|
|
| Pagina 52 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 50 51 52 53 54 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bericht Re: Artikels
elfahem schreef: JeroenEA schreef: Euh .., hoe zet ge een afbeelding opt forum want da lukt ier ni Pritt. In de vier hoekskes. Kheb ook ooit eens een foto geprobeerd te plekken op 't forum, maar heb toen van onze rollende vriend onder mijn knoppen gehad dat het niet goed was, en sindsdien nooit meer. |
| 09 Jan 2008, 16:09 |
|
|
Scholier
Schoon artikel. Het is nog maar eens duidelijk hoe goed we wel bezig zijn.
Merci bestuur! ![]() |
| 09 Jan 2008, 16:10 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
![]() de scans van JeroenEA |
| 09 Jan 2008, 16:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Spees, ik zou het in originele grootte laten staan
![]() |
| 09 Jan 2008, 16:13 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Jeroen schreef: Spees, ik zou het in originele grootte laten staan ![]() t zijn de scans hoe ik ze heb doorgekregen :-) |
| 09 Jan 2008, 16:15 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Jeroen schreef: Spees, ik zou het in originele grootte laten staan ![]() Idd, ik heb geen problemen met mijn ogen maar dees is toch wel IETSKEN te klein eh ![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 09 Jan 2008, 16:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
We kunnen toch al naar de tekeningskes kijken
(JeroenEA is het mogenlijk om ze in iets grotere resolutie in te scannen? _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 09 Jan 2008, 16:18 |
|
|
forumlegende
ik zie niks....
|
| 09 Jan 2008, 16:20 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Ik denk dat ze daar op de Voetbalmagazien wel maar ene foto van ons clubken hebben. 't Is weerdal dezelfde. Den 3e keer al.
|
| 09 Jan 2008, 16:21 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Dani schreef: ik zie niks.... Doe dan het licht aan |
| 09 Jan 2008, 16:22 |
|
|
Nationale Ploeg
Gaskonijn schreef: We kunnen toch al naar de tekeningskes kijken (JeroenEA is het mogenlijk om ze in iets grotere resolutie in te scannen? In Word plakken en dan vergroten... |
| 09 Jan 2008, 16:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Dat eerste blad lezen gaat nog, maar dat tweede doet zeer aan de ogen.
Een artikel uit het nb: Geen vrees voor baldadigheden AALST/DENDERLEEUW - FC Denderleeuw en Eendracht Aalst troffen elkaar twee jaar geleden al in een geladen derby. Daags voor de derby kon Marc Van Droogenbroeck een drama voorkomen door enkele voetbalhooligans tijdig uit het stadion te verjagen. 'Ik kreeg 's nachts telefoon van onze afgevaardigde Koen Hendrickx omdat een vloot verdachte wagens zich ophield bij het Florent Beeckmanstadion. Ik trok er meteen heen en betrapte in het duister vandalen die het voetbalveld aan het bewerken waren met spuitbussen. Ik woog toen nog 150 kilogram en blijkbaar schrikte mijn brede torso hen af, want ze namen meteen de vlucht.' 'Pas 's anderendaags merkten we aan welke ramp we ontsnapt waren. De onverlaten wilden met bijtend zuur de naam Eendracht Aalst op het veld graveren en dat zou een totaal vernielde grasmat opgeleverd hebben. Gelukkig raakten ze niet verder dan de beginletter', lacht Marc, die zondag geen baldadigheden vreest. 'In Denderleeuw wonen vele Aalsterse fans en zondag zullen de supporters van FC en Eendracht ongetwijfeld kriskras door elkaar zitten. Ik veronderstel dat de vijandigheid tussen beide supportersclans tot gezangen beperkt blijft en dat moet uiteraard kunnen. In Aalsterse ogen is Denderleeuw een boerenploegje, maar zondag bereiden we wel ajuinensoep. Wie niet springt bij een Denderleeuwse goal, is een ajuin', geeft Tisj al een voorsmaakje van de spreekkoren. 'Onze supportersclub bestaat uit toffe mensen met humor. Zo trokken ze getooid met kerstmutsen naar Gent en bij de terugtocht hadden ze een kerstliedje over 'efceedee' gecomponeerd op de tonen van 'jingle bells'. Na het ontslag van trainer Jean-Pierre Vande Velde werd er wel even getreurd, want 'jiepie' was peter van onze supportersclub en als echte volksmens bijzonder geliefd. Vrijdag komt Vande Velde nog eens langs tijdens onze nieuwjaarsreceptie', vertelt de herbergier. Marc herinnert zich nog de fusiegesprekken van enkele jaren geleden, maar zag de Denderclubs hun eigen weg gaan. 'Het water bleek te diep. Denderleeuw heeft nu een groot stadion en beide clubs doppen hun boontjes op een succesvolle manier. Mijn voetbalhart wenst Aalst het allerbeste toe en op termijn moet die club met de fantastische supporters opnieuw naar eerste klasse. Maar zondag gun ik de ajuinen de zege niet.' 'Ik leerde vorig jaar een Aalsterse cafébaas kennen met een boontje voor FCV Dender. Ik schonk 'Nonkel' een vlag van FCV Dender en die siert sindsdien de gevel van de herberg aan de Zwarte Brug, vlakbij de pendelparking aan de achterkant van het Aalsterse station. Eens Denderleeuw, altijd Denderleeuw!', klinkt het resoluut. (rwd) Van dat vet gedrukte verschiet ik wel. Verder ben ik ook voorstander om zondag diene cafébaas in Aalst is te bezoeken. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! Laatst gewijzigd door Titus op 09 Jan 2008, 16:32, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 09 Jan 2008, 16:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
eerste blad is nog leesbaar als ge het wat uitvergroot maar van het 2de blad kan ik enkel lezen dat De Bilde hier aangeboden was, maar dat hij niet in de visie paste.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 09 Jan 2008, 16:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Passeert er zondag niemand toevallig aan de zwarte hoekbrug voor hij naar't station gaat ?
![]() |
| 09 Jan 2008, 16:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
over de transfer van Lord kan ik lezen dat : ook al kennen de supporters de spelers niet, toch hebben we ondertussen het krediet opgebouwd waardoor ze zeggen: "het bestuur weet wel waar het mee bezig is "
héhé _________________ If you never try, you'll never know |
| 09 Jan 2008, 16:31 |
|
| Pagina 52 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 50 51 52 53 54 … 497 Volgende |