Ex-spelers - Pagina 59 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3213 berichten ]  Ga naar pagina 1 57 58 59 60 61 215
 Ex-spelers 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 35
Bericht Re: Ex-spelers
Bram schreef:
Bakkie schreef:
DT schreef:
Amghar was einde contract bij Boussu en zit dus net zoals Lord zonder ploeg.

Een andere bekende van ons - Iakovlevski - speelt dit seizoen voor Club Luik trouwens...

:lol: en dat was iemand die altijd moest spelen volgens velen,een klasbak die zonder club zit :plat: het zal sjoelbak worden of mtsa.

Ik kan mij niet herinneren dat er hier zelfs ééne op het forum zo zot was om die uitspraak te doen. :?
Het tegenovergestelde daarentegen, na Diegem waren de meningen vrij unaniem :D

Jaja,de lionel kga em toch misse ze. :D

04 Aug 2010, 12:59
forumlegende

WLM: [email protected]
Iendrachter90 schreef:
Bram schreef:
Bakkie schreef:

:lol: en dat was iemand die altijd moest spelen volgens velen,een klasbak die zonder club zit :plat: het zal sjoelbak worden of mtsa.

Ik kan mij niet herinneren dat er hier zelfs ééne op het forum zo zot was om die uitspraak te doen. :?

jaja, iendrachter 90 zijn zwart schaap is weg, nu zal hij er een ander moeten zoeken :D

04 Aug 2010, 13:33
Vaste Waarde

Dries schreef:
Iendrachter90 schreef:
Bram schreef:

jaja, iendrachter 90 zijn zwart schaap is weg, nu zal hij er een ander moeten zoeken :D

Ik vond dat eendrachter 90 op dat gebied overschot van gelijk had, ik zal hem alvast niet missen.
Er speelt maar een zwart schaap op den eendracht dus zal hij niet moeten zoeken . lol lol

04 Aug 2010, 13:50
Freak

Dries schreef:
Iendrachter90 schreef:
Bram schreef:

Ik zoek die ni ze,mor alster nog ne speler is dat denkt dat hij aan het picknicke is elke match ipv aan het voeballen zal dat idd weer mijn zwart schaap worden.
Trouwens mijn zwart schaap weg en mijne favoriete speler is ook weg met seminck(kem al ne anderen om constant te verdedigen gevonden ondertussen) :D

04 Aug 2010, 15:29
Freak

Leeftijd: 45
http://www.atv.be/item/wereldgoal-zandvliet

good old Yvan De Corte :banana:

09 Aug 2010, 21:22
Ancien

Leeftijd: 55
Ajoinenfan schreef:
Bakkie schreef:
Ajoinenfan schreef:
iemand een idee waar Glorieux nu speelt ? zit blijkbaar niet meer bij WS Woluwe.

SW Harelbeke.

ah ? das toch 1ste prov he ? nochtans altijd een goeie gevonden, was in 4de een van mijn favorieten bij ons. Merci alleszins.

Ik dacht niet toen we in 4de speelden dat dieje nog bij ons zat...

10 Aug 2010, 9:43
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
DavidSeal schreef:
Ajoinenfan schreef:
Bakkie schreef:

SW Harelbeke.

ah ? das toch 1ste prov he ? nochtans altijd een goeie gevonden, was in 4de een van mijn favorieten bij ons. Merci alleszins.

Ik dacht niet toen we in 4de speelden dat dieje nog bij ons zat...

Ik dacht toch ook van wel hoor...

10 Aug 2010, 10:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
zeker wel, maakte trouwens op Bornem die befaamde goal waardoor de reclamepanelen het zouden begeven

10 Aug 2010, 10:42
Freak

Leeftijd: 42
http://www.youtube.com/watch?v=r_Fi84MJ_T0

Tblijft zot om zien :D

10 Aug 2010, 10:46
Ancien

Leeftijd: 46
Bram schreef:
zeker wel, maakte trouwens op Bornem die befaamde goal waardoor de reclamepanelen het zouden begeven

Absoluut

Verdween de laatste maand van die competitie echter helemaal uit beeld met Lord-allures... Kon niet op de training geraken, excuses allerhande en dus door De Wilde niet meer gebruikt en vaak vervangen door Massart... Was er niet meer bij op de kampioenenviering en dergelijke...

Goeie voeten, maar het hoofd wilde niet altijd mee hé... Onder De Wispelaere targetman met De Ridder rond zich (die trouwens scoorde met De Graafschap zaterdag) maar onder De Wilde linkermiddenvelder geworden... Bij Willebroek en WS Woluwe later zelfs pure nr 10...

10 Aug 2010, 11:35
Junior

Iakovlevski ook weer in het land... FC Luik.

10 Aug 2010, 12:21
Ancien

Leeftijd: 46
Zoals El Corredor hier al ergens aangaf, de bevestiging over de blessure van Steurs bij Hamme... Was heel sterk bezig in de voorbereiding...

"Marijn Steurs heeft zondag 8 augustus tijdens de bekerwedstrijd op Lutlommel VV een ernstige blessure opgelopen.

De voorste kruisband en de mediale band van zijn linker knie zijn afgescheurd na dat een speler op Marijn terecht kwam tijdens zijn val.

Hij moet nu voor een eerste revalidatie bij de kiné om het been helemaal te strekken. Na twee weken volgt een operatief ingrijpen.

Marijn zal voor maanden out zijn, zoniet het hele seizoen."

Bovendien viel gisteren in hun vriendschappelijke match tegen Waasland-Beveren ook Coulibaly geblesseerd uit...

11 Aug 2010, 12:01
Junior

Leeftijd: 49
Website: http://www.dirtyuncle.be
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 100813_016

OPWIJK - De manager van voetbalclub Zulte-Waregem, Vincent Mannaert, is zwaargewond geraakt nadat hij afgelopen nacht een huis in Opwijk is binnengereden. Een twintigtal buurtbewoners moest geëvacueerd worden. De wagen had het huis geraakt ter hoogte van de gasmeter zodat er gevaar voor ontploffing was. Dat is ondertussen geweken zodat de buurtbewoners naar huis zijn kunnen terugkeren.

Het ongeval gebeurde rond 01.00 uur in Droeshout, een gehucht van Opwijk. Mannaert verloor om een nog onduidelijke reden de controle over het stuur van zijn wagen en die ging van de weg af.

De wagen boorde zich door de gevel van een woning en eindigde in het salon van de woning, waar de bewoonster lag te slapen. Die vrouw bleef ongedeerd maar de bestuurder van de wagen moest door de brandweer bevrijd worden en werd met zware verwondingen naar het ziekenhuis gebracht.

Omdat de wagen de woning geraakt had ter hoogte van de gasleiding, was er ontploffingsgevaar. Brandweer en politie beslisten daarom de onmiddellijke omgeving te evacueren. Een twintigtal buurtbewoners werden ondergebracht in de parochiezaal tot de gasleiding was afgesloten en het gevaar geweken was. Nadien konden ze naar hun woning terugkeren.

13 Aug 2010, 12:58
Ancien

Leeftijd: 65
In Utrecht-NAC werd het 3-1. De Belg Dries Mertens was de grote uitblinker bij Utrecht. Bij vlagen was hij ongrijpbaar. Hij maakte ook de tweede goal voor de thuisploeg. NAC eindigde de match met negen spelers, na rood voor Janse en Gorter. Een andere Belg, Jan Wuytens, speelde de hele match voor Utrecht.

15 Aug 2010, 20:00
Nationale Ploeg

Dries Mertens was gewoon outstanding vandaag. Assist, supergoal, en zn tegenstander scheelzat gedribbeld.

15 Aug 2010, 20:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3213 berichten ]  Ga naar pagina 1 57 58 59 60 61 215