|
|
| Pagina 7 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
vreemd dat ik hier nu tal van negatieve lees over GDR...
was dit niet de messias? er is een tijd geweest dat ik enkel nog wachtte op zijn zaligverklaring hier op het forum ps: graptje hé, voor iemand er aanstoot aan neemt! |
| 18 Feb 2009, 21:13 |
|
|
Ancien
Jeroen schreef: Ik vind het trouwens meer dan triestig dat we hier weer over problemen binnenin het bestuur moeten zeveren. Ik denk dat de meesten toch goede hoop hadden met het nieuwe bestuur, na die bandiet van een Garré... Als ge dan ziet hoe KV Mechelen in de halve finale van den beker zit. Die zijn na ons failliet gegaan hé ! ![]() Zeer goede opmerking. Juist daarom doet dit zo pijn, we moesten ook al lang een trapje hoger spelen. Waar gingen we spelen binnen de drie jaar? Als ze hier niet als volwassen mensen op een zakelijke manier kunnen uit geraken dan komt het einde steeds dichter bij! _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 18 Feb 2009, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 18 Feb 2009, 21:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Weet echt nie wat hierop te zeggen....
![]() |
| 18 Feb 2009, 21:14 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Ontslag voorzitter
Titus schreef: Jeroen schreef: El Corredor schreef: das aad nies hein ![]() Inderdaad, maar het is niet mijn gewoonte elke roddel op het forum te zetten. Nu blijkt dat die historie dicht tegen de waarheid zal zitten, mocht het voor mij hier dus opkomen. Ik vind persoonlijk dat wel als supporters een reactie van Geert De Ridder moeten eisen. Hij heeft vooral het eerste jaar mooi werk verricht, maar dit moeten we toch niet over ons laten gaan. Zeker niet als het deftig voortbestaan van onze club in gevaar komt. GDR is goed in mensen manipuleren, je moet niet verder kijken dan het forum hier. Iemand als De Bruecker die zoveel geld al in de club heeft gestoken, gaat niet zomaar ontslag nemen. Iedereen binnen de club weet/wist dat het noodzakelijk is GDR weg te krijgen omdat hij zich alle macht toe-eigent. Alleen trekt laastgenoemde meer op Garré dan de meeste verwachten. Het ligt gevoelig bij sommigen, maar geloof mij als we de club willen redden moet GDR buiten. Gevoelig,neen hoor maar wie niet in een team kan samenwerken en altijd cavalier-seul wil spelen valt vroeg of laat op zijn smoelwerk.Als team en dan vooral een bestuursteam moeten de neuzen in diezelfde richting wijzen of het is barrak. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 18 Feb 2009, 21:16 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Oproep aan Geert De Ridder doe U zelf een plezier en geef zelf uw ontslag als manager van Eendracht Aalst.
|
| 18 Feb 2009, 21:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Twee weken geleden was er precies géén vuiltje aan de lucht ?
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Feb 2009, 21:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Ik heb totaal geen benul van wat er juist allemaal gebeurt op EA, maar feit is zeker dat elk zijn plaats moet kennen. Dat is overal zo. Degene die geld binnenbrengt heeft zowieso recht op inspraak, wat niet wil zeggen dat ze vrij spel moeten krijgen. Omgekeerd kan het ook niet dat iemand, zonder of met matige financiele inbreng de plak zwaait. Wij weten niet wat er daar allemaal van juist is, maar dat het niet just zit, das overduidelijk.
_________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 18 Feb 2009, 21:21 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Ik ben steeds een positieve mens geweest maar als ik hier weeral het nieuws lees van wanbeleid moeten diegene die hiervoor gezorgd hebben misschien eens goed aangepakt worden.
Niet fysisch hé maar een advocaat erop,uitspitten en beslag laten leggen op eigendommen enz. Misschien het jeugdbestuur als initiatiefnemer???? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 18 Feb 2009, 21:22 |
|
|
Onderkroiper schreef: Twee weken geleden was er precies géén vuiltje aan de lucht ? Onderkroiper,nooit gehoord van goeie acteurs? Het is al maanden aan het rommelen. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 18 Feb 2009, 21:24 |
|
|
Freak
voor wie het interesseert,lees mijn post van twee weken terug nog eens in topic "nieuw bestuur"...
|
| 18 Feb 2009, 21:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
okpara01 schreef: Kijk deze avond maar naar TV Oost voor meer tekst en uitleg! De waarheid ligt veel gevoeliger bij sommige mensen. Er is opnieuw sprake van wanbeleid geweest de afgelopen jaren, zowel op sportief - maar veel erger nog - als op financieel gebied. Spik en Span hebben financieel geknoeid dat het een lieve lust was. En dan zwijgen we nog over het sportieve ... Zonder Dirk De Bruecker was er al een aantal maanden geen sprake meer van Eendracht Aalst. Een nieuw faillissement was ons deel geweest! De Bruecker legt al jaaaaaren geld bij ... en nu valt dat weg omdat onze sportief manager alleenheerser wil blijven ... De nieuwe raad van bestuur is samengesteld om de meest dringende schulden te betalen naar RSZ toe. Binnenkort moet er immers een licenctiedossier op tafel gelegd worden. Er is geen sprake van een financiële injectie. Geen Callebaut, Tate and Lyle of De Nul in velden of wegen te bekennen. En Jan Vijverman is onze club genegen, dat is waar. Maar laat die nu net een hemelsgroot probleem hebben met Geert De Ridder ... Dit alles is een publiek geheim op Zandberg! Los van het feit of er enige waarheid zit in uw posting : Ge post hier nooit iets, en nu komt ge hier even uw gal spuien met beweringen waar ge ook helemaal geen enkel bewijs van hebt. In dat geval moet ge gewoon helemaal zwijgen kerel. Schrijf dat maar op en hang het boven uw computer. En voor de rest vooraleer iedereen hier met de sterke verhalen afkomt : laat de club eerst doen, en oordeel nadien. |
| 18 Feb 2009, 21:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik vraag mij toch af wat sommigen meer nodig hebben om te beseffen dat de huidige manier van zaken écht geen doen is.
|
| 18 Feb 2009, 21:37 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Jeroen schreef: Ik vraag mij toch af wat sommigen meer nodig hebben om te beseffen dat de huidige manier van zaken écht geen doen is. Inderdaad, bij sommigen gaat het belletje nog steeds niet rinkelen, triestig. |
| 18 Feb 2009, 21:38 |
|
|
Freak
Stijn schreef: okpara01 schreef: Kijk deze avond maar naar TV Oost voor meer tekst en uitleg! De waarheid ligt veel gevoeliger bij sommige mensen. Er is opnieuw sprake van wanbeleid geweest de afgelopen jaren, zowel op sportief - maar veel erger nog - als op financieel gebied. Spik en Span hebben financieel geknoeid dat het een lieve lust was. En dan zwijgen we nog over het sportieve ... Zonder Dirk De Bruecker was er al een aantal maanden geen sprake meer van Eendracht Aalst. Een nieuw faillissement was ons deel geweest! De Bruecker legt al jaaaaaren geld bij ... en nu valt dat weg omdat onze sportief manager alleenheerser wil blijven ... De nieuwe raad van bestuur is samengesteld om de meest dringende schulden te betalen naar RSZ toe. Binnenkort moet er immers een licenctiedossier op tafel gelegd worden. Er is geen sprake van een financiële injectie. Geen Callebaut, Tate and Lyle of De Nul in velden of wegen te bekennen. En Jan Vijverman is onze club genegen, dat is waar. Maar laat die nu net een hemelsgroot probleem hebben met Geert De Ridder ... Dit alles is een publiek geheim op Zandberg! Los van het feit of er enige waarheid zit in uw posting : Ge post hier nooit iets, en nu komt ge hier even uw gal spuien met beweringen waar ge ook helemaal geen enkel bewijs van hebt. In dat geval moet ge gewoon helemaal zwijgen kerel. Schrijf dat maar op en hang het boven uw computer. En voor de rest vooraleer iedereen hier met de sterke verhalen afkomt : laat de club eerst doen, en oordeel nadien. die post van okpara01 geeft grotendeels de inhoud weer van de brief van het jeugdbestuur? moeten die dan volgens jou ook zwijgen ? sterke verhalen, anders moeje gewoon verder slapen, en wordt wakker als de club failliet is! Voor jou is er ook nooit iets aan de hand hé! |
| 18 Feb 2009, 21:38 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
Stijn schreef: okpara01 schreef: Kijk deze avond maar naar TV Oost voor meer tekst en uitleg! De waarheid ligt veel gevoeliger bij sommige mensen. Er is opnieuw sprake van wanbeleid geweest de afgelopen jaren, zowel op sportief - maar veel erger nog - als op financieel gebied. Spik en Span hebben financieel geknoeid dat het een lieve lust was. En dan zwijgen we nog over het sportieve ... Zonder Dirk De Bruecker was er al een aantal maanden geen sprake meer van Eendracht Aalst. Een nieuw faillissement was ons deel geweest! De Bruecker legt al jaaaaaren geld bij ... en nu valt dat weg omdat onze sportief manager alleenheerser wil blijven ... De nieuwe raad van bestuur is samengesteld om de meest dringende schulden te betalen naar RSZ toe. Binnenkort moet er immers een licenctiedossier op tafel gelegd worden. Er is geen sprake van een financiële injectie. Geen Callebaut, Tate and Lyle of De Nul in velden of wegen te bekennen. En Jan Vijverman is onze club genegen, dat is waar. Maar laat die nu net een hemelsgroot probleem hebben met Geert De Ridder ... Dit alles is een publiek geheim op Zandberg! Los van het feit of er enige waarheid zit in uw posting : Ge post hier nooit iets, en nu komt ge hier even uw gal spuien met beweringen waar ge ook helemaal geen enkel bewijs van hebt. In dat geval moet ge gewoon helemaal zwijgen kerel. Schrijf dat maar op en hang het boven uw computer. En voor de rest vooraleer iedereen hier met de sterke verhalen afkomt : laat de club eerst doen, en oordeel nadien. Als het te laat is zeker? Als er zulke brieven boven komen van het jeugdbestuur is het niet echt de moment om te zeggen 'wacht maar af, laat ze nog maar even doen'. Ook al kan je dan als supporter ook weinig of niets ondernemen. _________________ iendracht! |
| 18 Feb 2009, 21:41 |
|
| Pagina 7 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 289 Volgende |