|
|
| Pagina 55 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 53 54 55 56 57 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Bericht Re: Stadion
Het bestuur leest hier toch mee: Als er in Denderleeuw gespeeld wordt, kom ik enkel nog naar de uitwedstrijden en zal belange niet de enige zijn.
ANTI FUSIE CLUB! ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 26 Apr 2013, 18:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Als ze naar Denderleeuw trekken, koop ik nog steeds een abonnement. Gaan kijken is een andere zaak.
|
| 26 Apr 2013, 18:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Naar Denderleeuw, al is het "maar" voor een seizoen, NOOIT!
Fusie never, maar daar gaan spelen en ons laten uitlachen, ook never! En als er een ludieke actie komt, zijt maar zeker datk van de partij ben ![]() |
| 26 Apr 2013, 18:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
malder schreef: Als ze naar Denderleeuw trekken, koop ik nog steeds een abonnement. Gaan kijken is een andere zaak. wa voor een tegenstrijdigheid is da nu weer? steekt dan gewoon een paar 100 euro in nen envelop en geef da aan het bestuur ![]() _________________ MCMXIX |
| 26 Apr 2013, 18:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
anathema76 schreef: Bakkie schreef: En nu neem ik mij ne grote zak chips,en ik wacht rustig af,hoeveel er hier gaan reageren die zullen deelnemen,ik vrees niet teveel. Er zal nu zoveel commentaar niet meer komen ![]() Bwa, van mij moeten we daar niet met 500 staan. Als het is om te roepen en te tieren en mensen te intimideren die we moeten overtuigen om met geld over de brug te komen... Verdomme iemand als u hadden we de vorige keer nodig,iemand die de mensen kan te woord staan zonder te roepen en te tieren,verbeter me als ik verkeerd ben,maar waar was je toen of was je dan nog niet zo begaan met onzen Iendracht? _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Apr 2013, 18:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Dat is mijn manier om foert te zeggen, ja.
|
| 26 Apr 2013, 18:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
malder schreef: Dat is mijn manier om foert te zeggen, ja. waarom dan nog een abo kopen? _________________ MCMXIX |
| 26 Apr 2013, 18:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Als gij een envelopke prefereert, wil ik dat ook wel doen hoor.
![]() |
| 26 Apr 2013, 18:23 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
malder schreef: Dat is mijn manier om foert te zeggen, ja. Als ze dit doen is dat gewoon je eigen supporters uitlachen, als de heren bestuursleden naar het stinkend hol willen verhuizen dan kunnen ze hun klodden zelf oplossen en zien ze van mij geen cent meer. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 26 Apr 2013, 18:23 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Als gevolg van het verschenen artikel reageert het bestuur van Eendracht Aalst bij monde van voorzitter Frank De Roose op de geruchten dat de club naar Dender zou verhuizen. ‘Dit verhaal is volledig uit de lucht gegrepen. In een eerste plaats wil ik benadrukken dat ik de eigenheid van onze geliefde club nooit of nooit zal verloochenen. Een fusie of overname met of door een andere club is gewoon uit den boze. Zolang ik voorzitter ben zullen wij steeds onze eigenheid behouden en onze naam “eendracht aalst” en de kleuren “wit en zwart” behouden in welke situatie ook….Wij hebben ons sportief gered , hebben ook onze licentie voor tweede klasse binnengehaald en ons sportief huiswerk voor volgend seizoen is bijna af. Maandag worden op transfergebied de laatste contracten getekend. Het probleem is en blijft steeds, en dit reeds voor een aantal jaren, hetzelfde …ons verouderde stadion dat een evolutie naar hogere reeksen steeds in de weg staat. Een oplossing dringt zich op. De stad wil wel helpen maar het dossier gaat heel traag. De opties zijn duidelijk, ofwel een nieuwe (voorlopige of definitieve) tribune in de plaats van de oude ofwel een andere locatie voor een nieuw stadion maar daar heeft de stad momenteel ook nog geen zicht op ’. Wie spreekt van een verhuis naar Dender kent de situatie niet.
De voorzitter maakt zich zorgen over de toekomst. ‘ik maak me evenwel zorgen over de nabije toekomst. Als we nu weten wat er zal gebeuren, kunnen we tijdelijke oplossingen zoeken. We hebben een mooi project op stapel staan, we willen ook weer naar eerste klasse,(vergeef mij dat ik dit hier aanhaal) waarvoor onze hoop infrastructureel gesteld is in het beleid van de stad. We begrijpen dat de vernieuwde ploeg ook pas bezig is maar in augustus start voor ons wel de competitie. Ik heb eerstdaags opnieuw een gesprek met de stad Aalst teneinde klaarheid in dit dossier te scheppen. Aldus sprak onze voorzitter _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 26 Apr 2013, 18:27 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
witzwet schreef: Als gevolg van het verschenen artikel reageert het bestuur van Eendracht Aalst bij monde van voorzitter Frank De Roose op de geruchten dat de club naar Dender zou verhuizen. ‘Dit verhaal is volledig uit de lucht gegrepen. In een eerste plaats wil ik benadrukken dat ik de eigenheid van onze geliefde club nooit of nooit zal verloochenen. Een fusie of overname met of door een andere club is gewoon uit den boze. Zolang ik voorzitter ben zullen wij steeds onze eigenheid behouden en onze naam “eendracht aalst” en de kleuren “wit en zwart” behouden in welke situatie ook….Wij hebben ons sportief gered , hebben ook onze licentie voor tweede klasse binnengehaald en ons sportief huiswerk voor volgend seizoen is bijna af. Maandag worden op transfergebied de laatste contracten getekend. Het probleem is en blijft steeds, en dit reeds voor een aantal jaren, hetzelfde …ons verouderde stadion dat een evolutie naar hogere reeksen steeds in de weg staat. Een oplossing dringt zich op. De stad wil wel helpen maar het dossier gaat heel traag. De opties zijn duidelijk, ofwel een nieuwe (voorlopige of definitieve) tribune in de plaats van de oude ofwel een andere locatie voor een nieuw stadion maar daar heeft de stad momenteel ook nog geen zicht op ’. Wie spreekt van een verhuis naar Dender kent de situatie niet. De voorzitter maakt zich zorgen over de toekomst. ‘ik maak me evenwel zorgen over de nabije toekomst. Als we nu weten wat er zal gebeuren, kunnen we tijdelijke oplossingen zoeken. We hebben een mooi project op stapel staan, we willen ook weer naar eerste klasse,(vergeef mij dat ik dit hier aanhaal) waarvoor onze hoop infrastructureel gesteld is in het beleid van de stad. We begrijpen dat de vernieuwde ploeg ook pas bezig is maar in augustus start voor ons wel de competitie. Ik heb eerstdaags opnieuw een gesprek met de stad Aalst teneinde klaarheid in dit dossier te scheppen. Aldus sprak onze voorzitter Is die Leen de smet familie van Redant? Onwaarheden in de krant schrijven om zo de supporters en bestuur tegen elkaar op te zetten. Goe bezig maske! De opvolging is verzekerd....... |
| 26 Apr 2013, 18:51 |
|
|
Freak
zotvawies schreef: witzwet schreef: Als gevolg van het verschenen artikel reageert het bestuur van Eendracht Aalst bij monde van voorzitter Frank De Roose op de geruchten dat de club naar Dender zou verhuizen. ‘Dit verhaal is volledig uit de lucht gegrepen. In een eerste plaats wil ik benadrukken dat ik de eigenheid van onze geliefde club nooit of nooit zal verloochenen. Een fusie of overname met of door een andere club is gewoon uit den boze. Zolang ik voorzitter ben zullen wij steeds onze eigenheid behouden en onze naam “eendracht aalst” en de kleuren “wit en zwart” behouden in welke situatie ook….Wij hebben ons sportief gered , hebben ook onze licentie voor tweede klasse binnengehaald en ons sportief huiswerk voor volgend seizoen is bijna af. Maandag worden op transfergebied de laatste contracten getekend. Het probleem is en blijft steeds, en dit reeds voor een aantal jaren, hetzelfde …ons verouderde stadion dat een evolutie naar hogere reeksen steeds in de weg staat. Een oplossing dringt zich op. De stad wil wel helpen maar het dossier gaat heel traag. De opties zijn duidelijk, ofwel een nieuwe (voorlopige of definitieve) tribune in de plaats van de oude ofwel een andere locatie voor een nieuw stadion maar daar heeft de stad momenteel ook nog geen zicht op ’. Wie spreekt van een verhuis naar Dender kent de situatie niet. De voorzitter maakt zich zorgen over de toekomst. ‘ik maak me evenwel zorgen over de nabije toekomst. Als we nu weten wat er zal gebeuren, kunnen we tijdelijke oplossingen zoeken. We hebben een mooi project op stapel staan, we willen ook weer naar eerste klasse,(vergeef mij dat ik dit hier aanhaal) waarvoor onze hoop infrastructureel gesteld is in het beleid van de stad. We begrijpen dat de vernieuwde ploeg ook pas bezig is maar in augustus start voor ons wel de competitie. Ik heb eerstdaags opnieuw een gesprek met de stad Aalst teneinde klaarheid in dit dossier te scheppen. Aldus sprak onze voorzitter Is die Leen de smet familie van Redant? Onwaarheden in de krant schrijven om zo de supporters en bestuur tegen elkaar op te zetten. Goe bezig maske! De opvolging is verzekerd....... nog niemand die er bij stil staat dat dit artikel er misschien kwam op vraag van onze club zelf (hallo Peter VDB) om druk te zetten? ik zou niet meteen op de auteur van dit artikel schieten. |
| 26 Apr 2013, 18:54 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
El Corredor schreef: zotvawies schreef: witzwet schreef: Als gevolg van het verschenen artikel reageert het bestuur van Eendracht Aalst bij monde van voorzitter Frank De Roose op de geruchten dat de club naar Dender zou verhuizen. ‘Dit verhaal is volledig uit de lucht gegrepen. In een eerste plaats wil ik benadrukken dat ik de eigenheid van onze geliefde club nooit of nooit zal verloochenen. Een fusie of overname met of door een andere club is gewoon uit den boze. Zolang ik voorzitter ben zullen wij steeds onze eigenheid behouden en onze naam “eendracht aalst” en de kleuren “wit en zwart” behouden in welke situatie ook….Wij hebben ons sportief gered , hebben ook onze licentie voor tweede klasse binnengehaald en ons sportief huiswerk voor volgend seizoen is bijna af. Maandag worden op transfergebied de laatste contracten getekend. Het probleem is en blijft steeds, en dit reeds voor een aantal jaren, hetzelfde …ons verouderde stadion dat een evolutie naar hogere reeksen steeds in de weg staat. Een oplossing dringt zich op. De stad wil wel helpen maar het dossier gaat heel traag. De opties zijn duidelijk, ofwel een nieuwe (voorlopige of definitieve) tribune in de plaats van de oude ofwel een andere locatie voor een nieuw stadion maar daar heeft de stad momenteel ook nog geen zicht op ’. Wie spreekt van een verhuis naar Dender kent de situatie niet. De voorzitter maakt zich zorgen over de toekomst. ‘ik maak me evenwel zorgen over de nabije toekomst. Als we nu weten wat er zal gebeuren, kunnen we tijdelijke oplossingen zoeken. We hebben een mooi project op stapel staan, we willen ook weer naar eerste klasse,(vergeef mij dat ik dit hier aanhaal) waarvoor onze hoop infrastructureel gesteld is in het beleid van de stad. We begrijpen dat de vernieuwde ploeg ook pas bezig is maar in augustus start voor ons wel de competitie. Ik heb eerstdaags opnieuw een gesprek met de stad Aalst teneinde klaarheid in dit dossier te scheppen. Aldus sprak onze voorzitter Is die Leen de smet familie van Redant? Onwaarheden in de krant schrijven om zo de supporters en bestuur tegen elkaar op te zetten. Goe bezig maske! De opvolging is verzekerd....... nog niemand die er bij stil staat dat dit artikel er misschien kwam op vraag van onze club zelf (hallo Peter VDB) om druk te zetten? ik zou niet meteen op de auteur van dit artikel schieten. Daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht. Zou ook betekenen dat het artikel in kwestie niet door RDW werd geschreven. In dat geval zal ik uiteraard mijn oprechte excuses aanbieden aan Leen. |
| 26 Apr 2013, 19:03 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Kan er hier iemand zeggen wanneer de volgende gemeenteraad is?
Kwestie dat we ons wat kunnen voorbereiden. Zoals hier eerder reeds geopperd: Een onderhoud vragen met de burgemeester en bevoegde schepenen, een woordvoerder aanstellen (ik weet niet of dat de taak is van jowwan?),.... _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 26 Apr 2013, 19:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Apr 2013, 19:22 |
|
| Pagina 55 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 53 54 55 56 57 … 462 Volgende |