|
|
| Pagina 61 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 59 60 61 62 63 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Bericht Re: Transfers 2009-2010
marc2 schreef: Ik vind dat boto toch wat opgewaardeerd wordt. De kansjes die hij gekregen heeft liet hij niet direct een super overtuigende indruk. Vergeet niet dat hij verleden seizoen ook geen potten gebroken heeft.... Hoelang moet een speler dan krediet hebben vraag ik me af .... Delie vind ik wel een nuttige ,... duelkrachtig vooraan en staat op de juiste plaats. Maar hij moet iemand in steun hebben. Boto kon goed een bal afschermen, is eerder een speler die met rug naar doel speelt maar veel te weinig doeltreffend en ook qua postuur te weinig duelkracht. Kopduels bijvoorbeeld won hij heel zelden. Een boto op zijn best kon wel de andere offensief ingestelde spelers beter doen spelen maar in totaliteit bakten we der offensief al nietveel van dit seizoen en zoals gesteld is een spits die bijna geen goal kan maken toch geen optie om hem terug "vol" een kans te geven. Ik denk dat hij in de provinciale reeks wel potten zal breken maar derde klasse is of was te hoog gegrepen voor hem, zelfs met een charlatan en doodslechte trainer als dillen. Delie nuttig, staat op de juiste plaats ???? Welke plaats mag dit dan wel zijn. Toch niet de plaats om te scoren lijkt mij. |
| 17 Apr 2009, 14:54 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Aan alle 'kenners': neem eens een kijkje in ons prachtige archief, meer bepaald in langs de lijn ==> prognose seizoen 08/09.
Kwestie van jezelf een spiegel voor te houden en niet te veel met de wind mee te draaien. Want sommigen geven er écht wel serieuze lappen op zelle En eerlijk, ik vind dat op zich nog niet eens zo erg. Ware het niet dat diegenen die er het hardst naast 'kloppen' zichzelf het meest au serieux nemen als er over het spelletje wordt gediscussieerd.Om het kort te houden: je leest hier vooraf veel 'hoogstaand betoog' , tactische waarheden en dies meer, die de dag nadien.... volledig de mist in gaan ?En voor de rest: véél voetbalplezier en volgend seizoen een hoofdrol voor onzen ![]() |
| 17 Apr 2009, 15:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
luque schreef: Aan alle 'kenners': neem eens een kijkje in ons prachtige archief, meer bepaald in langs de lijn ==> prognose seizoen 08/09. Kwestie van jezelf een spiegel voor te houden en niet te veel met de wind mee te draaien. Want sommigen geven er écht wel serieuze lappen op zelle En eerlijk, ik vind dat op zich nog niet eens zo erg. Ware het niet dat diegenen die er het hardst naast 'kloppen' zichzelf het meest au serieux nemen als er over het spelletje wordt gediscussieerd.Om het kort te houden: je leest hier vooraf veel 'hoogstaand betoog' , tactische waarheden en dies meer, die de dag nadien.... volledig de mist in gaan ?En voor de rest: véél voetbalplezier en volgend seizoen een hoofdrol voor onzen ![]() awel, tis feitelijk de max om mijn eigen prognose weer te lezen slecht man, nie te doen _________________ www.spionkoplede.com |
| 17 Apr 2009, 15:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
luque schreef: Aan alle 'kenners': neem eens een kijkje in ons prachtige archief, meer bepaald in langs de lijn ==> prognose seizoen 08/09. Mijn prognose (tussen plaats 6 en 8) was nog niet zo slecht ( k moet er wel bijzeggen dat de voorbereiding al even bezig was toen ik mijn prognose plaatste). Voor de rest zagen er veel Wetteren degraderen, De Langhe als slechtste transfer en Van Mieghem als beste transfer. Achteraf gezien serieus mispakt. Laatst gewijzigd door Smetje op 17 Apr 2009, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 17 Apr 2009, 15:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Franck naar Oudenaarde
Velen zullen hier tevreden zijn,ik ben content in zijn plaats dat hij weg is,na Aelbrecht was hij het slachtoffer om elke week uit gekafferd te worden. Ik ben in blijde verwachting wie de volgende gaat zijn en ik hoop als Troch komt,hij het goed gaat doen want anders zou hij wel eens het volgende slachtoffer kunnen zijn,of het zou moeten zijn dat hij weer een half seizoen in de lappenmand zou liggen,maar hij kan nog altijd met een inspuiting spelen ![]() Let op mijn woorden we gingen hem nog goed kunnen gebruiken. Het ga je goed Kevin en bewijs maar eens in Oudenaarde dat ze je te vroeg hebben laten vertrekken. Maar wie weet kan je binnen twee jaar terug komen er zijn er zo nog he nu nog arne,de langhe glorieux,van holm en claessens terug halen en iedereen weer content. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Apr 2009, 15:43 |
|
|
Freak
en landuyt ook terughalen.
|
| 17 Apr 2009, 15:51 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
waly 2 schreef: en landuyt ook terughalen. voor z'n goei voorzetten ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 17 Apr 2009, 15:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
waly 2 schreef: en landuyt ook terughalen. Verdomme diene was ik vergeten ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Apr 2009, 15:53 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ik vind het ook jammer da Franck vertrekt want ik ben zeker dat hij kan voetballen. Langs den andere kant speelde hij een heel belabberd seizoen, net als Eendracht Aalst in zijn geheel trouwens en hij is daar mee het slachtoffer van geworden. Volgend seizoen zag ik voor Franck nie direct een basisplaats, dus is het misschien voor hem zelf ook beter da hij ergens anders naartoe kan.
En Troch, mja, van mij mag hij komen hoor maar de druk die op zijn schouders gaat liggen, gaat heeeel zwaar zijn. In elk geval, zelfs als Troch komt mag er van mij nog ne centrale middenvelder bij want ge hebt nu enkel Verheyden daar. Van Damme en De Schutter reken ik enkel als pure stofzuigers, ne centrale middenvelder is voor mij iemand die de verbinding is tussen uw defensief en offensief middenveld en buiten Verheyden zie ik zo niemand nu. |
| 17 Apr 2009, 16:18 |
|
|
Freak
zwawi schreef: Ik vind het ook jammer da Franck vertrekt want ik ben zeker dat hij kan voetballen. Langs den andere kant speelde hij een heel belabberd seizoen, net als Eendracht Aalst in zijn geheel trouwens en hij is daar mee het slachtoffer van geworden. Volgend seizoen zag ik voor Franck nie direct een basisplaats, dus is het misschien voor hem zelf ook beter da hij ergens anders naartoe kan. En Troch, mja, van mij mag hij komen hoor maar de druk die op zijn schouders gaat liggen, gaat heeeel zwaar zijn. In elk geval, zelfs als Troch komt mag er van mij nog ne centrale middenvelder bij want ge hebt nu enkel Verheyden daar. Van Damme en De Schutter reken ik enkel als pure stofzuigers, ne centrale middenvelder is voor mij iemand die de verbinding is tussen uw defensief en offensief middenveld en buiten Verheyden zie ik zo niemand nu. misschien komt die er nog sneller dan je denkt ![]() |
| 17 Apr 2009, 17:44 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
El Corredor schreef: zwawi schreef: Ik vind het ook jammer da Franck vertrekt want ik ben zeker dat hij kan voetballen. Langs den andere kant speelde hij een heel belabberd seizoen, net als Eendracht Aalst in zijn geheel trouwens en hij is daar mee het slachtoffer van geworden. Volgend seizoen zag ik voor Franck nie direct een basisplaats, dus is het misschien voor hem zelf ook beter da hij ergens anders naartoe kan. En Troch, mja, van mij mag hij komen hoor maar de druk die op zijn schouders gaat liggen, gaat heeeel zwaar zijn. In elk geval, zelfs als Troch komt mag er van mij nog ne centrale middenvelder bij want ge hebt nu enkel Verheyden daar. Van Damme en De Schutter reken ik enkel als pure stofzuigers, ne centrale middenvelder is voor mij iemand die de verbinding is tussen uw defensief en offensief middenveld en buiten Verheyden zie ik zo niemand nu. misschien komt die er nog sneller dan je denkt ![]() Wie komt sneller dan ik denk? Troch of die extra centrale middenvelder? Gij laat altijd uitschijnen da ge meer weet en misschien is da ook wel zo maar wie A zegt moet ook B zeggen. |
| 17 Apr 2009, 17:46 |
|
|
Freak
zwawi schreef: El Corredor schreef: zwawi schreef: Ik vind het ook jammer da Franck vertrekt want ik ben zeker dat hij kan voetballen. Langs den andere kant speelde hij een heel belabberd seizoen, net als Eendracht Aalst in zijn geheel trouwens en hij is daar mee het slachtoffer van geworden. Volgend seizoen zag ik voor Franck nie direct een basisplaats, dus is het misschien voor hem zelf ook beter da hij ergens anders naartoe kan. En Troch, mja, van mij mag hij komen hoor maar de druk die op zijn schouders gaat liggen, gaat heeeel zwaar zijn. In elk geval, zelfs als Troch komt mag er van mij nog ne centrale middenvelder bij want ge hebt nu enkel Verheyden daar. Van Damme en De Schutter reken ik enkel als pure stofzuigers, ne centrale middenvelder is voor mij iemand die de verbinding is tussen uw defensief en offensief middenveld en buiten Verheyden zie ik zo niemand nu. misschien komt die er nog sneller dan je denkt ![]() Wie komt sneller dan ik denk? Troch of die extra centrale middenvelder? Gij laat altijd uitschijnen da ge meer weet en misschien is da ook wel zo maar wie A zegt moet ook B zeggen. twas gewoon ver den interessanten uit te hangen sorry! ![]() |
| 17 Apr 2009, 17:52 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Bakkie schreef: Franck naar Oudenaarde Velen zullen hier tevreden zijn,ik ben content in zijn plaats dat hij weg is,na Aelbrecht was hij het slachtoffer om elke week uit gekafferd te worden. Ik ben in blijde verwachting wie de volgende gaat zijn en ik hoop als Troch komt,hij het goed gaat doen want anders zou hij wel eens het volgende slachtoffer kunnen zijn,of het zou moeten zijn dat hij weer een half seizoen in de lappenmand zou liggen,maar hij kan nog altijd met een inspuiting spelen ![]() Let op mijn woorden we gingen hem nog goed kunnen gebruiken. Het ga je goed Kevin en bewijs maar eens in Oudenaarde dat ze je te vroeg hebben laten vertrekken. Maar wie weet kan je binnen twee jaar terug komen er zijn er zo nog he nu nog arne,de langhe glorieux,van holm en claessens terug halen en iedereen weer content. ![]() Ikzelf had Franck liever nog wat gehouden, maar als ge weet dat het bestuur er alles aan doet om Troch binnen te halen, zou ik ook uitkijken naar een andere club. De onzekerheid die ge dan als speler hebt telt ook mee hé. En Glorieux terughalen? ok twas ne goeie voetballer maar als hij geen zin had om te trainen kwam hij ook niet trainen. |
| 17 Apr 2009, 19:46 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
laat Glorieux aub waar hij is
![]() |
| 17 Apr 2009, 20:07 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
El Corredor schreef: zwawi schreef: El Corredor schreef: misschien komt die er nog sneller dan je denkt ![]() Wie komt sneller dan ik denk? Troch of die extra centrale middenvelder? Gij laat altijd uitschijnen da ge meer weet en misschien is da ook wel zo maar wie A zegt moet ook B zeggen. twas gewoon ver den interessanten uit te hangen sorry! ![]() Of hij wil suggereren da ge nie kunt denken ![]() |
| 17 Apr 2009, 20:40 |
|
| Pagina 61 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 59 60 61 62 63 … 280 Volgende |