|
|
| Pagina 58 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 56 57 58 59 60 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Bericht Re: Artikels
AlostanA schreef: Nuja, dieje kadee is ook nog ni van zijn eerste leugen gebarsten. Wat voor belachelijke zever is dat nu weer. En als ge er meer wilt over weten, stuur dan ne PM naar Placietjen. 'k Heb geen behoefte om me te moeien in jullie privé-oorlogje met WR, maar 'k geef jullie gelijk. |
| 18 Jan 2008, 11:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
nonkel marcel schreef: AlostanA schreef: Nuja, dieje kadee is ook nog ni van zijn eerste leugen gebarsten. Wat voor belachelijke zever is dat nu weer. En als ge er meer wilt over weten, stuur dan ne PM naar Placietjen. 'k Heb geen behoefte om me te moeien in jullie privé-oorlogje met WR, maar 'k geef jullie gelijk. Ik denk dat ge hier al zwaardere uitspraken hebt gedaan dan die in dat artikel. En dat ge dus echt geen reden hebt om daarover te liegen (niets te winnen of te verliezen) als ik je de man zen artikels doorleest dan weet ge wel aan wiens geloofwaardigheid ge moet twijfelen.Het is nog geen oorlog, maar hij mag nu wel beginnen dimmen. Hoe hoger ge vliegt hoe lager ge kunt vallen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Jan 2008, 11:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
http://www.rvdj.be/ethiek.php
Misschien zou onze beste vriend beter eens deze regels doorlezen alsvorens zen persoonlijke oorlog verder te zetten. _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Jan 2008, 11:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Een krant kan je alleen raken op zijn gevoeligste plek, en dat is het aantal lezers (en dus de portemonnee). Al je al mails stuurt, niet naar de journalist, ik ken de man niet persoonlijk maar er zijn er die daar wreed op kicken. Wel naar de bazen...
En als je toch iets wil doen: koop geen Nieuwsblad (minstens een tijdje)... Ze zullen wel ne keer met mijnheer Redant gaan klappen als hun omzet daalt. En vanaf nu niet te veel aandacht geven aan de artikels van die man. Negatieve publiciteit is publiciteit, hé, mensen, dat weer elke marketeer... Remeber "The Sun" in Engeland na hun eenzijdige berichtgeving over Hillsborough in '89. De Liverpool-supporters hebben die krant zo geboycot dat ze na en tijd een krant moesten uitgeven met over de hele frontpagina "We apologize". Het heeft niet helemaal geholpen want de omzet in die streek is nooit meer geworden wat hij was. Mar ze zullen in elk geval nog wel eens 2 keer nadenken daar eer ze de voetbalsupporters over één kam scheren en éénzijdig in een slecht daglicht plaatsen... |
| 18 Jan 2008, 14:03 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Dieje Redant begint ook serieus te vangen ze precies. Wa nen onnozelaar seg.
Nu denk ik niet dat ze bij het Nieuwsblad gaan wakker liggen omdat er daar enkelen hun krant gaan opzeggen maar zoals gezegd moeten we misschien de bazen van Redant is schrijven? |
| 18 Jan 2008, 17:57 |
|
|
Nationale Ploeg
Analyse van HLN:
Eendracht Aalst heeft afwerker nodig Eendracht Aalst gooide op WM alweer twee punten te grabbel. Het klasseverschil tussen de klein brabanders en de ajuinen was nochtans duidelijk. Neem het van ons aan: Willebroek staat boven zijn waarde en is een ploeg waar zes op zes moet tegen gepakt worden, wil men kampioen spelen. Het werden er amper twee. Daardoor is aalst niet langer meer virtueel leider. La louviere, racing waregem en racing mechele lieten zich op geen misstap betrappen, zodat het voor de ajuinen een slecht weekend werd . Alleen THomas Dupont oversteeg bij de thuisploeg de middelmaat. In Aalst deed hij de wit zwarten de das om, nu gaf hij de beslissende assist. Zo een speler mist eendracht. Er wordt collectief behoorlijk gespeeld, maar niemand maakt het verschil. Bij Troch was er wel licht beterschap, maar de nummer tien is nog niet resultaatbepalend. Aelbrecht heeft als excuus dat hij lang out was en nog matchritme mist. Samen met Boto miste hij de kans om de kloof definitief uit te diepen. Een echte afwerker heeft eendracht niet. Die moet in januari nog worden aangetrokken, zo niet wordt het de eindronde. Achterin toonde Seminck zich alweer de grote figuur. Het is alleen de vraag voor hoe lang nog. HIj is einde contract en er zijn kapers op de kust. Een minpunt was het onzekere keepen van De Veirman. De ex-doelman van Diegem vatte het seizoen met vertrouwen aan, maar kreeg al twee rode kaarten. Een nuchtere en correcte analyse volgens mij. Al zullen sommige hier het niet graag lezen. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 22 Jan 2008, 14:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Titus schreef: Analyse van HLN: Eendracht Aalst heeft afwerker nodig Eendracht Aalst gooide op WM alweer twee punten te grabbel. Het klasseverschil tussen de klein brabanders en de ajuinen was nochtans duidelijk. Neem het van ons aan: Willebroek staat boven zijn waarde en is een ploeg waar zes op zes moet tegen gepakt worden, wil men kampioen spelen. Het werden er amper twee. Daardoor is aalst niet langer meer virtueel leider. La louviere, racing waregem en racing mechele lieten zich op geen misstap betrappen, zodat het voor de ajuinen een slecht weekend werd . Alleen THomas Dupont oversteeg bij de thuisploeg de middelmaat. In Aalst deed hij de wit zwarten de das om, nu gaf hij de beslissende assist. Zo een speler mist eendracht. Er wordt collectief behoorlijk gespeeld, maar niemand maakt het verschil. Bij Troch was er wel licht beterschap, maar de nummer tien is nog niet resultaatbepalend. Aelbrecht heeft als excuus dat hij lang out was en nog matchritme mist. Samen met Boto miste hij de kans om de kloof definitief uit te diepen. Een echte afwerker heeft eendracht niet. Die moet in januari nog worden aangetrokken, zo niet wordt het de eindronde. Achterin toonde Seminck zich alweer de grote figuur. Het is alleen de vraag voor hoe lang nog. HIj is einde contract en er zijn kapers op de kust. Een minpunt was het onzekere keepen van De Veirman. De ex-doelman van Diegem vatte het seizoen met vertrouwen aan, maar kreeg al twee rode kaarten. Een nuchtere en correcte analyse volgens mij. Al zullen sommige hier het niet graag lezen. Ik heb de match zondag niet gezien maar zeggen dat wij geen speler(s) hebben die het verschil kunnen maken . En verder vind ik ook de eerste alinea maar van bedenkelijk niveau, als je geen 6 op 6 pakt tegen willebroek wordt je geen kampioen . |
| 22 Jan 2008, 15:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Titus schreef: Zo een speler mist eendracht. Er wordt collectief behoorlijk gespeeld, maar niemand maakt het verschil. Bij Troch was er wel licht beterschap, maar de nummer tien is nog niet resultaatbepalend. Bij ploegen als Diegem en Couillet, beide in de pan gehakt door een sublieme Troch, zullen ze er alvast anders over denken. Troch is gewoon een tijdje geblesseerd geweest en groeit volgens mij terug naar zijn betere vorm toe nu. En laten we eerlijk wezen, als Troch in vorm is, is er in derde klasse geen enkele andere speler die zo zeer het verschil kan maken als hij. |
| 22 Jan 2008, 15:06 |
|
|
Nationale Ploeg
roeckie schreef: Titus schreef: Analyse van HLN: Eendracht Aalst heeft afwerker nodig Eendracht Aalst gooide op WM alweer twee punten te grabbel. Het klasseverschil tussen de klein brabanders en de ajuinen was nochtans duidelijk. Neem het van ons aan: Willebroek staat boven zijn waarde en is een ploeg waar zes op zes moet tegen gepakt worden, wil men kampioen spelen. Het werden er amper twee. Daardoor is aalst niet langer meer virtueel leider. La louviere, racing waregem en racing mechele lieten zich op geen misstap betrappen, zodat het voor de ajuinen een slecht weekend werd . Alleen THomas Dupont oversteeg bij de thuisploeg de middelmaat. In Aalst deed hij de wit zwarten de das om, nu gaf hij de beslissende assist. Zo een speler mist eendracht. Er wordt collectief behoorlijk gespeeld, maar niemand maakt het verschil. Bij Troch was er wel licht beterschap, maar de nummer tien is nog niet resultaatbepalend. Aelbrecht heeft als excuus dat hij lang out was en nog matchritme mist. Samen met Boto miste hij de kans om de kloof definitief uit te diepen. Een echte afwerker heeft eendracht niet. Die moet in januari nog worden aangetrokken, zo niet wordt het de eindronde. Achterin toonde Seminck zich alweer de grote figuur. Het is alleen de vraag voor hoe lang nog. HIj is einde contract en er zijn kapers op de kust. Een minpunt was het onzekere keepen van De Veirman. De ex-doelman van Diegem vatte het seizoen met vertrouwen aan, maar kreeg al twee rode kaarten. Een nuchtere en correcte analyse volgens mij. Al zullen sommige hier het niet graag lezen. Ik heb de match zondag niet gezien maar zeggen dat wij geen speler(s) hebben die het verschil kunnen maken . En verder vind ik ook de eerste alinea maar van bedenkelijk niveau, als je geen 6 op 6 pakt tegen willebroek wordt je geen kampioen .Het gaat over de match van zondag en als ge ze niet gezien heb kunt ge het niet weten. Wie maakte er dit seizoen al het verschil? Twee spelers: Troch en Podevijn. Troch moet opnieuw naar zijn beste vorm toegroeien en Podevijn werd er maar de laatste 10 minuten ingebracht. Ze zeggen ook duidelijk dat we iemand moeten hebben die vooraan het verschil maakt. Verder zeggen ze dat een ploeg die voluit voor de titel wil gaan toch moeten kunnen winnen van Willebroek (als ge die 2 matchen gezien hebt, kunt ge de reporter niet anders dan gelijk geven). Er wordt echter niet gezegd dat ge geen kampioen wordt omdat ge niet van Willebroek wint. Bon, er is hier de laatste dagen met scherp geschoten op de pers (met recht en reden). Maar als ge alles nuchter bekijkt kunt ge niet anders dan concluderen dat dit een correcte analyse is. Dat sommige dit liever niet horen is natuurlijk te verwachten. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 22 Jan 2008, 15:11 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
En hopelijk blijft seminck, zo iemand kunnen we in tweede zekers gebruiken!
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 22 Jan 2008, 15:12 |
|
|
forumlegende
Titus schreef: Analyse van HLN: Eendracht Aalst heeft afwerker nodig Eendracht Aalst gooide op WM alweer twee punten te grabbel. Het klasseverschil tussen de klein brabanders en de ajuinen was nochtans duidelijk. Neem het van ons aan: Willebroek staat boven zijn waarde en is een ploeg waar zes op zes moet tegen gepakt worden, wil men kampioen spelen. Het werden er amper twee. Daardoor is aalst niet langer meer virtueel leider. La louviere, racing waregem en racing mechele lieten zich op geen misstap betrappen, zodat het voor de ajuinen een slecht weekend werd . Alleen THomas Dupont oversteeg bij de thuisploeg de middelmaat. In Aalst deed hij de wit zwarten de das om, nu gaf hij de beslissende assist. Zo een speler mist eendracht. Er wordt collectief behoorlijk gespeeld, maar niemand maakt het verschil. Bij Troch was er wel licht beterschap, maar de nummer tien is nog niet resultaatbepalend. Aelbrecht heeft als excuus dat hij lang out was en nog matchritme mist. Samen met Boto miste hij de kans om de kloof definitief uit te diepen. Een echte afwerker heeft eendracht niet. Die moet in januari nog worden aangetrokken, zo niet wordt het de eindronde. Achterin toonde Seminck zich alweer de grote figuur. Het is alleen de vraag voor hoe lang nog. HIj is einde contract en er zijn kapers op de kust. Een minpunt was het onzekere keepen van De Veirman. De ex-doelman van Diegem vatte het seizoen met vertrouwen aan, maar kreeg al twee rode kaarten. Een nuchtere en correcte analyse volgens mij. Al zullen sommige hier het niet graag lezen. Zeer correcte analyse, zonder afwerker spelen we volgend seizoen nog in derde en zullen een paar spelers naar tweede klasse (lees Antwerp) vertrekken. |
| 22 Jan 2008, 15:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Titus schreef: Het gaat over de match van zondag en als ge ze niet gezien heb kunt ge het niet weten. Wie maakte er dit seizoen al het verschil? Twee spelers: Troch en Podevijn. Troch moet opnieuw naar zijn beste vorm toegroeien en Podevijn werd er maar de laatste 10 minuten ingebracht. Ze zeggen ook duidelijk dat we iemand moeten hebben die vooraan het verschil maakt. Met Lord is er nu in principe toch iemand bijgekomen die voorin het verschil kan maken. Ik heb alleszins al gehoord dat die op training een overweldigende indruk nalaat en ook zijn korte invalbeurt zondag liet al het beste verhopen. Ik denk dat we binnenkort wel eens vuurwerk van hem zouden mogen verwachten. |
| 22 Jan 2008, 15:19 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 14 Jul 2007, 11:58 Berichten: 165 |
Titus schreef: roeckie schreef: Titus schreef: Analyse van HLN: Eendracht Aalst heeft afwerker nodig Eendracht Aalst gooide op WM alweer twee punten te grabbel. Het klasseverschil tussen de klein brabanders en de ajuinen was nochtans duidelijk. Neem het van ons aan: Willebroek staat boven zijn waarde en is een ploeg waar zes op zes moet tegen gepakt worden, wil men kampioen spelen. Het werden er amper twee. Daardoor is aalst niet langer meer virtueel leider. La louviere, racing waregem en racing mechele lieten zich op geen misstap betrappen, zodat het voor de ajuinen een slecht weekend werd . Alleen THomas Dupont oversteeg bij de thuisploeg de middelmaat. In Aalst deed hij de wit zwarten de das om, nu gaf hij de beslissende assist. Zo een speler mist eendracht. Er wordt collectief behoorlijk gespeeld, maar niemand maakt het verschil. Bij Troch was er wel licht beterschap, maar de nummer tien is nog niet resultaatbepalend. Aelbrecht heeft als excuus dat hij lang out was en nog matchritme mist. Samen met Boto miste hij de kans om de kloof definitief uit te diepen. Een echte afwerker heeft eendracht niet. Die moet in januari nog worden aangetrokken, zo niet wordt het de eindronde. Achterin toonde Seminck zich alweer de grote figuur. Het is alleen de vraag voor hoe lang nog. HIj is einde contract en er zijn kapers op de kust. Een minpunt was het onzekere keepen van De Veirman. De ex-doelman van Diegem vatte het seizoen met vertrouwen aan, maar kreeg al twee rode kaarten. Een nuchtere en correcte analyse volgens mij. Al zullen sommige hier het niet graag lezen. Ik heb de match zondag niet gezien maar zeggen dat wij geen speler(s) hebben die het verschil kunnen maken . En verder vind ik ook de eerste alinea maar van bedenkelijk niveau, als je geen 6 op 6 pakt tegen willebroek wordt je geen kampioen .Het gaat over de match van zondag en als ge ze niet gezien heb kunt ge het niet weten. Wie maakte er dit seizoen al het verschil? Twee spelers: Troch en Podevijn. Troch moet opnieuw naar zijn beste vorm toegroeien en Podevijn werd er maar de laatste 10 minuten ingebracht. Ze zeggen ook duidelijk dat we iemand moeten hebben die vooraan het verschil maakt. Verder zeggen ze dat een ploeg die voluit voor de titel wil gaan toch moeten kunnen winnen van Willebroek (als ge die 2 matchen gezien hebt, kunt ge de reporter niet anders dan gelijk geven). Er wordt echter niet gezegd dat ge geen kampioen wordt omdat ge niet van Willebroek wint. Bon, er is hier de laatste dagen met scherp geschoten op de pers (met recht en reden). Maar als ge alles nuchter bekijkt kunt ge niet anders dan concluderen dat dit een correcte analyse is. Dat sommige dit liever niet horen is natuurlijk te verwachten. Groot gelijk en wat ik ook vind is dat de trainer verplicht is zijn beste spelers op te stellen en dat hij tacktisch in grove fout heeft gemaakt na het uitvallen van Couli hij zou beter de schutter laten staan hebben die heel goed bezig was met Dupont uit de match te houden als hij Aelbrecht naar het midden haalde en podevijn op rechte flank dan ha die goal er nooit gevallen. _________________ Op naar 2 de klas |
| 22 Jan 2008, 15:32 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Laat ons gewoon hopen dat dien lord de verwachtingen inlost. Dan zullen ze er normaal wel ingaan. We hebben een zeer sterke ploeg maar vooraan knijpt het nog voor de moment.
Volop voor de winst gaan, te beginnen met zondag! _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 22 Jan 2008, 15:38 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: Titus schreef: Het gaat over de match van zondag en als ge ze niet gezien heb kunt ge het niet weten. Wie maakte er dit seizoen al het verschil? Twee spelers: Troch en Podevijn. Troch moet opnieuw naar zijn beste vorm toegroeien en Podevijn werd er maar de laatste 10 minuten ingebracht. Ze zeggen ook duidelijk dat we iemand moeten hebben die vooraan het verschil maakt. Met Lord is er nu in principe toch iemand bijgekomen die voorin het verschil kan maken. Ik heb alleszins al gehoord dat die op training een overweldigende indruk nalaat en ook zijn korte invalbeurt zondag liet al het beste verhopen. Ik denk dat we binnenkort wel eens vuurwerk van hem zouden mogen verwachten. Zondag liet hij, in zijn korte invalbeurt, toch al zien dat hij kan voetballen. Maar ik dacht dat hij geen centrumspits is? Het bestuur kijkt allesinds uit naar een centrumspits met kopkracht en ze zullen -indien mogelijk- wel zo een type aantrekken. Onze Italiaanse tester is trouwens doorgestuurd. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 22 Jan 2008, 15:42 |
|
| Pagina 58 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 56 57 58 59 60 … 497 Volgende |