|
|
| Pagina 7 van 17 |
[ 245 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 17 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Volksfeest Grote Markt
't stadion is toch eigendom van 't stad
![]() |
| 20 Apr 2011, 15:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
jammen schreef: kd'ke schreef: Hugo schreef: REGLEMENT VOOR AMBULANTE HANDEL OP HET GRONDGEBIED VAN DE STAD AALST Artikel 1 Eenieder die op het grondgebied van de stad ambulante handel wenst uit te oefenen, dient over een voorafgaande toelating van de burgemeester te beschikken. Artikel 2 Deze toelating dient minimum 4 weken vooraf te worden aangevraagd door middel van een brief neergelegd bij de dienst Economische Zaken, door middel van een aangetekende brief of per duurzame drager (fax of e-mail) telkens tegen ontvangstbewijs gericht aan het gemeentebestuur (stad Aalst – dienst Economische Zaken – Grote Markt 3 – 9300 Aalst) en moet volgende gegevens bevatten: - volledige naam en adres van de aanvrager; - welke producten of diensten te koop worden aangeboden; - het ondernemingsnummer; - gevraagd aantal lopende meter (breedte); - minimale diepte (luifel inbegrepen) ingeval van winkelwagen; - soort van de uitstalling (kraam of winkelwagen); - de gevraagde standplaats(en) en/of activiteit en de gevraagde dag(en), uren en/of periode. Er zijn zomaar eventjes 25 artikels, maar ik ben al wijselijk gestopt aan artikel 2. Allez, laat ons gewoon verder genieten van onze kampioenstitel, die truitjes van het OPC zullen wel de deur uitgaan bij de volgende thuiswedstrijd. Wat is het verschil tussen verkopen op de Grote Markt en aan het stadion? Beide zijn toch op het grondgebied van de stad? Stadion is gelegen op privé-eigendom, en de Grote Markt is een openbare ruimte. Denk ik hé, schiet mij ni af als 't ni waar is. Ik dacht dat de parking voor het stadion ook openbaar was, maar ik kan mij vergissen. |
| 20 Apr 2011, 15:43 |
|
|
forumlegende |
edit
_________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! Laatst gewijzigd door Dries op 20 Apr 2011, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 20 Apr 2011, 15:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Zienaa schreef: 't stadion is toch eigendom van 't stad ![]() Privé-eigendom ja, de Grote Markt is een openbare plaats. Parking maakt deel uit van die privé-eigendom. Let op hé mannen, dit is enkel mijn mening, ik kan mis zijn ook. _________________ oilsjt, goi alien... |
|
|
forumlegende |
gaat het hier eigenlijk nog over het feest of over het feit dat er opc t-shirts verkoopt(en dat dit vrijdag niet toegelaten is:?
_________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Dries schreef: gaat het hier eigenlijk nog over het feest of over het feit dat het vrijdag volksfeest is ![]() Nee, over Bakkie zijnen bbq. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 20 Apr 2011, 15:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Dries schreef: gaat het hier eigenlijk nog over het feest of over het feit dat er opc t-shirts verkoopt(en dat dit vrijdag niet toegelaten is:? We proberen gewoon ons best te doen om die maatregel te begrijpen, omdat hij niet echt logisch klinkt. ![]() |
| 20 Apr 2011, 15:48 |
|
|
forumlegende |
kd'ke schreef: Dries schreef: gaat het hier eigenlijk nog over het feest of over het feit dat er opc t-shirts verkoopt(en dat dit vrijdag niet toegelaten is:? We proberen gewoon ons best te doen om die maatregel te begrijpen, omdat hij niet echt logisch klinkt. ![]() maakt niet veel uit he, we mogen geen t-shirts/polo's verkopen, dus laat ons gewoon kijken hoe we het feest zo zot mogelijk kunnen krijgen ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 20 Apr 2011, 15:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dries schreef: kd'ke schreef: Dries schreef: gaat het hier eigenlijk nog over het feest of over het feit dat er opc t-shirts verkoopt(en dat dit vrijdag niet toegelaten is:? We proberen gewoon ons best te doen om die maatregel te begrijpen, omdat hij niet echt logisch klinkt. ![]() maakt niet veel uit he, we mogen geen t-shirts/polo's verkopen, dus laat ons gewoon kijken hoe we het feest zo zot mogelijk kunnen krijgen ![]() Ge zijt veel te braaf ![]() |
| 20 Apr 2011, 16:02 |
|
|
forumlegende |
kd'ke schreef: Dries schreef: kd'ke schreef: We proberen gewoon ons best te doen om die maatregel te begrijpen, omdat hij niet echt logisch klinkt. ![]() maakt niet veel uit he, we mogen geen t-shirts/polo's verkopen, dus laat ons gewoon kijken hoe we het feest zo zot mogelijk kunnen krijgen ![]() Ge zijt veel te braaf ![]() ni beginnen e het enige dat ik hoop is dat er vrijdag een feestje zonder ambras en met ENORME ambiance is ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 20 Apr 2011, 16:04 |
|
|
forumlegende
Dries schreef: kd'ke schreef: Dries schreef: gaat het hier eigenlijk nog over het feest of over het feit dat er opc t-shirts verkoopt(en dat dit vrijdag niet toegelaten is:? We proberen gewoon ons best te doen om die maatregel te begrijpen, omdat hij niet echt logisch klinkt. ![]() maakt niet veel uit he, we mogen geen t-shirts/polo's verkopen, dus laat ons gewoon kijken hoe we het feest zo zot mogelijk kunnen krijgen ![]() Ge kunt ze weggeven ook hé... ![]() |
| 20 Apr 2011, 16:14 |
|
|
Vaste Waarde
Dries schreef: het enige dat ik hoop is dat er vrijdag een feestje zonder ambras en met ENORME ambiance is ![]() Ik hoop op zo een feestje lijk zondag tegen Dessel opt straat, maar dan 10 keer zo groot. Moet echt zot zijn ![]() |
| 20 Apr 2011, 17:51 |
|
|
Vaste Waarde
voorbijganger schreef: Dries schreef: het enige dat ik hoop is dat er vrijdag een feestje zonder ambras en met ENORME ambiance is ![]() Ik hoop op zo een feestje lijk zondag tegen Dessel opt straat, maar dan 10 keer zo groot. Moet echt zot zijn ![]() Het zal een reuze feestje worden. Breng zoveel mogelijk vlaggen, sjaals trommels enz.. mee en kom op tijd om dicht bij het podium te kunnen staan! ![]() |
| 20 Apr 2011, 19:02 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ik zal er ook niet bij zijn.
De laatste weken in aanloop naar de titel waren al een stevig feestje met de mensen waarmee ik wekelijks naar de voetbal ga, vorige zondag was de kers op de taart. Nuja, ergens moet ik eerlijk zeggen nog steeds een beetje een wrang gevoel te hebben bij de massale aanwezigheid van mensen die je anders niet ziet, sterker nog, mensen die de afgelopen jaren hadden afgehaakt en EA zelfs meermaals belachelijk hebben gemaakt. Maar uiteindelijk hebben deze EA toch een mooie euro opgebracht, dus geen probleem ... Vrijdag zullen er minder vaste supporters zijn, nog meer successupporters die zich willen laten opvallen en ergens verwacht ik zelfs supporters van andere clubs die op ambras uit zijn. Ik zal er dus niet zijn. Ik kon ook niet, ik moet naar een bbq ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 20 Apr 2011, 20:20 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46 Berichten: 94 Leeftijd: 41 Locatie: Oiljst !! |
The Blackwans schreef: Ik zal er ook niet bij zijn. De laatste weken in aanloop naar de titel waren al een stevig feestje met de mensen waarmee ik wekelijks naar de voetbal ga, vorige zondag was de kers op de taart. Nuja, ergens moet ik eerlijk zeggen nog steeds een beetje een wrang gevoel te hebben bij de massale aanwezigheid van mensen die je anders niet ziet, sterker nog, mensen die de afgelopen jaren hadden afgehaakt en EA zelfs meermaals belachelijk hebben gemaakt. Maar uiteindelijk hebben deze EA toch een mooie euro opgebracht, dus geen probleem ... Vrijdag zullen er minder vaste supporters zijn, nog meer successupporters die zich willen laten opvallen en ergens verwacht ik zelfs supporters van andere clubs die op ambras uit zijn.Ik zal er dus niet zijn. Ik kon ook niet, ik moet naar een bbq ![]() Maar da zou meer als zwak zijn! ik bezie het zo een beetje zoals carnaval. tis nie omdat ge niet in een groep zit da ge daarmee gene carnavalist zijt he. iedereen maakt deel uit van het geheel... en als je de sfeer van zondag terug kan brengen naar vrijdag toe. is da geen kers op de taart.. maar zijn da twee taarten met nen hoop kerzen op ![]() geniet van den bbq! ![]() _________________ Iendracht foreverrrrr |
| 20 Apr 2011, 20:32 |
|
| Pagina 7 van 17 |
[ 245 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 17 Volgende |