|
|
| Pagina 56 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 54 55 56 57 58 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Ik vond Troch met voorsprong de zaligste speler van EA, qua voetballend vermogen en inzet.. maar tis simpel, hij moet er niet mee gaan lachen, dus ofwel kiest hij voor EA ofwel vertrekt hij .
|
| 21 Mei 2007, 18:01 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Jeroen schreef: het gaat gewoon om het feit wat hij allemaal zat te zeveren, dan moet hij dat gewoon niet doen en van int begin zeggen dat hij zich steeds wil "verbeteren", punt aan de lijn da wete da elke speler dat doet he op het moment dat hij bij een club speelt is dat de club die hij het liefste heeft en waar hij zich het beste voelt he als troch weggaat, zal ik het spijtig vinden maar het bestuur zal wel iemand anders zoeken ik sluit mij wel aan bij de meeste: hij moet niet wachten tot in augustus om te beslissen dat hij weggaat. |
| 21 Mei 2007, 18:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Vicky schreef: Iedere dag wordt hier toch maar weer bewezen waarom onze clubkleuren wit/zwart zijn he! Omdat Troch ergens gaat testen, is hij meteen een deserteur en weet ik veel wat nog allemaal. Tot over een paar weken was hij hier God op aarde en nu kan hij niets meer goed doen??? Is het niet normaal dat een speler zich altijd probeert te verbeteren? Als Thomas daar meer kan verdienen en op een hoger niveau spelen, dan is dat maar zo hoor. Echte clubspelers bestaan niet (meer)! En ieder van ons moet eens in de spiegel kijken ook: zouden wij een hoger bod naast ons neer leggen om hier te blijven spelen? Neen, iedereen weet dat het allemaal om geld draait en als je ergens anders meer kan verdienen, dan doe je het! Ik ben er van overtuigd dat Troch hier echt wel graag was/is, maar als hij zich kan verbeteren... Wie zijn wij dan om hem tegen te houden? Voor mij blijft hij een super speler en een leuke gast buiten het voetbal. Ik zou niets liever willen dan dat hij hier blijft, maar als hij vertrekt dan is het ook maar zo. Dan wens ik hem all the best bij zijn nieuwe ploeg... Vicky Volledig mee eens. Als hij blijft dan is dat super. Als hij weggaat dan is het spijtig maar wel begrijpelijk. Als hij zich fors kan verbeteren, zowel sportief als financieel, is het meer dan logisch da hij vertrekt en da kunnen we hem nie kwalijk nemen. Maar laat ons eerst afwachten hé.... |
| 21 Mei 2007, 18:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
gewoon duidelijkheid moet er komen, onze ploeg voor volgend seizoen moet er wel staan he, me of zonder Troch....
|
| 21 Mei 2007, 18:12 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ik em ook duidelijk gezegd dak hoop dant bestuur heel binnenkort weet hoe het nu zit zoda ze ne nieuwe kunnen zoeken. voor de rest vondek de eerste reacties echt te hevig ma das ieder zen mening.
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 21 Mei 2007, 18:15 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Verbechio schreef: Ik em ook duidelijk gezegd dak hoop dant bestuur heel binnenkort weet hoe het nu zit zoda ze ne nieuwe kunnen zoeken. voor de rest vondek de eerste reacties echt te hevig ma das ieder zen mening. Ik vind dat als ge niet meer gemotiveerd zijt om nog voor een ploeg te spelen hou ze dan ook niet aan het lijntje en speel open kaart met het bestuur.Maar zeg niet aan de supporters dat ge blijft om een 10tal dagen nadien uw staart in te trekken en alsnog vertrekt.Dan verlies je veel aan populariteit en geloofwaardigheid zelfs al ben je topscorer. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 21 Mei 2007, 19:08 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Verbechio schreef: Ik em ook duidelijk gezegd dak hoop dant bestuur heel binnenkort weet hoe het nu zit zoda ze ne nieuwe kunnen zoeken. voor de rest vondek de eerste reacties echt te hevig ma das ieder zen mening. Ik vind dat als ge niet meer gemotiveerd zijt om nog voor een ploeg te spelen hou ze dan ook niet aan het lijntje en speel open kaart met het bestuur.Maar zeg niet aan de supporters dat ge blijft om een 10tal dagen nadien uw staart in te trekken en alsnog vertrekt.Dan verlies je veel aan populariteit en geloofwaardigheid zelfs al ben je topscorer. volledig mee akkoord. kweet natuurlijk ook niet wat em allemaal tegen wie zegt (en hoe het met het bestuur verloopt, daar ga ik zeker nix over zeggen ) maar de laatste keer dak hem gevraagd heb over zijn toekomst, was het aan zijn reactie goed te zien dat hij niet kost wat kost wou blijven (en begrijpelijk door de redenen die hier reeds aangehaald werden). daarom ook dat ik mij al iet of wa neergelegd had bij het feit dat hij hier maar 1 seizoen zou blijven (al is hij nog niet weg e ). Die reacties ambeteerden mij wel wat want Thomas is ne goeie gast en heeft ons op sportief vlak veel gegeven, al zal niemand dat hier ontkennen we zullen terug moeten afwachten en zien wat hij en ook het bestuur zal doen. In het bestuur moeten we het volste vertrouwen hebben want Troch kwam ook "maar" van Harelbeke en is hier toch uitgegroeid tot de drijvende kracht. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 21 Mei 2007, 20:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
zou spijtig zijn als hij weg zou gaan ja.. maar een vervanger zoeken? Ik denk dat we in onze kern een speler zitten hebben die het evengoed zou doen op zijn plaats hoor. Een vervanger voor troch zou er niet persé moeten komen dan.
_________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 21 Mei 2007, 20:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Gaskonijn schreef: zou spijtig zijn als hij weg zou gaan ja.. maar een vervanger zoeken? Ik denk dat we in onze kern een speler zitten hebben die het evengoed zou doen op zijn plaats hoor. Een vervanger voor troch zou er niet persé moeten komen dan. Denk net hetzelfde. Em speelt zelfs naar eigen zeggen liefst op die positie
Maar bij een vertrek van Troch (en das zo volgens mij) moet er toch minstens 1 klepper bijkomen in het aanvallend gedeelte. Die klepper hoeft niet bepaald groot van naam te zijn, want dat was Troch ook niet toen em hier aankwam ... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 21 Mei 2007, 20:27 |
|
|
Nationale Ploeg
BVW schreef: Gaskonijn schreef: zou spijtig zijn als hij weg zou gaan ja.. maar een vervanger zoeken? Ik denk dat we in onze kern een speler zitten hebben die het evengoed zou doen op zijn plaats hoor. Een vervanger voor troch zou er niet persé moeten komen dan. Denk net hetzelfde. Em speelt zelfs naar eigen zeggen liefst op die positie ![]() Maar bij een vertrek van Troch (en das zo volgens mij) moet er toch minstens 1 klepper bijkomen in het aanvallend gedeelte. Die klepper hoeft niet bepaald groot van naam te zijn, want dat was Troch ook niet toen em hier aankwam ... Ik veronderstel dat ge het over Tim Aelbrecht hebt. In dat geval moet er een echte winger in zijn plaats komen. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 21 Mei 2007, 20:30 |
|
|
forumlegende
Kan Van Den Brande niet midden rechts???
|
| 21 Mei 2007, 20:32 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Jean schreef: Kan Van Den Brande niet midden rechts??? Jep, maar ik zou dat niet doen. VDB heeft liever de ruimte voor zich denk ik ofwel niets van ruimte (spits). _________________
|
| 21 Mei 2007, 20:45 |
|
|
Duivelke
Titus schreef: BVW schreef: Gaskonijn schreef: zou spijtig zijn als hij weg zou gaan ja.. maar een vervanger zoeken? Ik denk dat we in onze kern een speler zitten hebben die het evengoed zou doen op zijn plaats hoor. Een vervanger voor troch zou er niet persé moeten komen dan. Denk net hetzelfde. Em speelt zelfs naar eigen zeggen liefst op die positie ![]() Maar bij een vertrek van Troch (en das zo volgens mij) moet er toch minstens 1 klepper bijkomen in het aanvallend gedeelte. Die klepper hoeft niet bepaald groot van naam te zijn, want dat was Troch ook niet toen em hier aankwam ... Ik veronderstel dat ge het over Tim Aelbrecht hebt. In dat geval moet er een echte winger in zijn plaats komen. Jens Podevijn kan wel heel aardig uit de voeten op rechts; vraag is of die een heel jaar lang op een hoog niveau kan spelen, maar waarom zouden we hem die kans niet gunnen? Ik probeer te vergelijken met de ploeg die een aantal jaar geleden de promotie naar tweede afdwong en dan moeten we vaststellen dat de kern voor volgend jaar nu al kwalitatiever is, al is voetbal uiteraard geen wetenschap. Jammer dat we zonder Troch naar tweede gaan. ![]() |
| 21 Mei 2007, 21:34 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Ik zou Podevijn ook die kans geven, hij heeft lef en heeft van niemand schrik. Je moet natuurlijk wel een alternatief hebben...
_________________ es da ier e fistjen... |
| 21 Mei 2007, 21:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Hij zoekt inderdaad blijkbaar om ons te verlaten. Prof worden is voor iedere voetballer een droom.
Kan hij zich verbeteren dan wens ik hem het allerbeste, en nen dikke merci voor een fantastisch seizoen. Geraakt hij nergens aan zijn beoogde profcontract dan mag hij absoluut blijven. Wees maar zeker dat hij er zal staan. Nen andere kopen die evengoe is en evengoe in de ploeg past... Het zal niet makkelijk zijn al heb ik er 100% vertrouwen in dat er een degelijke speler zal bijkomen dan. Mensen die nu commentaar hebben op hem, ik denk dat dat een uiting is van frustratie omdat we zo een goeie speler mogelijk gaan verliezen. Hij maakt dit jaar 21 goals, en geeft 20 assists. Hij vertrekt en we krijgen een transfersom. Ge kunt hem niks verwijten... Dat hij de supporters zot maakte, en hen op die manier misschien de indruk gaf van hier jarenlang te willen blijven? Het is spijtig misschien dat dat soms zo overkwam, maar afgewogen tegen al het mooie dat hij ons dit jaar geschonken heeft... En hij is nog altijd niet weg ook. De trainer van Eindhoven was nog niet overtuigd. Gelukkig voor ons |
| 21 Mei 2007, 21:45 |
|
| Pagina 56 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 54 55 56 57 58 … 149 Volgende |