Transfers 2007-2008 - Pagina 55 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 53 54 55 56 57 149
 Transfers 2007-2008 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Iemand die op een ander gaat testen is niet meer begaan met zijn huidige club,anders ga je ook nergens testen voor mijn part mag hij vertrekken als dit zijn ingesteldheid is tegen over den iendracht.

Ik denk dat we een nog een ernstige transfer gaan doen,maar we zullen nog een beetje moeten wachten wat Troch vanavond zal beslissen en volgens mij zal hij niet rond de pot moeten draaien straks,blijven of vertrekken hij zal niet teveel keuze hebben denk ik.

21 Mei 2007, 14:55
Vaste Waarde

elfahem schreef:
Dat betekent dat hij hier koste wat het kost weg wil. Dus adieu. Ander en beter.

Inderdaad ... zo met ons voeten (en dat van het bestuur) spelen ... en wij maar als onnozelaars bezig zitten van "Troch is nen ajoin" ...

En als voorbereiding ginder tegenvalt terugkomen zeker ? Neen bedankt, als em zo happig is om te vertrekken, dat em dat dan mor doet hé ! Zo'n "ploegspelers" emme we niet nodig zenne !

Ajuin

21 Mei 2007, 14:55
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
Iedere dag wordt hier toch maar weer bewezen waarom onze clubkleuren wit/zwart zijn he! Omdat Troch ergens gaat testen, is hij meteen een deserteur en weet ik veel wat nog allemaal. Tot over een paar weken was hij hier God op aarde en nu kan hij niets meer goed doen??? Is het niet normaal dat een speler zich altijd probeert te verbeteren? Als Thomas daar meer kan verdienen en op een hoger niveau spelen, dan is dat maar zo hoor. Echte clubspelers bestaan niet (meer)! En ieder van ons moet eens in de spiegel kijken ook: zouden wij een hoger bod naast ons neer leggen om hier te blijven spelen? Neen, iedereen weet dat het allemaal om geld draait en als je ergens anders meer kan verdienen, dan doe je het!

Ik ben er van overtuigd dat Troch hier echt wel graag was/is, maar als hij zich kan verbeteren... Wie zijn wij dan om hem tegen te houden? Voor mij blijft hij een super speler en een leuke gast buiten het voetbal. Ik zou niets liever willen dan dat hij hier blijft, maar als hij vertrekt dan is het ook maar zo. Dan wens ik hem all the best bij zijn nieuwe ploeg...

Vicky

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

21 Mei 2007, 15:40

Vicky schreef:
Iedere dag wordt hier toch maar weer bewezen waarom onze clubkleuren wit/zwart zijn he! Omdat Troch ergens gaat testen, is hij meteen een deserteur en weet ik veel wat nog allemaal. Tot over een paar weken was hij hier God op aarde en nu kan hij niets meer goed doen??? Is het niet normaal dat een speler zich altijd probeert te verbeteren? Als Thomas daar meer kan verdienen en op een hoger niveau spelen, dan is dat maar zo hoor. Echte clubspelers bestaan niet (meer)! En ieder van ons moet eens in de spiegel kijken ook: zouden wij een hoger bod naast ons neer leggen om hier te blijven spelen? Neen, iedereen weet dat het allemaal om geld draait en als je ergens anders meer kan verdienen, dan doe je het!

Ik ben er van overtuigd dat Troch hier echt wel graag was/is, maar als hij zich kan verbeteren... Wie zijn wij dan om hem tegen te houden? Voor mij blijft hij een super speler en een leuke gast buiten het voetbal. Ik zou niets liever willen dan dat hij hier blijft, maar als hij vertrekt dan is het ook maar zo. Dan wens ik hem all the best bij zijn nieuwe ploeg...

Vicky

Van mijn part mag hij zich verbeteren waarom ook niet maar dan moet hij klare wijn schenken en niet zeggen ik blijf bij Aalst en dan ergens anders gaan testen.

En echte clubspelers bestaan wel,zie maar eens naar Tim Aelbrecht,je weet toch nog waar die vorig seizoen speelde?????
Inderdaad Kv Kortrijk en ik denk niet dat ze hem vorig jaar graag hebben zien vertrekken en nu spelen ze daar de eindronde om naar 1ste klasse te promoveren,nee wat doet Tim ik kom naar den iendracht 2 klassen lager spelen terwijl hij volgend seizoen wel in eerste klasse had kunnen spelen.
Men zou beter eens roepen Tim is een echten Ajoin en een echte clubspeler voor die gasten he daar doe ik mijn hoed voor af.
:Worship:

21 Mei 2007, 16:01
forumlegende

Ik ben er echt van overtuigd dat Thomas het hier naar zijn zin heeft, maar hij kan toch een mooi aanbod niet naast zich neer leggen omdat het hier leuker is he? Voor iedere voetballer op dit niveau is dit hun job. Jij weigert op je werk toch ook geen promotie omdat je het leuker vindt waar je nu zit he?

Trouwens, dit is weer een serieuze storm in een glas water. Als Troch morgen blijft, dan is hij na 3 matchen weer God.

Vicky

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

21 Mei 2007, 16:13
Freak

Leeftijd: 42
Kvind de reacties hier op Troch serieus overdreven. Hij verdient het niet zo afgebroken te worden na het seizoen dat mede door hem zo schitterend was. Wees gerust, voor hem is dit niet zo een simpele keuze.
Je moet beseffen dat een speler die zoveel goals maakt en assists geeft, interesse opwekt van ploegen uit hogere reeksen. Ik zie/zag hem ook liefst blijven,
zodat ons systeem voor volgend jaar ook grotendeels intact blijft, maar als hij zich kan verbeteren, gun ik hem dat en eerlijk gezegd hoopte ik er al een tijdje niet
meer op dat hij zou blijven. Ik geloof ook dat als Thomas zei graag te willen blijven, dat hij dat toen ook meende maar als je dan effectief de interesse ziet komen en de voorstellen krijgt, dan begin je anders te denken en idd, voetbal draait nu éénmaal grotendeels om geld.

Hopelijk weet het bestuur nu heel binnenkort of hij daar tekent zodat er een waardige vervanger gezocht kan worden.

Thomas, als je vertrekt, het beste man!

(zo ist elk jaar wel iets anders zeker, vorig jaar da gedoe rond Mertens, vant jaar Troch)

21 Mei 2007, 16:18

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Ach kom, 't is niet dat hij hier op dit moment afgebroken wordt hé, iedereen vindt het gewoon enorm jammer dat hij - zo ziet het er naar uit - Aalst verlaat. Hij heeft dit jaar al andere - minder terechte - kritiek over hem heen gekregen trouwens. Ik vind voor de rest ook dat we consequent moeten zijn: Met Vandenbulcke, Van Holm, Dugardeyn, Sulmon en de rest werd zolang niet getalmd 't was direkt duidelijk awel nu langs de omgekeerde kant mogen ze dat voor mijn part met Troch ook doen... als het nog langer gaat aanslepen dan verlies je autoriteit en ge zult volgend jaar al genoeg moeilijkheden hebben om de spelers int gareel te doen lopen (oa. Vandenbrande). Langs mijn kant dus geen kritiek op Troch maar hij mag het onderhand wel gaan weten hé, 't zal niet zo zijn dat hij nog maar sinds gisteren van VV Einhoven gehoord heeft

21 Mei 2007, 16:26
Vaste Waarde

placietjen schreef:
Ach kom, 't is niet dat hij hier op dit moment afgebroken wordt hé, iedereen vindt het gewoon enorm jammer dat hij - zo ziet het er naar uit - Aalst verlaat. Hij heeft dit jaar al andere - minder terechte - kritiek over hem heen gekregen trouwens. Ik vind voor de rest ook dat we consequent moeten zijn: Met Vandenbulcke, Van Holm, Dugardeyn, Sulmon en de rest werd zolang niet getalmd 't was direkt duidelijk awel nu langs de omgekeerde kant mogen ze dat voor mijn part met Troch ook doen... als het nog langer gaat aanslepen dan verlies je autoriteit en ge zult volgend jaar al genoeg moeilijkheden hebben om de spelers int gareel te doen lopen (oa. Vandenbrande). Langs mijn kant dus geen kritiek op Troch maar hij mag het onderhand wel gaan weten hé, 't zal niet zo zijn dat hij nog maar sinds gisteren van VV Einhoven gehoord heeft

Volledig mee eens !!! Stel je maar in de plaats van het bestuur. Uwe nummer 10 die even komt zeggen dat em wa gaat testen bij een ploeg in Nederland, daar de voorberieding zou willen meemaken mor gene paniek, als het nie goe lukt ginder, kom ik wel bij ulle terug ... Sorry maar dan mogen ze hem voor mijn part direct buiten kieperen en dan kan Geert op zoek naar een waardige vervanger. En Geert kennende zal hij die wel vinden ook.

Koen

21 Mei 2007, 16:31
forumlegende

Leeftijd: 69
Ajuin schreef:
placietjen schreef:

Volledig mee eens !!! Stel je maar in de plaats van het bestuur. Uwe nummer 10 die even komt zeggen dat em wa gaat testen bij een ploeg in Nederland, daar de voorberieding zou willen meemaken mor gene paniek, als het nie goe lukt ginder, kom ik wel bij ulle terug ... Sorry maar dan mogen ze hem voor mijn part direct buiten kieperen en dan kan Geert op zoek naar een waardige vervanger. En Geert kennende zal hij die wel vinden ook.

Koen

Groot gelijk man,indien hij zich kan verbeteren dat hij maar gaat maar geen return na enkele weken hè.Buiten is buiten en welkom aan een nieuwe nr 10.
Thath's life en wij moeten ook verder.

21 Mei 2007, 16:54
nieuw in de eerste ploeg

ik ga het niet dikwijls zegge maar de cooman heeft welk gelijk ALS HET WAAR IS da hij zo tegen het bestuur doet ntrlk want het is ook te begrijpen dat op zijn leeftijd hij zich wil verbeteren. In elk geval hij moet doen wat beste is voor hem, en geert zal wel doen wa het beste is voor ons..

21 Mei 2007, 17:04

Verbechio schreef:
Kvind de reacties hier op Troch serieus overdreven. Hij verdient het niet zo afgebroken te worden na het seizoen dat mede door hem zo schitterend was. Wees gerust, voor hem is dit niet zo een simpele keuze.
Je moet beseffen dat een speler die zoveel goals maakt en assists geeft, interesse opwekt van ploegen uit hogere reeksen. Ik zie/zag hem ook liefst blijven,
zodat ons systeem voor volgend jaar ook grotendeels intact blijft, maar als hij zich kan verbeteren, gun ik hem dat en eerlijk gezegd hoopte ik er al een tijdje niet
meer op dat hij zou blijven. Ik geloof ook dat als Thomas zei graag te willen blijven, dat hij dat toen ook meende maar als je dan effectief de interesse ziet komen en de voorstellen krijgt, dan begin je anders te denken en idd, voetbal draait nu éénmaal grotendeels om geld.

Hopelijk weet het bestuur nu heel binnenkort of hij daar tekent zodat er een waardige vervanger gezocht kan worden.

Thomas, als je vertrekt, het beste man!

(zo ist elk jaar wel iets anders zeker, vorig jaar da gedoe rond Mertens, vant jaar Troch)

Ik denk niet dat er hier iemand troch afbreekt maar hij moet kiezen eieren of jongeren zeggen ze bij ons.
Zodat we een waardige vervanger kunnen zoeken.

21 Mei 2007, 17:06
Ancien

Ook al vind ik Troch een superspeler ik volg de mening van Koen en co. klare wijn schenken.

21 Mei 2007, 17:07
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
Vicky schreef:
Ik ben er echt van overtuigd dat Thomas het hier naar zijn zin heeft, maar hij kan toch een mooi aanbod niet naast zich neer leggen omdat het hier leuker is he? Voor iedere voetballer op dit niveau is dit hun job. Jij weigert op je werk toch ook geen promotie omdat je het leuker vindt waar je nu zit he?

Trouwens, dit is weer een serieuze storm in een glas water. Als Troch morgen blijft, dan is hij na 3 matchen weer God.

Vicky

Ik heb niks tegen Troch, integendeel, tis nen fantastische speler, maar zoals em nu bezig is, wel laat em maar gaan...

Het gaat em nie om een schoon kanske mee te pikken, neenee, zelf gaan testen is zelf zoeken om te kunnen vertrekken! Kwam er een bod van een of andere profclub, dat zou ik dat begrijpen, maar testen bij een grijze muis (zoals eerder vermeld) in holland. Sorry Troch.. succes en de wind vanachter :fluit:

21 Mei 2007, 17:19
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Als hij wil vertrekken mag hij,maar dan zou het bestuur hem het volgende moeten meedelen.
Beslissen dat ge blijft en dan vertrekt ge NIET voor eind volgend seizoen,ofwel gaat ge ergens testen en komt ge niet meer terug,zodoende men zelf een waardige vervanger kan zoeken.Zoals anderen hier zeggen dus ,klare wijn.Niet mee tevreden? is ook vertrekken.
Het is van belang om een goeie ploeg uit te bouwen om volgend jaar zo hoog mogelijk te eindigen en dat kunt ge niet als er lang rond de pot wordt gedraaid.

21 Mei 2007, 17:39
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Vicky schreef:

Vicky

het gaat gewoon om het feit wat hij allemaal zat te zeveren, dan moet hij dat gewoon niet doen en van int begin zeggen dat hij zich steeds wil "verbeteren", punt aan de lijn

21 Mei 2007, 17:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 53 54 55 56 57 149