Artikels - Pagina 59 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 57 58 59 60 61 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Artikels
Titus schreef:
Zondag liet hij, in zijn korte invalbeurt, toch al zien dat hij kan voetballen. Maar ik dacht dat hij geen centrumspits is? Het bestuur kijkt allesinds uit naar een centrumspits met kopkracht en ze zullen -indien mogelijk- wel zo een type aantrekken.

Hij maakte vorig seizoen toch 12 doelpunten in tweede klasse.

22 Jan 2008, 15:49
Freak

Schijnt dat er in HNB stond dat er een reporter is ontzet uit het Aalst-vak.
Kan iemand dat bevestigen ? Of nog beter, eens overtypen/inscannen.

22 Jan 2008, 15:49
Iendracht.be - beheer

Het Nieuwsblad schreef:
Aalst stuurt Marzeglia door
Met 1.200 toeschouwers boekte Willebroek-Meerhof zondag zijn recordrecette van het seizoen en meteen ook het drievoudige van het toeschouwergemiddelde. Dat betekent wel nog steeds slechts een habbekrats van de ruim 4.000 kijkers die de heenmatch in het Pierre Cornelisstadion bijwoonden. Zowel op als naast het veld verliep de wedstrijd zonder incidenten, al diende een journalist wel begeleid te worden door een steward tegen de vijandige reacties van een paar Aalsterse fans. (rwd)

22 Jan 2008, 15:53
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Titus schreef:
Het gaat over de match van zondag en als ge ze niet gezien heb kunt ge het niet weten. Wie maakte er dit seizoen al het verschil? Twee spelers: Troch en Podevijn. Troch moet opnieuw naar zijn beste vorm toegroeien en Podevijn werd er maar de laatste 10 minuten ingebracht. Ze zeggen ook duidelijk dat we iemand moeten hebben die vooraan het verschil maakt.

Diene reporter baseert hem dus op 1 match om te zeggen dat wij geen spelers hebben die het verschil kunnen maken, das ne straffe. Dat er een probleem vooraan is heeft iedereen ondertussen al gezien en ook niemand ontkent, daarom ook dat lord aangetrokken werd.

22 Jan 2008, 15:54
Iendracht.be - beheer

Zo begon Wim Redant trouwens zijn interview met Jeroen De Mol :hmm: :

Citeer:
Eendracht Aalst houdt nog steeds vast aan een persboycot waarvan lezers, supporters en sponsors het slachtoffer zijn. Na het duel op Willebroek toonde thuisspeler Jeroen De Mol zich bereid om te praten over zijn ex-ploeg.

22 Jan 2008, 15:54
Iendracht.be - beheer

Het volledige interview met De Mol trouwens:

Citeer:
Je speelde twee jaar in Aalst. Was er van racisme ooit sprake?

Jeroen De Mol: 'Nooit. Eendracht telt ook twee kleurlingen in de ploeg en die worden zeker niet geviseerd bij een foute actie zoals dat bij sommige andere clubs wel eens het geval is. Aalst telt 3.000 supporters en daar zullen ook wel enkele racisten tussen zitten, want een voetbalclub is de afspiegeling van de maatschappij. Beschouw het als geïsoleerde gevallen. Ik herinner me de Aalsterse fans als de beste van de reeks. Vooral in onze recente heenmatch zorgden ze voor een unieke ambiance, maar dat zorgde ook bij Willebroek voor extra motivatie.'

Aalst lijkt vooral offensief krap te zitten, want Troch had een terugval en Cedric Boto liet zondag de kansen liggen?

'Het uitvallen van Nguekam betekende uiteraard een streep door de rekening, maar Aalst is wel de enige derdeklasser die het uitvallen van zijn topschutter kan opvangen. Ik vond Boto niet slecht en Troch heb je nog altijd beter in de eigen ploeg dan bij de tegenstrever. De nieuwste aanwinst Lionel Lord kan het verschil maken. Eendracht heeft de beste spelers en supporters, maar het titeldebat zal toch pas op de streep beslecht worden. Vooral op de flank vind ik dat Aalst over weinig alternatieven beschikt indien pakweg Claessens zou uitvallen.'

Aalst heeft alles om volgend seizoen opnieuw in de liga te spelen, maar morste wel al uitvoerig met punten?

'Zondag vond ik de puntendeling toch terecht hoor, al domineerde Aalst wel de eerste helft. Eendracht beschikt over een enorme aanhang, maar die motiveert ook de tegenstand. Ik voetbalde twee jaar in Aalst en dertig speeldagen lang kregen we een supergemotiveerde tegenstrever voor de voeten. Dit jaar steekt er ook geen enkele ploeg bovenuit. Aalst beschikt misschien over de beste ploeg van de reeks, maar op een schoteltje krijgt het de titel zeker niet.'

22 Jan 2008, 15:56
Nationale Ploeg

Bartos schreef:
Het Nieuwsblad schreef:
Aalst stuurt Marzeglia door
Met 1.200 toeschouwers boekte Willebroek-Meerhof zondag zijn recordrecette van het seizoen en meteen ook het drievoudige van het toeschouwergemiddelde. Dat betekent wel nog steeds slechts een habbekrats van de ruim 4.000 kijkers die de heenmatch in het Pierre Cornelisstadion bijwoonden. Zowel op als naast het veld verliep de wedstrijd zonder incidenten, al diende een journalist wel begeleid te worden door een steward tegen de vijandige reacties van een paar Aalsterse fans. (rwd)

Hmmmm... :lol:

22 Jan 2008, 16:03
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Ik denk dat Wim Redant zich ook niet te rap meer tussen onze supporters zal begeven. :cry:

22 Jan 2008, 16:17
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 44
janos schreef:
Ik denk dat Wim Redant zich ook niet te rap meer tussen onze supporters zal begeven. :cry:

Het was den andere, heb ik gehoord.

22 Jan 2008, 16:24
Iendracht.be - beheer

kd'ke schreef:
janos schreef:

Van Lijsebeth of zo van het Laatste Nieuws?

22 Jan 2008, 16:29
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
kd'ke schreef:
janos schreef:

Hij zal ook wel schrik hebben ze ;) .

22 Jan 2008, 16:31
Knaap

yep : :whistle:

22 Jan 2008, 16:38
forumlegende

Leeftijd: 69
Jean schreef:
Titus schreef:
Analyse van HLN:

Eendracht Aalst heeft afwerker nodig

Eendracht Aalst gooide op WM alweer twee punten te grabbel. Het klasseverschil tussen de klein brabanders en de ajuinen was nochtans duidelijk. Neem het van ons aan: Willebroek staat boven zijn waarde en is een ploeg waar zes op zes moet tegen gepakt worden, wil men kampioen spelen.

Het werden er amper twee. Daardoor is aalst niet langer meer virtueel leider. La louviere, racing waregem en racing mechele lieten zich op geen misstap betrappen, zodat het voor de ajuinen een slecht weekend werd .
Alleen THomas Dupont oversteeg bij de thuisploeg de middelmaat. In Aalst deed hij de wit zwarten de das om, nu gaf hij de beslissende assist. Zo een speler mist eendracht. Er wordt collectief behoorlijk gespeeld, maar niemand maakt het verschil. Bij Troch was er wel licht beterschap, maar de nummer tien is nog niet resultaatbepalend. Aelbrecht heeft als excuus dat hij lang out was en nog matchritme mist. Samen met Boto miste hij de kans om de kloof definitief uit te diepen. Een echte afwerker heeft eendracht niet. Die moet in januari nog worden aangetrokken, zo niet wordt het de eindronde.

Achterin toonde Seminck zich alweer de grote figuur. Het is alleen de vraag voor hoe lang nog. HIj is einde contract en er zijn kapers op de kust. Een minpunt was het onzekere keepen van De Veirman. De ex-doelman van Diegem vatte het seizoen met vertrouwen aan, maar kreeg al twee rode kaarten.

Een nuchtere en correcte analyse volgens mij. Al zullen sommige hier het niet graag lezen.

Zeer correcte analyse, zonder afwerker spelen we volgend seizoen nog in derde en zullen een paar spelers naar tweede klasse (lees Antwerp) vertrekken.

Naar Antwerp vertrekken?????
Als ze volgend jaar nog bestaan zeker,want heb ik niet ergens gelezen dat ze daar nog enkele miljoentjes achterstallen moeten ophoesten!!!

22 Jan 2008, 16:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bartos schreef:
kd'ke schreef:
janos schreef:

Wat heeft diene dan misdaan ?
Voor zover ik weet valt diene niets te verwijten ?

diene Redant is toch wel een vreet man ze : de persstop laat de supporters in de kou staan... hoe komde erop :lol: . Bij HNB worden ze tegenwoordig betaalt per liter zever ofzo peizek :hmm:

Het enige wat diene kan doen is natuurlijk blijven doorgaan, anders gaat hij af gelijk een gieter. Knap dat het bestuur die persstop vol blijft houden trouwens, had eventjes schrik dat ze misschien toch zouden gaan reageren maar door dat niet te doen tonen ze maar mooi wie het verstandigst is. Ook al wisten wij dat wel al langer en is het misschien enkel een geruststelling voor onze supporters... toch goed dat ze bij hun standpunt blijven.

22 Jan 2008, 18:37
Ancien

Inderdaad, der boenk op zeggen ze dan. Vol spanning wacht ik op de komst van ne echte KILLER. De naam Melkert (vorig jaar Bornem nu OHL, maar niet in kern na blessure liet ik me al enkele keren wijsmaken??)

22 Jan 2008, 18:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 57 58 59 60 61 497