|
|
| Pagina 56 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 54 55 56 57 58 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Hugo schreef: Jeroen schreef: Vanwaark komen Van Den Steen en Vijverman opeens ? Dat zijn clubmensen, moet ik zeggen ! We kunnen dan binnen 3 jaar in Denderleeuw gaan spelen Vijverman heeft zijn lesje geleerd met fusies, wil hij wat geld in den Iendracht pompen, voor mij ok. Vergeet niet dat in het verleden de eerste ploeg zijn trainingen mocht afwerken op den deysel, dank zij Vijverman. Dat is dit seizoen misgelopen! Ra ra ra Weet jij over welke Van Den Steen het gaat? Van Den Steen van verbroedering Meldert, de broers van den steen zijn op meldert uit elkaar en gaan elk hun eigen weg |
| 19 Mar 2009, 15:49 |
|
|
Vaste Waarde
Voor de criticasters of twijfelaars : Dhr De Bruecker zal Iendracht NOOIT in de steek laten. Degenen die beweren of denken van wel, die kennen hem nie, punt uit. Een beetje respect voor de voorzitter kan geen kwaad denk ik.
We hebben eindelijk eens ne goeien en bekwame trainer, wees kontent en wens hem succes. Komen er nieuwe bestuursleden die aardig wat geld in de club willen pompen : dank u mensen, Iendracht kan het goed gebruiken. De spelers die zullen aangetrokken worden zullen NIET ontgoochelen. De spelers die wensen te vertrekken hoeven voor mij dit seizoen niet meer te spelen, ze hebben al genoeg bewezen, of just ni. En wat de dictatoriale toestanden betreft : die zijn voorgoed geband. Wat het sportieve betreft : we zullen eens zien op het einde van volgend seizoen hoeveel criticasters van nu op de eerste rij zullen staan om hun ploeg aan te moedigen. Het kon hier op alle vlakken niet slechter, wel, het zal beteren, wait and see. ![]() _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 19 Mar 2009, 15:58 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Geert De Ridder en meer dan den helft weg.
Jongens toch... sinds de vereffening is het toch altijd maar een soep geweest ze. _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 19 Mar 2009, 15:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
nonkeltje schreef: Voor de criticasters of twijfelaars : Dhr De Bruecker zal Iendracht NOOIT in de steek laten. Degenen die beweren of denken van wel, die kennen hem nie, punt uit. Een beetje respect voor de voorzitter kan geen kwaad denk ik. We hebben eindelijk eens ne goeien en bekwame trainer, wees kontent en wens hem succes. Komen er nieuwe bestuursleden die aardig wat geld in de club willen pompen : dank u mensen, Iendracht kan het goed gebruiken. De spelers die zullen aangetrokken worden zullen NIET ontgoochelen. De spelers die wensen te vertrekken hoeven voor mij dit seizoen niet meer te spelen, ze hebben al genoeg bewezen, of just ni. En wat de dictatoriale toestanden betreft : die zijn voorgoed geband. Wat het sportieve betreft : we zullen eens zien op het einde van volgend seizoen hoeveel criticasters van nu op de eerste rij zullen staan om hun ploeg aan te moedigen. Het kon hier op alle vlakken niet slechter, wel, het zal beteren, wait and see. ![]() euhm, veel, welkom op den eendracht _________________ www.spionkoplede.com |
| 19 Mar 2009, 15:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Mariner schreef: nonkeltje schreef: Voor de criticasters of twijfelaars : Dhr De Bruecker zal Iendracht NOOIT in de steek laten. Degenen die beweren of denken van wel, die kennen hem nie, punt uit. Een beetje respect voor de voorzitter kan geen kwaad denk ik. We hebben eindelijk eens ne goeien en bekwame trainer, wees kontent en wens hem succes. Komen er nieuwe bestuursleden die aardig wat geld in de club willen pompen : dank u mensen, Iendracht kan het goed gebruiken. De spelers die zullen aangetrokken worden zullen NIET ontgoochelen. De spelers die wensen te vertrekken hoeven voor mij dit seizoen niet meer te spelen, ze hebben al genoeg bewezen, of just ni. En wat de dictatoriale toestanden betreft : die zijn voorgoed geband. Wat het sportieve betreft : we zullen eens zien op het einde van volgend seizoen hoeveel criticasters van nu op de eerste rij zullen staan om hun ploeg aan te moedigen. Het kon hier op alle vlakken niet slechter, wel, het zal beteren, wait and see. ![]() euhm, veel, welkom op den eendracht als we binnen mogen he ![]() |
| 19 Mar 2009, 16:02 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Mja, misschien moeten we dit het voordeel van de twijfel geven. De wait and see-regel toepassen
![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 19 Mar 2009, 16:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
patbike schreef: Hugo schreef: Jeroen schreef: Vanwaark komen Van Den Steen en Vijverman opeens ? Dat zijn clubmensen, moet ik zeggen ! We kunnen dan binnen 3 jaar in Denderleeuw gaan spelen Vijverman heeft zijn lesje geleerd met fusies, wil hij wat geld in den Iendracht pompen, voor mij ok. Vergeet niet dat in het verleden de eerste ploeg zijn trainingen mocht afwerken op den deysel, dank zij Vijverman. Dat is dit seizoen misgelopen! Ra ra ra Weet jij over welke Van Den Steen het gaat? Van Den Steen van verbroedering Meldert, de broers van den steen zijn op meldert uit elkaar en gaan elk hun eigen weg Marcel Van Den Steen, gewezen sterke man van Eendracht Meldert voor de fusie _________________ geer'n bè |
| 19 Mar 2009, 16:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
nonkeltje schreef: De spelers die zullen aangetrokken worden zullen NIET ontgoochelen. De spelers die wensen te vertrekken hoeven voor mij dit seizoen niet meer te spelen, ze hebben al genoeg bewezen, of just ni. En wat de dictatoriale toestanden betreft : die zijn voorgoed geband. Wat het sportieve betreft : we zullen eens zien op het einde van volgend seizoen hoeveel criticasters van nu op de eerste rij zullen staan om hun ploeg aan te moedigen. Allé, in die eerste zin geeft ge er al direkt een goei lap op. Het kan uw lukken om de supporters op die manier mee te krijgen... langs een kant hoop ik dat je ook mij kan overtuigen. Maar besef nu maar al goed dat als er van alle beloftes 1 leugen tussen zit je het verdorie HARD terug in het gezicht zult krijgen. Met die uitspraak overtuig je mij trouwens net van het tegenovergestelde als wat je wilt beweren ivm die dictatuur. Wat dat ploeg aan moedigen betreft: wat uit een uitspraak is dat nu weer? Hoop er verdorie op dat er volgend jaar veel volk de ploeg gaat aanmoedigen ! Er zou geen mooier geschenk bestaan voor de Eendrachtsupporter. _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Mar 2009, 16:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bram schreef: nonkeltje schreef: De spelers die zullen aangetrokken worden zullen NIET ontgoochelen. De spelers die wensen te vertrekken hoeven voor mij dit seizoen niet meer te spelen, ze hebben al genoeg bewezen, of just ni. En wat de dictatoriale toestanden betreft : die zijn voorgoed geband. Wat het sportieve betreft : we zullen eens zien op het einde van volgend seizoen hoeveel criticasters van nu op de eerste rij zullen staan om hun ploeg aan te moedigen. Allé, in die eerste zin geeft ge er al direkt een goei lap op. Het kan uw lukken om de supporters op die manier mee te krijgen... langs een kant hoop ik dat je ook mij kan overtuigen. Maar besef nu maar al goed dat als er van alle beloftes 1 leugen tussen zit je het verdorie HARD terug in het gezicht zult krijgen. Met die uitspraak overtuig je mij trouwens net van het tegenovergestelde als wat je wilt beweren ivm die dictatuur. Wat dat ploeg aan moedigen betreft: wat uit een uitspraak is dat nu weer? Hoop er verdorie op dat er volgend jaar veel volk de ploeg gaat aanmoedigen ! Er zou geen mooier geschenk bestaan voor de Eendrachtsupporter. Hier heb je zeker een vast een punt Bram. Het zal volgend jaar van moeten zijn. en laat ons vooral da vel van den beer ......we zien waar we dit jaar staan en we gingen er ook niet ver af zijn. ![]() _________________ geer'n bè |
| 19 Mar 2009, 16:19 |
|
|
Freak
we gingen er niet ver af zijn,maar van het begin van het seizoen kon je al zien dat dat niet waar ging zijn.
|
| 19 Mar 2009, 16:22 |
|
|
Vaste Waarde
Bram schreef: nonkeltje schreef: De spelers die zullen aangetrokken worden zullen NIET ontgoochelen. De spelers die wensen te vertrekken hoeven voor mij dit seizoen niet meer te spelen, ze hebben al genoeg bewezen, of just ni. En wat de dictatoriale toestanden betreft : die zijn voorgoed geband. Wat het sportieve betreft : we zullen eens zien op het einde van volgend seizoen hoeveel criticasters van nu op de eerste rij zullen staan om hun ploeg aan te moedigen. Allé, in die eerste zin geeft ge er al direkt een goei lap op. Het kan uw lukken om de supporters op die manier mee te krijgen... langs een kant hoop ik dat je ook mij kan overtuigen. Maar besef nu maar al goed dat als er van alle beloftes 1 leugen tussen zit je het verdorie HARD terug in het gezicht zult krijgen. Met die uitspraak overtuig je mij trouwens net van het tegenovergestelde als wat je wilt beweren ivm die dictatuur. Wat dat ploeg aan moedigen betreft: wat uit een uitspraak is dat nu weer? Hoop er verdorie op dat er volgend jaar veel volk de ploeg gaat aanmoedigen ! Er zou geen mooier geschenk bestaan voor de Eendrachtsupporter. 1 ik heb er geen belang bij supporters aan mijn kant te krijgen, ik ben alleen supporter, meer niet en ik mag hier evengoed als anderen mijn mening geven, of je het nu goed vind of niet. 2 wie spreekt hier van beloftes ? een leugen ? ik, als supporter ? heb het hierboven al aangehaald, ik ben supporter, meer niet. 3 wat is dat nu weer ? ---> ge verstaat het blijkbaar ni he : de criticasters in slechte tijden staan in goeie tijden op de eerste rij, is altijd zo geweest en zal altijd zo zijn. Trouwens van mij mogen ze er staan, hoe meer supporters hoe beter. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 19 Mar 2009, 16:31 |
|
|
Ancien
panoleon schreef: patbike schreef: Hugo schreef: Vijverman heeft zijn lesje geleerd met fusies, wil hij wat geld in den Iendracht pompen, voor mij ok. Vergeet niet dat in het verleden de eerste ploeg zijn trainingen mocht afwerken op den deysel, dank zij Vijverman. Dat is dit seizoen misgelopen! Ra ra ra Weet jij over welke Van Den Steen het gaat? Van Den Steen van verbroedering Meldert, de broers van den steen zijn op meldert uit elkaar en gaan elk hun eigen weg Marcel Van Den Steen, gewezen sterke man van Eendracht Meldert voor de fusie Bedankt _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Mar 2009, 16:36 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Bij Vandensteen en Vijverman moogde gans uw boekhouding van a tot z op tafel leggen. Hoeveel clubs staan te springen om externen volledige inzage te geven in het doorgaans best bewaarde geheim van een club.
Anyway, ge kunt maar zien dat ge er weer bovenop komt: hoe beter beide clubs het doen, hoe kleiner de kans dat die stomme fusiegeruchten weer de kop opsteken. |
| 19 Mar 2009, 16:51 |
|
|
toevallige voorbijganger
Ik weet er, zoals de meeste onder ons, niet het fijne van deze hele historie. We zullen waarschijnlijk ook nooit weten wat er zich de laatste weken/maanden allemaal heeft afgespeeld achter de schermen. Ik weet wel dat er voor de tweede keer op amper een paar weken tijd twee kampen recht tegenover elkaar staan. En dat er voor de zoveelste keer opnieuw probelemen zijn in bestuurskringen sinds ons faillissement. Eerlijk gezegd, dat doet zeer zenne mannekes! Toch vertrekken we elke keer opnieuw met het idee dat de grootste miserie achter ons ligt en dat het opnieuw beter zal gaan met onzen iendracht. Ook deze keer hoop ik voor de elf-en-dertigste keer dat we met deze nieuwe ploeg vertrokken zijn voor iets schoons. Ik hoop, met een klein en bang hartje, dat ik met mijne kop tegen de muur loop. Niet opnieuw.
Bestuur, wees nuchter en realistisch, spring verstandig om met geld en zorg alstublieft eindelijk voor stabiliteit in onze club. (ja, ik vraag veel). Een klein beetje officiële communicatie kan trouwens ook geen kwaad.... |
| 19 Mar 2009, 16:55 |
|
|
Freak
ge legt gans uw boekhouding op tafel,hij geeft geld om u te redden,en dan gooit ge hem buiten.zo moet ge dat doen.
|
| 19 Mar 2009, 17:00 |
|
| Pagina 56 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 54 55 56 57 58 … 289 Volgende |