|
|
| Pagina 58 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 56 57 58 59 60 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
chunga schreef: ofwel is het een lege doos waar jullie het nog niet over eens zijn hoe jullie ze gaan inpakken om ons af te geven. Jongens, wij zitten niet in de slag met welke overnemer ook zenne, wij moeten niks inpakken, als het uiteindelijke plan van de overnemers ons als vzw niet aanstaat, dan zullen we dat als advies aan de supporters geven, maar de vzw beslist NIETS, dat is blijkbaar niet duidelijk. Zoals jij het verwoordt chunga is het precies of wij zitten mee in die overname en dat is niet zo. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 03 Jan 2016, 10:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
anathema76 schreef: chunga schreef: ofwel is het een lege doos waar jullie het nog niet over eens zijn hoe jullie ze gaan inpakken om ons af te geven. Jongens, wij zitten niet in de slag met welke overnemer ook zenne, wij moeten niks inpakken, als het uiteindelijke plan van de overnemers ons als vzw niet aanstaat, dan zullen we dat als advies aan de supporters geven, maar de vzw beslist NIETS, dat is blijkbaar niet duidelijk. Zoals jij het verwoordt chunga is het precies of wij zitten mee in die overname en dat is niet zo. |
| 03 Jan 2016, 11:46 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
Dat is jouw mening maar wij houden er een constructieve houding op na met respect voor beide partijen en dan is het wel nodig dat we van beide partijen weten of we elk detail juist geïnterpreteerd hebben.
Maar ik weet van jou dat je liever het confrontatie model gebruikt om iets te bereiken maar dat is net hetgene ik wil vermijden Groeten Kenny |
| 03 Jan 2016, 11:52 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Laat één ding duidelijk zijn: als de vzw vindt dat de overname een lege doos is, dan zullen we dat ook zo communiceren naar de fans.
En wat dat goedkeuren van verslagen van vergaderingen betreft: wij willen als vzw een betrouwbare en professionele partner zijn. Ik geef toe, dat is iets wat ze bij Aalst nog nooit gekend hebben. In het verleden werd alles het liefst onmiddellijk op tafel gegooid, ook als dat niet de beste beslissing was, maar dan werd het toch maar gedaan om het eigen ego te strelen, correcte info of niet. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 03 Jan 2016, 11:54 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21 Berichten: 212 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
Vraag me af... als er een ontmoeting is geweest met de nieuwe voorzitter/vzw op 2e kerstdag... waarom er niet over mag gepraat worden?
Als jullie -zoals jullie beweren- alle supporters vertegenwoordigen, waarom je dan niet kort en bondig er "iets" van plaatsten? Het duurt even lang om dàt te plaatsen als te reageren dat je het (voorlopig) niet plaatst. Jullie willen eerst jullie "leden" informeren? Een monopolie? Ik ben geen lid van die vzw, heb daar ook geen behoefte toe, maar ben wel trouw supporter, één van die zovelen die het goed menen met de club, een individueel iemand, wat de meerderheid uitmaakt, los van alle problemen.....dus ik mag pas iets weten als jullie dat beslissen? Zo begrijp ik het toch. What's the hold up? Waarom dat geheimzinnig gedoe? _________________ ______________________ Geboeren en getoegen Oilsjteneer |
| 03 Jan 2016, 12:25 |
|
|
JohanD schreef: Vraag me af... als er een ontmoeting is geweest met de nieuwe voorzitter/vzw op 2e kerstdag... waarom er niet over mag gepraat worden? Als jullie -zoals jullie beweren- alle supporters vertegenwoordigen, waarom je dan niet kort en bondig er "iets" van plaatsten? Het duurt even lang om dàt te plaatsen als te reageren dat je het (voorlopig) niet plaatst. Jullie willen eerst jullie "leden" informeren? Een monopolie? Ik ben geen lid van die vzw, heb daar ook geen behoefte toe, maar ben wel trouw supporter, één van die zovelen die het goed menen met de club, een individueel iemand, wat de meerderheid uitmaakt, los van alle problemen.....dus ik mag pas iets weten als jullie dat beslissen? Zo begrijp ik het toch. What's the hold up? Waarom dat geheimzinnig gedoe? ![]() |
| 03 Jan 2016, 13:25 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21 Berichten: 212 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
oilsjt schreef: JohanD schreef: Vraag me af... als er een ontmoeting is geweest met de nieuwe voorzitter/vzw op 2e kerstdag... waarom er niet over mag gepraat worden? Als jullie -zoals jullie beweren- alle supporters vertegenwoordigen, waarom je dan niet kort en bondig er "iets" van plaatsten? Het duurt even lang om dàt te plaatsen als te reageren dat je het (voorlopig) niet plaatst. Jullie willen eerst jullie "leden" informeren? Een monopolie? Ik ben geen lid van die vzw, heb daar ook geen behoefte toe, maar ben wel trouw supporter, één van die zovelen die het goed menen met de club, een individueel iemand, wat de meerderheid uitmaakt, los van alle problemen.....dus ik mag pas iets weten als jullie dat beslissen? Zo begrijp ik het toch. What's the hold up? Waarom dat geheimzinnig gedoe? ![]() Bedankt voor je zinnige aanvulling, dat bedoel ik dus.... _________________ ______________________ Geboeren en getoegen Oilsjteneer |
| 03 Jan 2016, 14:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze de spelers eerst willen inlichten, op de eerste trainingsdag van dit jaar....vandaag dus.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 03 Jan 2016, 14:54 |
|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
JohanD schreef: oilsjt schreef: JohanD schreef: Vraag me af... als er een ontmoeting is geweest met de nieuwe voorzitter/vzw op 2e kerstdag... waarom er niet over mag gepraat worden? Als jullie -zoals jullie beweren- alle supporters vertegenwoordigen, waarom je dan niet kort en bondig er "iets" van plaatsten? Het duurt even lang om dàt te plaatsen als te reageren dat je het (voorlopig) niet plaatst. Jullie willen eerst jullie "leden" informeren? Een monopolie? Ik ben geen lid van die vzw, heb daar ook geen behoefte toe, maar ben wel trouw supporter, één van die zovelen die het goed menen met de club, een individueel iemand, wat de meerderheid uitmaakt, los van alle problemen.....dus ik mag pas iets weten als jullie dat beslissen? Zo begrijp ik het toch. What's the hold up? Waarom dat geheimzinnig gedoe? ![]() Bedankt voor je zinnige aanvulling, dat bedoel ik dus.... Tja ze moeten professioneel blijven he.. Haha |
| 03 Jan 2016, 15:17 |
|
|
jMs schreef: JohanD schreef: oilsjt schreef: ![]() Bedankt voor je zinnige aanvulling, dat bedoel ik dus.... Tja ze moeten professioneel blijven he.. Haha Insinuaties geven alsof de vzw nog niks zou gedaan hebben tja wie ben jij dan? |
| 03 Jan 2016, 15:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Ik zou ook graag weten wat er gaande is, net zoals iedereen..
Maar al diegene die de VZW op de korrel nemen of hun onpartijdigheid in vraag stellen Die mensen hebben zoals velen onder ons verlof genomen tijdens deze feestdagen, of misschien nog erger en zelfs moeten werken. Ze steken hun vrije tijd gratis en voor niets in het project van de VZW, wat zeker en vast niet gemakkelijk is. Ik neem zelf niet actief deel, vanwege geen tijd, maar aan allen die zich geroepen voelen, stel u kandidaat zou ik zeggen. Om op 2de kerstdag een onderhoud te houden met Van Den Bogaert, om in uw vrije tijd te vergaderen, bij mensen langs te gaan, veel tijd en moeite erin te steken,.... En dat allemaal voor nen hoop gezaag van velen. Op die manier ben ik blij datk er niet in zit, al da gedoe is nie op zijn plaats |
| 03 Jan 2016, 15:49 |
|
|
Nationale Ploeg
ik heb horen zeggen dat die van de VZW geheimhouding gezworen hebben in ruil voor ne zak chips.
_________________ may the FORCE be with you. |
| 03 Jan 2016, 16:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Still standing ! schreef: ik heb horen zeggen dat die van de VZW geheimhouding gezworen hebben in ruil voor ne zak chips. as da klopt bleift er mor 1 vroag oever: est mi zaat of mi paprika ? ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 03 Jan 2016, 18:07 |
|
|
Ancien
Waarvoor al die paniekvoetbal op het forum, wat eerstdaags op het veld rondloopt daarmee kan je zien hoever de ambities reiken van het nieuwe bestuur.
_________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 03 Jan 2016, 18:12 |
|
|
Nationale Ploeg
zwetzat schreef: Still standing ! schreef: ik heb horen zeggen dat die van de VZW geheimhouding gezworen hebben in ruil voor ne zak chips. as da klopt bleift er mor 1 vroag oever: est mi zaat of mi paprika ? ![]() paprika, want weir emmen al joaren gien zaat veur oep ons patatten niejen mier ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 03 Jan 2016, 19:05 |
|
| Pagina 58 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 56 57 58 59 60 … 152 Volgende |