|
|
| Pagina 60 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 58 59 60 61 62 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 17:06 Berichten: 349 Leeftijd: 43 |
Efkes gaan lezen van tegen de wedstrijd tegen Dender en op het eerste zicht ne goeien back-up !
(en nog steeds -21 !!!) Toppie ![]() _________________ Oilsjt, de stad van mèn....... |
| 23 Mei 2007, 23:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Als ik mij niet vergis is het verplicht om met minstens drie -21 spelers op het wedstrijdblad te staan vanaf volgend seizoen. Als onze twee spitsen blijven denk ik dat ze mooie back-up hebben volgend seizoen.
|
| 24 Mei 2007, 0:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
AlostanA schreef: Als ik mij niet vergis is het verplicht om met minstens drie -21 spelers op het wedstrijdblad te staan vanaf volgend seizoen. Als onze twee spitsen blijven denk ik dat ze mooie back-up hebben volgend seizoen. Minstens 2 -21 spelers. |
| 24 Mei 2007, 0:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Titus schreef: Om verder te gaan op die ervaring. Ik heb het hierbij over misschien een stuk of twee spelers in de 30, dat al wat heeft meegemaakt en er u op de moeilijke momenten doortrekt. Ik heb veel liever dat ze zoals nu jongens kopen die in de fleur van hun caarière zijn ipv ene te kopen die versleten is en nimmer vooruit geraakt zenne. Ervaring heeft trouwens niet alleen met leeftijd te maken hé. Jongens als Aelbrecht, Van Dender en Dessaer, om er zo voor de vuist weg maar enkele te noemen, vind ik toch spelers met een pak ervaring hoor, want die hebben hun strepen toch allemaal al hoger dan derde verdiend hé. |
| 24 Mei 2007, 0:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bartos schreef: AlostanA schreef: Als ik mij niet vergis is het verplicht om met minstens drie -21 spelers op het wedstrijdblad te staan vanaf volgend seizoen. Als onze twee spitsen blijven denk ik dat ze mooie back-up hebben volgend seizoen. Minstens 2 -21 spelers. Gracias. We hebben dus vier spitsen voor de moment. Twee waarvan we de waarde kennen en twee jonge talenten, ni slecht alsge 't mij vraagt. |
| 24 Mei 2007, 1:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Ook door mij wer d er gezegd om die spits binnen te halen,net zoals zovelen toen.maakte goeie beurt en blijkbaar is hij nog intensief gescout geweest.Opnieuw goeie zet van 't bestuur en niet overhaast gehandeld.
Ik ben al zeer tevreden met de gerealiseerde transfers.Enkel nog ne goeie backup als middenvelder misschien en dan zal het plaatsje zeker rond zijn? _________________
|
| 24 Mei 2007, 6:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ajuin schreef: BVW schreef: Jean schreef: Vandaag ging er toch nieuws zijn!?!? Tot 0u00 zijn we vandaag Wie heeft dat eigenlijk zitten rondstrooien van dat nieuws dat er vandaag zou zijn ? Ik heb dat hier zitten rondstrooien. Er is toch nieuws of niet soms. Of moest je van Mama voor 24.OO uur gaan slapen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Mei 2007, 7:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Weer ne goeien transfer van ons bestuur denk ik
Ik kon de match tegen fc fusiebrol spijtig genoeg ni komen, maar ik heb veel goeds gehoord en gelezen van degenen die die match gezien hebben. K denk dat het plaatje nu wel ongeveer rond is. Nu maar hopen dat er niemand meer vertrekt. |
| 24 Mei 2007, 8:54 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
placietjen schreef: Off. website schreef: Cédric Boto, een Belgische aanvaller met Congolese roots, speelt de komende twee seizoenen voor VC EA 2002. Boto werd de voorbije maanden intensief gescout nadat hij in maart jl. al een goede beurt maakte en scoorde in de oefenwedstrijd tegen FC Dender EH. Deze 19 jarige-spits genoot zijn jeugdopleiding in Moeskroen en was het voorbije seizoen actief in Frankrijk Ja, indd, technisch zeer vaardig snel wendbaar, soms wat onbesuist voor de goal misschien, maar ja, dat heeft Arnold ook, en Henri (en ge weet waar die nu terug speelt
Ze zijn ginder trouwens zeer sterk bezig. Koen Barbé is er ene die overal al net niet meedraaide in de eerste ploege. Volgend jaar, the clash ![]() _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 24 Mei 2007, 8:56 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Titus schreef: boris clitoris schreef: Als we nu nog nen aanvaller bijhalen, is de aankoop van Goossens een maat voor niks geweest hé. Ik heb er het volste vertrouwen in dat die iets gaat laten zien komend seizoen... En om dan den één of anderen van 4de klasse te halen (Ysewijn, Salomon, ...), tja... 't is wel de bedoeling van bovenaan te spelen hé Zoals dessaer, Vandenbrande of Shabi? Da's appelen met peren vergelijken. De drie die jij opnoemt waren wel absolute top in vierde. Ik ken ne supporter van Kampenhout, en die ergert zich enorm aan Salomon, telkens hij gaan kijken is. Dus zo ne goeien zal 't wel nie zijn hé. _________________ es da ier e fistjen... |
| 24 Mei 2007, 9:53 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
terug ne zeer verstandige transfer van ons bestuur volgens mij. Kheb onze vriend Boto ook nog niet kunnen beziggezien maar ge hoort hier toch enkel goeie reacties + hij is er maar 19. Hij zal ook niet te rap klagen als hij op de bank moet zitten en het kan uiteindelijk terug ne zwarte parel blijken.
kbegin nu stilaan ook te denken dat de meeste transfers afgerond zijn. Onze kern is vooral in de breedte versterkt + op enkele (nodige) posities ook in de basis. We zien wel of er nog in- en/of uitgaande transfers volgen. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 24 Mei 2007, 12:07 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Neutralboy schreef: dorjust gaan wandelen met mijn hond en de schots kwam uit hey secretariaat. Samen me ne zwarte spits die getekend heeft mr wie of wat weet ik niet. Er zijn nog onderhandelingen bezig met verscheidene spelers (3/4?) ![]() Nog 3 tot 4 spelers erbij jawadde ons bestuur laat er verdomme geen gras over groeien,hopelijk zijn er ondertussen niet te veel vertrekkers meer. Ja ja Garrèken,gij trekt nogal uw oogskes open zeker ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 24 Mei 2007, 15:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
en dan zijn er nog hier die durven zagen
![]() _________________
|
| 24 Mei 2007, 16:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Ja dienen boto kon wel iet in die oefenmatch. Das natuurlijk wel maar één match, maar kvind het toch iet of wa geruststellend da hij intensief gescout werd alvorens over te gaan tot transfer. We zijn nog maar eind mei en onze kern is bijna rond. Chapeau bestuur!
|
| 24 Mei 2007, 19:20 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
als er nog 3 bijkomen ga ik er toch vanuit dat er ook nog vertrekken
(tenzij da Abramovich Chelsea beu is) |
| 24 Mei 2007, 21:14 |
|
| Pagina 60 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 58 59 60 61 62 … 149 Volgende |