|
|
| Pagina 62 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 60 61 62 63 64 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
zotvawies schreef: En Glorieux terughalen? ok twas ne goeie voetballer maar als hij geen zin had om te trainen kwam hij ook niet trainen. Da werd hier gezegd om te lachen... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 17 Apr 2009, 23:01 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Bakkie schreef: Franck naar Oudenaarde Velen zullen hier tevreden zijn,ik ben content in zijn plaats dat hij weg is,na Aelbrecht was hij het slachtoffer om elke week uit gekafferd te worden. Ik ben in blijde verwachting wie de volgende gaat zijn en ik hoop als Troch komt,hij het goed gaat doen want anders zou hij wel eens het volgende slachtoffer kunnen zijn,of het zou moeten zijn dat hij weer een half seizoen in de lappenmand zou liggen,maar hij kan nog altijd met een inspuiting spelen ![]() Let op mijn woorden we gingen hem nog goed kunnen gebruiken. Het ga je goed Kevin en bewijs maar eens in Oudenaarde dat ze je te vroeg hebben laten vertrekken. Maar wie weet kan je binnen twee jaar terug komen er zijn er zo nog he nu nog arne,de langhe glorieux,van holm en claessens terug halen en iedereen weer content. ![]() en hier sluit ik mij volledig bij aan............... |
| 18 Apr 2009, 7:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
CeltiC1919 schreef: Bakkie schreef: Franck naar Oudenaarde Velen zullen hier tevreden zijn,ik ben content in zijn plaats dat hij weg is,na Aelbrecht was hij het slachtoffer om elke week uit gekafferd te worden. Ik ben in blijde verwachting wie de volgende gaat zijn en ik hoop als Troch komt,hij het goed gaat doen want anders zou hij wel eens het volgende slachtoffer kunnen zijn,of het zou moeten zijn dat hij weer een half seizoen in de lappenmand zou liggen,maar hij kan nog altijd met een inspuiting spelen ![]() Let op mijn woorden we gingen hem nog goed kunnen gebruiken. Het ga je goed Kevin en bewijs maar eens in Oudenaarde dat ze je te vroeg hebben laten vertrekken. Maar wie weet kan je binnen twee jaar terug komen er zijn er zo nog he nu nog arne,de langhe glorieux,van holm en claessens terug halen en iedereen weer content. ![]() en hier sluit ik mij volledig bij aan............... den ene wel den andere niet, een feit is da franck dit seizoen nooit heeft gebracht wat van hem verwacht werd, ging altijd veel te laag spelen, op een positie waar duels moeten gewonnen worden. En dat is nu net 1 van die dingen dat hij niet gedaan heeft, de duels dat hij dit seizoen heeft gewonnen kunt ge op één hand tellen, laat staan dat hij al in duel ging. En een kat een kat genoemt 3de klasse was dit seizoen een reeks van weinig voetbal en veel duels en hier zijn we met ons ploegske veel tekort gekomen en niet alleen franck bedoel ik, maar het zijn de prijsbeesten die hier op worden afgerekent! kevin het ga je goed maar voor het type speler dat jij bent bestaan er momenteel nog weinig ploegen die zo spelen. |
| 18 Apr 2009, 8:05 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Om het nu over die duelkracht te hebben, dat is iets wat bij Troch ook 0,0 is he, ge moet daar eerlijk in zijn. Op da gebied is Thomas zeker nie beter dan Kevin hoor.
|
| 18 Apr 2009, 8:22 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Volgens HLN blijft Steven Van Steenberghe bij ons
|
| 18 Apr 2009, 8:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
zwawi schreef: Om het nu over die duelkracht te hebben, dat is iets wat bij Troch ook 0,0 is he, ge moet daar eerlijk in zijn. Op da gebied is Thomas zeker nie beter dan Kevin hoor. Helemaal akkoord |
| 18 Apr 2009, 8:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Jan schreef: zwawi schreef: Om het nu over die duelkracht te hebben, dat is iets wat bij Troch ook 0,0 is he, ge moet daar eerlijk in zijn. Op da gebied is Thomas zeker nie beter dan Kevin hoor. Helemaal akkoord das waar maar thomas loopt op zijn positie vooraan achter of naast de spits en kevin laat zich altijd zakken tot juist voor de verdediging en daar moeten de duels gewonnen worden anders komt de verdediging in de problemen. |
| 18 Apr 2009, 10:12 |
|
|
boer touch schreef: Jan schreef: zwawi schreef: Om het nu over die duelkracht te hebben, dat is iets wat bij Troch ook 0,0 is he, ge moet daar eerlijk in zijn. Op da gebied is Thomas zeker nie beter dan Kevin hoor. Helemaal akkoord das waar maar thomas loopt op zijn positie vooraan achter of naast de spits en kevin laat zich altijd zakken tot juist voor de verdediging en daar moeten de duels gewonnen worden anders komt de verdediging in de problemen. Das weer iets anders. In het systeem dat wij spelen, vind ik Thomas ook meer geschikt voor die positie dan Kevin. Waarmee ik niet wil zeggen da Kevin die positie helemaal niet kan spelen want op Gent Zeehaven dook hij wel twee keer gepast op in het strafschopgebied van de tegenstander met het gekende gevolg... Nu ja, ik denk dat het voor Kevin persoonlijk het best is dat hij vertrekt hoor. Op de nummer 10 zullen we waarschijnlijk Troch hebben en Wouter Moreels kan daar ook spelen. |
| 18 Apr 2009, 10:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
zwawi schreef: boer touch schreef: Jan schreef: Helemaal akkoord das waar maar thomas loopt op zijn positie vooraan achter of naast de spits en kevin laat zich altijd zakken tot juist voor de verdediging en daar moeten de duels gewonnen worden anders komt de verdediging in de problemen. Das weer iets anders. In het systeem dat wij spelen, vind ik Thomas ook meer geschikt voor die positie dan Kevin. Waarmee ik niet wil zeggen da Kevin die positie helemaal niet kan spelen want op Gent Zeehaven dook hij wel twee keer gepast op in het strafschopgebied van de tegenstander met het gekende gevolg... Nu ja, ik denk dat het voor Kevin persoonlijk het best is dat hij vertrekt hoor. Op de nummer 10 zullen we waarschijnlijk Troch hebben en Wouter Moreels kan daar ook spelen. We hebben daar ook nog Ewen die dat heel goed gedaan heeft als Troch in de lappenmand lag. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Apr 2009, 12:41 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Allé, velen vinden het jammer dat Dessaer, Franck, Boto weggaan. Tja, ge kunt geen 30 man in uwe kern hebben hé. Lijken volgens mij stuk voor stuk terecht.
Dessaer= goeie voetballer maar NIET complementair met Seminck. Allebei, groot en krachtig maar geen snelheid. Boto= hebben/hadden het voetballen verleerd. Franck= kost te veel naar wat hij brengt/bracht. Met Roel kon je nog iets doen. Wat ik ook niet snap is het huidige 'reunie-transferbeleid'. Zowel Ewen als mogelijks Thomas hadden hier ook hun beste pijlen verschoten en kregen veel slijk over hunne kop. Zijn er nu echt geen andere (aanvallende) middenvelders dan het terughalen van mislukte uitgaande transfers? Sorry ze gasten...Als ge ziet dat bv. Peruwelz ieder jaar een dikke ploeg heeft, haalt daar nog wa gasten. Ze kunnen samen met Lepoitre carpoolen. Zelfde voor de stugge verdedigers van Diegem of RC Waregem. btw, wat Van Mieghem betreft ik zou hier ook blijven ze, dikke pré en 'nu kunt ge ferm mijn kloten kussen'-mentaliteit. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 18 Apr 2009, 12:42 |
|
|
Freak
Steurs is gisteravond een klapke gaan doen bij Willebroek...
|
| 18 Apr 2009, 13:05 |
|
|
El Corredor schreef: Steurs is gisteravond een klapke gaan doen bij Willebroek... Willebroek, da is nu toch een club waar ik nie direct naartoe zou gaan. De man met het geld is daar opgestapt en ze zijn nog volop bezig met herschikkingen daar. Ik vrees dat die volgend seizoen e moeilijk jaar gaan hebben. |
| 18 Apr 2009, 13:16 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
die ultra negatieve kritieken zijn toch nie te schatten ze de laatste tijd....na dit seizoen begrijp ik wel da er kritiek is op verschillende mensen,maar da er al kritiek geuit word op inkomende transfers gaat mij nu echt al te ver!.....heb er nu toch eens vertrouwen in,door te blijven kakken op iedereen zalt beteren ja......
koop dan zelf voetbalschoenen en laat eens zien hoe het moet ... |
| 18 Apr 2009, 14:23 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Boris schreef: zotvawies schreef: En Glorieux terughalen? ok twas ne goeie voetballer maar als hij geen zin had om te trainen kwam hij ook niet trainen. Da werd hier gezegd om te lachen... ![]() Ge kunt nooit weten dat er mensen zijn die het menen hé. Had het wel moeten weten daar De Langhe er ook tussenstaat. |
| 18 Apr 2009, 20:07 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Erg betreurenswaardig dat franck eendracht verlaat.Franck was zich aan het herpakken en kon de ploeg nog zeker diensten bewijzen. Dit betekent dat ze een andere mid op het oog hebben....Ik had hem graag zijn revanche zien pakken volgend seizoen , al of niet met troch erbij.
Troch mag dan wel komen en ik sta eveneens achter zijn komst maar ik vind dat in het algemeen dat troch hier toch als een god aanschouwd wordt. Het is geen maradonna,hé, jongens.... Ik vind realiteit toch op zijn plaats..... vergeet ook niet dat hij bij roeselare, een ploeg in de kelder van eerste , de kans gekregen heeft maar een onvoldoende heeft gehaald. Ik vind het mooi dat hij de stap gezet heeft , ik was blij voor hem.... maar wil ik maar zeggen..... een goeie troch kan verdienstelijk zijn voor aalst, kan de ploeg naar een hoger niveau brengen maar alleen kan hij het niet hoor, en de wonderdokter voor derde is hij ook niet. Ik juich het toe mocht hem komen maar ben der niet euforisch door, ik vind dat de gezondste situatie. Want degenen die zweven en die hem aanbidden vrees ik dat de eersten zullen zijn als het minder uitdraait die hem zullen uitfluiten dat het niet schoon meer is. Dit geldt trouwens ook voor ewen verheyden. |
| 18 Apr 2009, 20:32 |
|
| Pagina 62 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 60 61 62 63 64 … 280 Volgende |