|
|
| Pagina 61 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 59 60 61 62 63 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Re: Artikels
elfahem schreef: placietjen schreef: voordat een keeper op Aalst kan overtuigen moet hij natuurlijk eerst vertrokken zijn (behalve Kujovic) Toch niet hoor. De Corte heeft mij altijd kunnen overtuigen, zelfs als hij nog voor ons speelde... In het begin speelde die nochtans barslecht hoor De Corte. |
| 23 Jan 2008, 17:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
elfahem schreef: placietjen schreef: voordat een keeper op Aalst kan overtuigen moet hij natuurlijk eerst vertrokken zijn (behalve Kujovic) Toch niet hoor. De Corte heeft mij altijd kunnen overtuigen, zelfs als hij nog voor ons speelde... En laat dat nu net degene zijn die mij nooit overtuigd heeft. Veel te onregelmatig en bovendien nen echten bokser op hoge ballen. Zelden een bal klemvast zien pakken, Lieven daarentegen ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 23 Jan 2008, 18:17 |
|
|
Vaste Waarde
Gelezen in "uitlaat" (HUMO)
Paal Gehoord op Sporza-radio: "de doelman van Aalst werd tot drie maal toe gered door zijn paal." tja. humo: "die mag nog vaker op afzondering gaan" ![]() _________________ Broer van ja |
| 23 Jan 2008, 21:13 |
|
|
Vaste Waarde
Peter Vandenbempt deze week in Sport Voetbalmagazine:
"Gumienny heeft een attitudeprobleem: hij overcompenseert zijn gebrek aan natuurlijke autoriteit met arrogantie" "Hij zwaait met gele kaarten als een duiveluitdrijver met zijn kruis". Merci Peter ![]() _________________ Broer van ja |
| 23 Jan 2008, 21:16 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
nieven ajoin schreef: Peter Vandenbempt deze week in Sport Voetbalmagazine: "Gumienny heeft een attitudeprobleem: hij overcompenseert zijn gebrek aan natuurlijke autoriteit met arrogantie" "Hij zwaait met gele kaarten als een duiveluitdrijver met zijn kruis". Merci Peter ![]() Mot derop! ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 23 Jan 2008, 21:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
zijn 3 laatste wedstrijden waren er boenk op ook hé van Gummieny !
Hij is in elk wedstrijdverslag meer vernoemd geweest als alle spelers samen... als ge dat als ref voor hebt dan scheelt er iet. _________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Jan 2008, 21:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Ge kunt maar hopen dat ze in Brussel ook beseffen wie de afzender is al ze zich over zijn verslag buigen...
|
| 23 Jan 2008, 23:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Het Nieuwsblad schreef: Voorzitter Aalsterse supportersfederatie Koen De Cooman bevreesd voor zware boete 'Eendracht wordt overal geviseerd' De incidenten tijdens de bekerwedstrijd Aalst - Dender blijven de gemoederen in Aalst beheersen. Door de persboycot wil niemand bij de Ajuinen commentaar leveren. Wij vroegen een reactie aan Koen De Cooman, voorzitter van de Aalsterse supportersfederatie. Het officiële rapport van scheidsrechter Gumienny na de bekerderby maakt gewag van het feit dat de wedstrijd tot twee keer toe werd onderbroken wegens racistische oerwoudgeluiden uit het Aalsterse supportersvak. Alle waarnemers waren het erover eens dat slechts een kleine verwaarloosbare minderheid van de fans zich bezondigde aan de feiten, maar toch weigert het Aalsterse bestuur om zich daarvan te distantiëren terwijl het om objectief vastgestelde feiten gaat. We gaven het woord aan Koen De Cooman, voorzitter van de Aalsterse supportersfederatie, die niet gebonden blijkt aan de persboycot van bestuur en spelers van Aalst. 'Ik vind het frustrerend dat een beeld opgehangen wordt van 3.000 racistische 'ajuinen' terwijl er misschien hooguit vijftien Sylla en Munyaneza viseerden. De overige fans moedigden met de kreet 'Roel, Roel!' Vandenbrande aan. Voetbal is passie in Aalst, maar we werden in Willebroek wel opgewacht door een waterkanon. Iemand met een trommel werd opgepakt voor vermeend uitdagend gedrag en vreest nu een stadionverbod. Een mogelijke boete van 18.000 euro vind ik hallucinant. Ik schaar me dan ook achter de spelers', stelt De Cooman. Ook op het veld leeft het gevoel van het verongelijkte Eendracht. 'Sedert het incident in Sint-Niklaas met een aangevallen scheidsrechter krijgen we geen enkele strafschop meer. Boto en Vandenbrande kregen in de bekerderby geel omdat ze onze treffer vierden met de Aalsterse fans (Gumienny handelde correct en gaf geel wegens het beklimmen van de dranghekkens, rwd). Munyaneza kreeg zelfs geen uitbrander toen hij onze fans uitdaagde met de vinger op de mond. Waarom ging hij niet vieren bij de Denderleeuwse fans?', vraagt De Cooman zich af. Eendracht is intussen niet langer leider. 'Ik geef toe dat het frustrerend is om de leiding te moeten afstaan terwijl je de beste ploeg van derde klasse in huis hebt', klinkt het eerlijk bij de trouwe Aalsterse fan. Wim Redant Hoe gefrustreerd is diene Wim Redant zeg, diene gast begint echt serieus te ver te gaan hoor. |
| 25 Jan 2008, 9:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ne mens is trouwens nooit te oud om bij te leren blijkbaar, want ik wist eigenlijk nog niet af van het bestaan van een Aalsterse supportersfederatie.
|
| 25 Jan 2008, 9:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
En met alle waarnemers wordt bedoeld de 2 man die hij 's avonds tegenkwam en die elk al 30 pinten ophadden.
|
| 25 Jan 2008, 10:04 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Bartos schreef: Het Nieuwsblad schreef: Voorzitter Aalsterse supportersfederatie Koen De Cooman bevreesd voor zware boete 'Eendracht wordt overal geviseerd' De incidenten tijdens de bekerwedstrijd Aalst - Dender blijven de gemoederen in Aalst beheersen. Door de persboycot wil niemand bij de Ajuinen commentaar leveren. Wij vroegen een reactie aan Koen De Cooman, voorzitter van de Aalsterse supportersfederatie. Het officiële rapport van scheidsrechter Gumienny na de bekerderby maakt gewag van het feit dat de wedstrijd tot twee keer toe werd onderbroken wegens racistische oerwoudgeluiden uit het Aalsterse supportersvak. Alle waarnemers waren het erover eens dat slechts een kleine verwaarloosbare minderheid van de fans zich bezondigde aan de feiten, maar toch weigert het Aalsterse bestuur om zich daarvan te distantiëren terwijl het om objectief vastgestelde feiten gaat. We gaven het woord aan Koen De Cooman, voorzitter van de Aalsterse supportersfederatie, die niet gebonden blijkt aan de persboycot van bestuur en spelers van Aalst. 'Ik vind het frustrerend dat een beeld opgehangen wordt van 3.000 racistische 'ajuinen' terwijl er misschien hooguit vijftien Sylla en Munyaneza viseerden. De overige fans moedigden met de kreet 'Roel, Roel!' Vandenbrande aan. Voetbal is passie in Aalst, maar we werden in Willebroek wel opgewacht door een waterkanon. Iemand met een trommel werd opgepakt voor vermeend uitdagend gedrag en vreest nu een stadionverbod. Een mogelijke boete van 18.000 euro vind ik hallucinant. Ik schaar me dan ook achter de spelers', stelt De Cooman. Ook op het veld leeft het gevoel van het verongelijkte Eendracht. 'Sedert het incident in Sint-Niklaas met een aangevallen scheidsrechter krijgen we geen enkele strafschop meer. Boto en Vandenbrande kregen in de bekerderby geel omdat ze onze treffer vierden met de Aalsterse fans (Gumienny handelde correct en gaf geel wegens het beklimmen van de dranghekkens, rwd). Munyaneza kreeg zelfs geen uitbrander toen hij onze fans uitdaagde met de vinger op de mond. Waarom ging hij niet vieren bij de Denderleeuwse fans?', vraagt De Cooman zich af. Eendracht is intussen niet langer leider. 'Ik geef toe dat het frustrerend is om de leiding te moeten afstaan terwijl je de beste ploeg van derde klasse in huis hebt', klinkt het eerlijk bij de trouwe Aalsterse fan. Wim Redant Hoe gefrustreerd is diene Wim Redant zeg, diene gast begint echt serieus te ver te gaan hoor. Ten eerste zal die boete wel heus niet zo hoog oplopen, hoor. 18000 euro ziede zelfs in eerste klasse nog ni En waarom nog langer interviews geven aan diene redant. Ge ziet toch direct in da artikel dat diene met ons lacht. Gewoon geen interviews meer aan redant. Stoch ni moeilijk zekers _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 25 Jan 2008, 10:07 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
de clerus schreef: En waarom nog langer interviews geven aan diene redant. Ge ziet toch direct in da artikel dat diene met ons lacht. Gewoon geen interviews meer aan redant. Stoch ni moeilijk zekers Wie laatste lacht ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 25 Jan 2008, 11:10 |
|
|
Scholier
Redant verbieden van nog binnen te komen in het stadion...Dast beste
Wat een sensatiezoekende riooljournalist,jongens toch! |
| 25 Jan 2008, 12:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
het zegt veel over die mens zijn leven dat hij daar nog altijd niet kan van slapen... 'k begin er effenaf compasje mee te krijgen... diene mens heeft psychische hulp nodig Als dat de schade is die alcohol aanricht, dan stop ik mee drinken ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Jan 2008, 12:15 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
online wielerteam schreef: Redant verbieden van nog binnen te komen in het stadion...Dast beste Wat een sensatiezoekende riooljournalist,jongens toch! Moeten nog eens een 'Wanted' poster maken. Zoals indertijd met Garré ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 25 Jan 2008, 12:23 |
|
| Pagina 61 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 59 60 61 62 63 … 497 Volgende |