Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 60 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 58 59 60 61 62 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Ik heb de indruk dat veel supporters nog met een post-Garécomplex zitten.
Wees blij dat er nog iemand iets van plan is met Eendracht Aalst en daar wil in investeren. Mocht dit niet meer het geval zijn dan zou dit forum ook ophouden te bestaan.

Geert is een echte Eendracht supporter en dat is hem fataal geworden. Hij wou teveel op korte termijn de dromen van de supporters waar maken. Maar dat werkt nefast omdat een manager de taak heeft om een nuchtere kijk op de zaken te behouden. Hij zal nu wel in de put zitten maar op termijn er zeker uit leren.

Ik (als supporter zonder belangen) geef de nieuwe bestuursploeg het voordeel van de twijfel. Te meer omdat verschillende mensen met ervaring in investeren in voetbal bij elkaar worden gebracht.

Ik hoop ook dat de vrijwilligers die omwille van personen nu hun ontslag geven EA niet de rug toekeren en het nieuwe bestuur een kans geven. Je kunt nu eenmaal geen eieren bakken zonder ze eerst te breken...
(y) :EA: (y)

19 Mar 2009, 21:30
Freak

Prodialoog schreef:

Geert is een echte Eendracht supporter en dat is hem fataal geworden. Hij wou teveel op korte termijn de dromen van de supporters waar maken. Maar dat werkt nefast omdat een manager de taak heeft om een nuchtere kijk op de zaken te behouden. Hij zal nu wel in de put zitten maar op termijn er zeker uit leren.

Volgens mij zijn het net de 'overnemers' die een niet al te nuchtere kijk hebben op de realiteit.
1 voorbeeld : alle vrijwilligers vervangen door betaald personeel. En was het ook niet Geert en co die zeiden dat Project90 onhaalbaar is.

19 Mar 2009, 21:33
Freak

Leeftijd: 45
edit

Laatst gewijzigd door El Corredor op 19 Mar 2009, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.

19 Mar 2009, 21:45
Freak

Leeftijd: 45
El Corredor schreef:

als die vrijwilligers vervangen worden door betaald personeel. tja, als ze hun geld daar aan geven, dat ze dat dan doen.

en van een project zeggen dat het onhaalbaar is, is nogal gemakkelijk wetende da ge in da project minder te zeggen gaat hebben. en nu zijn er heel veel vrijwilligers als ge het hoort, maar er zijn onder het beleid van De Ridder en Steven De cock toch ook wel "ewa" putten gegraven zonder da ze mensen moesten betalen...Iedereen spreekt hier over het feit da er nu veel mensen hun ontslag gegeven hebben uit solidariteit met Markey en GDR, maar hoeveel mensen hebben er de laatste twee jaar hun ontslag niet gekregen?

als E.Aalst ophoud te bestaan enkel en alleen de manager zich niet kan verzoenen met een stemming... Tja, sorry als ik die markey bezighoor op kanaal drie, ik vind da genen bekwame mens.

Geert De Ridder heeft ongetwijfeld ook zijn verdiensten (leuke fanshop, en dergelijke), maar er is het laatste anderhalfjaar heel veel fout gegaan. De nieuwe bewindsploeg heeft beloftes gemaakt, en zal deze nu voor mij ook moeten hardmaken. Indien niet, zal ik even hard van leer trekken als de voorbije maanden. het gaat mij niet om de persoon, veeleer om het beleid dat gevoerd wordt. Ik wacht met de nieuwe mannen af en er zal de komende weken wel duidelijk worden wat we mogen verwachten. Ik geef ze het voordeel van de twijfel, maar blijf attent en waakzaam.

Vele vinden mij anti De Ridder of De Veirman, maar hoe gek het ook mag klinken, ik heb niks tegen die mensen. maar het feit of iemand supporter is of nen "echte iendrachter", maakt hem nog geen goeie manager of voorzitter.

19 Mar 2009, 21:47
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Kan iemand van de mensen die niet akkoord gaan met de huidige gang van zaken mij vertellen wat het alternatief is? Als er twee kampen zijn moeten er toch twee visies zijn.

Tot op vandaag heb ik er maar één concrete gehoord.

19 Mar 2009, 21:57
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Ik snap niet dat er hier zo fel gereageerd wordt op het nieuws dat we kregen. Er is nog niets bekend dus laat ons afwachten en deze mensen het voordeel van de twijfel geven. Er waren in de het verleden grotere bandieten die hier zonder kritiek onthaald zijn. En ipv kritiek te geven op mensen die willen investeren in den iendracht zouden we blij moeten zijn dat mensen met kapitaal geinteresseerd zijn. Mensen die met GDR niet wouden investeren. Besef ook dat als we het met het kapitaal van Markey, Koen en andere vrienden die GDR aan boord haalde we snel uitgepraat zouden zijn. GDR is/was een werknemer van eendracht aalst, een werknemer die zeer goed betaald werd. Ik denk dat elke leek en iendrachtsupporter deze functie wil. Ik zou miljaarde ook mijn best doen voor onze club ze als ik goed betaald wordt en mijn hobby mag uitoefenen. Verder had GDR zonder te investeren in de club bijzonder veel te zeggen, iets wat volgens mij niet kan in een voetbalclub. Iemand die zijn zuur verdiende cengen in een voetbalclub steekt moet altijd recht van spreken krijgen. Bovendien is het verschil tussen GDR en De Bruecker, dat laatstgenoemde zich wel laat omringen door mensen met verstand van zaken. Een werknemer die een gans jaar falicant faalt in zijn werk moet ofzowel bijstand aanvaarden ofzowel de eer aan zichzelf houden. Opstappen na een democratische stemming is wel volwassen ofzo? Wat moesten ze dan doen nog wat langer wachten om VDH aan te nemen en FCN de tijd geven om een weg te kapen. VDH kan een goede trainer zijn voor onzen iendracht dus moet ge niet te lang wachten. En wat dat project90 betreft, te ambitieus? Wel ik heb liever een goed gestructureerd en gecommuniceerd plan dat de lat meteen hoog legt dan gebroebel over titels en periodekampioenschappen zonder duidelijk plan.

Ik snap dat sommige hier loyaal zijn tegenover GDR en ik begrijp dat, maar geef deze mensen nu eerst een kans mensen die zich laten omringen door ervaren mensen, een groep die nieuwe grote investeerders aantrekt, een groep die een einde wil maken aan vriendjespolitiek en geld wegsmijten. Als het fout gaat zal ik net zo hard van leer trekken als jullie, maar nu ziet de toekomst er niet zo slecht uit dus geef deze mensen een kans, los van persoonlijke vrienden of favorieten!

We zijn allemaal iendrachters en willen het beste voor onze club :EA: .

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

Laatst gewijzigd door Titus op 19 Mar 2009, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.

19 Mar 2009, 22:52
Vaste Waarde

We zijn allemaal iendrachters en willen het beste voor onze club :EA: .[/quote]

Titus, ge zij ne verstandige mensj. :drank:

19 Mar 2009, 22:54
Ancien

Leeftijd: 38
nonkeltje schreef:

Dat zou ik nu ook weer ni zeggen. :D ;)

19 Mar 2009, 23:00
Gele Kaart
Gele Kaart

Casual1919 schreef:
Prodialoog schreef:

Volgens mij zijn het net de 'overnemers' die een niet al te nuchtere kijk hebben op de realiteit.
1 voorbeeld : alle vrijwilligers vervangen door betaald personeel. En was het ook niet Geert en co die zeiden dat Project90 onhaalbaar is.

Als je alle vrijwilligers wil vervangen door betaald personeel, kom je er financieel zeker niet uit. Ze zien het veel te groots en daarbij is het ook bijzonder ondankbaar tegenover mensen die uit sympathie voor de club belangeloos s'zondags staan te werken. Ik ken er die dit al 20 jaar doen, ikzelf doe dit al een jaar of twee en geloof me, van de match kan je maar af en toe iets zien. Als dit zo is van dat betaald personeel, vind ik dat een grove belediging tegenover de vrijwilligers. Bedankt.

19 Mar 2009, 23:04
Vaste Waarde

Gilles schreef:
nonkeltje schreef:

Dat zou ik nu ook weer ni zeggen. :D ;)

daarnet toch nog (hihi) :wave:

19 Mar 2009, 23:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Titus schreef:
Ik snap niet dat er hier zo fel gereageerd wordt op het nieuws dat we kregen. Er is nog niets bekend dus laat ons afwachten en deze mensen het voordeel van de twijfel geven. Er waren in de toekomst grotere bandieten die hier zonder kritiek onthaald zijn. En ipv kritiek te geven op mensen die willen investeren in den iendracht zouden we blij moeten zijn dat mensen met kapitaal geinteresseerd zijn. Mensen die met GDR niet wouden investeren. Besef ook dat als we het met het kapitaal van Markey, Koen en andere vrienden die GDR aan boord haalde we snel uitgepraat zouden zijn. GDR is/was een werknemer van eendracht aalst, een werknemer die zeer goed betaald werd. Ik denk dat elke leek en iendrachtsupporter deze functie wil. Ik zou miljaarde ook mijn best doen voor onze club ze als ik goed betaald wordt en mijn hobby mag uitoefenen. Verder had GDR zonder te investeren in de club bijzonder veel te zeggen, iets wat volgens mij niet kan in een voetbalclub. Iemand die zijn zuur verdiende cengen in een voetbalclub steekt moet altijd recht van spreken krijgen. Bovendien is het verschil tussen GDR en De Bruecker, dat laatstgenoemde zich wel laat omringen door mensen met verstand van zaken. Een werknemer die een gans jaar falicant faalt in zijn werk moet ofzowel bijstand aanvaarden ofzowel de eer aan zichzelf houden. Opstappen na een democratische stemming is wel volwassen ofzo? Wat moesten ze dan doen nog wat langer wachten om VDH aan te nemen en FCN de tijd geven om een weg te kapen. VDH kan een goede trainer zijn voor onzen iendracht dus moet ge niet te lang wachten. En wat dat project90 betreft, te ambitieus? Wel ik heb liever een goed gestructureerd en gecommuniceerd plan dat de lat meteen hoog legt dan gebroebel over titels en periodekampioenschappen zonder duidelijk plan.

Ik snap dat sommige hier loyaal zijn tegenover GDR en ik begrijp dat, maar geef deze mensen nu eerst een kans mensen die zich laten omringen door ervaren mensen, een groep die nieuwe grote investeerders aantrekt, een groep die een einde wil maken aan vriendjespolitiek en geld wegsmijten. Als het fout gaat zal ik net zo hard van leer trekken als jullie, maar nu ziet de toekomst er niet zo slecht uit dus geef deze mensen een kans, los van persoonlijke vrienden of favorieten!

Laat ons nu eens al die beschuldigingen op papier zien hé. Ik wil het wel eens weten wat voor riant loon GDR hier zo opstrijken.

Heb al veel beschuldigingen gelezen, maar om dat allemaal op het woord af te geloven.... :crazy:
2 van die 4 nieuwe investeerders hebben hun vorige club(s) in het verleden al eens te kakken gezet ten gunste van een fusie, en die moeten wij dan op hun woord geloven ?

Ook eventjes serieus blijven hé.

19 Mar 2009, 23:18
Duivelke

Jeroen schreef:
eendrachter'80 schreef:
Hier is iedereen bezig dat het zonder Geert De Ridder niet zal gaan en dan vraag ik waarom niet ,wat heeft Geert al bewezen buiten het eerste seizoen en dit te danken aan voorzitter Marc Schots die hij ook heeft buiten gekegeld. + al zijn slechte transfers die hij dit seizoen gedaan heeft die de club veel geld gekost heeft +zijn vriendjespolitiek of zijn jullie dit allemaal vergeten rember Limpens en De Veirman.

Schots heeft de transfers zeker gedaan. Slim bezig !

nee,hij heeft ze wel betaald

19 Mar 2009, 23:23
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Bram schreef:
Titus schreef:
Ik snap niet dat er hier zo fel gereageerd wordt op het nieuws dat we kregen. Er is nog niets bekend dus laat ons afwachten en deze mensen het voordeel van de twijfel geven. Er waren in de toekomst grotere bandieten die hier zonder kritiek onthaald zijn. En ipv kritiek te geven op mensen die willen investeren in den iendracht zouden we blij moeten zijn dat mensen met kapitaal geinteresseerd zijn. Mensen die met GDR niet wouden investeren. Besef ook dat als we het met het kapitaal van Markey, Koen en andere vrienden die GDR aan boord haalde we snel uitgepraat zouden zijn. GDR is/was een werknemer van eendracht aalst, een werknemer die zeer goed betaald werd. Ik denk dat elke leek en iendrachtsupporter deze functie wil. Ik zou miljaarde ook mijn best doen voor onze club ze als ik goed betaald wordt en mijn hobby mag uitoefenen. Verder had GDR zonder te investeren in de club bijzonder veel te zeggen, iets wat volgens mij niet kan in een voetbalclub. Iemand die zijn zuur verdiende cengen in een voetbalclub steekt moet altijd recht van spreken krijgen. Bovendien is het verschil tussen GDR en De Bruecker, dat laatstgenoemde zich wel laat omringen door mensen met verstand van zaken. Een werknemer die een gans jaar falicant faalt in zijn werk moet ofzowel bijstand aanvaarden ofzowel de eer aan zichzelf houden. Opstappen na een democratische stemming is wel volwassen ofzo? Wat moesten ze dan doen nog wat langer wachten om VDH aan te nemen en FCN de tijd geven om een weg te kapen. VDH kan een goede trainer zijn voor onzen iendracht dus moet ge niet te lang wachten. En wat dat project90 betreft, te ambitieus? Wel ik heb liever een goed gestructureerd en gecommuniceerd plan dat de lat meteen hoog legt dan gebroebel over titels en periodekampioenschappen zonder duidelijk plan.

Laat ons nu eens al die beschuldigingen op papier zien hé. Ik wil het wel eens weten wat voor riant loon GDR hier zo opstrijken.

Heb al veel beschuldigingen gelezen, maar om dat allemaal op het woord af te geloven.... :crazy:
2 van die 4 nieuwe investeerders hebben hun vorige club(s) in het verleden al eens te kakken gezet ten gunste van een fusie, en die moeten wij dan op hun woord geloven ?

Ook eventjes serieus blijven hé.

Beschuldigingen? Los van het feit of dat loon nu riant was of niet, elken iendrachter zou deze job willen doen. En als ge er u werk voor kunt laten zal het ook geen klein loon zijn. Dit is geen verwijt, maar logica. Die vriendjespolitiek is hier al genoeg aangehaald waarbij sommige personen allemaal verbonden zijn aan de zelfde persoon. Voor de rest zie ik geen andere beschuldigingen in mijn post. De fusie tussen de twee meldertse ploegen was een goede en noodzakelijke deal voor beide clubs. In Denderhoutem zat zoveel toekomst niet met maar een sterke man. Ik denk dat onze ploeg veel meer potentieel heeft dan de twee voorgaande en ge denkt nu toch niet dat de supporters het hier tot een fusie gaan laten komen. Bovendien is dit ook niet de bedoeling van De Bruecker en De Roose.

Bon dit is een reactie op het klein stukske dat ge uit mijn post haalt, ge moogt altijd het geheel weerleggen hoor. En owja ik ben serieus :-) .

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

19 Mar 2009, 23:24
Duivelke

blacky schreef:
Jammer dat de opgestapte bestuursleden "supporters" zijn en diegene die overschieten "sponsors" zijn...

Liever supporters met gebreken dan kwieten met duiten :wave:

wat doet ge dan met kwietens van supporters die ook gebreken hebben?

19 Mar 2009, 23:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Wat valt er nog op te zeggen, ge wilt het niet hebben op de cruciale elementen (het waren er nochtans niet veel) uit mijn post. :wadde:

19 Mar 2009, 23:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 58 59 60 61 62 289