vergeten dat ze zelf het seizoen verkloot hebben, en nu in deze omstandigheden een beetje de show komen stelen daar zou ik niet kunnen mee leven. :x
Degene die spelen moeten zich de rest van het seizoen volledig geven, dat zijn ze aan ons verplicht. :boks:
Wij betalen voor onze hobby, zij worden goed betaald om hun geliefd spelletje te spelen.
Daarom eis ik respect tegenover de duizenden Eendrachtfans! :EA:
Komaan Iendracht! :banana:

19 Mar 2009, 9:03
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
na het europees avontuur is er eigenlijk weinig tot geen hoogtepunt geweest..integendeel (n)
Zo een stad, een club met veel TROUWE supporters zo laten afzien als het ware, een echte schande! Andere clubs zouden een gat in de lucht springen met zoveel publiek iedere week en hier laten ze ons gewoon stikken... :fuck:

19 Mar 2009, 9:04
Nationale Ploeg

Als de namen die hier genoemd worden kloppen ziet het er toch sportief al beter uit naar volgend seizoen toe, hopelijk kan de nieuwe bewindsploeg ook financieel het plaatje rond krijgen...

19 Mar 2009, 9:07
Ancien

Leeftijd: 45
Gijzegem Vaneigest schreef:
Als de namen die hier genoemd worden kloppen ziet het er toch sportief al beter uit naar volgend seizoen toe, hopelijk kan de nieuwe bewindsploeg ook financieel het plaatje rond krijgen...

Toch even afwachten... Bij de verkiezingen worden er ook vele (loze) beloftes gedaan hé...

19 Mar 2009, 9:09
Ancien

Tiens, de officiële website is reeds aangepast, van een ontslag van GDR is nog niets te lezen. :wadde:

19 Mar 2009, 9:15
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Als alles verloopt zoals gepland zouden dan nu Vijverman en VDSteen hun intrede moeten doen. Het vertrek van GDR was hiervoor een vereiste.

19 Mar 2009, 9:21
Ancien

Leeftijd: 45
elfahem schreef:
Als alles verloopt zoals gepland zouden dan nu Vijverman en VDSteen hun intrede moeten doen.

De striptekenaar? :wadde:

19 Mar 2009, 9:22
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
elfahem schreef:
Als alles verloopt zoals gepland zouden dan nu Vijverman en VDSteen hun intrede moeten doen. Het vertrek van GDR was hiervoor een vereiste.

En Abramovich ook vantiennegen :D .

19 Mar 2009, 9:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Boris schreef:
elfahem schreef:
Als alles verloopt zoals gepland zouden dan nu Vijverman en VDSteen hun intrede moeten doen.

De striptekenaar? :wadde:

Is dienen nie dood ? ;) Misschien om niet op te vallen als er nog moest een lijk uit de kast vallen. :wadde:

In plaats van een EXPO 90 zouden we EXIT 90 kunnen ten toon stellen. :oops:

19 Mar 2009, 9:25
Ancien

Leeftijd: 46
[
El Corredor schreef:
vanavond is het D-day, dan beslissen de spelers of ze zaterdag willen spelen. filipovic is de woordvoerder die de spelers zal overtuigen, als dat al moet overigens. Misschien zullen er wel een paar zijn die niet spelen, maar (hopelijk) zeker niet allemaal.

Het enige wat ik niet echt snap in deze hele zaak is waarom de spelers al een match zouden boycotten... Die heisa is er al een hele tijd en als het minder draait met een ploeg zijn er sowieso altijd gasten die niet tevreden zijn... Maar dat ze dan plots zouden beginnen staken omdat een manager zijn mandaat neerlegt, dat vind ik bizar... Op dat moment krijg je inderdaad een aantal ontgoochelde spelers, maar in principe ook evenveel opgeluchte mensen/spelers die een nieuwe kans hopen te krijgen... Bovendien is het toch de club en de geldschieters die hen betaald, en niet de manager, of ben ik verkeerd... Een collectieve staking zouden ze me dan toch eens mogen uitleggen... Een pak spelers hebben me trouwens - ook toen het ogenschijnlijk wel nog boterde tussen de twee kampen - over het hele seizoen nu ook niet meteen de indruk gegeven dat ze voor de manager of voor de trainers door het vuur zouden gaan... Want is het niet die bezieling die hier vaak in vraag werd gesteld?

Als de boycot van de spelers er zou komen omdat alle vrijwilligers er de brui aan zouden geven en de spelers hun solidariteit willen tonen, dat is een andere zaak natuurlijk... Lijkt hier zo een beetje een Feyenoord-historie in het klein te zijn... Grote namen in de ploeg, totaal nieuwe wind in het bestuur, nieuwe trainer voor aanvang van het seizoen, tabula rasa, ontevreden vrijwilligers...

Een beetje communicatie zou wel deugd doen... Van Filipovic zelf bijvoorbeeld als spelersvertegenwoordiger... Kristof Van Belle heeft hier op het forum ook ooit een mededeling geplaatst over zijn vertrek hier. Werd niet door iedereen op applaus onthaald, maar je had tenminste een zicht van iemand van de betrokken partijen... Nu is het langs alle kanten gissen van mogelijke standpunten, zonder dat er echt nauw betrokken personen (allez, is maar een veronderstelling hé) iets meedelen.

En wie het nu wel of niet goed voorheeft met de club, daar kunnen we als supporter jammer genoeg maar over oordelen als het te laat is... Orlans stond in de glorieperiode ook met een zwart/witte hoed op tussen de supporters in de K, Garré redde ons ook door het stamnummer te kopen na ons faillissement in 2002, Schots zette zijn schouders onder het project om ons te bevrijden van Garré, enz, enz...

Uiterst moeilijk reageren dus voor buitenstaanders...

19 Mar 2009, 9:26
nieuw in de eerste ploeg

Hugo schreef:
El Corredor schreef:

Vanderhaeghen speelt bij een boycot van de vedetten, gewoon nog zes matchen met de U19. In zijn zog zal VDH de broertjes Moreels (tekende gisteren bijna bij Oudenaarde)meebrengen en T.Dupont...

Ook een ex-speler (top!!!) zal benaderd worden en een topspits tweede klasse (via filipovic).

naar verluid druipt de passie er bij VDH af, is leraar aan de trainersschool en heeft ongelooflijk veel contacten met eerste en tweedeklassers...

Hopelijk kan hij bij ons hetzelfde verwezenlijken en ons een trapje hoger brengen, wat we allemaal wensen nietwaar?
En voor mijn part mogen diegene die het Eendracht-shirt niet meer wensen aan te trekken ophoepelen.
Het Eendrachttruitje moet je met de nodige trots dragen, zelfs in moeilijke omstandigheden, de superfans verdienen dit.
Ze mogen niet vergeten dat ze zelf het seizoen verkloot hebben, en nu in deze omstandigheden een beetje de show komen stelen daar zou ik niet kunnen mee leven. :x
Degene die spelen moeten zich de rest van het seizoen volledig geven, dat zijn ze aan ons verplicht. :boks:
Wij betalen voor onze hobby, zij worden goed betaald om hun geliefd spelletje te spelen.

awel ik kan u hierbij alleen maar bij staan!

de spelers zijn het aan ons verplicht!
limpens te zwaar trainingen, dillen e konijn volledig mee akkoord. nu den 3den trainer laat ze nu maar bewijzen wa ze kunnen!

en zij die niet willen ophoepelen! :EA: :EA: :EA:

19 Mar 2009, 9:27
forumlegende

Leeftijd: 69
boer touch schreef:
Hugo schreef:
El Corredor schreef:

awel ik kan u hierbij alleen maar bij staan!

de spelers zijn het aan ons verplicht!
limpens te zwaar trainingen, dillen e konijn volledig mee akkoord. nu den 3den trainer laat ze nu maar bewijzen wa ze kunnen!

en zij die niet willen ophoepelen! :EA: :EA: :EA:

En groot gelijk heb je,diegene die zaterdag niet willen spelen zullen we de week nadien ook eens goed ontvangen. :kots:

19 Mar 2009, 9:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 50 51 52 53 54 289