|
|
| Pagina 57 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 55 56 57 58 59 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: Artikels
super!!!!
echt mooi gebaar en groot gelijk... dit is echt schadelijk voor het imago van de club en dat door het amateurisme van sommige gazetten |
| 17 Jan 2008, 21:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Laat ons in de toekomst dan ook misschien als supporters Eendrachtig zijn naar de club toe en er alles aan doen om zulke gevalen te vermijden in de toekomst te vermijden. Onder het motto beter voorkomen dan genezen moeten we nu echt wel voorzichtig beginnen worden.
Dus als er nen enkeling die wat teveel gezopen onzin begint uit te kramen niet meedoen, maar hem - vriendelijk - het zwijgen opleggen. Het is misschien de moment om vanuit supportershoek ook een signaal weer te geven ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 17 Jan 2008, 22:08 |
|
|
forumlegende |
spandoek maken voor over gans die tribune in willebroek over te rollen?(of drom nog ni gans ma toch...) en met daarop dan een bedankje aan ons bestuur of iets...
_________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 17 Jan 2008, 23:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
placietjen schreef: Laat ons in de toekomst dan ook misschien als supporters Eendrachtig zijn naar de club toe en er alles aan doen om zulke gevalen te vermijden in de toekomst te vermijden. Onder het motto beter voorkomen dan genezen moeten we nu echt wel voorzichtig beginnen worden. Dus als er nen enkeling die wat teveel gezopen onzin begint uit te kramen niet meedoen, maar hem - vriendelijk - het zwijgen opleggen. Het is misschien de moment om vanuit supportershoek ook een signaal weer te geven ? Allemaal zwart schminken en ne spandoek "welkom nieuwe belgen" ??? Neje neje getj gelijk tis een vree schoon gebaar van de club naar de supporters beter voorkomen dan genezen en achter onze ploeg voor 100% staan ![]() _________________
|
| 17 Jan 2008, 23:20 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
placietjen schreef: Laat ons in de toekomst dan ook misschien als supporters Eendrachtig zijn naar de club toe en er alles aan doen om zulke gevalen te vermijden in de toekomst te vermijden. Onder het motto beter voorkomen dan genezen moeten we nu echt wel voorzichtig beginnen worden. Dus als er nen enkeling die wat teveel gezopen onzin begint uit te kramen niet meedoen, maar hem - vriendelijk - het zwijgen opleggen. Het is misschien de moment om vanuit supportershoek ook een signaal weer te geven ? ik hoop het ook.. in dender was het geheel onterecht... maar sommigen moeten inderdaad wel gaan inzien dat dit de club enorm veel schade kan aanbrengen |
| 17 Jan 2008, 23:25 |
|
|
Vaste Waarde
Jaja, het heeft de nationale pers gehaald, in de rioolgazet
het nieuwblad staat er een klein artikel over de persstop op pagina 7. De echte reden durven ze natuurlijk niet te vermelden... _________________ Broer van ja |
| 18 Jan 2008, 8:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Diene Redant wil het maar ni leren precies:
Officieel luidt het dat de spelers en de trainers uit protest tegen de 'gekleurde' berichtgeving niet meer met de pers wensen te praten tot Eendracht Aalst door de voetbalbond vrijgesproken wordt van elke vorm van racisme. Intussen is het echter wel duidelijk dat dergelijk scenario in elkaar werd geknutseld door het Aalsterse bestuur zelf. Achter de coulissen kon al worden opgevangen dat de soep zelden zo heet wordt gegeten als ze wordt opgediend. De Aalsterse dirigenten zijn wellicht niet zo kortzichtig om een persboycot lang te rekken, want de hoofdsponsors zullen niet meteen opgetogen zijn als hun naam niet langer in de krant komt. Het blijft wel een onbeantwoorde vraag waarom de club zich niet openlijk distantieert van het racisme van enkelingen die de hele club in diskrediet brengen en veel schade berokkenen. Een mogelijke verklaring ligt in het feit dat de club op advies van advocaten de kaart trekt van de ontkenning. Net als bij de incidenten in Sint-Niklaas gaat de club alvast voor de vrijspraak. (rwd) Manager Geert De Ridder wilde geen commentaar geven maar coach Luc Limpens wou wel toelichting verschaffen waarom de schrijvende pers de zwartepiet krijgt toegespeeld. 'De kranten hebben dat vermeende racisme ernstig opgeklopt. Zelf heb ik er alvast niets van gemerkt en ik stond er versteld van dat de scheidsrechter het spel stillegde. Misschien heeft Gumienny bepaalde slogans verkeerd geïnterpreteerd en begreep hij de aanmoedigingen 'Roel, Roel!' aan het adres van Van Den Brande verkeerd als oerwoudgeluiden', volgt de coach de verdedigingsstrategie die door het clubbestuur zal worden opgebouwd om een torenhoge boete te ontlopen. Helaas valt te vrezen dat bij de voetbalbond deze gekozen plot zo van tafel wordt geveegd. Zo valt het ook sterk te betwijfelen dat de vinger op de mond van Henri Munyaneza als provocatie zal worden aanvaard. Limpens sluit zich aan bij de spelersgroep en valt persoonlijk ook niets te verwijten, omdat hij de orders van de clubleiding volgt. 'Mijn spelers vinden dat er te weinig aandacht werd besteed aan het sportieve, want tot in de slotfase waren we als derdeklasser wel nog in de running voor de kwartfinale. Ik begrijp de ontgoocheling van de spelers en fans, want we hebben zelf drie kleurlingen in onze kern en ons van racisme beschuldigen is te gek voor woorden. Onze club verdient geen racistische stempel.' Aalst voelt zich geviseerd Limpens geeft terecht een pluim aan de clubleiding, maar maakt de gebruikelijke fout om op de boodschapper te schieten. 'Ons bestuur werkt dag en nacht om de club opnieuw boven water te halen en op het ogenblik dat de beloning volgt, dreigt de club nu zwaar te boeten voor enkelingen wiens leuzen haast niemand hoorde.' 'We voelen ons ook geviseerd. Op Oudenaarde werden onze fans de hele wedstrijd gefilmd met bewakingscamera's en op La Louvière werden we op de korrel genomen omdat we Bengaals vuur afstaken, terwijl dat in Charleroi zelfs onder de tribune wel mag. Zondag zaten onze fans kriskras door elkaar met die van Dender en er viel geen enkel incident te noteren. In Aalst dagen er bij thuispartijen hooguit tien agenten op en die blijven steevast werkloos.' Het is nu de vraag in hoeverre de voorbije heisa de voorbereiding op Willebroek verstoorde. 'Het sportieve heeft hier niets mee te maken. Als trainer wil ik door deze persboycot mijn steun betuigen aan de club die we voor 100 procent blijven steunen', besluit Limpens. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 18 Jan 2008, 9:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Wat nen debiel is diene Wim Redant zeg!!!
|
| 18 Jan 2008, 9:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
hij voelt het waarschijnlijk heet worden
wat nen belachelijken tip ség. In plaats te berusten gelijk iedereen van zin was en de uitspraak van de bond af te wachten... neeje gelijk een koppig klein kind komen neuten. In het voetbal zou je rood en wekenlange schorsing krijg voor dergelijk natrappen, maar het is nu wel duidelijk dat meneer Redant zich voor niets of niemand schaamt... 9 kansen op 10 heeft hij Limpens zelfs niet gesproken zoals met Nuri het geval was... Wat ik mij af vraag is of ze in die krant eigenlijk wel een redacteur hebben ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Jan 2008, 10:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
placietjen schreef: hij voelt het waarschijnlijk heet worden wat nen belachelijken tip ség. In plaats te berusten gelijk iedereen van zin was en de uitspraak van de bond af te wachten... neeje gelijk een koppig klein kind komen neuten. In het voetbal zou je rood en wekenlange schorsing krijg voor dergelijk natrappen, maar het is nu wel duidelijk dat meneer Redant zich voor niets of niemand schaamt... 9 kansen op 10 heeft hij Limpens zelfs niet gesproken zoals met Nuri het geval was... Wat ik mij af vraag is of ze in die krant eigenlijk wel een redacteur hebben ![]() Nuja, dieje kadee is ook nog ni van zijn eerste leugen gebarsten. |
| 18 Jan 2008, 10:07 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Diene redant is één brok frustratie. Zo ne gek zeg...
![]() En dan zo doen alsof em vanalles weet. Achter de coulissen... de advocaten zeggen... Waar haalt dien kerel zijn bronnen. Uit zijn dromen ofzo?? _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 18 Jan 2008, 10:30 |
|
|
Nationale Ploeg
Amai, dit is nog minder obectief dan we van hem gewoon zijn. Schandalig!
|
| 18 Jan 2008, 10:36 |
|
|
Junior Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05 Berichten: 211 Leeftijd: 49 Locatie: Affligem Website: http://www.dirtyuncle.be |
belachelijk ventje die Redant. Waarom zegt hem niet gewoon dat de club leeft door de gratie van de pers. blijkbaar is hij bezig met zijn eigen oorlogje uit te vechten, vrij makkelijk als je zelf "journalist" bent... de objectiveit is alweer ver te zoeken.
Als ik de lijn van je zielige artikels kan doortrekken zie ik binnenkort nog wel iets verschijnen zoals "journalist wordt bedreigd door racistische supporters" |
| 18 Jan 2008, 11:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Denkt dat hij zich alles kan permitteren omdat hij bij een krant werkt, dat niemand hem iets kan doen. Het zal duren tot als enen verkeerden erachter komt dat zijn privégegevens op het internet staan. Dan zal hij komen bleiten.
|
| 18 Jan 2008, 11:05 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Tjonge jonge, wat nen idioot zeg.
Ik weet niet of een protestmail aan zijn adres veel uitdoet maar alle beetjes kunnen helpen. De mijne komt eraan ... Indien er een ludieke actie komt tegenover heel deze zaak mag er gerust een spandoekje bij voor Wimmeke. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 18 Jan 2008, 11:14 |
|
| Pagina 57 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 55 56 57 58 59 … 497 Volgende |