versterkingen volgend seizoen - Pagina 57 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 55 56 57 58 59 106
 versterkingen volgend seizoen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Website: http://www.darkultras.com
WLM: [email protected]
Pietro schreef:
voorlopige kern staat trouwens sinds gisteren online

Da kunnen wij ni ruiken e ;) zet dat dan es bij nieuws zodat alle geintresseerden eens kunnen kijken

13 Jun 2006, 10:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
een echte spits mankeert voorlopig dus nog...

nog eens terug een dosis ervaring in de ploeg ook, vanachter en opt midden zit het vrij goed al... want ik denk dat we ons niet aan een kern van 28 man moeten gaan verwachten, alleen vanvoor is de spoeling erg dun hé

en daar knelt al enkele jaren het schoentje
en daar zijn de prijzen van de goei spelers ook ietske duurder.

13 Jun 2006, 10:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
placietjen schreef:

nog eens terug een dosis ervaring in de ploeg ook, vanachter en opt midden zit het vrij goed al... want ik denk dat we ons niet aan een kern van 28 man moeten gaan verwachten, alleen vanvoor is de spoeling erg dun hé

Ik vind dat er ook nog ne rechtsen back en ne links midden mogen bijkomen

13 Jun 2006, 10:51
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Mariner schreef:

tja ik denk niet da we da nog mogen verwachten. Volgend jaar vierde klasse, dus logisch dat de kern niet zo breed is, dat is bij geen enkele vierde klasser het geval

13 Jun 2006, 10:55
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Mariner schreef:
placietjen schreef:

Yep, ne polyvalente verdediger (die zeker op rechts back uit de voeten kan), ne linkermiddenvelder (enige optie Claessens, das een beetje pover) en ne spits en ik zou er alle vertrouwen in hebben. Maar ik vrees dat het toch enkel nog ne spits zal zijn die er zal bijkomen.

Op rechts midden zit het eigenlijk ook redelijk krap, maar ik heb de indruk dat ze absoluut Aelbrecht op rechts willen zetten (ondanks dat die zijn beste plaats centraal is), eerder werd hij al binnengehaald als rechts midden toen we nog Mertens hadden voor de positie van nummer 10 en nu heb ik de indruk dat ze eerder Troch een rijtje achteruit willen schuiven in de plaats van Mertens (Troch staat ook bij de kern als middenvelder).

13 Jun 2006, 10:58
Nationale Ploeg

Website: http://www.darkultras.com
WLM: [email protected]
roeckie schreef:
Mariner schreef:

tja ik denk niet da we da nog mogen verwachten. Volgend jaar vierde klasse, dus logisch dat de kern niet zo breed is, dat is bij geen enkele vierde klasser het geval

Mja hopelijk is het niet als vorig seizoen,als ge ziet dat ge met ne 16-jarige spits moet spelen op het einde van een seizoen (VOOR HET BEHOUD TE VERZEKEREN notabene)
en daarbij nog es nen Haentjens & Carlier in de spits :roll:

Ze mogen er gerust nog e paar extra kopen,dat we er tees seizoen eens kunnen invliegen :cheer:

Verdediging zit idd goe voor in 4de,juist hopen dat diejen Van Holm & Landuyt zich goe aanpassen
Middeveld zit goe,behalve de linkerkant idd en vanvoor nog ne spits die de goal weet staan om naast Glorieux te staan en kzie het zitten...

Ben wel es benieuwd naar de nieuwe spelers..

13 Jun 2006, 11:39
forumlegende

Ik krijg zo den indruk dat de meesten hier op 't forum denken dat de euros op de poorten van L Doors met plakband vasthangen...
:mrgreen:
Sterke kern, vind ik, misschien het enige dat ik als oudere :grijns: supp. zou aanraden is dienen Van Dijck (hij woont toch in Anderlecht) een abbonnement te kopen op de Sporting : kan ie altijd wat bijleren (en zien hoe het moet). In "Doelgerichtheid bijscholen" kan na wat wij de laatste Dallasjaren gezien hebben, geen kwaad.

13 Jun 2006, 11:55
Scholier

Van Dijck is van Asse. Maar ook al is mijn mening niet aan de orde; volgens mij zal je aan hem volgend seizoen niet veel hebben. Ik heb het niet moeilijk om men ongelijk toe te geven , maar ik vrees ervoor na het voorbije seizoen ( waar hij bijna vastgeroest is aan de Pepingse bank). We zullen zien...

13 Jun 2006, 14:16
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Starsky schreef:
Van Dijck is van Asse. Maar ook al is mijn mening niet aan de orde; volgens mij zal je aan hem volgend seizoen niet veel hebben. Ik heb het niet moeilijk om men ongelijk toe te geven , maar ik vrees ervoor na het voorbije seizoen ( waar hij bijna vastgeroest is aan de Pepingse bank). We zullen zien...

Ik denk toch dat ze er ergens zullen rekening mee houden dat jongens als Van Dijck en Wambacq normaalgezien niet in aanmerking zullen komen voor de eerste ploeg. Allé, dat hoop ik toch.

13 Jun 2006, 14:18
forumlegende

Soms zijn transferts waarvan je niet veel verwacht , achteraf de beste.
Spelers binnen halen met veel tamtamtam :cheer:
zoals vorig seizoen Lecompte ,kunnen ons des te meer ontgoochelen.

13 Jun 2006, 14:22
Freak

Leeftijd: 45
groot gelijk jowwan. ik vond de transfers vorig jaar heel goed, lecomte, van rumst, maar als ge dan het rendement bekijkt, 2 kerren nietj!

ne jongen als matthijs kwam indertijd ook van lagere, en werd echte publiekslieveling. Van jongens als wambacq en van dijck verwacht ik niks, maar ik denk da het ook NIKS zal zijn, maar hopelijk vergis ik mij.

Echt benieuwd wie de nieuwe goleador vooraan gaat worden!

13 Jun 2006, 14:25
Scholier

jowwan schreef:
Soms zijn transferts waarvan je niet veel verwacht , achteraf de beste.
Spelers binnen halen met veel tamtamtam :cheer:
zoals vorig seizoen Lecompte ,kunnen ons des te meer ontgoochelen.

Daar geef ik u 100% gelijk in Jowwan, ma na wa ik dit jaar gezien heb van Vandijck; kan enkel zeggen dat hij een metamorfose moet ondergaan, vooral qua ingesteldheid & inzet !! Ik geef toe dat hij beter rendeert in een voetballende ploeg (als Aalst) dan in een werkersploeg ( als Pepingen ) , maar sorry ,nee, vierde is volgens mij te hoog gegrepen.
Maar ieder verdient een kans, en hij zal die in het begin van het seizoen wel krijgen, en dan is het aan hem om mijn tegendeel te bewijzen.

13 Jun 2006, 15:10
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
voor wat het waard is ... (dus ne wekelijkse supporter van Oudegem)

Wambacq : veel show en uitleg, maar hoop en al 7-8x gestart dit seizoen in de basis in 2e provinciale en vooral ballen tussen de buitenste palen en de cornervlag mikkend.

Maar zoals hiervoor reeds gezegd, wij hebben er al veel gehad die bij ons niks voorstelden en op een ander de beste speler werden, laten we hopen dat dit ook zo enen is maar dan wel bij ons doorbreekt.

13 Jun 2006, 21:53
Freak

Leeftijd: 42
ok we kennen ze ni ma hopelijk zijn die echt enkel aangetrokken voor den hoop te vullen. anders moogde al gon vrezen om nog es te zakken :shock:

13 Jun 2006, 22:25
Scholier

Als je weet dat Vandyck zijn baas bij Ldoor werkt, dan kan je je al inbeelden hoe die transfer gekomen is :huh:

13 Jun 2006, 23:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1590 berichten ]  Ga naar pagina 1 55 56 57 58 59 106