|
|
| Pagina 54 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 52 53 54 55 56 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
DT schreef: Troch kon zijn werk opgeven en is full-time prof voor twee seizoenen... Dan zie ik niet in waarom die naar een derdeklasser zou willen komen waar het sportief ook niet loopt -> trouwens met nieuwjaar zouden de kaarten inzake de prijzen al wel eens helemaal geschud kunnen zijn. Ik blijf erbij dat hij, net zoals Ewen, te snel opzij werd geschoven in de contractbesprekingen van januari-februari dit jaar... En al bij al denk ik dat het houden van Troch en Ewen niet zo duur zou uitgevallen zijn, als het aantrekken van de nieuwkomers... Nu ik er over nadenk, meen ik mij te herinneren dat Troch ook niet WOU bijtekenen vorig jaar. Dus de kans dat hij zou terugkomen zal eerder klein zijn zeker? |
| 19 Okt 2008, 23:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
s@té schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Geert, Haal a.u.b. Thomas Troch terug en je maakt je onsterfelijk in oilsjt. Dat zou nog is een transfer zijn, maar niet de realiteit denk ik.. Niet alleen Troch, ook Ewen mag van mij onmiddellijk terug komen, twee jongens die zowel op als naast het veld van groot belang waren voor de spelersgroep... |
| 20 Okt 2008, 7:59 |
|
|
Miniem
Idd, met een eventuele terugkeer van Thomas slaan we twee vliegen in één klap : we hebben terug een leider in de ploeg en de ruimte tussen midden en aanval wordt opgevuld met iemand die wel een moeilijke laatste pass durft trappen en die dan nog aankomt ook.
Nu dat huren denk ik dat wel moet kunnen maar dan zal er eerst eens gepolst moeten worden naar eventuele voorwaarden. Geert, jongen, ne nee hebt ge, ne ja kunt ge krijgen. Doe een poging om den TT terug te halen en ik ben er zeker van dat het het eendracht collectief er terug staat. Tot zover mijn wens voor Sint Maarten, en ja in ben heel het jaar braaf geweest ![]() |
| 20 Okt 2008, 9:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik zou hier toch wat opletten met bepaalde uitspraken hoor. Stel dat, ik zeg wel STEL DAT Troch eventueel terug zou keren. Dan zou er op die jongen zijn schouders enorm veel druk worden gelegd want ze gaan in hem de Messias zien die de ploeg er weer bovenop moet helpen.
|
| 20 Okt 2008, 10:01 |
|
|
Miniem
Ik denk dat Thomas wel met die druk omkan. Ik ben de eerste om toe te geven dat er torenhoge verwachtingene zullen zijn. Maar als we nu zien hoe lang sommige spelers krediet krijgen, dan mag Thomas er van mij ook enkele matchen over doen om de trein op de rails te krijgen. Kwaliteit komt altijd bovendrijven, of hoe zeggen ze dat.
|
| 20 Okt 2008, 10:17 |
|
|
Scholier
Vorig jaar in de terugronde werd er (tot mijn ergernis) niets dan gekreft op Troch en nu
is hij ineens de enige die iets aan onze situatie kan doen. ![]() |
| 20 Okt 2008, 13:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
alostasoul schreef: Vorig jaar in de terugronde werd er (tot mijn ergernis) niets dan gekreft op Troch en nu is hij ineens de enige die iets aan onze situatie kan doen. ![]() Typisch Aalst toch? Heb het vorig jaar ook tot vervelens toe herhaald dat we hem nog zouden missen, zelfs al was hij soms maar halffit. Een Seminck, een De Schutter trokken zich aan hem op - dat zag je in de interviews die ze aflegden voor wedstrijden waar Thomas ontbrak. Als Troch weer bij de kern zat na een blessure, creeërde je bijna hetzelfde effect als wat een De Bilde in belangrijke momenten voor Willebroek betekende, zoals onder andere bij ons toen ze een 2-0 nog ombogen in een 2-2... Psychologie is ook belangrijk in het voetbal en als iemand als Troch continue liep te zeggen en schreeuwen dat ze zouden winnen, is het (durven) zeggen alleen al soms voldoende om het effectief nog te gaan geloven ook. Bovendien durfden een Troch of een Verheyden tijdens de match iemand op zijn fouten of plichten wijzen of ze eens de huid volschelden... nu loopt iedereen te lachen en dollen maar wordt er niet gecorrigeerd... met alle gevolgen vandien. Geen leider op het veld, maar mijn insziens ook geen echte leider in de kleedkamer momenteel. Ik zie er maar drie die dat in zich hebben in onze kern en dat zijn Dessaer, Van Dender en De Schutter. Als er dan twee daarvan geblesseerd langdurig out zijn, is de spoeling wel erg dun. |
| 20 Okt 2008, 13:44 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44 Berichten: 239 Leeftijd: 46 Locatie: Lebbeke WLM: [email protected] |
Gijzegem Vaneigest schreef: s@té schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Geert, Haal a.u.b. Thomas Troch terug en je maakt je onsterfelijk in oilsjt. Dat zou nog is een transfer zijn, maar niet de realiteit denk ik.. Niet alleen Troch, ook Ewen mag van mij onmiddellijk terug komen, twee jongens die zowel op als naast het veld van groot belang waren voor de spelersgroep... We zijn niet de enigsten Geert!!! Troch en Ewen... doe j ding Geert, ma probeer d club voorruit t helpen! |
| 22 Okt 2008, 0:24 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bon, met nieuwjaar 4 nieuwe gasten. Ik had graag van jullie eens geweten welke posities dat mogen zijn?
Ik zou alvast gaan voor een doelman, een rechterback (roel heel seizoen uit, Schutter beter op middenveld, blijft enkel nog T.Spotbeen over) en rechterflankmiddenvelder (Aelbrecht rendeert niet op die plaats) en een spits. Wie mag er weg? Er komen gerust een stuk of 6 spelers in aanmerking. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 16 Dec 2008, 14:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
witzwet schreef: Bon, met nieuwjaar 4 nieuwe gasten. Ik had graag van jullie eens geweten welke posities dat mogen zijn? Ik zou alvast gaan voor een doelman, een rechterback (roel heel seizoen uit, Schutter beter op middenveld, blijft enkel nog T.Spotbeen over) en rechterflankmiddenvelder (Aelbrecht rendeert niet op die plaats) en een spits. Wie mag er weg? Er komen gerust een stuk of 6 spelers in aanmerking. Nen aanvallende middenvelder zou er zeker bijmogen. Ook zeker ne spits. Als ge ervan uitgaat dat we Arnold niet meer gaan terugzien en mogelijk zowel Kabongo, Iakovlevski als Boussoufa allemaal zullen mogen beschikken (terecht ook), hebt ge met Boto nog ene spits over en dan nog ene die heel blessuregevoelig is. Ik geloof wel in de kwaliteiten van Boto, maar minstens ene en mogelijk zelfs twee spitsen (misschien nen diepe en ne hangende spits) zouden er wel bijmogen. Rechtermiddenvelder lijkt me niet meteen een prioriteit. Ge hebt er Jens Podevijn die terugkeert na nieuwjaar, met Niels Spotbeen een talent dat ook aan de oppervlakte komt en ge kunt er ook Aelbrecht nog uitspelen. Ik zou het zonde vinden om ne nieuwe te halen die dan onze eigen talenten uit de ploeg komt houden. Idem voor back rechts, waar we toch met Niels De Schutter en Thomas Spotbeen uit de voeten kunnen. Ik vind De Schutter ook het sterkst als verdedigende middenvelder, maar daar hebt ge al Van Damme en Coulibaly (en hebt ge eventueel dan iets offensiever ook nog Franck en Aelbrecht centraal op het middenveld), dus zou ik voorlopig De Schutter gewoon laten staan als back rechts. |
| 16 Dec 2008, 14:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Van Mieghem, wouter,iakolevski,Kabongo tliefst buiten met nieuwjaar.
Ne keeper,2 spitsen en een aanvallende middenvelder kunnen we goed gebruiken; En Arnold een deftige kans geven zou t slimste van allemaal zijn! _________________ Iendracht till i die!! |
| 16 Dec 2008, 14:19 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
josken schreef: Van Mieghem, wouter,iakolevski,Kabongo tliefst buiten met nieuwjaar. Ne keeper,2 spitsen en een aanvallende middenvelder kunnen we goed gebruiken; En Arnold een deftige kans geven zou t slimste van allemaal zijn! als hij fit is, zou dat financieel gezien al een schitterende zaak zijn, me dunkt, en dan kunnen ze al hun geld steken in éne volledige spits om ernaast te lopen, dan in twee halve |
| 16 Dec 2008, 14:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Van Mieghem, wouter,Arnold en Kabongo dat zijn volgens mij de mannen die hun schup mogen afkuisen,jammer van Arnold maar ik vrees dat hij er ook bij zal zijn.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 16 Dec 2008, 18:12 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Gokjes ivm de mensen die mogen uitkijken naar een andere club ;
Alain Van Mieghem, Arnold Nguekam, Nourdine Boussoufa, Lorenzo Wouter, Benjamin Kabongo, Dimitri Iakovlevski. Allemaal begrijpelijk op Arnold na. Tenzij hij een blessure heeft die niet echt meer te herstellen is, maar dan nog kon het op een andere manier. Wat ik er nog graag zou bijkrijgen onder de kerstboom ; - Doelman ; Lieven en Kurt voldoen volgens mij niet helemaal. - Spits ; Boto is idd blessuregevoelig maar kan zeker iets, type Arnold mag erbij. - Aanvallende middenvelder ; in steun van Franck of Aelbrecht. Meer moet er volgens mij niet echt bij. Van al diegene die ik niet bij de vertrekkers heb geplaatst ben ik zeker van hun kunnen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Dec 2008, 18:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Arnold zijn woorden: "Ik ben fit"
|
| 16 Dec 2008, 21:10 |
|
| Pagina 54 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 52 53 54 55 56 … 130 Volgende |