|
|
| Pagina 58 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 56 57 58 59 60 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
witzwet schreef: ik zit te wachten op een middenvelder en een aanvaller. En ik zit te wachten op mijn prè en 6 punten op de lotto. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 23 Mei 2007, 14:01 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Bartos schreef: witzwet schreef: ik zit te wachten op een middenvelder en een aanvaller. Ik denk niet dat we daar nog veel nodig hebben, tenzij er nog gaan vertrekken natuurlijk. Ik denk dat het huiswerk momenteel ver af is hoor, misschien juist op linksmidden nog iemand, dan moeten we er volgens mij ver klaar voor zijn. Uit bestuurshoek vertrouwde men afgelopen zondag toe dat, indien Troch zou vertrekken, (wat ik dus ten sterkste betwijfel) er nog naar een spits zou uitgekeken worden. Tevens is het de bedoeling om nog een extra middenvelder aan te trekken. Wie weet ontpopt die Goossens zich als een ruwe diamant en kan die voor de kwaliteitsinjectie vanop de bank zorgen. Ik maak mij alleszins weinig zorgen (zolang mijn gestaafde prognose uitkomt) Mvg, Ik _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 23 Mei 2007, 14:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bartos schreef: witzwet schreef: ik zit te wachten op een middenvelder en een aanvaller. Ik denk niet dat we daar nog veel nodig hebben, tenzij er nog gaan vertrekken natuurlijk. Ik denk dat het huiswerk momenteel ver af is hoor, misschien juist op linksmidden nog iemand, dan moeten we er volgens mij ver klaar voor zijn. K vind toch ook dat er nog nen aanvaller bij mag hoor. Een type Arnold. Gewoon als invaller. Diene Fifi Salomon van Kampenhout kon me wel bekoren. |
| 23 Mei 2007, 14:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: Bartos schreef: witzwet schreef: ik zit te wachten op een middenvelder en een aanvaller. Ik denk niet dat we daar nog veel nodig hebben, tenzij er nog gaan vertrekken natuurlijk. Ik denk dat het huiswerk momenteel ver af is hoor, misschien juist op linksmidden nog iemand, dan moeten we er volgens mij ver klaar voor zijn. K vind toch ook dat er nog nen aanvaller bij mag hoor. Een type Arnold. Gewoon als invaller. Diene Fifi Salomon van Kampenhout kon me wel bekoren. Misschien wel, maar in derde klasse beschikken nu eenmaal niet veel ploegen over een dubbele bezetting op elke positie. Bovendien kunt ge ook geen stukken van mensen uitgeven aan iemand die op de bank zal zitten. Of misschien zelfs geeneens op de bank, want denk eraan dat we volgend seizoen verplicht zijn om minstens 2 spelers van 21 jaar of jonger in de kern te hebben hé. |
| 23 Mei 2007, 14:26 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Smetje schreef: Bartos schreef: witzwet schreef: ik zit te wachten op een middenvelder en een aanvaller. Ik denk niet dat we daar nog veel nodig hebben, tenzij er nog gaan vertrekken natuurlijk. Ik denk dat het huiswerk momenteel ver af is hoor, misschien juist op linksmidden nog iemand, dan moeten we er volgens mij ver klaar voor zijn. K vind toch ook dat er nog nen aanvaller bij mag hoor. Een type Arnold. Gewoon als invaller. Diene Fifi Salomon van Kampenhout kon me wel bekoren. Misschien wel, maar in derde klasse beschikken nu eenmaal niet veel ploegen over een dubbele bezetting op elke positie. Bovendien kunt ge ook geen stukken van mensen uitgeven aan iemand die op de bank zal zitten. Of misschien zelfs geeneens op de bank, want denk eraan dat we volgend seizoen verplicht zijn om minstens 2 spelers van 21 jaar of jonger in de kern te hebben hé. Als 't alleen maar is om op de bank te zitten... Dat kan ik ze
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 23 Mei 2007, 14:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
diene Kevin Goossens moet volgens mij zeker iets kunnen ze, veel goede dingen al over gehoord (van oa. ex ploegmaats van bij Bambrugge). 'k denk langs andere kant wel niet dat hij de taak van Arnold zal overnemen moest die eens niet kunnen spelen, maar als je het systeem dan omgooit kunt ge met die Goossens erbij zeker ook een degelijke ploeg opstellen. Bovendien zal dat jaar Club Brugge ook wel gezorgd hebben voor net dat beetje extra
_________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Mei 2007, 14:54 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
placietjen schreef: diene Kevin Goossens moet volgens mij zeker iets kunnen ze, veel goede dingen al over gehoord (van oa. ex ploegmaats van bij Bambrugge). 'k denk langs andere kant wel niet dat hij de taak van Arnold zal overnemen moest die eens niet kunnen spelen, maar als je het systeem dan omgooit kunt ge met die Goossens erbij zeker ook een degelijke ploeg opstellen. Bovendien zal dat jaar Club Brugge ook wel gezorgd hebben voor net dat beetje extra Ik heb er inderdaad ook veel goeds van gehoord en ik vind dat ge gerust ne jonge gast of 2 moogt opstellen,kijk wat Podevijn al heeft laten zien.Laat hem nog wat body aankweken en met zijn positieve mentaliteit zal hij er wel komen. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 23 Mei 2007, 15:52 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
iendracht mèn 2de vraa schreef: placietjen schreef: diene Kevin Goossens moet volgens mij zeker iets kunnen ze, veel goede dingen al over gehoord (van oa. ex ploegmaats van bij Bambrugge). 'k denk langs andere kant wel niet dat hij de taak van Arnold zal overnemen moest die eens niet kunnen spelen, maar als je het systeem dan omgooit kunt ge met die Goossens erbij zeker ook een degelijke ploeg opstellen. Bovendien zal dat jaar Club Brugge ook wel gezorgd hebben voor net dat beetje extra Ik heb er inderdaad ook veel goeds van gehoord en ik vind dat ge gerust ne jonge gast of 2 moogt opstellen,kijk wat Podevijn al heeft laten zien.Laat hem nog wat body aankweken en met zijn positieve mentaliteit zal hij er wel komen. Yup heel juist. En het kan allemaal heel rap gaan, ge ziet het aan Podevijn. Hij heeft maar 8 matchen gespeeld waarvan hij pas de laatste 5 (sinds Dilbeek thuis op 01/04/07) echt speelminuten heeft gekregen. Zijn progressie is echt opmerkelijk! Fysiek houdt hij het nog geen 90' vol, maar op termijn wordt dit echt een zeer goeie! Daarom ook geloof ik in die jonge gasten die ze aangetrokken hebben (Goossens en De Schutter) _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 23 Mei 2007, 16:58 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
akkoord, ma als ne verheyden of nen troch zich eens gaan blesseren. Dit jaar zijn we ons gat in de boter gevallen, hé. Amper of niet geschorst noch gekwetst. 'K zou toch nog graag een aanvaller zien bijkomen.
Mss dienen Ysewijn van temse? Kwestie van wa 'extraatjes' in 't lijf te hebben. ![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 23 Mei 2007, 18:25 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
witzwet schreef: akkoord, ma als ne verheyden of nen troch zich eens gaan blesseren. Dit jaar zijn we ons gat in de boter gevallen, hé. Amper of niet geschorst noch gekwetst. 'K zou toch nog graag een aanvaller zien bijkomen. Mss dienen Ysewijn van temse? Kwestie van wa 'extraatjes' in 't lijf te hebben. ![]() Die heeft al een contract bij Berchem voor volgend jaar. |
| 23 Mei 2007, 18:26 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Als we nu nog nen aanvaller bijhalen, is de aankoop van Goossens een maat voor niks geweest hé.
Ik heb er het volste vertrouwen in dat die iets gaat laten zien komend seizoen... En om dan den één of anderen van 4de klasse te halen (Ysewijn, Salomon, ...), tja... 't is wel de bedoeling van bovenaan te spelen hé _________________ es da ier e fistjen... |
| 23 Mei 2007, 18:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
voila en met Goossens kunt ge vooruit, die jongen is nog piepjong. Met alle respect voor bv. nen speler lijk Van Laethem, en andere 4de klassespitsen, maar die weten waarom ze in 4de spelen hé.
Als je mannen haalt zoals er hier een paar namen naar voor werden geschoven, daartegen moet je aan het einde van het seizoen zeggen: bedankt en tot ziens als je echt vooruit wilt. Liever dan een spelersgroep die er in hun eerste jaar misschien niet over walst maar wel voor de komende paar jaar mogelijkheden heeft. _________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Mei 2007, 19:11 |
|
|
Nationale Ploeg
boris clitoris schreef: Als we nu nog nen aanvaller bijhalen, is de aankoop van Goossens een maat voor niks geweest hé. Ik heb er het volste vertrouwen in dat die iets gaat laten zien komend seizoen... En om dan den één of anderen van 4de klasse te halen (Ysewijn, Salomon, ...), tja... 't is wel de bedoeling van bovenaan te spelen hé Zoals dessaer, Vandenbrande of Shabi? _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 23 Mei 2007, 19:39 |
|
|
forumlegende
Die waren wel alledrie de beste speler van hun ploeg!!!!
|
| 23 Mei 2007, 19:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Jean schreef: Die waren wel alledrie de beste speler van hun ploeg!!!! En wie zegt dat pakweg Salomon dat niet is. Ik wil ze hier niet afkraken voor ze een match gespeeld hebben eh, ik vergelijk maar. Ik kijk er alleen naar uit om ze op derde klasse niveau te zien spelen. Ik denk trouwens dat een gebrek aan ervaring ons volgend seizoen parten gaat spelen. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 23 Mei 2007, 19:46 |
|
| Pagina 58 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 56 57 58 59 60 … 149 Volgende |