Transfers 2008 - 2009 - Pagina 55 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 53 54 55 56 57 130
 Transfers 2008 - 2009 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
voor mijn part:

één (of twee, indien arnold moet vertrekken) spits(en) hebben we nodig (waarvan één echte topper), en eventueel nen echte spelverdeler/leider op het middenveld met scorend vermogen (vrije trappen, gevaar vanuit tweede lijn)
dat zou ruimschoots moeten volstaan. laat die vierde versterking dan maar uit onze eigen jeugd komen. in een ploeg vol enthousiasme, heeft thomas spotbeen aangenaam verrast

laat de keepers hun seizoen maar uitdoen... er zullen al genoeg opzegskes moeten uitbetaald worden zeker?

*edit: terecht werd opgemerkt dat het op dit moment heel moeilijk is om in het tussenseizoen beschikbare spelers te vinden die echt een meerwaarde bieden. dus kzou 't misschien toch niet erg vinden mochten de aankopen met het oog op volgend seizoen zijn... op zijn minst zijn we 'r dan eens op tijd bij. als je aankoopt voor een nieuw seizoen, dan moet je aan je huiswerk beginnen tijdens of kort na de winterstop, daar blijf ik bij. tegen de maanden april mei schiet er doorgaans enkel nog ewa rommel over.
we kunnen om zonder problemen het seizoen rond te komen nog een goeie spits zeer goe gebruiken, maar anderzijds moeten we 'r over waken dat we ook volgend jaar nog een ploeg hebben... moeilijke evenwichtsoefening vrees ik. komt daarbij dat de spelers die we in mijn ogen 't hards nodig hebben ook het duurst zijn van allemaal (spits en evt. spelverdeler)

Laatst gewijzigd door Davy op 17 Dec 2008, 8:37, 1 keer totaal gewijzigd.

16 Dec 2008, 21:20
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Van mij hoeft Boussoufa niet noodzakelijk bij de vertrekkers te zijn. Hij heeft in de weinige matchen dat hij in de spits speelde meer getoond dan Iakovlevski, Wouter en Kabongo samen.

K hoop dat Arnold nog een kans krijgt, maar k vrees ervoor dat hij weg moet.

Van Mieghem, Wouter en Iakovlevski moeten voor mij zeker weg. Kabongo mag zeker ook vertrekken. Als Arnold toch geen kans meer krijgt, probeer je er beter ook vanaf te raken zodat je een zwaar contract kwijt bent.

Wat de keepers betreft (ik weet dat ik hiervoor veel commentaar ga krijgen): Voor mij hoeft er niet noodzakelijk iets te veranderen in januari, maar als het toch gebeurt, zou ik het volgende doen: Laat Lambrecht vertrekken, Lieven houden als reserve en ne goeien aantrekken als eerste keeper. Dit zal ook het makkelijkste zijn, aangezien transfers van derde naar derde niet mogen. Lambrecht is perfect voor vierde en raak je daar wel kwijt, terwijl ik Lieven niet naar vierde zie trekken (hoort ook in derde thuis);

16 Dec 2008, 22:46
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Vandaag in het Nieuwsblad een overzicht van vaststaande transfers, hangende transfers en geruchten bekeken per eersteklasser.

Hij stond wel maar bij de geruchten maar Seminck wordt dus genoemd bij Dender. Niet dat dat een nieuw gerucht is natuurlijk :D

17 Dec 2008, 17:34
nieuw in de eerste ploeg

Website: http://foto.iendracht.be
WLM: [email protected]
online staat hij er nog niet in in da overzicht:

http://www.sportwereld.be/Article/Detai ... 066#dender

17 Dec 2008, 17:50
Freak

Leeftijd: 35
Sven KSK Opwijk schreef:
Vandaag in het Nieuwsblad een overzicht van vaststaande transfers, hangende transfers en geruchten bekeken per eersteklasser.

Hij stond wel maar bij de geruchten maar Seminck wordt dus genoemd bij Dender. Niet dat dat een nieuw gerucht is natuurlijk :D

Ze hebben ons forum misschien ook gelezen :D .Dat seminck mo blijft waar dat hij is bij ons dus.Maarja ,asselman komt soms kijken ,dus hij weet ook wel wat seminck kan.Vorig jaar hadden ze ook interesse en tekende hij hier prompt 2jaar bij dus tenzij ze zijn broer gebruikt hebben om hem te overtuigen,zie ik die toch niet naar dender gaan hoor.
Trouwens als dit al waar zou zijn (want op nieuwsblad online staat hij er toch niet bij) is de match op 4januari misschien niet zo toevallig.

17 Dec 2008, 17:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Iendrachter90 schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Ze hebben ons forum misschien ook gelezen :D .Dat seminck mo blijft waar dat hij is bij ons dus.Maarja ,asselman komt soms kijken ,dus hij weet ook wel wat seminck kan.Vorig jaar hadden ze ook interesse en tekende hij hier prompt 2jaar bij dus tenzij ze zijn broer gebruikt hebben om hem te overtuigen,zie ik die toch niet naar dender gaan hoor.
Trouwens als dit al waar zou zijn (want op nieuwsblad online staat hij er toch niet bij) is de match op 4januari misschien niet zo toevallig.

Het zou een overgangsmatch kunnen zijn . :wadde:
Maar hoe graag ik Michael zie spelen mogen wij (De supporters) hem het niet kwalijk nemen als hij de kans krijgt bij een eersteklasser een contract te krijgen .

17 Dec 2008, 19:55

Website: http://www.iendracht.be
Waarom dat doemdenken ? :hmm:
't is niet dat er bij de vorige oefenmatchen van EA en Dender een transfer gemoeid was hé, en er zijn er nochtans al veel geweest :hmm:

17 Dec 2008, 20:03

Leeftijd: 68
Bram schreef:
't is niet dat er bij de vorige oefenmatchen van EA en Dender een transfer gemoeid was hé, en er zijn er nochtans al veel geweest :hmm:

De vriendschappelijke wedstrijden EA - Dender en visa versa staan op kop, als ik de ticketjes bekijk die er bestaan van deze wedstrijden :lol:

17 Dec 2008, 20:06
Freak

Bram schreef:

Ja,ik had er een emoticonneke moeten bijzetten toen ik zei dat die match niet toevallig was,want dit was voor te lachen é.Ik ben 100procent zeker dat seminck bij aalst blijft eerlijk gezegd.Trouwens het nieuwsblad is nu niet betrouwbaar é ,die phibel dat bijna een contract heeft staat zelfs niet in die lijst in dsja.

17 Dec 2008, 20:07
Nationale Ploeg

En alst van Wim Redant komt is de kans zelfs héél klein dat juist is.

17 Dec 2008, 21:16
forumlegende

Leeftijd: 69
Iendrachter90 schreef:
Bram schreef:

Ja,ik had er een emoticonneke moeten bijzetten toen ik zei dat die match niet toevallig was,want dit was voor te lachen é.Ik ben 100procent zeker dat seminck bij aalst blijft eerlijk gezegd.Trouwens het nieuwsblad is nu niet betrouwbaar é ,die phibel dat bijna een contract heeft staat zelfs niet in die lijst in dsja.

Dan vraag ik mij ook af of het artikel,in het nieuwsblad,waarin 4 versterkingen aangekondigd worden ook als betrouwbaar mag gelden? :wadde:

17 Dec 2008, 22:43
Vaste Waarde

Als Van Damme en Coulibaly in het middenveld volop hun kans krijgen, moet er volgens mij daar niks bij, eerder weg.
Ne goeie centrumspits als Arnold niemeer mag meedoen.
Keeper Van Steenberge is enkele maanden geleden doorgestuurd omdat hij moest functioneren als derde doelman en hij hiermee niet akkoord was.Ik heb hem nooit aan het werk gezien bij Denderleeuw, dus kan ik moeilijk oordelen of hij beter is dan onze 2 huidige keepers.

18 Dec 2008, 0:01
Freak

iendracht mèn 2de vraa schreef:
Iendrachter90 schreef:
Bram schreef:

Dan vraag ik mij ook af of het artikel,in het nieuwsblad,waarin 4 versterkingen aangekondigd worden ook als betrouwbaar mag gelden? :wadde:

Tja,volgens het laatste nieuws is het nog koffiedik kijken in de a-kern van dender,dus laten we het onderwerp "seminck en dender "hier maar laten voor wat het is. :D

18 Dec 2008, 10:27
forumlegende

Misschien krijgen wij dan Deflandre .... was naar het schijnt de beste man bij Dender de afgelopen week; dat wil al veel zeggen zeker ?

18 Dec 2008, 12:43
forumlegende

Alstublieft geen oude knakkers op hun retour, en zeker Deflandre niet!!

18 Dec 2008, 16:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 53 54 55 56 57 130