Transfers 2007-2008 - Pagina 62 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 60 61 62 63 64 149
 Transfers 2007-2008 
Auteur Bericht
forumlegende

Nogmaals, derde klasse wordt hier enorm overschat!
Zelfs met de ploeg van vorig jaar konden we in derde de titel halen en naar mijn gevoel zijn we enorm versterkt. Er is vooral snelheid (van uitvoering) bijgekomen!

25 Mei 2007, 12:19
Freak

Leeftijd: 42
Als ge de (voorlopige) kern zo es bekijkt, ziet dat er niet zo slecht uit idd. Wat het waard is in 3de is af te wachten maar ik vermoed ook dat we vooral naar boven gaan mogen kijken en weinig schrik gaan moeten hebben naar beneden toe.
In het middenveld lijkt het wel wat krap, das waar. Misschien dat daar in de breedte nog iemand bijkomt of dat er door wat te schuiven eventuele problemen opgelost kunnen worden.

25 Mei 2007, 12:21
forumlegende

Leeftijd: 45
denk wel dat we vlot gaan meedraaien,kampioen?daarvoor ken ik de kwaliteit van de andere te weinig,
enkel op namen afgaan doe ik niet
heb er vertrouwen in dat Patrick der een goeddraaiend ploegsken van maakt

25 Mei 2007, 12:29
Reserve

placietjen schreef:
Willebroek ? die mannen hebben elk jaar een ploeg op papier bij de eerste 3 moet eindigen... maar daar blijft het dan ook bij. Nu Couck daar weg is zal het ook al veel minder zijn trouwens.

Wat heeft diene Couck misschien al bewezen, ons allezins niks. Da zijn gasten die enkel opdagen als er ergens geld kan verdient worden.

25 Mei 2007, 12:35
forumlegende

Leeftijd: 69
wheel's armée schreef:
Titus schreef:
wheel's armée schreef:
boris clitoris schreef:
Ik vond Davy op het einde van het seizoen zeer sterk spelen! Dus zit ge met een linkerflank waar ge hebt: Van Dender, Shabi, Claessens... Niet slecht toch

Denk dat veel derdeklasser voor zouden tekenen

Doel: De Veirman, Lambrecht

Verdeding: Van Dender, De Schutter, Seminck, Dessaer, Van Belle, Vandenbrande, Landuyt

Midden Shabi, Claessens, Verheyden, Coulibaly, Aelbrecht, Podevyn

Aanval: Troch, Arnold, Goossens, Boto

Dat is toch lang niet slecht, misschien nog ne middenvelder, maar dan ben je er hoor.

Met deze kern moet ge toch ergens bovenaan de middenmoot kunnen spelen. Top zal wat te hoog gegrepen zijn als ge kijkt welke spelers de andere derdeklassers aantrekken. Er is nu vooral in de breedte gekocht eh. Hopelijk 1 overgangsseizoen en het seizoen erna er volop voor gaan!

Ook een pluim voor de gemiddelde leeftijd. Ge zit met één dertiger in een derdeklasseploeg en dan mogen ze zeggen wat ze willen. Liever onze frivoliteit dan de bruggepensioneerden waar ze in Oudenaarde komen mee aanzetten. Een eindronde zou al mooi zijn

Hela manneken wat hebde gij tegen bruggepensioneerden :grijns:

25 Mei 2007, 12:41
Vaste Waarde

wheel's armée schreef:
boris clitoris schreef:
Ik vond Davy op het einde van het seizoen zeer sterk spelen! Dus zit ge met een linkerflank waar ge hebt: Van Dender, Shabi, Claessens... Niet slecht toch

Verdeding: Van Dender, De Schutter, Seminck, Dessaer, Van Belle, Vandenbrande, Landuyt

Dat is toch lang niet slecht, misschien nog ne middenvelder, maar dan ben je er hoor.

Ook al ken ik de capaciteiten van de andere ploegen in derde niet, toch ga ik er van uit dat we met deze ploeg vlot mee voorin moeten kunnen draaien en dat we minstens een eindrondeticket moeten in de wacht kunnen slepen.

Ik ben er zeker van dat ons bestuur perfect weet wat we in derde nodig hebben voor de promotie, en daarom denk ik toch dat we met deze kern zeer dicht bij de titel gaan geraken. Ons bestuur wil echt zo snel mogelijk naar tweede en zal er dan ook alles voor doen om die ambitie nu al waar te maken.

25 Mei 2007, 13:40
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Ajuin schreef:
wheel's armée schreef:
boris clitoris schreef:

Ook al ken ik de capaciteiten van de andere ploegen in derde niet, toch ga ik er van uit dat we met deze ploeg vlot mee voorin moeten kunnen draaien en dat we minstens een eindrondeticket moeten in de wacht kunnen slepen.

Ik ben er zeker van dat ons bestuur perfect weet wat we in derde nodig hebben voor de promotie, en daarom denk ik toch dat we met deze kern zeer dicht bij de titel gaan geraken. Ons bestuur wil echt zo snel mogelijk naar tweede en zal er dan ook alles voor doen om die ambitie nu al waar te maken.

Dat ze dat willen is mooi, maar we mogen ook niet naief zijn en gaan denken dat we het met deze kern gaan halen.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

25 Mei 2007, 15:53
Scholier

Citeer:
Dat ze dat willen is mooi, maar we mogen ook niet naief zijn en gaan denken dat we het met deze kern gaan halen.

Waarom altijd zo pessimistisch denken? Het zou goed kunnen dat ge gelijk hebt maar voor tzelfde geld spelen we weer kampioen of winnen we de eindronde. Was ons ploeg dan zoveel beter ons eerste seizoen in derde klasse toen we direct de eindronde wonnen?

25 Mei 2007, 16:01
Reserve

Leeftijd: 43
Nee, we zijn wat voorzichtig na wat we de laatste jaren meegemaakt hebben (ook al was da onder ne kloefkapper)
Iets in ons achterhoofd zegt...dees ploeg is misschien wel de sterkste maar we zeggen het niet meer :mrgreen:

Ik ben er van overtuigd dat top-5 zeker mogelijk is...Laat de anderen ook maar kopen en favoriet zijn...dan speelt iedereen open en vrij

25 Mei 2007, 16:16
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
Ik moet ook die favorietenrol niet meer hebben ze... Je kan daar nooit mee winnen, alleen verliezen. Want nu hebben we kampioen gespeeld en was de algemene reactie "das maar normaal". Maar oh wee hadden we het niet gehaald. Nee nee, laat iemand anders dat bordje maar dragen en wij zullen we op 't gemakske zien hoe het loopt...

Vicky

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

25 Mei 2007, 16:25
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Titus schreef:

Yep, want bij de andere ploegen in onze reeks bulkt het van de wereldsterren en bovendien hebben die driedubbele bezetting op elke positie :roll: .

25 Mei 2007, 17:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
suppo schreef:
placietjen schreef:
Willebroek ? die mannen hebben elk jaar een ploeg op papier bij de eerste 3 moet eindigen... maar daar blijft het dan ook bij. Nu Couck daar weg is zal het ook al veel minder zijn trouwens.

Wat heeft diene Couck misschien al bewezen, ons allezins niks. Da zijn gasten die enkel opdagen als er ergens geld kan verdient worden.
't is misschien niet "de" manager, maar gvd hij was hier weg en het enige beetje commercieel denken dat in deze club aanwezig was viel meteen weg. En in Willebroek gaat dat klak hetzelfde zijn. Feit is dat hij wel wat last heeft van het Orlans-syndroom.

25 Mei 2007, 17:18
Vaste Waarde

Bartos schreef:
Titus schreef:

Yep, want bij de andere ploegen in onze reeks bulkt het van de wereldsterren en bovendien hebben die driedubbele bezetting op elke positie :roll: .

200% akkoord met Bartos ... Als ik da ier allemaal lees moeten we al bang beginnen worden van de tegenstanders !!! We moeten vertrekken met de nodige pretentie en de tegenstanders al van voor de match angst inboezemen. Samen met onze indrukkend supporterslegioen maken we elke tegenstander al vooraf monddood !

25 Mei 2007, 17:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
Zonder nu overdreven optimistisch te gaan zijn vind ik nu toch ook wel niet dat we vals bescheiden moeten zijn volgens de oeroude vlaamse traditie. Ik heb het er moeilijk mee dat we ons van op voorhand moeten gaan indekken voor het geval dat we er misschien net naast pakken. Als ge u van op voorhand langs alle kanten moet gaan indekken zoals ze op andere plaatsen doen ;) dan vind ik het echt vrij dwaas, zien dat ge elk woord 2 keer wikt en weegt vooraleer het uit te spreken en nooit ten volle uw goesting zeggen of uw geluk tonen... neh

we mogen verdomme fier zen op den Iendracht, noemen ze ons dan dikkenekken, so be it
Diene naam gaat ge in 3de sowieso al hebben, willen of niet.

25 Mei 2007, 17:56
Iendracht.be - beheer

WLM: [email protected]
Tis dat. Liever dat dan te zeggen dat eindronde ons doel is als we dan 10punten voorstaan met nieuwejaar zeggen dat titel altijd al ambitie was om dan weer onze staart in te trekken als een antwerpse ploeg wat te dicht komt... nee laat maar :fluit:

25 Mei 2007, 17:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 60 61 62 63 64 149