Transfers 2009-2010 - Pagina 59 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 57 58 59 60 61 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
Ancien

Bericht Re: Transfers 2009-2010
boer touch schreef:
er word hier zoveel van troch gesproken is zijn transfer al een feit misschien?

(y)

16 Apr 2009, 18:36
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Gilles schreef:
De_steve schreef:
Is over een andere speler gesproken,

Heeft er iemand enig idee van waar Segun Shabi nu speelt??

Stond hier al is ergens, ik dacht Kerksken.

hij bood zichzelf rond nieuwjaar aan bij kerksken, maar ze hebben hem niet binnen genomen. Het was sowieso maar voor een half seizoen, want komend seizoen wil hij weer hogerop...

16 Apr 2009, 18:54
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
De_steve schreef:
Ja, jammer

Boto bezorgde ons toch 2 mooie goals in de beker tegen Fc Dingskes en Sint-truiden

ik vind het spijtig da'k het moet zeggen, en ik weet dat ik er nu een paar tegen ga hebben, maar eerlijk gezegd is dit in mijn ogen zowat de samenvatting van wat boto hier heeft gepresteerd.
dat hij daar vaak op een eiland stond, dat is juist, helemaal waar...maar als ik die jongen zijn match zag spelen had ik toch wel heel vaak het gevoel dat em gewoon niet goed genoeg is hoor. weinig duelkracht, weinig snelheid, en toch ook niet echt de man met een passeerbeweging: sterk punt: staat ook wel vaak op de juiste plaats en kan enigszins afwerken op doel.... maar om er nu zo'n groot verlies van te maken...

ik kan mis zijn, en ik zal mijn ongelijk zeker toegeven als em nu de pannen van het dak gaat spelen bij rode verrewinkel, maar kheb daar zeker mijn twijfels bij.

wat franck betreft: tja... ik vind het super dat hij de laatste weken zoveel inzet toonde, maar soit, ik ga ervan uit dat men dan andere plannen heeft, en vooraleer we daar over kunnen discussieren kunnen we best afwachten welk alternatief het bestuur ziet: misschien komt er gewoon geen vervanger voor franck (en zal ewen op zijn plek spelen) en wordt er toch naar ne spits of ne verdediger gezocht... ik vind het sportief gezien niet meteen een drama mocht franck vertrekken

nog even een algemene opmerking: een gans jaar worden topics volgeschreven over hoe een zwakke kern we hadden die gewoon het niveau van de top in derde niet kan ambiëren, over hoe onevenwichtig die kern was omdat er geen keiharde keuzes konden worden gemaakt... en nu dat er een andere koers wordt gevaren, is het bij elk vertrek: "spijtig want ik zag dat nog goedkomen"
laten we vertrekken van 't idee dat de meesten van hen een eerlijke kans hebben gekregen, en dat ze (op dessaer uiteraard na) om uiteenlopende redenen niet meteen konden overtuigen als pion van een kampioenenelftal

of ben ik nu zo verkeerd?

16 Apr 2009, 18:59
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
In ieder geval, ik schat Boto hoger in dan Delie (momenteel). Al heeft Delie wel nog serieus wat groeimarge, die is even traag en technisch de mindere van Boto.

16 Apr 2009, 19:07
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Amai Boto weg. Vond dat echt een goeie speler. Wist niet dat die weg mocht (waarschijnlijk een paar keer over gelezen) anders had ik dat al lang door gegeven. Zeker als je ziet naar waar hij nu gaat...

16 Apr 2009, 19:18
Freak

Leeftijd: 45
Davy schreef:
De_steve schreef:
Ja, jammer

Boto bezorgde ons toch 2 mooie goals in de beker tegen Fc Dingskes en Sint-truiden

ik vind het spijtig da'k het moet zeggen, en ik weet dat ik er nu een paar tegen ga hebben, maar eerlijk gezegd is dit in mijn ogen zowat de samenvatting van wat boto hier heeft gepresteerd.
dat hij daar vaak op een eiland stond, dat is juist, helemaal waar...maar als ik die jongen zijn match zag spelen had ik toch wel heel vaak het gevoel dat em gewoon niet goed genoeg is hoor. weinig duelkracht, weinig snelheid, en toch ook niet echt de man met een passeerbeweging: sterk punt: staat ook wel vaak op de juiste plaats en kan enigszins afwerken op doel.... maar om er nu zo'n groot verlies van te maken...

ik kan mis zijn, en ik zal mijn ongelijk zeker toegeven als em nu de pannen van het dak gaat spelen bij rode verrewinkel, maar kheb daar zeker mijn twijfels bij.

wat franck betreft: tja... ik vind het super dat hij de laatste weken zoveel inzet toonde, maar soit, ik ga ervan uit dat men dan andere plannen heeft, en vooraleer we daar over kunnen discussieren kunnen we best afwachten welk alternatief het bestuur ziet: misschien komt er gewoon geen vervanger voor franck (en zal ewen op zijn plek spelen) en wordt er toch naar ne spits of ne verdediger gezocht... ik vind het sportief gezien niet meteen een drama mocht franck vertrekken

nog even een algemene opmerking: een gans jaar worden topics volgeschreven over hoe een zwakke kern we hadden die gewoon het niveau van de top in derde niet kan ambiëren, over hoe onevenwichtig die kern was omdat er geen keiharde keuzes konden worden gemaakt... en nu dat er een andere koers wordt gevaren, is het bij elk vertrek: "spijtig want ik zag dat nog goedkomen"
laten we vertrekken van 't idee dat de meesten van hen een eerlijke kans hebben gekregen, en dat ze (op dessaer uiteraard na) om uiteenlopende redenen niet meteen konden overtuigen als pion van een kampioenenelftal

je kan van delie net hetzelfde vinden. dessaer en boto vind ik spijtig dat ze wegmoeten, de ene voor zijn techniek de andere voor zijn mentaliteit.

al de rest, franck incluis, beter dat ze het afbollen!

16 Apr 2009, 20:24
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
El Corredor schreef:
Davy schreef:
De_steve schreef:
Ja, jammer

je kan van delie net hetzelfde vinden. dessaer en boto vind ik spijtig dat ze wegmoeten, de ene voor zijn techniek de andere voor zijn mentaliteit.

al de rest, franck incluis, beter dat ze het afbollen!

mja delie... ik had er ook wa meer van verwacht ... zijn begin was alvast veelbelovend maar in de duals moest hij 't ook vaak afleggen, da's waar
maar soit, als ik moet kiezen tussen de twee heb ik een voorkeur voor delie

16 Apr 2009, 20:30
Ancien

Leeftijd: 46
Davy schreef:
De_steve schreef:
Ja, jammer

Plus het feit dat hij in de voorbereiding op vorig seizoen, door onder andere zijn invalsbeurten (en doelpunten) in de bekercampagne, bezig was een zekere Arnold Nguekam uit de ploeg te spelen. Viel echter net voor de start van het eigenlijke seizoen geblesseerd uit en dat is inderdaad zijn grote pijnpunt. Ik herinner me echter ook doelpunten met hakjes en subtiele voetbewegingen (dit jaar nog tegen Peruwelz bijvoorbeeld) en liet me al in zijn eerste wedstrijd voor ons (testte in de vriendschappelijke match tegen Dender op het einde van ons kampioenenseizoen - ook de match waar Podevijn zijn eerste echte kans kreeg eigenlijk) een meer dan degelijke indruk.

Werd noch door Limpens (speelde hem uit als pure vervanger voor Nguekam door hem op dezelfde manier aan te spelen wat dus niet kon) noch door Dillen naar waarde geschat... Heb het altijd gezegd, van in het begin, dat die kerel ervoor ging zorgen dat er carrières gingen worden gebroken... Ook in de teloorgang van een Franck en een Van Mieghem had die kerel een hand hoor, wees gerust. En ja, de tijd onder VDH was te kort om hem te bewijzen. Jammer want Boto's samenspel met Lord (en Nguekam ook bij de reserven) was om van te smullen... Ik meen me echter wel te herinneren dat het niet echt super klikte tussen Boto en Troch op sommige momenten vorig seizoen - in de wedstrijd op Peruwelz bijv. en dat kan ook een reden zijn.

Ik blijf het echter jammer vinden - wanneer maakte Delie zijn laatste doelpunt trouwens? Heeft zeker kwaliteiten, maar laat mijn insziens de ploeg zeker niet beter spelen...

Soit, misschien is het goed om iedereen te laten zien dat Arnold Nguekam dan toch niet de grootste knoeier was als diepe spits, waar velen toch blijkbaar stilaan van overtuigd raakten.

En al die "ontbinden in onderling overleg" -> uiteraard staat daar een betaling tegenover, wat dacht je?

16 Apr 2009, 20:38
Duivelke

DT schreef:
Davy schreef:
De_steve schreef:
Ja, jammer

Plus het feit dat hij in de voorbereiding op vorig seizoen, door onder andere zijn invalsbeurten (en doelpunten) in de bekercampagne, bezig was een zekere Arnold Nguekam uit de ploeg te spelen. Viel echter net voor de start van het eigenlijke seizoen geblesseerd uit en dat is inderdaad zijn grote pijnpunt. Ik herinner me echter ook doelpunten met hakjes en subtiele voetbewegingen (dit jaar nog tegen Peruwelz bijvoorbeeld) en liet me al in zijn eerste wedstrijd voor ons (testte in de vriendschappelijke match tegen Dender op het einde van ons kampioenenseizoen - ook de match waar Podevijn zijn eerste echte kans kreeg eigenlijk) een meer dan degelijke indruk.

Werd noch door Limpens (speelde hem uit als pure vervanger voor Nguekam door hem op dezelfde manier aan te spelen wat dus niet kon) noch door Dillen naar waarde geschat... Heb het altijd gezegd, van in het begin, dat die kerel ervoor ging zorgen dat er carrières gingen worden gebroken... Ook in de teloorgang van een Franck en een Van Mieghem had die kerel een hand hoor, wees gerust. En ja, de tijd onder VDH was te kort om hem te bewijzen. Jammer want Boto's samenspel met Lord (en Nguekam ook bij de reserven) was om van te smullen... Ik meen me echter wel te herinneren dat het niet echt super klikte tussen Boto en Troch op sommige momenten vorig seizoen - in de wedstrijd op Peruwelz bijv. en dat kan ook een reden zijn.

Ik blijf het echter jammer vinden - wanneer maakte Delie zijn laatste doelpunt trouwens? Heeft zeker kwaliteiten, maar laat mijn insziens de ploeg zeker niet beter spelen...

Soit, misschien is het goed om iedereen te laten zien dat Arnold Nguekam dan toch niet de grootste knoeier was als diepe spits, waar velen toch blijkbaar stilaan van overtuigd raakten.

En al die "ontbinden in onderling overleg" -> uiteraard staat daar een betaling tegenover, wat dacht je?

Met Arnold (die ook al weg moet in Hoek) zijn ze aan 't leuren dat het gene naam heeft (is aangeboden in oa Sottegem, Oudenaerde, Hamme, ...)
Dus ben ik helemaal niet overtuigd ......

En die betalingen : Vergeet het !!! Denk je nu echt dat ze Euromillions hebben gewonnen, want als het waar zou zijn .....
Velen hebben gewoon een ander ploeg (en willen door een eigen reden , wat het ook mag zijn, niet meer in Aalst spelen) of denk je nu echt dat ze eerst onderling overleggen en dan een ploeg gaan zoeken ????

16 Apr 2009, 21:09
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
hoeveel er bij een onderling overleg dient te worden uitbetaald hangt er vanaf wie er het meest baat heeft bij het stopzetten van dat contract. zo simpel is het.

16 Apr 2009, 21:11
Ancien

Wat precies heel moeilijk lijkt voor voetbalploegen vandaag de dag, is die inventaris opmaken van wat de sterktes zijn in een ploeg, wat je absoluut moet behouden en wat je moet bijhalen.

Met name bij onze club snap ik de langetermijnvisie absoluut niet. Is al aan de gang van na het binnenhalen van de kampioenstitel en keert elke transferperiode weer terug... De ploeg in vierde was een ploeg samengesteld om de top te spelen in derde. Het jaar in vierde was dus eigenlijk meer een tussenfase dan een waardemeter voor die ploeg, maar toch werden er al enkelen geslachtofferd voor "anderen", die twee jaar later er weeral niet meer zullen zijn...

Dit jaar mis je voetbalintelligentie, leiderschap, ervaring op sleutelmomenten en inzet: daarvoor haal je Verheyden, maar je verliest meteen de enige twee uit je kern die bepaalde van die capaciteiten al hadden met Dessaer en Vandenbrande... En het is nu niet dat die hier weg zijn naar ploegen die meer uitstraling hebben of hoger gaan spelen ook hé... Dat betekent dat je weeral een totaal nieuwe hiërarchie gaat moeten creëren en je voorlopig weer geen bouwstenen hebt...

Is dat nu zo moeilijk om te behouden wat goed is en om bij te kopen wat noodzakelijk is?

In plaats van individuen te wisselen om te wisselen, iets meer overleg aan de dag leggen.

Ik lees hier dat er nog meer jongens uit de beloftes zouden komen. Met alle respect maar er zijn er maar twee die ik dat eersteploegniveau op lange termijn zie halen. Dat zijn William Snoeck als pure mandekker (pure verdediger, niet opbouwen, maar strikt verdedigen) en Lothar De Vidts als recuperator, maar daarvan hebben we er al minstens twee, die ook nog piepjong zijn. Als je hier dan leest dat je met de Spotbenen niks kan doen, dan met all due respect, maar de namen van die gasten die ik dan nog hoor circuleren als Gacem, Grysolle die zijn voorlopig nog twee klasses minder dan de broertjes hoor. En als ik hoor wat die al voor kritiek moeten slikken... De twee Spotbenen zijn in staat om zonder problemen 90 minuten vol te maken bij de reserven en dat week in week uit. Een Gacem speelt meestal maar een helft bij de reserven... Ik geef dus maar aan - je moet nu ook niet overdrijven met mannen te promoveren naar de A-kern zomaar hé.

Ik denk dat de spoeling van jeugd in de A-kern met Van Damme, Podevijn, de 2 Spotbenen, Delie, De Schutter en dan nog met Depoitre en de Moreelsen erbij voorlopig al voldoende is. Dat is al de helft van je kern hé en je ziet dat je in een mindere periode ook moet kunnen terugvallen op routine... En daar zie ik voorlopig met Verheyden en Filipovic maar twee mensen toe in staat... Een Lord, een Seminck zijn bijvoorbeeld niet de grote praters...

Veel werk voor de voorbereiding! En ik hoop dat het bestuur dat ook inziet en weer niet met loze beloftes voor de dag zal komen zoals elk jaar in de abonnementsbrief...

16 Apr 2009, 21:13
Freak

Leeftijd: 45
MUSSA schreef:
DT schreef:
Davy schreef:

Met Arnold (die ook al weg moet in Hoek) zijn ze aan 't leuren dat het gene naam heeft (is aangeboden in oa Sottegem, Oudenaerde, Hamme, ...)

En die betalingen : Vergeet het !!! Denk je nu echt dat ze Euromillions hebben gewonnen, want als het waar zou zijn .....
Velen hebben gewoon een ander ploeg (en willen door een eigen reden , wat het ook mag zijn, niet meer in Aalst spelen) of denk je nu echt dat ze eerst onderling overleggen en dan een ploeg gaan zoeken ????

klopt! in tegenstelling tot boussoufa, iakovlevski, kabongo, kregen veiremans, van dender en consoorten geen afscheidsenveloppe me dunkt...

16 Apr 2009, 21:15
nieuw in de eerste ploeg

Ik vind dat boto toch wat opgewaardeerd wordt. De kansjes die hij gekregen heeft liet hij niet direct een super overtuigende indruk. Vergeet niet dat hij verleden seizoen ook geen potten gebroken heeft.... Hoelang moet een speler dan krediet hebben vraag ik me af ....
Delie vind ik wel een nuttige ,... duelkrachtig vooraan en staat op de juiste plaats. Maar hij moet iemand in steun hebben.
Boto kon goed een bal afschermen, is eerder een speler die met rug naar doel speelt maar veel te weinig doeltreffend en ook qua postuur te weinig duelkracht. Kopduels bijvoorbeeld won hij heel zelden.
Een boto op zijn best kon wel de andere offensief ingestelde spelers beter doen spelen maar in totaliteit bakten we der offensief al nietveel van dit seizoen en zoals gesteld is een spits die bijna geen goal kan maken toch geen optie om hem terug "vol" een kans te geven.
Ik denk dat hij in de provinciale reeks wel potten zal breken maar derde klasse is of was te hoog gegrepen voor hem, zelfs met een charlatan en doodslechte trainer als dillen.

16 Apr 2009, 21:15
Ancien

MUSSA schreef:

Velen hebben gewoon een ander ploeg (en willen door een eigen reden , wat het ook mag zijn, niet meer in Aalst spelen) of denk je nu echt dat ze eerst onderling overleggen en dan een ploeg gaan zoeken ????[/quote]

Als ik het heb over verbreken van contracten in onderling overleg, heb ik het hier niet over spelers die elders meteen onderdak vinden zoals een Van Dender bijvoorbeeld. Het zou nogal gek zijn dat je die ook nog moet gaan betalen. Als ze nog een contract hadden, raken zij er meestal met hun nieuwe werkgever uit inzake contract en doet de ploeg waarvoor ze nu spelen niet moeilijk om de speler te laten gaan. Ik heb het echter wel op onze helden van in de winterstop want die ga je wel hebben mogen betalen, simpelweg omdat die geen ploeg meer zullen vinden zoals een Wouter. En dan lijken ze wel gemakkelijk uit beeld verdwenen - betalen doe je ze.

Aan Marc2 - ik deel totaal je mening niet ivm Boto noch over Delie. Delie wint trouwens zelf ook geen kopduel. Is een rommelaar die in de zestien oorlog kan maken, maar in ons systeem voegt hij niks toe... Kan de bal niet bijhouden om het middenveld te laten aansluiten, je kan hem niet op snelheid de diepte insturen en zelf een actie maken is ook niet aan hem besteedt. Is ook allesbehalve een kaatser... Is gewoon nogmaals een teken van verkeerd transferbeleid... Een speler met kwaliteiten maar niet het type dat we nodig hadden. En voor het komende seizoen: een hele dure vogel om op de bank te zetten. Dan zet je er beter Boto op, waar je meer kan mee doen, die minder kost en qua rendement minstens even goed doet... Alle respect Marc, maar de kansen die Delie als centrumspits van in de kleine back allemaal al de kop heeft ingedrukt, daar zijn er in het verleden al meer voor bekritiseerd hoor hier bij ons. In de eerste helft op Oudenaarde mag hij drie keer vrij aanleggen, alleen voor de keeper van in de kleine zestien, en geen enkele ervan gaat erin. Is in de thuismatchen erna ook zo geweest. Zijn frommelgoal tegen Diegem is trouwens zijn laatste doelpunt... zegt ook al genoeg...

We hadden beter de spits van het tweede elftal van Racing Gent Zeehaven benaderd. 29 goals bij de reserven, waaronder drie tegen ons. Mag niet spelen in het eerste wegens ook rare beslissingen daar in het bestuur wie er speelt en wie niet. Maakte hen vorig jaar ook kampioen in vierde. Goeie spitsen genoeg, betaalbaar ook, maar ja, als je er maar met 1 wil spelen moet je er geen 5 kopen ook hé. Dat deden we dit seizoen maar heb er nooit 2 samen zien spelen vooraan...

Kijk zondag maar even goed bij de tegenstander - daar lopen een pak spelers die wij ook zouden kunnen gebruiken...

Scouting is van levensbelang in lagere reeksen en met name het laatste jaar hebben we daar serieuze steken laten vallen..

Lijstje sinds jaar in vierde: Wambacq, Massart, die centrale verdediger van Racing Mechelen, Goossens, Wouter, Iakovlievski, Wouter, Boussoufa, Degroote, Van Mieghem... dit lijstje is even lang als de geslaagde transfers bijna :-)

16 Apr 2009, 21:45
Miniem

wat je hier te lezen krijgt valt toch moeilijk te begrijpen.Van ons zogenaamde kampioenenploeg bij de start schiet er niet veel over.Het is te hopen dat onze sportieve verantwoordelijke niet aankoopt zoals indertijd bij Meldert of er kunnen binnenkort ook reservewedstrijden worden gespeeld op het pierre cornelisstadion zoals in meldert maar niet door den eendracht,want ik zie nog steeds geen doelman bij de aankopen en ik denk nu ook niet dat de spelers die met de trainer meegekomen zijn zich zo maar zullen laten opzij zetten .Laat ons hopen dat dat reeds geen vonken geeft van bij de start tussen bestuur en trainerstaf.Dit is mijn menig op de hier gelezen berichten.

16 Apr 2009, 23:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 57 58 59 60 61 280