|
|
| Pagina 56 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 54 55 56 57 58 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
dwarskijker schreef: Als je ziet wat Sottegem(toptransfer Van Dender ) en Oudenaarde(niet eens zeker van Schamp) al binnengehaald hebben mogen we toch al tevreden zijn.En het zal inderdaad de bedoeling zijn van VDH 3 of 4 spelers van eigen jeugd naar de A-kern over te hevelen. Respect voor (ex) spelers is hier soms toch ver te zoeken hoor. Ik denk dat Van Dender hier zeker zijn waard heeft gehad voor dit EA. |
| 16 Apr 2009, 13:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Gilles schreef: dwarskijker schreef: Als je ziet wat Sottegem(toptransfer Van Dender ) en Oudenaarde(niet eens zeker van Schamp) al binnengehaald hebben mogen we toch al tevreden zijn.En het zal inderdaad de bedoeling zijn van VDH 3 of 4 spelers van eigen jeugd naar de A-kern over te hevelen. Respect voor (ex) spelers is hier soms toch ver te zoeken hoor. Ik denk dat Van Dender hier zeker zijn waard heeft gehad voor dit EA. Emoticon is misschien overdreven maar laten we eerlijk zijn.Zijn beste tijd heeft hij wel gehad. |
| 16 Apr 2009, 13:07 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50 Berichten: 168 Leeftijd: 34 Locatie: roeizendreef |
BVW schreef: Half april zijn we, jawel half april.... wat ge hier allemaal leest , te zot voor woorden! das wa ik ook denk jong |
| 16 Apr 2009, 13:08 |
|
|
Duivelke
lachen met de transfers van oudenaarde en zottegem is wa voorbarig, niet, tis niet omdat eendracht er dit jaar rap bij is, dat de andere niks meer gaan doen he, de transferperiode is nog lang hoor.... Daarbij hoog van de toren zou ik niet blazen, met wat jullie betaald hebben voor de broertjes Moreels zullen jullie wss weer eens een financiëel risico lopen (naast de vele die je al gehad hebt)... Andere ploegen hingelden ook naar de gunst van beide broertjes maar de geldbeugel was blijkbaar bij Aalst net iets groter (plus natuurlijk de trainer die daar nu werkt heeft hen overhaald)... Veeg eerst eens voor de eigen deur... want jullie hebben zelf al genoeg financiële problemen meegemaakt, remember degradatie naar vierde...
|
| 16 Apr 2009, 13:36 |
|
|
forumlegende
Niet over t verleden beginnen vriend, trouwens dat van ons is duizend keer glorieuzer dan dat van... wie? Oudenaarde?
|
| 16 Apr 2009, 13:38 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Jean schreef: Niet over t verleden beginnen vriend, trouwens dat van ons is duizend keer glorieuzer dan dat van... wie? Oudenaarde? Goh ja, hij heeft een punt, niet? Zolang wij er niet in slagen onze eigen miserie op te lossen, moeten we niet met een ander komen lachen. _________________ es da ier e fistjen... |
| 16 Apr 2009, 13:43 |
|
|
forumlegende
Boris schreef: Jean schreef: Niet over t verleden beginnen vriend, trouwens dat van ons is duizend keer glorieuzer dan dat van... wie? Oudenaarde? Goh ja, hij heeft een punt, niet? Zolang wij er niet in slagen onze eigen miserie op te lossen, moeten we niet met een ander komen lachen. Tuurlijk, ik hoop dat het eindelijk lukt... |
| 16 Apr 2009, 13:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Jean schreef: Boris schreef: Jean schreef: Niet over t verleden beginnen vriend, trouwens dat van ons is duizend keer glorieuzer dan dat van... wie? Oudenaarde? Goh ja, hij heeft een punt, niet? Zolang wij er niet in slagen onze eigen miserie op te lossen, moeten we niet met een ander komen lachen. Tuurlijk, ik hoop dat het eindelijk lukt... Vind ik ook. Ik vind trouwens dat een Van Dender en een Dessaer nogal snel bij het huisvuil gezet zijn door sommigen. |
| 16 Apr 2009, 13:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Boris schreef: Jean schreef: Niet over t verleden beginnen vriend, trouwens dat van ons is duizend keer glorieuzer dan dat van... wie? Oudenaarde? Goh ja, hij heeft een punt, niet? Zolang wij er niet in slagen onze eigen miserie op te lossen, moeten we niet met een ander komen lachen. Met Dender blijf ik toch lachen zenne ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 16 Apr 2009, 13:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Deef schreef: Jean schreef: Boris schreef: Goh ja, hij heeft een punt, niet? Zolang wij er niet in slagen onze eigen miserie op te lossen, moeten we niet met een ander komen lachen. Tuurlijk, ik hoop dat het eindelijk lukt... Vind ik ook. Ik vind trouwens dat een Van Dender en een Dessaer nogal snel bij het huisvuil gezet zijn door sommigen. Zeker Dessaer. Dat is toch gewoon ontegensprekelijk een enorme sterkhouder die weg is. Het zullen kleppers zijn die ze daar moeten binnenhalen om centraal in de verdediging versterkt uit de transferperiode te komen hoor. |
| 16 Apr 2009, 13:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
bredero13 schreef: lachen met de transfers van oudenaarde en zottegem is wa voorbarig, niet, tis niet omdat eendracht er dit jaar rap bij is, dat de andere niks meer gaan doen he, de transferperiode is nog lang hoor.... Daarbij hoog van de toren zou ik niet blazen, met wat jullie betaald hebben voor de broertjes Moreels zullen jullie wss weer eens een financiëel risico lopen (naast de vele die je al gehad hebt)... Andere ploegen hingelden ook naar de gunst van beide broertjes maar de geldbeugel was blijkbaar bij Aalst net iets groter (plus natuurlijk de trainer die daar nu werkt heeft hen overhaald)... Veeg eerst eens voor de eigen deur... want jullie hebben zelf al genoeg financiële problemen meegemaakt, remember degradatie naar vierde... Primo was het niet de bedoeling met Oudenaarde of Sottegem te lachen.Ik wou enkel zeggen dat onze eigen supporters geen reden hebben om nu al ongeduldig te zijn. Secundo heeft bij mijn weten Oudenaarde de broertjes Moreels nog nooit een serieus voorstel gedaan en had het enkel interesse in Wouter Moreels terwijl ze geen enkele verdediger lopen hebben die zijn broer Brecht maar enigszins benadert. Tertio hebben de broertjes gekozen voor de ploeg waar ze sportief de grootste vooruitgang kunnen maken. En last but not least draag er maar zorg voor dat je ook niet Matthias Schamp aan een rechtstreekse tegenstander verliest. |
| 16 Apr 2009, 14:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
dwarskijker schreef: bredero13 schreef: lachen met de transfers van oudenaarde en zottegem is wa voorbarig, niet, tis niet omdat eendracht er dit jaar rap bij is, dat de andere niks meer gaan doen he, de transferperiode is nog lang hoor.... Daarbij hoog van de toren zou ik niet blazen, met wat jullie betaald hebben voor de broertjes Moreels zullen jullie wss weer eens een financiëel risico lopen (naast de vele die je al gehad hebt)... Andere ploegen hingelden ook naar de gunst van beide broertjes maar de geldbeugel was blijkbaar bij Aalst net iets groter (plus natuurlijk de trainer die daar nu werkt heeft hen overhaald)... Veeg eerst eens voor de eigen deur... want jullie hebben zelf al genoeg financiële problemen meegemaakt, remember degradatie naar vierde... Primo was het niet de bedoeling met Oudenaarde of Sottegem te lachen.Ik wou enkel zeggen dat onze eigen supporters geen reden hebben om nu al ongeduldig te zijn. Secundo heeft bij mijn weten Oudenaarde de broertjes Moreels nog nooit een serieus voorstel gedaan en had het enkel interesse in Wouter Moreels terwijl ze geen enkele verdediger lopen hebben die zijn broer Brecht maar enigszins benadert. Tertio hebben de broertjes gekozen voor de ploeg waar ze sportief de grootste vooruitgang kunnen maken. En last but not least draag er maar zorg voor dat je ook niet Matthias Schamp aan een rechtstreekse tegenstander verliest. da's just gelijk de wheels, trouwens lang geleden dat die zich nog laten horen heeft _________________ www.spionkoplede.com |
| 16 Apr 2009, 14:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Mariner schreef: dwarskijker schreef: bredero13 schreef: lachen met de transfers van oudenaarde en zottegem is wa voorbarig, niet, tis niet omdat eendracht er dit jaar rap bij is, dat de andere niks meer gaan doen he, de transferperiode is nog lang hoor.... Daarbij hoog van de toren zou ik niet blazen, met wat jullie betaald hebben voor de broertjes Moreels zullen jullie wss weer eens een financiëel risico lopen (naast de vele die je al gehad hebt)... Andere ploegen hingelden ook naar de gunst van beide broertjes maar de geldbeugel was blijkbaar bij Aalst net iets groter (plus natuurlijk de trainer die daar nu werkt heeft hen overhaald)... Veeg eerst eens voor de eigen deur... want jullie hebben zelf al genoeg financiële problemen meegemaakt, remember degradatie naar vierde... Primo was het niet de bedoeling met Oudenaarde of Sottegem te lachen.Ik wou enkel zeggen dat onze eigen supporters geen reden hebben om nu al ongeduldig te zijn. Secundo heeft bij mijn weten Oudenaarde de broertjes Moreels nog nooit een serieus voorstel gedaan en had het enkel interesse in Wouter Moreels terwijl ze geen enkele verdediger lopen hebben die zijn broer Brecht maar enigszins benadert. Tertio hebben de broertjes gekozen voor de ploeg waar ze sportief de grootste vooruitgang kunnen maken. En last but not least draag er maar zorg voor dat je ook niet Matthias Schamp aan een rechtstreekse tegenstander verliest. da's just gelijk de wheels, trouwens lang geleden dat die zich nog laten horen heeft diene zit op den okapi gelijk ik elke week nu (van mij ist van moeten he) |
| 16 Apr 2009, 15:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
belgianiron schreef: Mariner schreef: dwarskijker schreef: Primo was het niet de bedoeling met Oudenaarde of Sottegem te lachen.Ik wou enkel zeggen dat onze eigen supporters geen reden hebben om nu al ongeduldig te zijn. Secundo heeft bij mijn weten Oudenaarde de broertjes Moreels nog nooit een serieus voorstel gedaan en had het enkel interesse in Wouter Moreels terwijl ze geen enkele verdediger lopen hebben die zijn broer Brecht maar enigszins benadert. Tertio hebben de broertjes gekozen voor de ploeg waar ze sportief de grootste vooruitgang kunnen maken. En last but not least draag er maar zorg voor dat je ook niet Matthias Schamp aan een rechtstreekse tegenstander verliest. da's just gelijk de wheels, trouwens lang geleden dat die zich nog laten horen heeft diene zit op den okapi gelijk ik elke week nu (van mij ist van moeten he) Moogt ge daar wel nog binnen Bart? ![]() |
| 16 Apr 2009, 15:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Deef schreef: belgianiron schreef: Mariner schreef: da's just gelijk de wheels, trouwens lang geleden dat die zich nog laten horen heeft diene zit op den okapi gelijk ik elke week nu (van mij ist van moeten he) Moogt ge daar wel nog binnen Bart? ![]() voorlopig wel ![]() |
| 16 Apr 2009, 15:23 |
|
| Pagina 56 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 54 55 56 57 58 … 280 Volgende |