Transfers volgend seizoen - Pagina 54 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 52 53 54 55 56 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ploegvoorstellingen staan vandaag in voetbalmagazine. 't zal echt knokken :banana: worden , wedstrijd per wedstrijd. Rond kerstavond misschien 1e evaluatie opmaken want het kan alle kanten uit.

24 Jul 2013, 11:10
Ancien

Leeftijd: 46
Ik volg Davy in grote lijnen.

Kern lijkt sterker maar moet ook puur in het veld in competitie nog altijd tot uiting komen. Het quartet Janssens, Skhodra, Van Steenbrugghe en Kabeya moet in principe altijd beter doen dan het viertal Di Gregorio, Gigli, Hugelier en Pietermaat. Toch stonden Di Gregorio en Pietermaat in de ploeg toen het swingde begin vorig seizoen en Hugelier had in de voorbereiding toch ook laten zien iets te kunnen. Achteraf werd de rekening gemaakt maar bij aanvang en de prestaties op dit moment lijkt het verschil in vooruitgang me door de band toch nog niet zo groot te zijn als velen er al van maken. Cerimagic kan zeker iets extra brengen. Op het midden liep na de winter ook nog Delic, maar zonder al te veel indruk te maken... Qua mannetjes voor mannetjes dus min of meer in evenwicht maar gezien het kostenplaatje moet er meer kwaliteit zijn, punt. Daar is op ingekocht, dus dat moet renderen. Alleen vind ik puur voetballend gesproken waarschijnlijk de minst dure daar het best presteren momenteel.

Vooraan is eigenlijk weinig veranderd: Ngasseu en Nelis zijn de vervangers voor De Munter en Vandewalle. Op papier is Ngasseu beter dan zijn voorgangers maar dat zal ook nog moeten blijken in competitie. Bael kan je interpreteren als de vervanger van Jadot - in principe moet dat altijd een win opleveren.

Achterin is Van Belle er bij gekomen voor Gunst. Voorlopig degelijke optredens (behalve puur man op man op Lierse), maar dat was bij Petrovic vorig seizoen in de voorbereiding ook het geval (Petrovic is dus nu te vergelijken met wat TVR vorig seizoen was op dit moment). Gunst vond ik heel sterk beginnen maar deemsterde na Nieuwjaar weg. Wie beste oplossing was, zullen we nooit weten. Wesley heeft alvast ervaring te over en dat is wel heel belangrijk. Lievens was er al bij ter vervanging van Kestens in principe.

Als extraatjes kan je dus aangeven dat De Neve en Kompany er zijn bijgekomen als extra polyvalente gasten, die je anders uit uw beloften had moeten halen... Die eerste heeft absoluut kwaliteit maar zal veel aanpassingstijd vergen.

Voor de rest bleef alles zowat bij het oude maar toch hoop ik daar op de grootste vooruitgang: quasi een volledig jaar gespeeld de rest en een jaar ervaring (extra) in de benen op tweedeklasseniveau. Dat kan een stap voorwaarts zijn.

@ Bram: verwachtingspatroon bij de supporters is blijkbaar bij het aanschouwen van deze kern op papier inderdaad veranderd, maar op puur voetbaltechnisch gebied (zelf het spel maken tegen goede ploegen) durf ik de verwachtingen voor mij persoonlijk nog niet bijsturen nu omdat we niet echt uitblonken in het afdwingen van veel doelkansen tegen die tegenstanders, daar waar we vorig seizoen oa tegen Bergen en Lokeren en ook tegen de Nederlandse ploegen toch echt wel mooi voetbal lieten zien. Na Lierse vorige week bleek het bovendien voor iedereen kaas met gaten te zijn achterin bij wijze van spreken en nu zijn we plots eindrondekandidaat nummer 1... Ook vorig seizoen gaven we tot Union voor de beker nauwelijks kansen weg achterin en leek alles perfect te staan... Ik ben gewoon voorzichtiger denk ik dan de meeste hier.

Daarom dat ik graag nog ergens een match tegen een derdeklasser met ambitie had gezien in deze voorbereiding genre Oudenaarde of La Louvière... Had al iets meer duidelijk kunnen maken om een Union-scenario van vorig jaar te vermijden. Want laten we eerlijk zijn: toen wees er op basis van de voorbereiding toch ook niets op dat we zo de boot in zouden gaan. De twee derdeklassers van afgelopen weekend voorspel ik sowieso een zwaar jaar al had Hamme wel nog het geluk dat de helft van haar basisverdediging nog terug moet keren. De rest van de te bekampen ploegen voor Antwerp zal die waardemeter ook niet meer zijn. Vandaar toch nog even de joker wat mij betreft...

24 Jul 2013, 11:55
Vaste Waarde

Sander Van Eyck mag de club verlaten, er zijn al enkele clubs geïnteresseerd waaronder Berchem.
bron HLN

31 Jul 2013, 8:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
eendrachter'80 schreef:
Sander Van Eyck mag de club verlaten, er zijn al enkele clubs geïnteresseerd waaronder Berchem.
bron HLN

Als je de oefenmatchen hebt gezien, was dit wel te verwachten, ik hoop dat er nog een oplossing komt voor Petrovic ook, zal waarschijnlijk wel een zwaar contract hebben...

Mijn hart is wit en zwart !

31 Jul 2013, 9:07
forumlegende

eendrachter'80 schreef:
bron HLN

ruimte vrijmaken voor nieuwe spits ?

31 Jul 2013, 9:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
De_steve schreef:
eendrachter'80 schreef:
bron HLN

Als je de oefenmatchen hebt gezien, was dit wel te verwachten, ik hoop dat er nog een oplossing komt voor Petrovic ook, zal waarschijnlijk wel een zwaar contract hebben...
Petrovic zou ik inderdaad ook laten gaan, een overbodige speler in deze kern.

31 Jul 2013, 9:59
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
davy1919 schreef:
De_steve schreef:
eendrachter'80 schreef:
bron HLN

Ik zou nu toch geen verdediger meer laten vertrekken hoor,wat er met petrovic scheelt weet ik ook niet maar blijft wel een feit dat die veel beter moet kunnen dat wat hij momenteel laat zien.

31 Jul 2013, 11:17
Nationale Ploeg

[/quote]

Niet te optimistisch zijn hé of de linkse intellectuelen wijzen je wel terecht.
Het staat veel beter om bescheiden en realistisch te blijven en als je dan af en toe een moeilijk woord gebruikt ben je er! :kots: :kots: :kots: :kots:[/quote]

als ik jou bezig zie in elk geval liever een linkse intellectueel dan een zure rechtse rukker. :cool:
wat heeft dit met voetbal te maken ?

31 Jul 2013, 11:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
eendrachter'80 schreef:
bron HLN

dan hadden we van int begin beter Marijn erbij gehouden. Snapte niet dat hij (en Sam) mochten gaan en Sander niet.

31 Jul 2013, 11:54
Nationale Ploeg

chunga schreef:
davy1919 schreef:
De_steve schreef:

Ik zou nu toch geen verdediger meer laten vertrekken hoor,wat er met petrovic scheelt weet ik ook niet maar blijft wel een feit dat die veel beter moet kunnen dat wat hij momenteel laat zien.

ne Petrovic moet je prijs/kwaliteit altijd kunnen vervangen. wat het vertrek van Sander betreft vind ik toch wel wat raar: zou dit niet eerder een financiele inslag hebben (Company en Cerimagic er bij, dus nog ergens wat snoeien) ? in elk geval vooraan nu wel geen gestalterijke targetman meer.

31 Jul 2013, 11:59
forumlegende

Leeftijd: 43
Ge hebt eigenlijk maar 3 spitsen (Glouftsis, Ngasseu, Van Eyk). Nelis tel ik er nog niet bij.
Als ge dan Van Eyk laat vertrekken, schieten er maar 2 over.
Ik vind het dan ook een rare beslissing om Sander te laten vertrekken.
Of het zou moeten zijn dat ze nen anderen op het oog hebben nog.

31 Jul 2013, 12:55
forumlegende

Still standing ! schreef:

Niet te optimistisch zijn hé of de linkse intellectuelen wijzen je wel terecht.
Het staat veel beter om bescheiden en realistisch te blijven en als je dan af en toe een moeilijk woord gebruikt ben je er! :kots: :kots: :kots: :kots:[/quote]

als ik jou bezig zie in elk geval liever een linkse intellectueel dan een zure rechtse rukker. :cool:
wat heeft dit met voetbal te maken ?[/quote]

sorry daarvoor - enkel nog over voetbal

Laatst gewijzigd door Jean op 31 Jul 2013, 14:12, 5 keer totaal gewijzigd.

31 Jul 2013, 13:52
forumlegende

zwawi schreef:
Ge hebt eigenlijk maar 3 spitsen (Glouftsis, Ngasseu, Van Eyk). Nelis tel ik er nog niet bij.
Als ge dan Van Eyk laat vertrekken, schieten er maar 2 over.
Ik vind het dan ook een rare beslissing om Sander te laten vertrekken.
Of het zou moeten zijn dat ze nen anderen op het oog hebben nog.

:cool:
misschien doen we wel een Zienaaken...

31 Jul 2013, 13:54
Nationale Ploeg

Een Zienaaken doen? Dan bedoelt ge Sonck of Nong?

Ik weet niet of dat een goed idee zou zijn.

31 Jul 2013, 15:02
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Enkele weken terug ook eens ergens een post van een Lierse supporter gelezen waarin hij beweerde dat Janssens interesse had in Jason Adesanya.

Maar ik geloof niet dat ze nog een spits gaan bijhalen. Met Cerimagic, Skodra, Janssens, Martin hebben we nog volk dat tweede spits (kort achter de spits) kan spelen

31 Jul 2013, 15:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 52 53 54 55 56 515