Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 55 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 53 54 55 56 57 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 43
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Mja, ik zou toch ook nie weten op welk vlak De Bruecker het geld buitensmijt maar goe, elk zijn mening daarover. Van mij krijgt hij samen met zijn medebestuurders dan, een eerlijke kans om te bewijzen dat hij de ploeg kan brengen waar ze thuishoort.
Voor Geert vind ik het jammer want das altijd al nen iendrachter geweest maar als het klopt dat De Bruecker putten heeft moeten vullen, dan is Geert daar medeverantwoordelijk voor. Trouwens, wie heeft er bijvoorbeeld Lorenzo Wouter een contract aangeboden? Iedereen zag da hij nie meekon maar toch krijgt hij een contract van 50000 ballen per maand zonder premies en hoeveel heeft hij gespeeld? Da noem ik ook geld buitensmijten en zo kan ik er u nog opnoemen zenne.
Geef die mensen gewoon een eerlijke kans en degene van de spelers die het de moeite nimmer vinden, awel, bol het afn ge zijt het nie waard om voor den iendracht te spelen! Zolang ze betaald worden, moeten ze nie zievere mor speile!

19 Mar 2009, 13:35
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
zwawi schreef:
Mja, ik zou toch ook nie weten op welk vlak De Bruecker het geld buitensmijt maar goe, elk zijn mening daarover. Van mij krijgt hij samen met zijn medebestuurders dan, een eerlijke kans om te bewijzen dat hij de ploeg kan brengen waar ze thuishoort.
Voor Geert vind ik het jammer want das altijd al nen iendrachter geweest maar als het klopt dat De Bruecker putten heeft moeten vullen, dan is Geert daar medeverantwoordelijk voor. Trouwens, wie heeft er bijvoorbeeld Lorenzo Wouter een contract aangeboden? Iedereen zag da hij nie meekon maar toch krijgt hij een contract van 50000 ballen per maand zonder premies en hoeveel heeft hij gespeeld? Da noem ik ook geld buitensmijten en zo kan ik er u nog opnoemen zenne.
Geef die mensen gewoon een eerlijke kans en degene van de spelers die het de moeite nimmer vinden, awel, bol het afn ge zijt het nie waard om voor den iendracht te spelen! Zolang ze betaald worden, moeten ze nie zievere mor speile!

Als je zijn nieuwe plannen hoort lijkt me dit allesbehalve een zuinig beleid... En dat van Wouter geloof ik trouwens niet. Ben je zeker dat je het niet hebt over het loon van onze nieuwe trainer, voorgesteld door De Bruecker ?

19 Mar 2009, 13:39
Miniem

Leeftijd: 44
BVW schreef:
Jeroen schreef:
panoleon schreef:
Beste Titus, ik kan je redenering vrij goed volgen.
Hopelijk wordt er snel naar alle supportersclubs de stand van zaken gecommuniceerd, kwestie dat er duidelijkheid komt. Onze supporters verdienen een beleidsploeg die voor hen openstaat en met hen communiceerd, onze supporters verdienen spelers die voor wit-zwart door het vuur gaan, onze supporters verdienen een trainer die het vuur in zijn ploeg krijgt en ervoor zorgt dat het dominante en attractieve voetbal terugkeert naar het Pierre Cornelisstadion. Allemaal zaken die we het afgelopen jaar zeer hard hebben moeten missen. Hoop doet leven.

Een beleidsploeg die het geld naar buiten gooit zoals De Bruecker & Co, dat verdienen we inderdaad (y) :crazy:

We kunnen dan een jaar een goede communicatie en goede trainer hebben, om vervolgens in dezelfde miserie te zitten als 10 jaar geleden. Sommigen moeten dringend wel is realistisch worden hoor...

Ik weet één ding... de komende dagen zal de waarheid wel aan het licht komen. En de supporters zijn een serieus drukmiddel op Eendracht Aalst. Als zij (unaniem) tegen iets zijn, dan komt het er niet. Dat is in het verleden al genoeg bewezen.

En wie zegt dat? Het enige wat ik weet is dat De Bruecker en Co de laatste maanden oa putten gevuld heeft. Trouwens wij zullen het fijne wel nooit weten. De ene kant zal de andere kant wel de schuld geven, zoals altijd.

En drukmiddel tja... voor nen Garré of Orlans buiten te kieperen stond ik mee op de eerste rij, maar ge gaat deze toch nie in het rijtje Orlans - Garré plaatsen zeker...
Die vlieger zal deze keer niet opgaan. Beide voorgenoemden wilden ons verkopen, wa zeg ik, laten verdwijnen in een of ander fusiegedrocht. Van "De Bruecker en CO" heb ik nog niet echt opgevangen dat ze hetzelfde willen doen. Integendeel, eindelijk nen deftigen trainer... en nuchtere uitspraken ivm ambitie.
Tot vorige week durfde men het woord 3de periodetitel nog in de mond te nemen... da was pas nuchter :hmm: U eigen bedriegen noem ik dat

Wel, dat noem ik nu 's de waarheid vertellen waar 't op staat (y)
Veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven!
Als je ziet welke mooie resultaten dat jeugdbestuur al geleverd heeft dan kan ik enkel chapeau zeggen (zie internationaal jeugdtornooi)
Een club als EA heeft ook een bestuur nodig die naam waardig en geen éénmansbedrijf met dictatoriale neigingen... Hoeveel trouwe clubiconen zijn de laatste maanden/jaren opgestapt/buitengegooid?
Als er mensen klaarstaan die de club op lange termijn opnieuw gezond en vol ambitie willen brengen (zie nieuwe passionele trainer), dan kunnen we dat enkel en alleen maar toejuichen want wat er de laatste maanden (aug-nu) allemaal gebeurd is op sportief en andere vlakken daar moet ik als trouwe supporter van :kots: en geen klein beetje, boontje is eindelijk om z'n loontje gekomen en geen seconde te vroeg... :EA:

19 Mar 2009, 13:40
forumlegende

Leeftijd: 43
Jeroen schreef:
zwawi schreef:

Als je zijn nieuwe plannen hoort lijkt me dit allesbehalve een zuinig beleid... En dat van Wouter geloof ik trouwens niet. Ben je zeker dat je het niet hebt over het loon van onze nieuwe trainer, voorgesteld door De Bruecker ?

Niemand moet mij geloven hoor maar het is wel degelijk zo, kem zijn contract met mijn eigen ogen gezien!

19 Mar 2009, 13:45

Tom B&W schreef:
Als je ziet welke mooie resultaten dat jeugdbestuur al geleverd heeft dan kan ik enkel chapeau zeggen (zie internationaal jeugdtornooi)
Een club als EA heeft ook een bestuur nodig die naam waardig en geen éénmansbedrijf met dictatoriale neigingen... Hoeveel trouwe clubiconen zijn de laatste maanden/jaren opgestapt/buitengegooid?
Als er mensen klaarstaan die de club op lange termijn opnieuw gezond en vol ambitie willen brengen (zie nieuwe passionele trainer), dan kunnen we dat enkel en alleen maar toejuichen want wat er de laatste maanden (aug-nu) allemaal gebeurd is op sportief en andere vlakken daar moet ik als trouwe supporter van :kots: en geen klein beetje, boontje is eindelijk om z'n loontje gekomen en geen seconde te vroeg... :EA:
Ja, net het motto waarop de nieuwe bestuursploeg iedereen probeert mee te krijgen.
't is precies gelijk Moeskroen, 'k verschiet eraf dat de champions league nog niet tot de beloftes gerekend behoort.

Al jaaaaaaaaaaaren aan een stuk is er hier miserie, uiteindelijk moesten 3 simpele supporters de club redden, en nu zoveel jaar laten gaat er opeens een financiele injectie komen om van achter over te vallen ?????

En dat schitterende jeugdbestuur, hoeveel putten hebben die ?
Ik wil volgend jaar een internationaal tornooi met clubs uit China, Afrika tot zelfs Canada organiseren, geen pobleem. Waar het geld vandaan komt is wel een zorg voor later :wadde: .

En nog iets, 2 weken geleden hoorde je hier nog dat we miljoenen en miljoenen schulden hadden volgens diezelfde mannen, nu plots spreken ze hier over Dupond, 2 broers Moreels, nen spelmaker top voor 2de, nog verschillende transfers en nen trainer die ook niet voor 2000 euro in de maand zal getekend hebben.

Ofwel liegen ze nu, ofwel logen ze vorige keer ! De supporters op die manier willen omkopen is LAAG!
En Titus, zwij maar over modder gooien de laatste 2 weken heeft er nog maar 1 groep openlijk modder gegooid en dat zijn dan de professionals :crazy: . Geert De Ridder kan zich nog goed kalm houden, bij mij lag er al lang eene in het ASZ.

19 Mar 2009, 13:53
Junior

Leeftijd: 62
Ik denk dat dit weer het grote probleem is: iedereen weet wel iets, iedereen heeft wel iets gehoord en iedereen heeft zijn versie. En ene heeft altijd gelijk en de andere niet. Maar niemand die echt weet wat er daar achter schermen allemaal gebeurt is, wat de doelstellingen zijn van die ene en van die andere...
Zo kunnen we hier nog dagen bezig zitten, de toekomst zal het uitmaken en ik hoop enkel dat ieder bestuurslid, medewerker, trainer, speler en wat dan ook het goed voor heeft met den Iendracht, want dat is het enige dat telt.

Iendrachter voor altijd :EA:

19 Mar 2009, 13:57
Duivelke

dit is mijn eerste bericht hier en sommigen zullen daar ook wel comentaar op te leveren hebben maar de situatie in onze club is weeral volledig naar de knopen.Wordt het geen tijd dat de twee partijen overeenkomen en indien zij dat niet willen dat zij er dan beiden mee stoppen en dat wij als supporters daar iedere keer niet het slachtoffer van worden ,het is ook nodig dat wij als supporters nu eens duidelijk onze stem laten horen en niet alleen op dit forum maar ook op de tribunnes en aan iedereen met een eendracht hart laten horen dat ze veel beter samenwerken dan onze geliefde club stuk te maken.

Aan onze spelers ook de volgende vraag ,waren zij daar vorige week zaterdag al van op de hoogte en hebben zij ons daarom zaterdag belachelijk gemaakt in la louviere en hebben zij daar werkelijk laten zien wat wij supporters voor hen waard zijn. (n)

19 Mar 2009, 14:02
nieuw in de eerste ploeg

gunther11 schreef:
dit is mijn eerste bericht hier en sommigen zullen daar ook wel comentaar op te leveren hebben maar de situatie in onze club is weeral volledig naar de knopen.Wordt het geen tijd dat de twee partijen overeenkomen en indien zij dat niet willen dat zij er dan beiden mee stoppen en dat wij als supporters daar iedere keer niet het slachtoffer van worden ,het is ook nodig dat wij als supporters nu eens duidelijk onze stem laten horen en niet alleen op dit forum maar ook op de tribunnes en aan iedereen met een eendracht hart laten horen dat ze veel beter samenwerken dan onze geliefde club stuk te maken.

Aan onze spelers ook de volgende vraag ,waren zij daar vorige week zaterdag al van op de hoogte en hebben zij ons daarom zaterdag belachelijk gemaakt in la louviere en hebben zij daar werkelijk laten zien wat wij supporters voor hen waard zijn. (n)

hebben de spelers ons al geen gans seizoen belachelijk gemaakt? 3 trainers in 1 seizoen is ook niet niks.
laat ze nu maar eens bewijzen dat ze het waard zijn om ver den eendracht te spelen.
Want geld zullen ze wel al genoeg gehad hebben, maar voetbal gespeeld?
:EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:

19 Mar 2009, 14:09
forumlegende

Goed of slecht bestaat niet in deze zaak. Er zijn nu nieuwe beleidsmensen en ik wens deze veel succes om de ploeg te brengen waar ze thuishoort nl in tweede klasse.
Hopelijk keert de rust snel terug en kan de nieuwe trainer zich concentreren op volgend seizoen.
Naar ik vernomen heb werkt hij graag met jong en Belgisch en laat ons stellen dat zo een groep waarschijnlijk wel te motiveren valt.
Op naar volgend seizoen en hopelijk terug mooi voetbal.
Veel succes aan de trainer ook.

19 Mar 2009, 14:21
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 40
Website: http://foto.iendracht.be
WLM: [email protected]
warmwater schreef:
En Titus, zwij maar over modder gooien de laatste 2 weken heeft er nog maar 1 groep openlijk modder gegooid en dat zijn dan de professionals :crazy: . Geert De Ridder kan zich nog goed kalm houden, bij mij lag er al lang eene in het ASZ.

Zegt genoeg over het niveau van de post. (y)

19 Mar 2009, 14:21
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
warmwater schreef:
Tom B&W schreef:
Ja, net het motto waarop de nieuwe bestuursploeg iedereen probeert mee te krijgen.
't is precies gelijk Moeskroen, 'k verschiet eraf dat de champions league nog niet tot de beloftes gerekend behoort.

Al jaaaaaaaaaaaren aan een stuk is er hier miserie, uiteindelijk moesten 3 simpele supporters de club redden, en nu zoveel jaar laten gaat er opeens een financiele injectie komen om van achter over te vallen ?????

Ik wil volgend jaar een internationaal tornooi met clubs uit China, Afrika tot zelfs Canada organiseren, geen pobleem. Waar het geld vandaan komt is wel een zorg voor later :wadde: .

En nog iets, 2 weken geleden hoorde je hier nog dat we miljoenen en miljoenen schulden hadden volgens diezelfde mannen, nu plots spreken ze hier over Dupond, 2 broers Moreels, nen spelmaker top voor 2de, nog verschillende transfers en nen trainer die ook niet voor 2000 euro in de maand zal getekend hebben.

Ofwel liegen ze nu, ofwel logen ze vorige keer ! De supporters op die manier willen omkopen is LAAG!

3 simpele supporters zeg je, er was 1 met financiële armslag (die heeft zelfs borg gestaan met zijn huis en die hebbben ze buitengekieperd omdat hij serieuse vragen had ivm het finaciële plaatje), de andere 2 hebben een opportuniteit gegrepen en daarvan is en was er 1 echt begaan met den Iendracht. Ik vind het persoonlijk jammer dat Geert is opgestapt en ja hij heeft veel gedaan voor de club, maar de tegenstelling tussen beide partijen was uiteindelijk zodanig groot, dat op deze manier verder werken blijkbaar niet meer ging. Wat betreft het ITEA, beste warmwater, als je op een jeugdtornooi 3000 bezoekers over de vloer krijgt op 4 dagen, dan heb je veel inkomsten. Het budget van ITEA was rond, op het einde van het verhaal wat over, waarmee er iets is gedaan aan de installaties op zandberg. Dus kom aub geen larie verkopen. en wat betreft de transfers, de broerkes Moreels zullen een pak minder kosten als ne Kevin Franck of ne Van Mieghem die nog 4 jaar gaat rondlopen bij de reserven. En de schulden die zijn en waren er, of dit de schuld is van Geert, waarschijnlijk niet, want hij was niet verantwoordelijk voor dit departement, maar sta dan tenminste open als er mensen komen met goede ideeën en mensen die de club schuldenvrij willen maken. We hebben 3 jaar geleden een ploeg de kans gegeven, laat ons nu hetzelfde doen. Van 1 ding ben ik zeker als je De Dycker (Dirk), Derowood (Frank), Veraplus (Luc), Van den Steen (Marcel) en meer dan waarschijnlijk Vyverman (Jartazzi) als sponsers en geldschieters hebt dan zie ik heel wat meer budgetaire mogelijkheden als 3 jaar geleden. Mijn steun krijgen ze in ieder geval.

19 Mar 2009, 14:30
Ancien

warmwater schreef:
Tom B&W schreef:

Gij hebt zeker ook het warm water uitgevonden warmwater? :?

Laatst gewijzigd door Hugo op 19 Mar 2009, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.

19 Mar 2009, 14:31
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Vanwaark komen Van Den Steen en Vijverman opeens ?

Dat zijn clubmensen, moet ik zeggen ! We kunnen dan binnen 3 jaar in Denderleeuw gaan spelen :oops:

19 Mar 2009, 14:32
Ancien

Jeroen schreef:

Dat zijn clubmensen, moet ik zeggen ! We kunnen dan binnen 3 jaar in Denderleeuw gaan spelen :oops:

Vijverman heeft zijn lesje geleerd met fusies, wil hij wat geld in den Iendracht pompen, voor mij ok.
Vergeet niet dat in het verleden de eerste ploeg zijn trainingen mocht afwerken op den deysel, dank zij Vijverman.
Dat is dit seizoen misgelopen! Ra ra ra
Weet jij over welke Van Den Steen het gaat?

Laatst gewijzigd door Hugo op 19 Mar 2009, 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.

19 Mar 2009, 14:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Jeroen schreef:

Vyverman wou op Dender de boeken zien voor hij nog meer geld pompte in de club, ook hier heeft hij dit gevraagd omdat hij een hart heeft voor voetbal, maar stuitte bij het vorige bestuur telkens op een njet. Trouwens vanwaar kwam De Cock ineens, zijne zoon speelt bij AA Gent en hij had totaal geen binding meer met EA toen hij in het bestuur stapte. Constant Van de Stock zat in de tijd bij Club Brugge maar omdat hij daar zijn ding niet kon uitvoeren, is hij toenmalig overgestapt naar Anderlecht. Ooit een grotere voorzitter geweten van een een voetbalclub in België? ik noem gewoon maar een aantal voorbeelden, geef de mensen het voordeel van de twijfel en oordeel nadien.

19 Mar 2009, 14:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 53 54 55 56 57 289