|
|
| Pagina 60 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 58 59 60 61 62 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Smetje schreef: Ik heb altijd gedacht dat Kujo zijn carriere bij ons zou afsluiten. Dus ik denk dat die volgend jaar in tweede haalbaar zou zijn. Ten eerste zitten we vooralsnog nog altijd in derde en ten tweede lijkt de doelman me nu juist één van de posities waar we ons niet te hoeven versterken. Ik heb er trouwens altijd van gedroomd dat Urban zijn carrière bij ons zou afsluiten, iemand die weet in welk Hongaars café die zo tegenwoordig al uithangt? |
| 31 Jan 2011, 22:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Transfer van mayonaise gaat niet door,meneer is niet komen opdagen,heeft waarschijnlijk voor Waasland - Beveren getekend.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 31 Jan 2011, 22:29 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Smetje schreef: Ik heb altijd gedacht dat Kujo zijn carriere bij ons zou afsluiten. Dus ik denk dat die volgend jaar in tweede haalbaar zou zijn. Ten eerste zitten we vooralsnog nog altijd in derde en ten tweede lijkt de doelman me nu juist één van de posities waar we ons niet te hoeven versterken. Ik heb er trouwens altijd van gedroomd dat Urban zijn carrière bij ons zou afsluiten, iemand die weet in welk Hongaars café die zo tegenwoordig al uithangt? Ik steun Bartos! Anders moetn we eens op congé gaan naar Hongarije en hem gaan zoeken? ![]() _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 31 Jan 2011, 22:39 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Vicky schreef: Bartos schreef: Smetje schreef: Ik heb altijd gedacht dat Kujo zijn carriere bij ons zou afsluiten. Dus ik denk dat die volgend jaar in tweede haalbaar zou zijn. Ten eerste zitten we vooralsnog nog altijd in derde en ten tweede lijkt de doelman me nu juist één van de posities waar we ons niet te hoeven versterken. Ik heb er trouwens altijd van gedroomd dat Urban zijn carrière bij ons zou afsluiten, iemand die weet in welk Hongaars café die zo tegenwoordig al uithangt? Ik steun Bartos! Anders moetn we eens op congé gaan naar Hongarije en hem gaan zoeken? ![]() We zullen zaterdag geld ophalen, dan sturen we u naar Hongarije en moogde daar in elke café gaan vragen of em daar zit. |
| 31 Jan 2011, 22:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Smetje schreef: Ik heb altijd gedacht dat Kujo zijn carriere bij ons zou afsluiten. Dus ik denk dat die volgend jaar in tweede haalbaar zou zijn. komaan Smetje, dat kan je toch niet menen? Die is prof?! Die verdiende bij Lierse evenveel als gans onze ploeg samen + 7 kamelen. |
| 31 Jan 2011, 22:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Stijn schreef: Smetje schreef: Ik heb altijd gedacht dat Kujo zijn carriere bij ons zou afsluiten. Dus ik denk dat die volgend jaar in tweede haalbaar zou zijn. komaan Smetje, dat kan je toch niet menen? Die is prof?! Die verdiende bij Lierse evenveel als gans onze ploeg samen + 7 kamelen. Ik denk toch ook dat Smetje hier enige zin voor realiteit mankeert. |
| 31 Jan 2011, 23:06 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
lot schreef: Vicky schreef: Bartos schreef: Ten eerste zitten we vooralsnog nog altijd in derde en ten tweede lijkt de doelman me nu juist één van de posities waar we ons niet te hoeven versterken. Ik heb er trouwens altijd van gedroomd dat Urban zijn carrière bij ons zou afsluiten, iemand die weet in welk Hongaars café die zo tegenwoordig al uithangt? Ik steun Bartos! Anders moetn we eens op congé gaan naar Hongarije en hem gaan zoeken? ![]() We zullen zaterdag geld ophalen, dan sturen we u naar Hongarije en moogde daar in elke café gaan vragen of em daar zit. Ge gaat toch mee he? ![]() _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 31 Jan 2011, 23:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Jan schreef: Stijn schreef: Smetje schreef: Ik heb altijd gedacht dat Kujo zijn carriere bij ons zou afsluiten. Dus ik denk dat die volgend jaar in tweede haalbaar zou zijn. komaan Smetje, dat kan je toch niet menen? Die is prof?! Die verdiende bij Lierse evenveel als gans onze ploeg samen + 7 kamelen. Ik denk toch ook dat Smetje hier enige zin voor realiteit mankeert. Ik spreek niet over nu, maar bij een eventuele promotie. Hij is bij Lierse toch ook in tweede gekomen. Bovendien heb je in tweede een verplichting om x aantal profs of semi profs (ben niet zeker) te hebben. Filipovic kwam toch ook van eerste naar derde. En ik denk van Kujo dat hij net als Flippo zijn looneisen zou willen aanpassen om terug bij den Iendracht te komen. Maar momenteel hebben we Kujo inderdaad niet nodig, want we hebben 2 goede keepers. |
| 31 Jan 2011, 23:18 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: Transfer van mayonaise gaat niet door,meneer is niet komen opdagen,heeft waarschijnlijk voor Waasland - Beveren getekend. bericht klopt, er komt niet meer bij. Geen spits dus ... |
| 31 Jan 2011, 23:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
El Corredor schreef: Bakkie schreef: Transfer van mayonaise gaat niet door,meneer is niet komen opdagen,heeft waarschijnlijk voor Waasland - Beveren getekend. bericht klopt, er komt niet meer bij. Geen spits dus ... Heel spijtig nieuws |
| 31 Jan 2011, 23:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: Ik spreek niet over nu, maar bij een eventuele promotie. Hij is bij Lierse toch ook in tweede gekomen. Bovendien heb je in tweede een verplichting om x aantal profs of semi profs (ben niet zeker) te hebben. Filipovic kwam toch ook van eerste naar derde. En ik denk van Kujo dat hij net als Flippo zijn looneisen zou willen aanpassen om terug bij den Iendracht te komen. Maar momenteel hebben we Kujo inderdaad niet nodig, want we hebben 2 goede keepers. Ik denk dat ge hier toch enkele zaken serieus vergeet. Zoals dat Kujovic wel naar tweede ging voor het geld van dienen Egyptenaar. Wie gaat er bij ons zo een bom geld op tafel leggen? Bovendien zijn het zeker geen profs die ge in tweede moet hebben hoor. En de vergelijking tussen Kujovic en Filipovic is al helemaal belachelijk. Waarom in godsnaam zou Kujovic speciaal voor ons zijn looneisen aanpassen? De band tussen Filipovic en Eendracht Aalst was door De Smaele wel andere koek hoor. Das redelijk uniek en zo gaat ge er genen tweede vinden, denk ik. |
| 31 Jan 2011, 23:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik hoop voor het bestuur dat Depoitre binnen de twee weken kan mee doen anders begaat het bestuur hier een gigantische flater.
Niet dat ze dat konijn van een Munyaneza moesten binnenhalen, ik ben de bekermatch tegen Denderjoden nog niet vergeten... |
| 31 Jan 2011, 23:36 |
|
|
Jeroen schreef: Ik hoop voor het bestuur dat Depoitre binnen de twee weken kan mee doen anders begaat het bestuur hier een gigantische flater. Niet dat ze dat konijn van een Munyaneza moesten binnenhalen, ik ben de bekermatch tegen Denderjoden nog niet vergeten... Een gigantische flater ... mja, hangt er vanaf wat de opties waren, en ook wat het budget voor een extra aanwinst was hé. Natuurlijk had een extra spits welkom geweest, maar als ge ofwel gene (goeie) kunt betalen ofwel ge genen ene kon halen die echt een aanwinst was (want als ge er ene bijhaalt, moet het dan wel ne goeie zijn), moet ge het maar zo laten. En hopen dat deze kern (waarvan ik zeker ben dat ze sterk genoeg zijn voor de klus te klaren) het dan zal doen. Zoals ik al zei, is het trouwens zeker niet enkel met een extra spits dat we plots zoveel beter zouden gaan voetballen. Daarvoor waren er zondag bijvoorbeeld te veel onder hun niveau. |
| 31 Jan 2011, 23:39 |
|
|
Freak
Jeroen schreef: Ik hoop voor het bestuur dat Depoitre binnen de twee weken kan mee doen anders begaat het bestuur hier een gigantische flater. Niet dat ze dat konijn van een Munyaneza moesten binnenhalen, ik ben de bekermatch tegen Denderjoden nog niet vergeten... ik ben dat nog niet vergeten. Er is daar toen serieus spel van gemaakt. Dat vreugdedansje en vinger op de mond-gebaar van Munyaneza liggen bij mij nog vers in het geheugen... Al mocht er van mij gerust één versterking bij. Soit, we gaan het moeten doen met de jongens die er nu zijn. Geen probleem, maar excuses gelden dus niet. Toch jammer dat we zo weinig financiële armslag hebben, om nog "iets" te doen. Maar dan liever geen paniekaankopen meer op de laatste transferdag, met misschien weer meer schulden tot gevolg. |
| 31 Jan 2011, 23:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bartos schreef: Jeroen schreef: Ik hoop voor het bestuur dat Depoitre binnen de twee weken kan mee doen anders begaat het bestuur hier een gigantische flater. Niet dat ze dat konijn van een Munyaneza moesten binnenhalen, ik ben de bekermatch tegen Denderjoden nog niet vergeten... Een gigantische flater ... mja, hangt er vanaf wat de opties waren, en ook wat het budget voor een extra aanwinst was hé. Natuurlijk had een extra spits welkom geweest, maar als ge ofwel gene (goeie) kunt betalen ofwel ge genen ene kon halen die echt een aanwinst was (want als ge er ene bijhaalt, moet het dan wel ne goeie zijn), moet ge het maar zo laten. En hopen dat deze kern (waarvan ik zeker ben dat ze sterk genoeg zijn voor de klus te klaren) het dan zal doen. Zoals ik al zei, is het trouwens zeker niet enkel met een extra spits dat we plots zoveel beter zouden gaan voetballen. Daarvoor waren er zondag bijvoorbeeld te veel onder hun niveau. Bartos, als het klopt dat Depoitre serieus op de sukkel is en mogelijk 5 weken of langer nog out is, dan is het niet anders te noemen dan een flater van formaat. Ik kan goed begrijpen dat we nu al een redelijk dure kern hebben, maar juist daarom is het oerdom om alles af te laten hangen van Crispijn. Dat is namelijk de enige diepe spits die we nog hebben. Pak nu dat Wouter Moreels morgen een spierscheur oploopt en ook 5 weken out is. Schrijf die titel maar op je buik hoor, want zonder Wouter en Laurent zijn we een middelmatige ploeg die het verschil niet kan maken. En als je uw huiswerk maakt dan kan je met nieuwjaar gerust een versterking binnenhalen. Als je natuurlijk tot de laatste dag gaat wachten en dan alles op een geldhond als Mayonaise zet... |
| 31 Jan 2011, 23:44 |
|
| Pagina 60 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 58 59 60 61 62 … 345 Volgende |