|
|
| Pagina 58 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 56 57 58 59 60 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ali Lukunku godbetert.
Zou Erwin Vandenbergh niet geïnteresseerd zijn? _________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 |
| 13 Aug 2013, 12:32 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 28 Jun 2008, 9:44 Berichten: 218 Locatie: Aalst,Moskou |
Rik Coppens zou ook beschikbaar zijn
_________________ Loud,Proud and Loyal WEIR ZEN IENDRACHT Oilsjt !!! |
| 13 Aug 2013, 17:18 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Lander blijft met zijn rug sukkelen volgens de gazetten. Hopelijk geraakt die snel fit.
|
| 13 Aug 2013, 20:22 |
|
|
Freak
onze trainer wil er nog een spits bij.
|
| 17 Aug 2013, 9:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
waly 2 schreef: onze trainer wil er nog een spits bij. En ik wil ne Ferrari ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Aug 2013, 9:42 |
|
|
Freak
ik ook.
|
| 17 Aug 2013, 9:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: waly 2 schreef: onze trainer wil er nog een spits bij. En ik wil ne Ferrari ![]() http://entertainment.nl.msn.com/afbeeld ... -1?page=27 Hierzie, manneke... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 17 Aug 2013, 9:58 |
|
|
forumlegende
waly 2 schreef: onze trainer wil er nog een spits bij. ik ben al content dat ze genen middenvelder zoeken. augustus = opportuniteitenmaand zeker? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 17 Aug 2013, 10:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
iendrachter schreef: Ik vind toch ook dat er nog ne spits bij mag komen, als er nog geld voor is natuurlijk. Al is de aanvoer vanuit het middenveld naar de spitsen voorlopig toch ook maar zeer pover. Kan wel verstaan dat Janssens geen fan is van Glouftsis maar over Kevin Janssens mag hij het anders ook wel is hebben in zijn interviews, die heeft nu nog werkelijk niks laten zien en is waarschijnlijk onzen duurste speler. Ik was verleden jaar zeker geen fan van Di Gregorio, maar deze gaf toch nog is een assist of maakte nog is een goal. Het seizoen is natuurlijk wel nog maar net begonnen maar een echt nummer 10 zie ik voorlopig toch in Janssens niet, zou dan eerder op basis van de voorbereiding Shkodra daar zetten. Een type spits zoals die Traore van Hoogstraten hebben we nodig, ne gast met snelheid die zijne man voorbij kan en een goal kan maken, met Glouftsis en Ngasseu hebben we 2 dezelfde type spelers. Stond in de krant dat onzen trainer op Racing Mechelen gaan scouten is, zou wel is willen weten voor welke speler dat was. Akkoord hiermee. Er zijn 3 spitsen vertrokken en maar 1 bij. Als er nog budget is, mag er nog een snelle, beweeglijke spits bij. Die Herrera ofzo van RC Gent zou denk ik wel een leuke optie zijn. Over Glouftsis vind ik totaal niet dat we kunnen klagen. Scoorde vorig seizoen zijn goals en loopt veel meer dan ik ooit verwacht had. Soms probeert hij iets te forceren, wat zijn specialiteit niet is, maar dat is dan omdat hij niet aangespeeld wordt zoals het moet. |
| 17 Aug 2013, 14:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Volgens het nieuwsblad staat Nick Van Belle (Westerlo) in de belangstelling
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 20 Aug 2013, 9:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
De_steve schreef: Volgens het nieuwsblad staat Nick Van Belle (Westerlo) in de belangstelling Is dat een spits? Zo ja dan is die daar op overschot nu want McDonald heeft daar getekend. |
| 20 Aug 2013, 9:18 |
|
|
Freak
westerlo koopt mc donald en wij pakken den overschot?ze gaan toch al de overschot van westerlo niet kopen zeker?
|
| 20 Aug 2013, 9:45 |
|
|
Reserve
Begrijp niet waarom ze van eyk dan weg doen,is zelfde type speler.
|
| 20 Aug 2013, 10:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Van Belle speelde enkele seizoenen geleden tegen ons met Club Brugge, vond dat geen slechte speler
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 20 Aug 2013, 11:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
De_steve schreef: Van Belle speelde enkele seizoenen geleden tegen ons met Club Brugge, vond dat geen slechte speler Kan best, maar is dit het type dat we nodig hebben? Van Eyk en Nelis zijn nagenoeg identiek, als C. Janssens dan toch iets ziet in Robin, gebruik hem dan ook. Anders geef je hem toch ook geen contract? Trouwens, spelers aantrekken doe je nog altijd beter op basis van recente prestaties dan af te gaan op matchen van 2-3 jaar geleden... Soit, ik zou eerder naar Zulte-Waregem bellen om Gounongbe te lenen of liever nog Ambroise (ex-Tubeke) proberen te strikken. Een snelle aanvaller met een actie hebben we al jaren niet gehad en als je de achterhoedes in tweede bekijkt heb je aan zo'n spelers gewoon veel meer dan aan een niet-wendbare toren... De goedkoopste optie is misschien nog gewoon een gesprek tussen C. Janssens en Stavros waarbij die laatste kenbaar kan maken hoe hij het best rendeert... Want nu lijkt Stavros ongeveer alles te moeten doen waar hij niet goed in is, ipv hem op zijn kwaliteiten uit te spelen... Tot slot: waarom probeer je De Cuyper niet gewoon uit als aanvaller - spelen toch nog genoeg vriendenmatchkes? Wat mij betreft ligt alles in aanvallend opzicht weer open, aangezien er voorlopig nog geen enkele opstelling echt geslaagd/overtuigend is geweest... |
| 20 Aug 2013, 11:16 |
|
| Pagina 58 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 56 57 58 59 60 … 515 Volgende |