|
|
| Pagina 60 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 58 59 60 61 62 … 130 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
DT schreef: the_red_ant69 schreef: Smetje schreef: Bouchouari zijn contract bij Antwerp is verbroken. Als die zijn niveau van in den tijd bij FCN terug zou halen, zou dat een leuke aanwinst zijn. Een paar jaar geleden scoorde het duo Bouchouari-Belfassi toch wel 35 à 40 goals op een seizoen. het probleem bijft het zelfde zelle, als er geen deftige bal tot aan de spitsen raakt mag daar zelf Van Nistelrooy staan ![]() Voilà, volgens mij zit er kwaliteit in de huidige groep, maar moet je die kwaliteit wel gaan doen renderen - dus de mensen op hun sterkste punten laten spelen... Nog niet gezien dit jaar. En de namen die hier worden genoemd zoals een Bouchouari, een Fadiga... Als dat geen mannen zijn op hun retour... Bouchouari heeft denk ik de laatste 5 jaar maximum 6 maanden bij dezelfde ploeg gespeeld, is indertijd van Standard over RWDM teruggezakt naar FCN en moest daar ook na 6 maanden terug opkrasselen... We hebben nu zelfs "namen "lopen die tot net voor dit seizoen wel nog recente adelbrieven konden voorleggen en je ziet al hoeveel "kweddelen" we met die gasten hebben... Dan liever inderdaad zo'n Stijn De Wilde - iemand die zich in de kijker wil spelen zoals een De Ridder, een Mertens, een Buyssens indertijd... Die drie laatste hebben het ondertussen ver gebracht lijkt mij. En als ik me niet vergis, is die De Wilde naast Doll en Overmeire ongeveer de enige Belg die er af en toe in slaagt bij de selectie te zitten tussen dat vreemdelingenleger van Leekens. En ja, als je de concurrentie daar voorin ziet met Maazou, Golan en Tambwe...dan is het niet onlogisch zeker dat die ergens naartoe wil om te spelen... Richting volgend seizoen zou GDR best ook eens de spelers van ploegen à la La Louvière en Peruwelz in het oog houden. Die ploegen gaan het sowieso moeilijk hebben om het hoofd boven water te houden (zowel sportief als extrasportief) en daar loopt talent tussen... Plus: ik kan me ni voorstellen dat voor dezelfde voorwaarden bijv die liever voor 13 man en een paardekop willen spelen, dan voor een echte club... Het zou de eerste niet zijn die bij die ploegen door een eersteklasser wordt weggehaald - Sakanoko om er maar 1 te noemen... Als je eens een deftig gesprek met Joly kan aanknopen om wat te "scouten" in die regio of zelfs binnen die ploeg, moet dat toch te doen zijn? Ik vind dat raar dat we het tegen Waalse ploegen altijd zo moeilijk hebben, dat er daar goeie spelers tussenlopen en dat wij daar nooit spelers gaan halen... Moeten weg bij aalst : van mieghem, wouter iako, arnold, boussoufa en kabongo ! |
| 26 Dec 2008, 10:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
De te verwachten spelers dus en nu nog een koper vinden...
![]() |
| 26 Dec 2008, 11:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Dat klopt! Dat zijn de 6 die mogen opkrassen.
| 26 Dec 2008, 11:26 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
champagne schreef: DT schreef: the_red_ant69 schreef: Smetje schreef: Bouchouari zijn contract bij Antwerp is verbroken. Als die zijn niveau van in den tijd bij FCN terug zou halen, zou dat een leuke aanwinst zijn. Een paar jaar geleden scoorde het duo Bouchouari-Belfassi toch wel 35 à 40 goals op een seizoen. het probleem bijft het zelfde zelle, als er geen deftige bal tot aan de spitsen raakt mag daar zelf Van Nistelrooy staan ![]() Voilà, volgens mij zit er kwaliteit in de huidige groep, maar moet je die kwaliteit wel gaan doen renderen - dus de mensen op hun sterkste punten laten spelen... Nog niet gezien dit jaar. En de namen die hier worden genoemd zoals een Bouchouari, een Fadiga... Als dat geen mannen zijn op hun retour... Bouchouari heeft denk ik de laatste 5 jaar maximum 6 maanden bij dezelfde ploeg gespeeld, is indertijd van Standard over RWDM teruggezakt naar FCN en moest daar ook na 6 maanden terug opkrasselen... We hebben nu zelfs "namen "lopen die tot net voor dit seizoen wel nog recente adelbrieven konden voorleggen en je ziet al hoeveel "kweddelen" we met die gasten hebben... Dan liever inderdaad zo'n Stijn De Wilde - iemand die zich in de kijker wil spelen zoals een De Ridder, een Mertens, een Buyssens indertijd... Die drie laatste hebben het ondertussen ver gebracht lijkt mij. En als ik me niet vergis, is die De Wilde naast Doll en Overmeire ongeveer de enige Belg die er af en toe in slaagt bij de selectie te zitten tussen dat vreemdelingenleger van Leekens. En ja, als je de concurrentie daar voorin ziet met Maazou, Golan en Tambwe...dan is het niet onlogisch zeker dat die ergens naartoe wil om te spelen... Richting volgend seizoen zou GDR best ook eens de spelers van ploegen à la La Louvière en Peruwelz in het oog houden. Die ploegen gaan het sowieso moeilijk hebben om het hoofd boven water te houden (zowel sportief als extrasportief) en daar loopt talent tussen... Plus: ik kan me ni voorstellen dat voor dezelfde voorwaarden bijv die liever voor 13 man en een paardekop willen spelen, dan voor een echte club... Het zou de eerste niet zijn die bij die ploegen door een eersteklasser wordt weggehaald - Sakanoko om er maar 1 te noemen... Als je eens een deftig gesprek met Joly kan aanknopen om wat te "scouten" in die regio of zelfs binnen die ploeg, moet dat toch te doen zijn? Ik vind dat raar dat we het tegen Waalse ploegen altijd zo moeilijk hebben, dat er daar goeie spelers tussenlopen en dat wij daar nooit spelers gaan halen... Moeten weg bij aalst : van mieghem, wouter iako, arnold, boussoufa en kabongo ! Idd en van damme en niels spotbeen tekenen een contract voor 1jaar. |
| 26 Dec 2008, 12:01 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ik hoop dat Arnold goe terechtkomt! Een schande hoe hij hier behandeld is de laatste maanden
ps van alle spitsen die erbij gehaald zijn, blijft er geen 1 meer over zegt genoeg zeker. Nu nog hopen da ze ze kwijtgeraken met de winterstop al zijn er bij die met moeite meekunnen bij De Kampioenen ..._________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 26 Dec 2008, 12:06 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Verbechio schreef: Ik hoop dat Arnold goe terechtkomt! Een schande hoe hij hier behandeld is de laatste maanden ps van alle spitsen die erbij gehaald zijn, blijft er geen 1 meer over zegt genoeg zeker. Nu nog hopen da ze ze kwijtgeraken met de winterstop al zijn er bij die met moeite meekunnen bij De Kampioenen ...Is inderdaad opvallend. Paniek is nooit een goede raadgever... _________________
|
| 26 Dec 2008, 12:32 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Verbechio schreef: Ik hoop dat Arnold goe terechtkomt! Een schande hoe hij hier behandeld is de laatste maanden :x ps van alle spitsen die erbij gehaald zijn, blijft er geen 1 meer over zegt genoeg zeker. Nu nog hopen da ze ze kwijtgeraken met de winterstop al zijn er bij die met moeite meekunnen bij De Kampioenen ...Bij álle clubs worden spelers die niet presteren ofwel naar de B-kern overgeplaatst, ofwel zo snel mogelijk verpatst. En aangezien Arnold bij ons (buiten het eerste jaar in de vierde, en dan nog) niks gepresteerd heeft, vind ik het een logische beslissing dat hij moet vertrekken. Voetbalistisch gezien past hij voor mijn part immers perfect in het rijtje Iako, Wouter, Kabongo... Zijn enige geluk is geweest dat er indertijd ene TT in zijn rug speelde. |
| 26 Dec 2008, 12:36 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
elfahem schreef: Verbechio schreef: Ik hoop dat Arnold goe terechtkomt! Een schande hoe hij hier behandeld is de laatste maanden :x ps van alle spitsen die erbij gehaald zijn, blijft er geen 1 meer over zegt genoeg zeker. Nu nog hopen da ze ze kwijtgeraken met de winterstop al zijn er bij die met moeite meekunnen bij De Kampioenen ...Bij álle clubs worden spelers die niet presteren ofwel naar de B-kern overgeplaatst, ofwel zo snel mogelijk verpatst. En aangezien Arnold bij ons (buiten het eerste jaar in de vierde, en dan nog) niks gepresteerd heeft, vind ik het een logische beslissing dat hij moet vertrekken. Voetbalistisch gezien past hij voor mijn part immers perfect in het rijtje Iako, Wouter, Kabongo... Zijn enige geluk is geweest dat er indertijd ene TT in zijn rug speelde. Ik ben nu maar een paar keer komen kijken maar Arnold is toch duidelijk beter als die anderen? Alleen Boussoufa kon mij min of meer nog bekoren, maar die anderen... _________________
|
| 26 Dec 2008, 12:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer
elfahem schreef: Verbechio schreef: Ik hoop dat Arnold goe terechtkomt! Een schande hoe hij hier behandeld is de laatste maanden :x ps van alle spitsen die erbij gehaald zijn, blijft er geen 1 meer over zegt genoeg zeker. Nu nog hopen da ze ze kwijtgeraken met de winterstop al zijn er bij die met moeite meekunnen bij De Kampioenen ...Bij álle clubs worden spelers die niet presteren ofwel naar de B-kern overgeplaatst, ofwel zo snel mogelijk verpatst. En aangezien Arnold bij ons (buiten het eerste jaar in de vierde, en dan nog) niks gepresteerd heeft, vind ik het een logische beslissing dat hij moet vertrekken. Voetbalistisch gezien past hij voor mijn part immers perfect in het rijtje Iako, Wouter, Kabongo... Zijn enige geluk is geweest dat er indertijd ene TT in zijn rug speelde. ![]() |
| 26 Dec 2008, 12:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
De te verwachten namen. Arnold en Boussoufa vind ik wel spijtig. Ik vond Bous in die 2 matchen dat hij zuiver in de spits speelde zeker niet slecht.
Van mij mogen Van Damme en Niels Spotbeen langer dan een jaar tekenen. |
| 26 Dec 2008, 12:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Jeroen schreef: elfahem schreef: Verbechio schreef: Ik hoop dat Arnold goe terechtkomt! Een schande hoe hij hier behandeld is de laatste maanden :x ps van alle spitsen die erbij gehaald zijn, blijft er geen 1 meer over zegt genoeg zeker. Nu nog hopen da ze ze kwijtgeraken met de winterstop al zijn er bij die met moeite meekunnen bij De Kampioenen ...Bij álle clubs worden spelers die niet presteren ofwel naar de B-kern overgeplaatst, ofwel zo snel mogelijk verpatst. En aangezien Arnold bij ons (buiten het eerste jaar in de vierde, en dan nog) niks gepresteerd heeft, vind ik het een logische beslissing dat hij moet vertrekken. Voetbalistisch gezien past hij voor mijn part immers perfect in het rijtje Iako, Wouter, Kabongo... Zijn enige geluk is geweest dat er indertijd ene TT in zijn rug speelde. ![]() foutje Laatst gewijzigd door elfahem op 26 Dec 2008, 13:02, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 26 Dec 2008, 12:59 |
|
|
Nationale Ploeg
elfahem schreef: Jeroen schreef: elfahem schreef: Verbechio schreef: Ik hoop dat Arnold goe terechtkomt! Een schande hoe hij hier behandeld is de laatste maanden :x ps van alle spitsen die erbij gehaald zijn, blijft er geen 1 meer over zegt genoeg zeker. Nu nog hopen da ze ze kwijtgeraken met de winterstop al zijn er bij die met moeite meekunnen bij De Kampioenen ...Bij álle clubs worden spelers die niet presteren ofwel naar de B-kern overgeplaatst, ofwel zo snel mogelijk verpatst. En aangezien Arnold bij ons (buiten het eerste jaar in de vierde, en dan nog) niks gepresteerd heeft, vind ik het een logische beslissing dat hij moet vertrekken. Voetbalistisch gezien past hij voor mijn part immers perfect in het rijtje Iako, Wouter, Kabongo... Zijn enige geluk is geweest dat er indertijd ene TT in zijn rug speelde. ![]() Kzen goed hé ![]() Kan geen bal controleren. Kan geen kopduel winnen. Kan geen goal maken. Heeft geen stijl. Heeft geen techniek. Kan geen man voorbij. Kan niet met het gezicht naar de goal spelen. Wilt ge d'er nog? Ik weet, het is een oud zeer deze discussie, maar 't is wel een leuke. |
| 26 Dec 2008, 13:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
elfahem schreef: Kzen goed hé ![]() Kan geen bal controleren. Kan geen kopduel winnen. Kan geen goal maken. Heeft geen stijl. Heeft geen techniek. Kan geen man voorbij. Kan niet met het gezicht naar de goal spelen. Wilt ge d'er nog? Ik weet, het is een oud zeer deze discussie, maar 't is wel een leuke. Arnold is gewoon ne speler die zijn ploeg beter laat spelen. Met Arnold in de ploeg creëren we veel meer kansen en werd er ook meer gescoord, hij houdt constant 2-3 man aan de praat waardoor er veel meer ruimte komt voor andere spelers. Trouwens ge zegt dat arnold in 4de zo goed presteerde omdat hij met Troch achter hem speelde (wat natuurlijk voor een groot stuk waar is) maar zijt ge de matchen in de eindronde vergeten? Hoe Arnold en Lord WS Woluwe op hun eentje op een hoopje spelen. En u bewering dat arnold geen kopbalduels wint is al helemaal te belachelijk voor woorden . |
| 26 Dec 2008, 13:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Arnold hoort inderdaad absoluut niet thuis in dat rijtje, maar nu gaan zeggen dat hij een topspits is/was. Neeje, daarvoor is/was hij nu toch ook wel te beperkt. En sinds zijn blessure is het ook duidelijk dat hij nog serieus ingeboet heeft aan kwaliteit.
Wetende dat het nen niet-EU speler is: ander en beter voor die prijs. Maar inderdaad geen paniekaankopen meer, liever 1e à la Steve De Ridder dan 2 Iakovlevski's, 3 Kabongo's en nen Boussoufa. _________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Dec 2008, 13:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
elfahem schreef: Kzen goed hé ![]() Kan geen bal controleren. Kan geen kopduel winnen. Kan geen goal maken. Heeft geen stijl. Heeft geen techniek. Kan geen man voorbij. Kan niet met het gezicht naar de goal spelen. Wilt ge d'er nog? Ik weet, het is een oud zeer deze discussie, maar 't is wel een leuke. . Gij zijt nog zat van de feesten zeker? |
| 26 Dec 2008, 13:21 |
|
| Pagina 60 van 130 |
[ 1939 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 58 59 60 61 62 … 130 Volgende |