|
|
| Pagina 55 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 53 54 55 56 57 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Dirk schreef: Et goat em nie om et foit dat er niks mag gezeid werren, tes de manier woorop. En van de veerige forums moeje na nie klappen, da was onder een nazi-beloid. ![]() Ik vind ook hoor dat er hier soms te heftig gereageerd wordt op kritiek. Maar ik blijf mijn gedacht zeggen... ![]() |
| 15 Jan 2011, 13:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
El Corredor schreef: als ik zie naar de pb's die ik de laatste tijd heb gekregen en allerhande erge ziektes die ik in de toekomst zou moeten krijgen, stel ik mij vragen met "allemaal beschaafd". ik ben nog content dat er mensen zijn waarmee je hier nog een beetje een deftige discussie over voetbal kan voeren, genre DT, ook al zijn we het niet eens, die reageert tenminste nog normaal. Voor de club is dat enkel goed, want dat toont dat er nog veel toekomst in zit. De neveneffecten zullen we er moeten bijnemen zeker ? ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Jan 2011, 13:57 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 36 Locatie: aalst |
Bram schreef: El Corredor schreef: als ik zie naar de pb's die ik de laatste tijd heb gekregen en allerhande erge ziektes die ik in de toekomst zou moeten krijgen, stel ik mij vragen met "allemaal beschaafd". ik ben nog content dat er mensen zijn waarmee je hier nog een beetje een deftige discussie over voetbal kan voeren, genre DT, ook al zijn we het niet eens, die reageert tenminste nog normaal. Voor de club is dat enkel goed, want dat toont dat er nog veel toekomst in zit. De neveneffecten zullen we er moeten bijnemen zeker ? ![]() Tis dat de oude garde altijd zo normaal doet é ![]() En el corredor heeft ook wel é punt,alsge ne pb stuurt hou het dan menselijk é aléja |
| 15 Jan 2011, 14:02 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Het gaat er niet over of je wel of niet je gedacht mag zeggen.
Natuurlijk mag je je gedacht zeggen op een forum, daarvoor dient het. Maar je moet ook kunnen aanvaarden dat anderen een ander gedacht hebben, en dat dat zo blijft ook al heb jij het uwe gezegd en denk je zelf het gelijk aan uw kant te hebben. Wat ik soms wel zie en wat ik niet te doen vind is dat er hier soms naar mensen persoonlijk wordt uitgehaald. Daar zouden we met zijn allen toch een beetje moeten op letten! Maar, heu, terzake... verwacht er nog iemand een transfer in deze periode? Ik persoonlijk niet... ![]() |
| 15 Jan 2011, 14:12 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 34 Locatie: Oilsjt |
Ik zeg 1 iets over het off-topic gesprek:
ik denk dat el corredor vooral naar mij verwijst. Maar dat kan me ni echt veel schelen. Ten tweede, een forum is er idd om u gedacht te zeggen. En dat zal soms of dikwijls eens in strijd zijn met een ander zijn mening, maar da hoort er allemaal bij. Maar als ge al mensen gaat uitlache enzo omdat ze zich bezighouden met een fotowedstrijd (el corredor op onderkroiper) of omdat iemand zich eens vergist (el corredor op mij, enkele pagina's terug) dan vind ik het wel triestig ze... @Bram: Nieuwe generatie pubers ?@Salvador: nee ik denk het ook niet. Trouwens: bestuur was duidelijk: geen inkomende en geen uitgaande transfers (ja uitgezonderd TT dus) _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 15 Jan 2011, 14:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
ik zen krejeis tot welke groep ik behoer,
de nieve generatie of dâ ronkers _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Jan 2011, 14:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
de oude generatie oude ronkers
![]() @iendrachtzot: no offence, maar ja een nieuwe generatie pubers. Maar troost u, nog niet zo heel lang geleden was ik bij de vorige generatie ![]() al denk ik wel, dat wij iets meer respect hadden _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Jan 2011, 14:32 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 34 Locatie: Oilsjt |
Bram schreef: de oude generatie oude ronkers ![]() @iendrachtzot: no offence, maar ja een nieuwe generatie pubers. Maar troost u, nog niet zo heel lang geleden was ik bij de vorige generatie ![]() al denk ik wel, dat wij iets meer respect hadden Wat mij interesseert is mijn (ale ons) ploeg steunen Meezingen en feesten met de makkers in de K. En openlijk discussiëren op een forum... maar daarom ni elkaar expres gaan haten Ik snap niet dat dit te maken heeft met leeftijdsgroepen? _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 15 Jan 2011, 14:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
De leeftijdsgrens verhogen om toegan te krijgen tot forum ?
Een deel voor de -21 en deel voor de +21 ? En ergens een deel gemengd toegankelijk. Bijna nie uitvoerbaar maar kom, tis een idee. Hoewel ja, bij de +21 zitten er ook die de allures blijven vertonen van nen prille tiener. (En neen, ik wijs niemand met de vinger!) Ge kunt ze ook negeren, maar als ge er zo een paar hebt kunt ge geneen topic nog deftig lezen. De gazet lezen hé, tegenwoordig leest ge daar meer waarheid dan op da forum hier, tis ooit anders geweest En nu moei ik mij nie meer ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 15 Jan 2011, 15:09 |
|
|
Toch wel raar dat sommigen me hier aanschouwen als zo een puberke...
1) kijkt eerst naar jullie eigen 2) Zoals ik al zei; ik maak plezier op den eendracht met men makkers in de K 3) ik geef gelijk elke normale mens reacties op 't forum leg me nu eens uit wat HIER puberachtig aan is? _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 15 Jan 2011, 15:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Moest iedereen al eens wat meer respect hebben voor elkaar en wat meer alles kunnen relativeren en wat meer kunnen lachen met alles twas al veel beter....
het gaat gewoon te goed met den iendracht, laat ons volgend jaar vanonder bengelen en der zal wel meer eensgezindheid zijn onder elkander en @ bram, ge waart zelf ne pukkelpuber toen ge het forum hebt opgericht ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 15 Jan 2011, 15:19 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Dirk schreef: Onderkroiper schreef: SERRE schreef: ik heb hier nog nooit een slecht woord gezegd van onze trainer maar mocht dat zo zijn is dat dan een reden om iemand af te blaffen.... FORUM = eigen mening zeggen volgens mij en meer wil ik hier niet meer over kwijt....Volgens ik lees viseert Iendrachter90 je niet persoonlijk. forum Oud Grieks woord voor een publieke plek, waar iedereen met elkaar van gedachten kan wisselen. Elektronische discussiegroep waar mensen met een gemeenschappelijke interesse informatie, meningen en standpunten kunnen uitwisselen. En das na just wa dat de Serre wiljt zeggen, as ge een betjen kritiek geeft da nie in "de echte" eir kroamken past werde derect afgeblaft. Dus a defeniesje van een forum es al om zjiép want ge kenjt azoe gién standpunjten en miéningen oitwisselen. Tes nie omda et na goe goat da ge niks negatief nie miér meegt zeggen hein, ast goed es est goed mor ast minder es mag da oeik gezeid werren. Der zoin der ier veel da voetbal bezien noar oanloidink van den oitslag, as we winnen est er niks mis, terwoil da ge evengoed nen droak van een match kenjt spelen mor toch winnen, mag der tein niks gezeid werren oever de minder goeie kanten van een match ? Kém altoid geliérd da ge van a faaten moetj liéren, mor as ge de faaten nie meegt oanhoalen kejje der oeik niks van liéren. Niks oan toe te voegen. Naugel op de kop.... _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 15 Jan 2011, 15:25 |
|
|
Gaskonijn schreef: Moest iedereen al eens wat meer respect hebben voor elkaar en wat meer alles kunnen relativeren en wat meer kunnen lachen met alles twas al veel beter.... het gaat gewoon te goed met den iendracht, laat ons volgend jaar vanonder bengelen en der zal wel meer eensgezindheid zijn onder elkander en @ bram, ge waart zelf ne pukkelpuber toen ge het forum hebt opgericht ![]() Waarom zou ik geen respect hebben? Oke da relativeren enzo heb je misschien gelijk... kzal men visie is veranderen... en niet alles direct zo ernstig en serieus nemen... Kunnen we dan ook ALLEMAAL terug normaal doen? ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 15 Jan 2011, 15:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Iendrachtzot schreef: Toch wel raar dat sommigen me hier aanschouwen als zo een puberke... 1) kijkt eerst naar jullie eigen 2) Zoals ik al zei; ik maak plezier op den eendracht met men makkers in de K 3) ik geef gelijk elke normale mens reacties op 't forum leg me nu eens uit wat HIER puberachtig aan is? Dat om te beginnen, samen met 99 procent van de inhoud van uw posts. |
| 15 Jan 2011, 15:49 |
|
|
Freak
ik zou er toch nog graag een spits bij hebben.ik weet dat die discussie hier al gevoerd is maar het blijft gevaarlijk met de blessure van laurent.
|
| 15 Jan 2011, 15:52 |
|
| Pagina 55 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 53 54 55 56 57 … 345 Volgende |