|
|
| Pagina 58 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 56 57 58 59 60 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Duivelke
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Casual1919 schreef: De Brandt Wim schreef: Dus nogmaal: waar waren ze twee jaar geleden??????? En vorige zaterdag ? Bezig met den iendracht te redden? |
| 19 Mar 2009, 18:21 |
|
|
forumlegende
AlostanA schreef: eendrachter'80 schreef: Hier is iedereen bezig dat het zonder Geert De Ridder niet zal gaan en dan vraag ik waarom niet ,wat heeft Geert al bewezen buiten het eerste seizoen en dit te danken aan voorzitter Marc Schots die hij ook heeft buiten gekegeld. + al zijn slechte transfers die hij dit seizoen gedaan heeft die de club veel geld gekost heeft +zijn vriendjespolitiek of zijn jullie dit allemaal vergeten rember Limpens en De Veirman. De club overgenomen na Garré toen bijna iedereen het opgegeven had? Zowat elke minuut met de club bezig zijn? Of denk je dat die fanshop, nieuwe kantines, e.d. allemaal vanzelf ontstaan? Dessaer, Seminck, Lord, Steurs, Arnold, Troch, De Schutter, Couly, Vandenbrande,...? Fouten gemaakt? Zeker, maar tis wel 100% nen iendrachter. Hij was dan ook full-time manager hé!!! In derde klasse dan nog! Hoeveel derdeklassers hebben dat??? 't Zou nog spijtig zijn dat hij niks verwezenlijkt heeft. En dan nog ne persverantwoordelijke ook!! Het geld kon niet op of wat? |
| 19 Mar 2009, 18:22 |
|
|
forumlegende
Dani schreef: Ik heb veel respect voor iedereen die werkt voor den Eendracht, ook voor onze ex-trainer Dillen. Ik ken nauwelijks de historie of wat er achter de schermen gebeurt MAAR weet wel één ding : zonder geld raken we NOOIT weg uit derde klasse. De afgelopen 2 seizoen zijn er veel (loze) beloften gedaan...zonder resultaat. Ik sta dus 100% achter de mensen die het nodige geld hebben of kunnen bijeenrapen om met Den Iendracht naar tweede nationale te gaan, een reeks waar wij MINIMUM in thuishoren. Beste mensen, is het niet schandalig dat een ploeg zoals de onze de laatste jaren maar aanmoddert en blijft "desjteren" in derde klasse ? En als er dan beleidsmensen zijn die niet wensen samen te werken met één of andere geldschieter, tja, leg dan zelf de poen op tafel of bol het af. En als je een hart hebt voor den Eendracht, dan werk je SAMEN. Veel succes aan de nieuwe trainer gewenst. PS: de spelers die niet meer wensen aan te treden omwille van het ontslag van één of andere bestuurder, die mogen van mij onmiddellijk beschikken. Deze zijn niet waard/fier genoeg om ons truitje te mogen dragen. Volledig mee eens! |
| 19 Mar 2009, 18:23 |
|
|
Freak
Jean schreef: AlostanA schreef: eendrachter'80 schreef: Hier is iedereen bezig dat het zonder Geert De Ridder niet zal gaan en dan vraag ik waarom niet ,wat heeft Geert al bewezen buiten het eerste seizoen en dit te danken aan voorzitter Marc Schots die hij ook heeft buiten gekegeld. + al zijn slechte transfers die hij dit seizoen gedaan heeft die de club veel geld gekost heeft +zijn vriendjespolitiek of zijn jullie dit allemaal vergeten rember Limpens en De Veirman. De club overgenomen na Garré toen bijna iedereen het opgegeven had? Zowat elke minuut met de club bezig zijn? Of denk je dat die fanshop, nieuwe kantines, e.d. allemaal vanzelf ontstaan? Dessaer, Seminck, Lord, Steurs, Arnold, Troch, De Schutter, Couly, Vandenbrande,...? Fouten gemaakt? Zeker, maar tis wel 100% nen iendrachter. Hij was dan ook full-time manager hé!!! In derde klasse dan nog! Hoeveel derdeklassers hebben dat??? 't Zou nog spijtig zijn dat hij niks verwezenlijkt heeft. En dan nog ne persverantwoordelijke ook!! Het geld kon niet op of wat? ik wil ook loopbaanonderbreking nemen om mijn grootste hobby mijn werk te zien worden... iedereen met een eendrachthart zou dat doen. als ze morgen tegen mij zeggen, ge krijgt alles zelfste als op mijn werk nu, maar ge moogt in het pierre corneel werken. Awel, bye bye baas! |
| 19 Mar 2009, 18:25 |
|
|
forumlegende
El Corredor schreef: vanavond is het D-day, dan beslissen de spelers of ze zaterdag willen spelen. filipovic is de woordvoerder die de spelers zal overtuigen, als dat al moet overigens. Misschien zullen er wel een paar zijn die niet spelen, maar (hopelijk) zeker niet allemaal. Vanderhaeghen speelt bij een boycot van de vedetten, gewoon nog zes matchen met de U19. In zijn zog zal VDH de broertjes Moreels (tekende gisteren bijna bij Oudenaarde)meebrengen en T.Dupont... Ook een ex-speler (top!!!) zal benaderd worden en een topspits tweede klasse (via filipovic). het is nu nog even afwachten maar tegen vanavond weten we ongetwijfeld meer... naar verluid druipt de passie er bij VDH af, is leraar aan de trainersschool en heeft ongelooflijk veel contacten met eerste en tweedeklassers... Als dat van Dupont waar is ben ik heel tevreden, ik vind dat een zalige speler. |
| 19 Mar 2009, 18:39 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 36 Locatie: aalst |
jashin schreef: Casual1919 schreef: De Brandt Wim schreef: Dus nogmaal: waar waren ze twee jaar geleden??????? En vorige zaterdag ? Bezig met den iendracht te redden? Dat ze de club redden ,dat geloof ik graag,maar dat ze de supporters zolang mogelijk buitenspel houden door geen nieuws te geven versta ik niet.Trouwens welke spelers willen er nog spelen en welke niet? |
| 19 Mar 2009, 18:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
nonkeltje schreef: Bram schreef: nonkeltje schreef: De spelers die zullen aangetrokken worden zullen NIET ontgoochelen. De spelers die wensen te vertrekken hoeven voor mij dit seizoen niet meer te spelen, ze hebben al genoeg bewezen, of just ni. En wat de dictatoriale toestanden betreft : die zijn voorgoed geband. Wat het sportieve betreft : we zullen eens zien op het einde van volgend seizoen hoeveel criticasters van nu op de eerste rij zullen staan om hun ploeg aan te moedigen. Allé, in die eerste zin geeft ge er al direkt een goei lap op. Het kan uw lukken om de supporters op die manier mee te krijgen... langs een kant hoop ik dat je ook mij kan overtuigen. Maar besef nu maar al goed dat als er van alle beloftes 1 leugen tussen zit je het verdorie HARD terug in het gezicht zult krijgen. Met die uitspraak overtuig je mij trouwens net van het tegenovergestelde als wat je wilt beweren ivm die dictatuur. Wat dat ploeg aan moedigen betreft: wat uit een uitspraak is dat nu weer? Hoop er verdorie op dat er volgend jaar veel volk de ploeg gaat aanmoedigen ! Er zou geen mooier geschenk bestaan voor de Eendrachtsupporter. 1 ik heb er geen belang bij supporters aan mijn kant te krijgen, ik ben alleen supporter, meer niet en ik mag hier evengoed als anderen mijn mening geven, of je het nu goed vind of niet. 2 wie spreekt hier van beloftes ? een leugen ? ik, als supporter ? heb het hierboven al aangehaald, ik ben supporter, meer niet. 3 wat is dat nu weer ? ---> ge verstaat het blijkbaar ni he : de criticasters in slechte tijden staan in goeie tijden op de eerste rij, is altijd zo geweest en zal altijd zo zijn. Trouwens van mij mogen ze er staan, hoe meer supporters hoe beter. Over dat punt 3: allé ge gaat nog beweren dat het goede tijden staan .... nog beter .Zijt content dat er in deze tijd uberhaupt nog volk is die er zich iets van aan trekt. _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Mar 2009, 18:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor schreef: ik wil ook loopbaanonderbreking nemen om mijn grootste hobby mijn werk te zien worden... iedereen met een eendrachthart zou dat doen. als ze morgen tegen mij zeggen, ge krijgt alles zelfste als op mijn werk nu, maar ge moogt in het pierre corneel werken. Awel, bye bye baas! Het zal wel zijn! Op tien minuten stappen van mijn deur werken, hetzelfde preken, geen files EN met uw grootste hobby mogen bezig zijn... Dat is er niet veel gegeven zenne... Dan is werk ook een heel relatief begrip en wil ik ook gerust 7 dagen op 7 mijn kop laten zien... Plus: met die ontslagen leer ik iets bij -> ik had totaal geen benul dat we een scout hadden??? Of die zijn werk, werd dan toch straal genegeerd door Dillen want op het veld leek het week na week alsof we onze tegenstander nog nooit hadden zien spelen... Voor een ding moet wel opgepast worden: dat het supportersfront niet uiteenvalt in twee kampen...daar is niemand mee gebaat... Zoals al aangehaald, veranderingen brengen altijd onzekerheid mee...maar wij als buitenstaander kunnen daar toch niks aan veranderen... Op de barricade staan voor mensen die zelf ontslag hebben genomen zonder zelf te kunnen oordelen waarom en een nieuwe ploeg geen vertrouwen schenken - weerom omdat we niet weten of ze het kunnen - geen argumenten me dunkt om nu al in paniek te slaan... Wat ik zie is dat mensen die geld hebben, nu een trainer met een visie hebben aangesteld en zelf willen blijven... Dat er daar mensen moeite mee hebben, is niet meer dan logisch. Maar het minste wat we kunnen doen - zeker na zo'n dramatisch seizoen - is toch ff afwachten hé en zien wat het geeft... En wat dat van die spelers betreft: ja, dat is ook afwachten hé maar die zijn werknemer van de club, dus echt veel keuze hebben ze niet... |
| 19 Mar 2009, 19:05 |
|
|
Miniem
Mij lijkt dit alles nog echt moeilijk werkbaar,al jaren kent de club strubbelingen,telkens gaat het beter gaan maar is het weer net niet.........
Misschien moeten de mensen van de algemene vergadering er eens over nadenken om te werken zoals in Barcelona waar de supporters bij stemming de clubleiding kiezen voor een bepaalde periode. Als men dit forum leest doet iedereen alles GRATIS,VOOR DEN EENDRACHT en ZEKER VOOR HUN SUPPORTERS.Dus voorzitter , GDR wees niet bang stel jullie project voor aan de supporters en laat hen beslissen!!!! |
| 19 Mar 2009, 19:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Iendrachter90 schreef: Dat ze de club redden ,dat geloof ik graag,maar dat ze de supporters zolang mogelijk buitenspel houden door geen nieuws te geven versta ik niet.Trouwens welke spelers willen er nog spelen en welke niet? Het is nu niet dat we de afgelopen jaren werden overspoeld door officiële communicaties hé... Laat ons gewoon even afwachten mannekes... |
| 19 Mar 2009, 19:07 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 36 Locatie: aalst |
DT schreef: Iendrachter90 schreef: Dat ze de club redden ,dat geloof ik graag,maar dat ze de supporters zolang mogelijk buitenspel houden door geen nieuws te geven versta ik niet.Trouwens welke spelers willen er nog spelen en welke niet? Het is nu niet dat we de afgelopen jaren werden overspoeld door officiële communicaties hé... Laat ons gewoon even afwachten mannekes... Dat is een feit idd,daar gaan we mee moeten leven.Maar toch. |
| 19 Mar 2009, 19:09 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
De Brandt Wim schreef: Mij lijkt dit alles nog echt moeilijk werkbaar,al jaren kent de club strubbelingen,telkens gaat het beter gaan maar is het weer net niet......... Misschien moeten de mensen van de algemene vergadering er eens over nadenken om te werken zoals in Barcelona waar de supporters bij stemming de clubleiding kiezen voor een bepaalde periode. Als men dit forum leest doet iedereen alles GRATIS,VOOR DEN EENDRACHT en ZEKER VOOR HUN SUPPORTERS.Dus voorzitter , GDR wees niet bang stel jullie project voor aan de supporters en laat hen beslissen!!!! slecht idee om mensen te laten beslissen over zaken waar ze 't fijne niet van weten. om die reden ben ik ook tegen een referendum in gelijk welke omstandigheid. er zijn nu eenmaal zaken waar wij niet veel kunnen aan doen. |
| 19 Mar 2009, 19:09 |
|
|
Junior
blijkbaar klikt het echt niet tussen GDR en de 'nieuwe' ploeg. spijtig, maar ik denk dat de 'nieuwe' ploeg op termijn een betere toekomst aan EA kan bieden, en dat is het enige dat telt. dat Vanderidt ook zijn ontslag indient, doet mij vermoeden dat ook Lieven volgend seizoen zijn tenten elders zal opslaan (als hij door zijn huidige blessure wel wegraakt natuurlijk). hopelijk wordt het nu geen pitje natrappen in de pers, maar blijven ze 'stand-by' staan igv nood voor de club.
|
| 19 Mar 2009, 19:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer
eendrachter'80 schreef: Hier is iedereen bezig dat het zonder Geert De Ridder niet zal gaan en dan vraag ik waarom niet ,wat heeft Geert al bewezen buiten het eerste seizoen en dit te danken aan voorzitter Marc Schots die hij ook heeft buiten gekegeld. + al zijn slechte transfers die hij dit seizoen gedaan heeft die de club veel geld gekost heeft +zijn vriendjespolitiek of zijn jullie dit allemaal vergeten rember Limpens en De Veirman. Schots heeft de transfers zeker gedaan. Slim bezig ! |
| 19 Mar 2009, 19:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Ajoinenfan schreef: blijkbaar klikt het echt niet tussen GDR en de 'nieuwe' ploeg. spijtig, maar ik denk dat de 'nieuwe' ploeg op termijn een betere toekomst aan EA kan bieden, en dat is het enige dat telt. dat Vanderidt ook zijn ontslag indient, doet mij vermoeden dat ook Lieven volgend seizoen zijn tenten elders zal opslaan (als hij door zijn huidige blessure wel wegraakt natuurlijk). hopelijk wordt het nu geen pitje natrappen in de pers, maar blijven ze 'stand-by' staan igv nood voor de club. lieven heeft zich aangeboden bij diegem |
| 19 Mar 2009, 20:00 |
|
| Pagina 58 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 56 57 58 59 60 … 289 Volgende |