|
|
| Pagina 53 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 51 52 53 54 55 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Gijzegem Vaneigest schreef: hopelijk kan de nieuwe bewindsploeg ook financieel het plaatje rond krijgen... Daar vrees ik voor. |
| 19 Mar 2009, 9:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: [ El Corredor schreef: vanavond is het D-day, dan beslissen de spelers of ze zaterdag willen spelen. filipovic is de woordvoerder die de spelers zal overtuigen, als dat al moet overigens. Misschien zullen er wel een paar zijn die niet spelen, maar (hopelijk) zeker niet allemaal. Het enige wat ik niet echt snap in deze hele zaak is waarom de spelers al een match zouden boycotten... Die heisa is er al een hele tijd en als het minder draait met een ploeg zijn er sowieso altijd gasten die niet tevreden zijn... Maar dat ze dan plots zouden beginnen staken omdat een manager zijn mandaat neerlegt, dat vind ik bizar... Op dat moment krijg je inderdaad een aantal ontgoochelde spelers, maar in principe ook evenveel opgeluchte mensen/spelers die een nieuwe kans hopen te krijgen... Bovendien is het toch de club en de geldschieters die hen betaald, en niet de manager, of ben ik verkeerd... Een collectieve staking zouden ze me dan toch eens mogen uitleggen... Een pak spelers hebben me trouwens - ook toen het ogenschijnlijk wel nog boterde tussen de twee kampen - over het hele seizoen nu ook niet meteen de indruk gegeven dat ze voor de manager of voor de trainers door het vuur zouden gaan... Want is het niet die bezieling die hier vaak in vraag werd gesteld? Als de boycot van de spelers er zou komen omdat alle vrijwilligers er de brui aan zouden geven en de spelers hun solidariteit willen tonen, dat is een andere zaak natuurlijk... Lijkt hier zo een beetje een Feyenoord-historie in het klein te zijn... Grote namen in de ploeg, totaal nieuwe wind in het bestuur, nieuwe trainer voor aanvang van het seizoen, tabula rasa, ontevreden vrijwilligers... Een beetje communicatie zou wel deugd doen... Van Filipovic zelf bijvoorbeeld als spelersvertegenwoordiger... Kristof Van Belle heeft hier op het forum ook ooit een mededeling geplaatst over zijn vertrek hier. Werd niet door iedereen op applaus onthaald, maar je had tenminste een zicht van iemand van de betrokken partijen... Nu is het langs alle kanten gissen van mogelijke standpunten, zonder dat er echt nauw betrokken personen (allez, is maar een veronderstelling hé) iets meedelen. En wie het nu wel of niet goed voorheeft met de club, daar kunnen we als supporter jammer genoeg maar over oordelen als het te laat is... Orlans stond in de glorieperiode ook met een zwart/witte hoed op tussen de supporters in de K, Garré redde ons ook door het stamnummer te kopen na ons faillissement in 2002, Schots zette zijn schouders onder het project om ons te bevrijden van Garré, enz, enz... Uiterst moeilijk reageren dus voor buitenstaanders... Vind ik ook, de spelers hebben zich de laatste tijd zelden dubbel geplooid, nu heb ik het gevoel dat er sommigen pofiteren om fysiek ook niet meer op het plein te staan. Ik weet wel dat dit cru gezegd is, maar het komt zo over. En over de continuiteit van de ploeg na het opstappen van GDR, 2 maanden geleden was al bekend wie er allemaal ging bijkomen, toen ze GDR probeerde buiten te krijgen, dit is dan anders uitgedraaid, maar het plan zal nu wat later uitgevoerd worden. |
| 19 Mar 2009, 9:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Vind ik er ook van. In mijn ogen kan een spelersboycot enkel en alleen wanneer ze niet betaald worden. De club is hun werkgever, en zolang die werkgever hun contract naleeft, dienen ook zij dat contract na te leven.
Staat het hun niet aan, wel dat ze het dan maar afbollen... Maar dat zal huneigen wss geld kosten, niet dus ... Ze lachen al een heel seizoen met onze kop en nu dit? Ik betreur ook den ambras binnen het bestuur, maar wat ik wel geleerd heb is dat niemand onmisbaar is. Mij maakt ge nie wijs dat iemand zijn cengen in een voetbalclub duwt enkel en alleen om ervanaf te zijn en op de koop toe zijn kop zwart te laten maken. We zullen wel horen welke wind er in de toekomst zal waaien, maar of die nieuwe wind persé een afgang dient te betekenen ?!? Feit is dat wie nu het publiek achter zich probeert te scharen, die zal uit zn pijp moeten komen. En het zal met harde taal moeten zijn. Anderzijds is dit een boelke die zo snel mogelijk dient uitgeklaard te worden. Enkele supporters hebben mss het imago van de club ten schande gebracht de laatste jaren, maar op bestuursvlak zijn ze niet veel beter bezig... Voor mij telt maar 1 ding en dat is dat onze geliefde club niet om zeep geholpen wordt, m.n. niet dieper wegzakken dan waar we nu al zitten. En wat dat betreft heb ik er wel vertrouwen in. Van GDR weten we wat hij waard is, ook toen hij overnam waren er massa's vragen. Bij De Bruycker hebben we die nu ook. Elk heeft ongetwijfeld zijn kwaliteiten. Een mix van beiden ware mooi geweest maar blijkbaar is dat ondenkbaar. Als 2 groepen lijnrecht tegenover mekaar staan, dan moet ene ervan ophoepelen. Laat ze het zelf maar uitvechten maar niet op de kap van de supporter. En spelers hebben zich daar niet mee te bemoeien. Eendracht dat is wat telt en wie niet mee wil gaat eruit. Zo gaat het altijd en overal! En maar goed ook... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 19 Mar 2009, 9:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
BVW schreef: Vind ik er ook van. In mijn ogen kan een spelersboycot enkel en alleen wanneer ze niet betaald worden. De club is hun werkgever, en zolang die werkgever hun contract naleeft, dienen ook zij dat contract na te leven. Staat het hun niet aan, wel dat ze het dan maar afbollen... Maar dat zal huneigen wss geld kosten, niet dus ... Ze lachen al een heel seizoen met onze kop en nu dit? Ik betreur ook den ambras binnen het bestuur, maar wat ik wel geleerd heb is dat niemand onmisbaar is. Mij maakt ge nie wijs dat iemand zijn cengen in een voetbalclub duwt enkel en alleen om ervanaf te zijn en op de koop toe zijn kop zwart te laten maken. We zullen wel horen welke wind er in de toekomst zal waaien, maar of die nieuwe wind persé een afgang dient te betekenen ?!? Feit is dat wie nu het publiek achter zich probeert te scharen, die zal uit zn pijp moeten komen. En het zal met harde taal moeten zijn. Anderzijds is dit een boelke die zo snel mogelijk dient uitgeklaard te worden. Enkele supporters hebben mss het imago van de club ten schande gebracht de laatste jaren, maar op bestuursvlak zijn ze niet veel beter bezig... Voor mij telt maar 1 ding en dat is dat onze geliefde club niet om zeep geholpen wordt, m.n. niet dieper wegzakken dan waar we nu al zitten. En wat dat betreft heb ik er wel vertrouwen in. Van GDR weten we wat hij waard is, ook toen hij overnam waren er massa's vragen. Bij De Bruycker hebben we die nu ook. Elk heeft ongetwijfeld zijn kwaliteiten. Een mix van beiden ware mooi geweest maar blijkbaar is dat ondenkbaar. Als 2 groepen lijnrecht tegenover mekaar staan, dan moet ene ervan ophoepelen. Laat ze het zelf maar uitvechten maar niet op de kap van de supporter. En spelers hebben zich daar niet mee te bemoeien. Eendracht dat is wat telt en wie niet mee wil gaat eruit. Zo gaat het altijd en overal! En maar goed ook... Voilà, boenk op... |
| 19 Mar 2009, 10:01 |
|
|
Ancien
BVW schreef: Vind ik er ook van. In mijn ogen kan een spelersboycot enkel en alleen wanneer ze niet betaald worden. De club is hun werkgever, en zolang die werkgever hun contract naleeft, dienen ook zij dat contract na te leven. Staat het hun niet aan, wel dat ze het dan maar afbollen... Maar dat zal huneigen wss geld kosten, niet dus ... Ze lachen al een heel seizoen met onze kop en nu dit? Ik betreur ook den ambras binnen het bestuur, maar wat ik wel geleerd heb is dat niemand onmisbaar is. Mij maakt ge nie wijs dat iemand zijn cengen in een voetbalclub duwt enkel en alleen om ervanaf te zijn en op de koop toe zijn kop zwart te laten maken. We zullen wel horen welke wind er in de toekomst zal waaien, maar of die nieuwe wind persé een afgang dient te betekenen ?!? Feit is dat wie nu het publiek achter zich probeert te scharen, die zal uit zn pijp moeten komen. En het zal met harde taal moeten zijn. Anderzijds is dit een boelke die zo snel mogelijk dient uitgeklaard te worden. Enkele supporters hebben mss het imago van de club ten schande gebracht de laatste jaren, maar op bestuursvlak zijn ze niet veel beter bezig... Voor mij telt maar 1 ding en dat is dat onze geliefde club niet om zeep geholpen wordt, m.n. niet dieper wegzakken dan waar we nu al zitten. En wat dat betreft heb ik er wel vertrouwen in. Van GDR weten we wat hij waard is, ook toen hij overnam waren er massa's vragen. Bij De Bruycker hebben we die nu ook. Elk heeft ongetwijfeld zijn kwaliteiten. Een mix van beiden ware mooi geweest maar blijkbaar is dat ondenkbaar. Als 2 groepen lijnrecht tegenover mekaar staan, dan moet ene ervan ophoepelen. Laat ze het zelf maar uitvechten maar niet op de kap van de supporter. En spelers hebben zich daar niet mee te bemoeien. Eendracht dat is wat telt en wie niet mee wil gaat eruit. Zo gaat het altijd en overal! En maar goed ook... Juist _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Mar 2009, 10:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Davy schreef: josken schreef: El Corredor schreef: wie emmen al, bomber, chunga, el fahem, ikke ... Kben ook kandidaat aje nog ne rechtsachter vandoen et ikke bank links Ik kan de ballen gaan halen als ze over de tribune vliegen _________________ www.spionkoplede.com |
| 19 Mar 2009, 10:13 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Toch positief dat Wouter Moreels volgend seizoen ook voor den eendracht speelt.
Den beste speler van zottegem. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 19 Mar 2009, 10:38 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
de langen schreef: Toch positief dat Wouter Moreels volgend seizoen ook voor den eendracht speelt. Den beste speler van zottegem. dat is toch nog niet zeker? |
| 19 Mar 2009, 10:39 |
|
|
Nationale Ploeg
Alé bon alles hier snel eens gelezen. Het is hen dan toch gelukt waardoor er nu normaal een financiele injectie komt, het ontslag van GDR was daarvoor een voorwaarde. Dus waarom is iedereen hier zo negatief, ik las hier zelfs woorden als faling en fusie
. Ik weet dat GDR hier bij sommige heel geliefd was, maar wacht nu even op verder nieuws en jullie zullen zien dat alles goed komt, GDR is heus niet opgestapt zodat dat De Bruecker en De Roose alleenheersers kunnen zijn hoor. Vergeet ook niet dat er weer een aantal financiele putten zijn gemaakt die De Bruecker ook gevuld heeft.Dat er een paar spelers voor de manageir willen spelen is geen probleem (trouwens gemakkelijk gezegd als je weet dat je vertrekt natuurlijk). Een speler zijn loyaliteit moet altijd bij club en zijn supporters liggen, niet bij een persoon. Al verschiet ik hier niet van als ge ziet hoe sommige al een seizoenlang met onze voeten aan het spelen zijn. Een bepaald kamp zal nu misschien wel met modder gooien en valse geruchten de wereld in sturen, maar dit is menselijk. Gewoon verder nieuws afwachten en dan zal men zien dat alles niet zo slecht is als sommige hier denken. Feit is dat VDH nu de sportieve macht krijgt samen met nog een paar mensen. Dus er is hoop, ook zullen nu de beste spelers spelen en niet diegene die gelinkt kunnen worden aan een bepaald persoon. Dat Vanderidt hier zijn ontslag geeft is trouwens geen toeval hoor mensen, diene mens is hier ook maar gehaald voor het plezier van een speler. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 19 Mar 2009, 10:49 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
[quote="El Corredor"
Vanderhaeghen speelt bij een boycot van de vedetten, gewoon nog zes matchen met de U19. In zijn zog zal VDH de broertjes Moreels (tekende gisteren bijna bij Oudenaarde)meebrengen en T.Dupont... @Titus : als dit bericht klopt wel. _________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 19 Mar 2009, 11:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Mariner schreef: Davy schreef: josken schreef: Kben ook kandidaat aje nog ne rechtsachter vandoen et ikke bank links Ik kan de ballen gaan halen als ze over de tribune vliegen ik kan wel als hangende spits spelen, nu zoeke we nog nen stevige jongen voor int punt te spelen ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 19 Mar 2009, 11:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55 Berichten: 532 Locatie: Erembodegem/Oilsjt WLM: [email protected] |
hansken schreef: Mariner schreef: Davy schreef: ikke bank links Ik kan de ballen gaan halen als ze over de tribune vliegen ik kan wel als hangende spits spelen, nu zoeke we nog nen stevige jongen voor int punt te spelen ![]() de vladi kalashnikov mss maja em zal de roel zen record verbreken van kaarten dan ![]() _________________ Honour and Loyalty
|
| 19 Mar 2009, 11:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55 Berichten: 532 Locatie: Erembodegem/Oilsjt WLM: [email protected] |
hansken schreef: Mariner schreef: Davy schreef: ikke bank links Ik kan de ballen gaan halen als ze over de tribune vliegen ik kan wel als hangende spits spelen, nu zoeke we nog nen stevige jongen voor int punt te spelen ![]() de vladi kalashnikov mss maja em zal de roel zen record verbreken van kaarten dan ![]() _________________ Honour and Loyalty
|
| 19 Mar 2009, 11:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
hansken schreef: Mariner schreef: Davy schreef: ikke bank links Ik kan de ballen gaan halen als ze over de tribune vliegen ik kan wel als hangende spits spelen, nu zoeke we nog nen stevige jongen voor int punt te spelen ![]() kom ekik me men 100kg in aanmerking? ![]() |
| 19 Mar 2009, 11:11 |
|
|
Ancien
Dit was te lezen vandaag op 19-3-2009 in het Nieuwsblad.
Bestuurswissel bij Eendracht Aalst Met de aanstelling van Kris Van Der Haegen als hoofdcoach maakte de groep rond hoofdsponsor Dirk De Bruecker en het jeugdbestuur onder leiding van Frank De Roosen duidelijk dat het de touwtjes in handen heeft bij Eendracht. De aanstelling werd bedisseld buiten het medeweten om van manager Geert De Ridder, die daarom zijn ontslag indiende als bestuurder. De Ridder wordt in zijn aftocht als bestuurder gevolgd door ondervoorzitter Michem Markey, gerechtigd correspondent Jan Wanderstein en de hulptrainers Freddy De Saedeleer en Geert Vanderidt. Markey en De Ridder blijven lid en zullen samen met Wanderstein de lopende zaken afhandelen. (rwd) Dit was te lezen op 17-3-2009 Aalst praat met Kris Van Der Haegen Manager Geert De Ridder zat rond de tafel met Kris Van Der Haegen als kandidaat voor het Aalsterse trainersroer. Van Der Haegen leidde de voorbije jaren reeksgenoot Zottegem waar hij opstapte na een dispuut met de voorzitter. Van Der Haegen lanceerde destijds zijn trainerscarrière bij Oosterzele als speler-trainer en lijkt de grootste gegadigde bij de korf kandidaten in het Pierre Cornelisstadion. (RWD) Buiten zijn weten om lijkt mij ook overdreven, zal volgens mijn bescheiden mening een gans andere reden hebben? Misschien het sportieve beleid of de centen? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Mar 2009, 11:14 |
|
| Pagina 53 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 51 52 53 54 55 … 289 Volgende |