Transfers 2008 - 2009 - Pagina 61 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 59 60 61 62 63 130
 Transfers 2008 - 2009 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Jan schreef:
elfahem schreef:
Kzen goed hé :lol:

Kan geen bal controleren.
Kan geen kopduel winnen.
Kan geen goal maken.
Heeft geen stijl.
Heeft geen techniek.
Kan geen man voorbij.
Kan niet met het gezicht naar de goal spelen.

Wilt ge d'er nog? Ik weet, het is een oud zeer deze discussie, maar 't is wel een leuke.

:crazy: :crazy: . Gij zijt nog zat van de feesten zeker?
Op het 2de en eventueel 3de na heeft hij natuurlijk wel gelijk. De vraag is natuurlijk of ge van dat type speler in 3de klasse meer kwaliteiten moet verwachten.

26 Dec 2008, 13:22
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Bram schreef:
Jan schreef:
elfahem schreef:
Kzen goed hé :lol:

Kan geen bal controleren.
Kan geen kopduel winnen.
Kan geen goal maken.
Heeft geen stijl.
Heeft geen techniek.
Kan geen man voorbij.
Kan niet met het gezicht naar de goal spelen.

Wilt ge d'er nog? Ik weet, het is een oud zeer deze discussie, maar 't is wel een leuke.

:crazy: :crazy: . Gij zijt nog zat van de feesten zeker?
Op het 2de en eventueel 3de na heeft hij natuurlijk wel gelijk. De vraag is natuurlijk of ge van dat type speler in 3de klasse meer kwaliteiten moet verwachten.

Voila, tis nog altijd maar 3e klasse hé. En dat wordt door sommigen vergeten waardoor er (veel) te veel verwacht wordt.

26 Dec 2008, 13:24
Reserve

Spijtig van Arnold. Ze gaan goed mogen zoeken eer ze nog zo een spits van zo een kaliber gaan vinden. Blijkbaar ziet het bestuur niet wat de supporters wel zien. Spijtig en weeral een domme beslissing, zeker gezien hun laatste transfers!

26 Dec 2008, 13:34
Freak

Leeftijd: 35
officiele site:

Ken Van Damme en Niels Spotbeen bereikten een overeenkomst met VC EA 2002 en maken hierdoor op definitieve basis deel uit van de A-kern.

De club wenst eveneens te melden dat middenvelder Alain Van Mieghem evenals de aanvallers Lorenzo Wouter, Nourdine Boussoufa, Dimitri Iakovlevski en Benjamin Kabongo te horen kregen dat er niet meer op hen gerekend wordt na de jaarwisseling. Arnold Nguekam onderhandelt met een niet-nader genoemde buitenlandse club.

Er staat niet dat arnold moet vertrekken é,het bestuur liet het wel uitschijnen een heel seizoen ,maar dan nog.

26 Dec 2008, 13:40
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
suppo schreef:
Spijtig van Arnold. Ze gaan goed mogen zoeken eer ze nog zo een spits van zo een kaliber gaan vinden. Blijkbaar ziet het bestuur niet wat de supporters wel zien. Spijtig en weeral een domme beslissing, zeker gezien hun laatste transfers!

Ik vind het ook heel erg voor hem, maar vanuit de club uit is dit volgens mij een bijzonder goeie beslissing. We zijn nu meer dan een jaar na zijn blessure, en nog is deze niet volledig geheeld. Akkoord hij kan spelen, maar de blessure is nog steeds niet hersteld zoals het zou moeten zijn. De motivatie en professionaliteit tijdens zijn herstelperiode zal volgens mij niet geweest zijn zoals het moest.
En bovendien : wat die hier verdient, daarvoor kan je wel andere / betere kwaliteit halen.
Het is spijtig voor hem, maar ik denk dat hij toch ook eens de hand in eigen boezem moet steken.

26 Dec 2008, 13:41
Nationale Ploeg

Bram schreef:

Tja voetbal is nog altijd een ploegsport en het is gewoon een feit dat een fitte Arnold onze ploeg beter laat spelen. Er zijn wss veel spitsen die over een pak meer technische bagage beschikken maar dat is niet het enige dat telt in voetbal.

26 Dec 2008, 13:41
forumlegende

Leeftijd: 43
Inderdaad de verwachte namen die moeten vertrekken. Ik denk da ze bij het bestuur hun lesje nu wel zullen geleerd hebben want alle paniekaankopen zijn erbij. Van Mieghem is ne mislukte transfer maar daar kunnen ze misschien zelf ook nie veel aan doen. Ik denk da de meeste het erover eens waren dat da ne goeie speler was toen ze hem aantrokken. Tis anders uitgedraaid en da kan gebeuren. Maar Lorenzo Wouter bijvoorbeeld, daar snap ik echt nie van dat die hier heeft mogen tekenen want iedereen zag in de oefenmatchen da diene gewoon nie ging meekunnen. Maar goed, laat het een les zijn voor de toekomst om nie direct paniekvoetbal gaan te spelen als het wa minder gaat want nu hebde wel e pak geld vergooid. En laat ons inderdaad hopen da ze er vanaf geraken of ge blijft er mee opgescheept zitten. En wat Arnold betreft, het is denk ik het beste voor iedereen da hij vertrekt. Maar hem in het rijtje van Iakovlevski enzo zitten, is toch overdreven zenne. Het is toch duidelijk da Arnold hier zeker iets getoond heeft, al dan niet te danken aan Troch zoals sommigen hier beweren. Maar ge kunt da ook omdraaien he, misschien kreeg Troch wel zoveel ruimte omda Arnold constant 2 of 3 man bezig hield. In elk geval, bedankt voor alles Arnoldinho, we zullen je nooit vergeten en hopelijk kan je ergens anders terug uw carriere op de rails zetten.
Tot slot ook nog positief da Van Damme en Spotbeen getekend hebben. Da 1 jaar contract zal wel op volgend seizoen bedoeld zijn zeker en daar dit seizoen nog bij.

26 Dec 2008, 13:42
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Arnold kan bovendien geen goal maken, hij maakte er 21 in vierde klasse ! Zie je dat iemand van onze kern doen nu misschien ?

En technisch is die helemaal niet zo slecht hoor, we spelen dus wel nog in derde klasse hoor.

Spelers die bij EA ziten zijn nooit goed genoeg, maar eens ze weg zijn worden het helden (zie naar Troch, Verheyden,...). Belachelijk gewoon.

26 Dec 2008, 13:43
Ancien

Leeftijd: 42
Jeroen schreef:
Arnold kan bovendien geen goal maken, hij maakte er 21 in vierde klasse ! Zie je dat iemand van onze kern doen nu misschien ?

En technisch is die helemaal niet zo slecht hoor, we spelen dus wel nog in derde klasse hoor.

Spelers die bij EA ziten zijn nooit goed genoeg, maar eens ze weg zijn worden het helden (zie naar Troch, Verheyden,...). Belachelijk gewoon.

Volledig mee eens, kan hert nie beter zeggen :worship:

26 Dec 2008, 13:58
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Laat ons eerlijk zijn. Arnold heeft hier een zeer goed seizoen gespeeld in 4de klasse. Daarna.....op één match op Woluwe na.......niks meer van hem gezien. Als je dan weet wat zijn kostenplaatje is dan is de conclusie rap gemaakt. En dat er geen betere spitsen zijn in derde klasse.... :crazy: Heb je diene van Sint-Niklaas tegen ons gezien? Of diene van Dour-Borinage? Dat zijn toch mannen van een ander kaliber dan Arnold zelle. Van mijn part mogen ze diene van Sint Niklaas direct gaan halen. Dan nog ne middenvelder (lees spelverdeler) en meer moeten ze niet halen om dit seizoen af te maken. Dan zit een derde periode er nog in volgens mij.

26 Dec 2008, 13:58
Freak

Leeftijd: 35
Vandaag een lijstje in HLN van spelers die het zouden maken bij een buitenlandse club ,maar faalden en nu bij (bescheiden) clubs in belgie spelen .Bij die namen staat Kevin Franck en ook nog enkele andere ex-aalst spelers.

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 26 Dec 2008, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.

26 Dec 2008, 13:59
Nationale Ploeg

Eindelijk heeft het bestuur zijn ogen geopend !!!
Maar toegeven dat het paniekaankopen waren staat er wel niet bij :whistle:

Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
SERRE schreef:
Laat ons eerlijk zijn. Arnold heeft hier een zeer goed seizoen gespeeld in 4de klasse. Daarna.....op één match op Woluwe na.......niks meer van hem gezien. Als je dan weet wat zijn kostenplaatje is dan is de conclusie rap gemaakt. En dat er geen betere spitsen zijn in derde klasse.... :crazy: Heb je diene van Sint-Niklaas tegen ons gezien? Of diene van Dour-Borinage? Dat zijn toch mannen van een ander kaliber dan Arnold zelle. Van mijn part mogen ze diene van Sint Niklaas direct gaan halen. Dan nog ne middenvelder (lees spelverdeler) en meer moeten ze niet halen om dit seizoen af te maken. Dan zit een derde periode er nog in volgens mij.

De eerste matchen van zijn tweede seizoen ook (thuis tegen RC Waregem), voor de rest volledig akkoord.

Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Stijn schreef:
SERRE schreef:

De eerste matchen van zijn tweede seizoen ook (thuis tegen RC Waregem), voor de rest volledig akkoord.

Zou best kunnen, dat is één van de weinige matchen die ik vorig seizoen heb gemist.

26 Dec 2008, 14:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
roeckie schreef:
Bram schreef:

Tja voetbal is nog altijd een ploegsport en het is gewoon een feit dat een fitte Arnold onze ploeg beter laat spelen. Er zijn wss veel spitsen die over een pak meer technische bagage beschikken maar dat is niet het enige dat telt in voetbal.
Ik reageerde daar dan ook niet op (dat zei ik trouwens zelf al) maar ik denk dat het Jan was (?) die reageerde of Elfahem (?) nog zat was terwijl er bij die punten die hij aanhaalde wel veel waarheid zat.

En ja Jeroen hij heeft inderdaad wel een hoop goals gemaakt, daarmee dat ik ook zei "eventueel". In 4de bewees hij hem in het begin enorm trefzeker maar dat ging met de tijd alleen maar bergafwaarts hé. Ik denk dat hij had kunnen blijven als hij zijn vorm van 4de terug had kunnen tonen...

Laatst gewijzigd door Bram op 26 Dec 2008, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.

26 Dec 2008, 14:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 59 60 61 62 63 130