|
|
| Pagina 7 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 62 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Indien ze de licentie wel gaan halen,moet je ook de nodige centen hebben om een deftige ploeg op de mat te brengen en ik vrees dat juist die centjes ontbreken.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 03 Mei 2015, 10:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
iendrachter schreef: El Corredor (Light) schreef: Neutralboy schreef: K.B neemt ontslag , licentie wordt niks. Einde FDR definitief? Volgend jaar naar beerschot , racing , ms antwerp ? Lijkt me een leuk seizoen te worden. Of gaan we toch failliet ?! KB --> Karel Bosteels, commercieel verantwoordelijke. over licentie is er nog geen nieuws dacht ik. Als er iemand uit het bestuur zo vlak voor de uitspraak van het BAS ontslag neemt, lijkt mij dat toch geen goed teken. Iemand een idee waarom KB ontslag neemt? Wat maakt het eigenlijk nog uit of we in 2de of 3de spelen volgend jaar? Het jaar nadien met die hervorming zitten we toch in die amateurreeks. En Karel Bosteels was nu net nog iemand met een dosis gezond verstand... |
| 03 Mei 2015, 10:51 |
|
|
Ancien
AlostanA schreef: iendrachter schreef: El Corredor (Light) schreef: KB --> Karel Bosteels, commercieel verantwoordelijke. over licentie is er nog geen nieuws dacht ik. Als er iemand uit het bestuur zo vlak voor de uitspraak van het BAS ontslag neemt, lijkt mij dat toch geen goed teken. Iemand een idee waarom KB ontslag neemt? Wat maakt het eigenlijk nog uit of we in 2de of 3de spelen volgend jaar? Het jaar nadien met die hervorming zitten we toch in die amateurreeks. En Karel Bosteels was nu net nog iemand met een dosis gezond verstand... Allez veroit, het einde is nabij, voor mij persoonlijk is het genoeg geweest, zal een andere hobby moeten zoeken. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 03 Mei 2015, 11:31 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: Allez veroit, het einde is nabij, voor mij persoonlijk is het genoeg geweest, zal een andere hobby moeten zoeken. ![]() Hoe dikwijls is het nu juist al genoeg geweest voor jou Hugo? Laat het duidelijk zijn: ik word ook niet vrolijk van deze gang van zaken, maar komaan zeg... _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 03 Mei 2015, 12:02 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
ik hoop alvast dat als het morgen slecht nieuws wordt, wat ik eerlijkheidshalve wel verwacht, dat dat theorietjedat je hier her en der leest klopt dat er achter de schermen anderen zouden klaarstaan. hoe hebben ze t gvd voor mekaar gekregen om de schulden te verdrievoudigen na alles wat we al hebben meegemaakt. enfin...t bloed kruipt waar het niet gaan kan als supporter en misschien geldt dat ook voor de club zelf...
|
| 03 Mei 2015, 12:17 |
|
|
Ancien
anathema76 schreef: Hugo schreef: Allez veroit, het einde is nabij, voor mij persoonlijk is het genoeg geweest, zal een andere hobby moeten zoeken. ![]() Hoe dikwijls is het nu juist al genoeg geweest voor jou Hugo? Laat het duidelijk zijn: ik word ook niet vrolijk van deze gang van zaken, maar komaan zeg... Deze keer besteken begint mijn leeftijd een rol te spelen, ik slaap slecht, ben niet aan te spreken, echt ik ben er doodziek van, al dat gedoe is slecht voor mijnen tikker. Geen licentie betekent waarschijnlijk het vertrek van FDR en dan, wie gaat dan de enorme schuldenberg overnemen, is er geen kandidaat dan stopt het voor onze geliefde club nietwaar. Daarom is het bang afwachten tot morgen, het is in ieder geval opnieuw een grote vernedering en pijnlijke zaak voor de supporters en toch ook gezichtsverlies voor de stad Aalst of liggen die mannen daar nu echt niet wakker van? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 03 Mei 2015, 13:45 |
|
|
forumlegende
Hugo schreef: anathema76 schreef: Hugo schreef: Allez veroit, het einde is nabij, voor mij persoonlijk is het genoeg geweest, zal een andere hobby moeten zoeken. ![]() Hoe dikwijls is het nu juist al genoeg geweest voor jou Hugo? Laat het duidelijk zijn: ik word ook niet vrolijk van deze gang van zaken, maar komaan zeg... Deze keer besteken begint mijn leeftijd een rol te spelen, ik slaap slecht, ben niet aan te spreken, echt ik ben er doodziek van, al dat gedoe is slecht voor mijnen tikker. Geen licentie betekent waarschijnlijk het vertrek van FDR en dan, wie gaat dan de enorme schuldenberg overnemen, is er geen kandidaat dan stopt het voor onze geliefde club nietwaar. Daarom is het bang afwachten tot morgen, het is in ieder geval opnieuw een grote vernedering en pijnlijke zaak voor de supporters en toch ook gezichtsverlies voor de stad Aalst of liggen die mannen daar nu echt niet wakker van? dat denk ik toch niet. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 03 Mei 2015, 13:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Hugo schreef: anathema76 schreef: Hugo schreef: Allez veroit, het einde is nabij, voor mij persoonlijk is het genoeg geweest, zal een andere hobby moeten zoeken. ![]() Hoe dikwijls is het nu juist al genoeg geweest voor jou Hugo? Laat het duidelijk zijn: ik word ook niet vrolijk van deze gang van zaken, maar komaan zeg... Deze keer besteken begint mijn leeftijd een rol te spelen, ik slaap slecht, ben niet aan te spreken, echt ik ben er doodziek van, al dat gedoe is slecht voor mijnen tikker. Geen licentie betekent waarschijnlijk het vertrek van FDR en dan, wie gaat dan de enorme schuldenberg overnemen, is er geen kandidaat dan stopt het voor onze geliefde club nietwaar. Daarom is het bang afwachten tot morgen, het is in ieder geval opnieuw een grote vernedering en pijnlijke zaak voor de supporters en toch ook gezichtsverlies voor de stad Aalst of liggen die mannen daar nu echt niet wakker van? Nee Hugo, op 't stadhuis liggen ze daar niet wakker van want dat zijn politiekers, die slapen zelfs heel goed. De ene nacht dat ze wakker liggen is de nacht vóór de verkiezingen, dus op 6 jaar tijd hebben ze één slechte nacht, goed toch? Wat er vóór, en vooral na, de verkiezingen gebeurd laat hen ijskoud. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 03 Mei 2015, 14:03 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 53 Locatie: Aalst |
Davy schreef: ik hoop alvast dat als het morgen slecht nieuws wordt, wat ik eerlijkheidshalve wel verwacht, dat dat theorietjedat je hier her en der leest klopt dat er achter de schermen anderen zouden klaarstaan. hoe hebben ze t gvd voor mekaar gekregen om de schulden te verdrievoudigen na alles wat we al hebben meegemaakt. enfin...t bloed kruipt waar het niet gaan kan als supporter en misschien geldt dat ook voor de club zelf... Als er zijn die achter de schermen klaarstaan, dan zijn het dwazen of dommeriken. Als we geen licentie halen, waarom moeten ze dan klaarstaan? Om ons in derde te helpen? Sorry maar dat is niet nodig. Als ze klaarstaan achter de schermen, dan moesten ze zorgen dat we voor het BAS onze licentie halen om in 2de te blijven en wie weet toch die trein van de competitie hervorming te halen. Dus nee als ze er nu niet zijn hoeven ze nadien ook niet af te komen als we in derde zitten of nog erger. |
| 03 Mei 2015, 15:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik hoop nog altijd op goed nieuws morgen en reken daar ook op. Geen licentie zou een enorme ontgoocheling zijn.
|
| 03 Mei 2015, 15:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Natuurlijk liggen ze op 't stadhuis daar niet wakker van. Die bende huichelaars, een "schijnheilig zootje ongeregeld"!
Laat het sportief goed gaan met Eendracht, en ze zouden elkaar doodkloppen om de aftrap te mogen geven voor een vol stadion. Als het minder gaat, dan steken ze hun kop in 't zand ; om niets te moeten ondernemen. Als we Europees speelden, liep het stadion vol van Aalsterse politici om in de kijker te komen... Zelfs gingen ze mee, tot in Rome en Sofia. Maar niemand die er maar een second aan dacht, om het initiatief te nemen, omdat ons stadion dringend aan een vernieuwd stadion toe was... ...Wat moet ik vreselijk WALGEN van ALLEMAAL die politiekers in AALST! Hoeveel keer zijn er nieuwe coalities geweest? Elke partij is al eens aan bod geweest... NOOIT voelt iemand zich schuldig, t zijn altijd de vorige bestuurders, die eerder niks hebben ondernomen... En hoe vaak hebben wij in 95 jaar al niet in 1ste en 2de nationale veelvuldig gevoetbald.....? _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 03 Mei 2015, 15:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
tigers schreef: Davy schreef: ik hoop alvast dat als het morgen slecht nieuws wordt, wat ik eerlijkheidshalve wel verwacht, dat dat theorietjedat je hier her en der leest klopt dat er achter de schermen anderen zouden klaarstaan. hoe hebben ze t gvd voor mekaar gekregen om de schulden te verdrievoudigen na alles wat we al hebben meegemaakt. enfin...t bloed kruipt waar het niet gaan kan als supporter en misschien geldt dat ook voor de club zelf... Als er zijn die achter de schermen klaarstaan, dan zijn het dwazen of dommeriken. Als we geen licentie halen, waarom moeten ze dan klaarstaan? Om ons in derde te helpen? Sorry maar dat is niet nodig. Als ze klaarstaan achter de schermen, dan moesten ze zorgen dat we voor het BAS onze licentie halen om in 2de te blijven en wie weet toch die trein van de competitie hervorming te halen. Dus nee als ze er nu niet zijn hoeven ze nadien ook niet af te komen als we in derde zitten of nog erger. ALS die mensen al bestaan, zijn ze meer dan welkom denk ik dan. Wat verwacht je nu? Dat er investeerders bestaan die -als ze zich al met voetbal willen bezighouden- eerst een kleine 2 mio euro in een put gaan pompen om er dan pas te kunnen aan beginnen? Als jij die mensen vindt, beeldhouw ik persoonlijk een standbeeld voor u. |
| 03 Mei 2015, 16:26 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 53 Locatie: Aalst |
AlostanA schreef: tigers schreef: Davy schreef: ik hoop alvast dat als het morgen slecht nieuws wordt, wat ik eerlijkheidshalve wel verwacht, dat dat theorietjedat je hier her en der leest klopt dat er achter de schermen anderen zouden klaarstaan. hoe hebben ze t gvd voor mekaar gekregen om de schulden te verdrievoudigen na alles wat we al hebben meegemaakt. enfin...t bloed kruipt waar het niet gaan kan als supporter en misschien geldt dat ook voor de club zelf... Als er zijn die achter de schermen klaarstaan, dan zijn het dwazen of dommeriken. Als we geen licentie halen, waarom moeten ze dan klaarstaan? Om ons in derde te helpen? Sorry maar dat is niet nodig. Als ze klaarstaan achter de schermen, dan moesten ze zorgen dat we voor het BAS onze licentie halen om in 2de te blijven en wie weet toch die trein van de competitie hervorming te halen. Dus nee als ze er nu niet zijn hoeven ze nadien ook niet af te komen als we in derde zitten of nog erger. ALS die mensen al bestaan, zijn ze meer dan welkom denk ik dan. Wat verwacht je nu? Dat er investeerders bestaan die -als ze zich al met voetbal willen bezighouden- eerst een kleine 2 mio euro in een put gaan pompen om er dan pas te kunnen aan beginnen? Als jij die mensen vindt, beeldhouw ik persoonlijk een standbeeld voor u.Oe? Ze staan toch klaar achter de kolissen volgens sommigen. Een ploeg die failliet is overnemen is idd gemakkelijk. Sorry huichelaars noem ik dat. Idd ofwel help je nu met de redding ofwel niet. Als ze moeten komen helpen in derde of lager om dan te zeggen kijk wij doen het sorry dan hoeven ze voor mij niet te komen. Het was of is nu en niet als het te laat is. |
| 03 Mei 2015, 16:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
AlostanA schreef: tigers schreef: Davy schreef: ik hoop alvast dat als het morgen slecht nieuws wordt, wat ik eerlijkheidshalve wel verwacht, dat dat theorietjedat je hier her en der leest klopt dat er achter de schermen anderen zouden klaarstaan. hoe hebben ze t gvd voor mekaar gekregen om de schulden te verdrievoudigen na alles wat we al hebben meegemaakt. enfin...t bloed kruipt waar het niet gaan kan als supporter en misschien geldt dat ook voor de club zelf... Als er zijn die achter de schermen klaarstaan, dan zijn het dwazen of dommeriken. Als we geen licentie halen, waarom moeten ze dan klaarstaan? Om ons in derde te helpen? Sorry maar dat is niet nodig. Als ze klaarstaan achter de schermen, dan moesten ze zorgen dat we voor het BAS onze licentie halen om in 2de te blijven en wie weet toch die trein van de competitie hervorming te halen. Dus nee als ze er nu niet zijn hoeven ze nadien ook niet af te komen als we in derde zitten of nog erger. ALS die mensen al bestaan, zijn ze meer dan welkom denk ik dan. Wat verwacht je nu? Dat er investeerders bestaan die -als ze zich al met voetbal willen bezighouden- eerst een kleine 2 mio euro in een put gaan pompen om er dan pas te kunnen aan beginnen? Als jij die mensen vindt, beeldhouw ik persoonlijk een standbeeld voor u._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 03 Mei 2015, 16:37 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
AlostanA schreef: iendrachter schreef: El Corredor (Light) schreef: KB --> Karel Bosteels, commercieel verantwoordelijke. over licentie is er nog geen nieuws dacht ik. Als er iemand uit het bestuur zo vlak voor de uitspraak van het BAS ontslag neemt, lijkt mij dat toch geen goed teken. Iemand een idee waarom KB ontslag neemt? Wat maakt het eigenlijk nog uit of we in 2de of 3de spelen volgend jaar? Het jaar nadien met die hervorming zitten we toch in die amateurreeks. En Karel Bosteels was nu net nog iemand met een dosis gezond verstand... Karel heeft geen ontslag genomen! Wie verspreid die roddels ? |
| 03 Mei 2015, 16:58 |
|
| Pagina 7 van 62 |
[ 916 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 62 Volgende |