|
|
| Pagina 53 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 51 52 53 54 55 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Stadion
Mariner schreef: champagne schreef: El Corredor schreef: ??? bron? Van een zéér goei bron ! Kem vorige week iets soortgelijk opgevangen (dat onze tribune goedgekeurd was voor 1 extra jaar) staat ook zo in de licentiebeslissing, maar dat staat in contrast met het artikel uit HNB van deze morgen. ![]() |
| 26 Apr 2013, 16:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
El Corredor schreef: Mariner schreef: champagne schreef: Van een zéér goei bron ! Kem vorige week iets soortgelijk opgevangen (dat onze tribune goedgekeurd was voor 1 extra jaar) staat ook zo in de licentiebeslissing, maar dat staat in contrast met het artikel uit HNB van deze morgen. ![]() Wim Redant dat zijne natte droom voor werkelijkheid nam?! Soit, mijn standpunt kennen ze. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 26 Apr 2013, 16:17 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Den eerste van Dender dat meiren op de zandberg der é grapke over maakt,kschippek toch buiten ze godverdekke
![]() |
| 26 Apr 2013, 16:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Eendracht Aalst laten voetballen in Denderleeuw = carnavalstoet laten doorgaan in Dendermonde.
Efkes serieus nu: hoeveel jaren wordt er al niet gezegd dat de staantribune niet meer voldoet en zou moeten afgebroken worden? Resultaat: hij staat er nog en mag er waarschijnlijk nog een jaartje staan. Dat van de zittribune is nieuw maar als het dezelfde weg opgaat als de staantribune dan zitten we nog voor enkele jaren goed. Enig probleem is dan de verlichting:als compensatie voor hun jarenlang getalm zou ik die door VLD, CD&V en sp.a laten betalen. Ik probeer het optimistisch te bekijken hé... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 26 Apr 2013, 16:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
El Corredor schreef: Mariner schreef: champagne schreef: Van een zéér goei bron ! Kem vorige week iets soortgelijk opgevangen (dat onze tribune goedgekeurd was voor 1 extra jaar) staat ook zo in de licentiebeslissing, maar dat staat in contrast met het artikel uit HNB van deze morgen. ![]() van horen zeggen, altijd gevaarlijk hé _________________ www.spionkoplede.com |
| 26 Apr 2013, 16:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Dender dit en Dender dat,stel dat ze toch ginder gaan spelen en ons bestuur en de stad kan niet garanderen dat we ooit nog terug naar Aalst komen spelen.
Dan zullen het weer de onnozele kl.... zijn zeker,die weer op de kar moeten springen om tot een actie over te gaan,als er dan weer zoveel respons gaat zijn dan bij de vorige actie. maar hier zitten te discuteren dan is er volk genoeg. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Apr 2013, 16:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Mariner schreef: champagne schreef: El Corredor schreef: ??? bron? Van een zéér goei bron ! Kem vorige week iets soortgelijk opgevangen (dat onze tribune goedgekeurd was voor 1 extra jaar) A voila. Inderdaad hebt ge da goe opgevangen. |
| 26 Apr 2013, 16:30 |
|
|
forumlegende
champagne schreef: Mariner schreef: champagne schreef: Van een zéér goei bron ! Kem vorige week iets soortgelijk opgevangen (dat onze tribune goedgekeurd was voor 1 extra jaar) A voila. Inderdaad hebt ge da goe opgevangen. Het is toch algemeen geweten dat we nog een jaar verder kunnen spelen, waarom zo panikeren? |
| 26 Apr 2013, 16:31 |
|
|
Freak
Kortrijk blijft verder bouwen aan de toekomst van de club. Vanmiddag werd bekend gemaakt dat er werken aan het Guldensporenstadion zullen plaatsvinden.
Sinds de heropstanding na het faillissement in 2000 kent de club een constante groei. Exponenten van die groei zijn de titel in tweede klasse, twee deelnames aan play-off 1 en een bekerfinale. Om te kunnen blijven groeien kwam de club tot het besluit dat het investeren in de infrastructuur van het Guldensporenstadion noodzakelijk is. Tribune 2 krijgt een volledige opknapbeurt en naast de tribune wordt een kantine geplaatst. Ook tribune 1 krijgt een grondige opknapbeurt plus een nieuw televisieplatform en een nieuwe lichtinstallatie. Tot slot wordt de kantine onder tribune 4 volledig opgeknapt. KV Kortrijk vind het belangrijk dat de fans in optimale omstandigheden van het voetbal kunnen genieten en is blij dat het dit project samen met de stad Kortrijk kan realiseren. |
| 26 Apr 2013, 16:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
waly 2 schreef: Kortrijk blijft verder bouwen aan de toekomst van de club. Vanmiddag werd bekend gemaakt dat er werken aan het Guldensporenstadion zullen plaatsvinden. Sinds de heropstanding na het faillissement in 2000 kent de club een constante groei. Exponenten van die groei zijn de titel in tweede klasse, twee deelnames aan play-off 1 en een bekerfinale. Om te kunnen blijven groeien kwam de club tot het besluit dat het investeren in de infrastructuur van het Guldensporenstadion noodzakelijk is. Tribune 2 krijgt een volledige opknapbeurt en naast de tribune wordt een kantine geplaatst. Ook tribune 1 krijgt een grondige opknapbeurt plus een nieuw televisieplatform en een nieuwe lichtinstallatie. Tot slot wordt de kantine onder tribune 4 volledig opgeknapt. KV Kortrijk vind het belangrijk dat de fans in optimale omstandigheden van het voetbal kunnen genieten en is blij dat het dit project samen met de stad Kortrijk kan realiseren. Kunnen ze hier in Oilsjt iets van leren ... _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 26 Apr 2013, 16:48 |
|
|
Freak
reactie FDR:
Als gevolg van het verschenen artikel reageert het bestuur van Eendracht Aalst bij monde van voorzitter Frank De Roose op de geruchten dat de club naar Dender zou verhuizen. ‘Dit verhaal is volledig uit de lucht gegrepen. In een eerste plaats wil ik benadrukken dat ik de eigenheid van onze geliefde club nooit of nooit zal verloochenen. Een fusie of overname met of door een andere club is gewoon uit den boze. Zolang ik voorzitter ben zullen wij steeds onze eigenheid behouden en onze naam “eendracht aalst” en de kleuren “wit en zwart” behouden in welke situatie ook….Wij hebben ons sportief gered , hebben ook onze licentie voor tweede klasse binnengehaald en ons sportief huiswerk voor volgend seizoen is bijna af. Maandag worden op tranfergebied de laatste contracten getekend. Het probleem is en blijft steeds, en dit reeds voor een aantal jaren, hetzelfde …ons verouderde stadion dat een evolutie naar hogere reeksen steeds in de weg staat. Een oplossing dringt zich op. De stad wil wel helpen maar het dossier gaat heel traag. De opties zijn duidelijk, ofwel een nieuwe (voorlopige of definitieve) tribune in de plaats van de oude ofwel een andere locatie voor een nieuw stadion maar daar heeft de stad momenteel ook nog geen zicht op ’. Wie spreekt van een verhuis naar Dender kent de situatie niet. De voorzitter maakt zich zorgen over de toekomst. ‘ik maak me evenwel zorgen over de nabije toekomst. Als we nu weten wat er zal gebeuren, kunnen we tijdelijke oplossingen zoeken. We hebben een mooi project op stapel staan, we willen ook weer naar eerste klasse,(vergeef mij dat ik dit hier aanhaal) waarvoor onze hoop infrastructureel gesteld is in het beleid van de stad. We begrijpen dat de vernieuwde ploeg ook pas bezig is maar in augustus start voor ons wel de competitie. Ik heb eerstdaags opnieuw een gesprek met de stad Aalst teneinde klaarheid in dit dossier te scheppen. |
| 26 Apr 2013, 16:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Afwachten zeker?
|
| 26 Apr 2013, 17:02 |
|
|
Freak
voila.giene paniek.
|
| 26 Apr 2013, 17:02 |
|
|
Freak
op het sukkelforum
door geeroms » vr 26 apr 2013, 17:15 Ze mogen zij op de thontlaan gaan spelen ook Feit is wel: extra geld voor de gemeente. Toch zal daar een deel van moeten betaald worden voor onze schulden af te bouwen naar hun toe. We zitten dan tenslotte met 3 ploegen in ons stadion. Ma bon, een extra fusieke kan geen kwaad, en "Eendracht" staat toch al in onze naam. Dus we moeten niks veranderen :--- Ook in ons logo zit al een beetje wit verwerkt, en de sponsors mogen op onze truitjes ook in het wit staan. :--- Man man man, ik ben tegen fusie... Maar om de "traditieclub" Eendracht Aalst 2002 te laten verdwijnen... :--- t zal nog niet voor direkt zijn lulletje. ![]() |
| 26 Apr 2013, 17:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Dan stel ik voor dat we 't stad eens wakker maken.
Een ludieke actie van Iendrachtsupporters voor de gemeenteraad lijkt mij anders wel een begin.. _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 26 Apr 2013, 17:16 |
|
| Pagina 53 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 51 52 53 54 55 … 462 Volgende |