Transfers 2010-2011 - Pagina 62 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 60 61 62 63 64 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 38
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Misschien vissen we nog een 'vrije' speler op genre Stolpa of Queré :D

01 Feb 2011, 9:33
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
Op zo een momenten hadden we de voorgaande jaren wel nog een Lord rondlopen die ze er (als hij goesting had tenminste) eens goed kon instampen.

01 Feb 2011, 10:15
Vaste Waarde

Leeftijd: 40
Zienaa schreef:
Op zo een momenten hadden we de voorgaande jaren wel nog een Lord rondlopen die ze er (als hij goesting had tenminste) eens goed kon instampen.

Laten we nu toch ni terug over Lord beginnen eh :lol:

01 Feb 2011, 10:21
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
ik kan hier de frustraties goed begrijpen. Zit zelf met een enorm wrang gevoel en niet omdat mayonaise niet komt, maar wel omdat er mogelijk alternatieven waren. De scoutingscel bestaat wel degelijk, wekelijks worden jonge talenten gevolgd, alleen is het niet zo simpel om die over de streep te krijgen om te komen spelen in 3de klasse, zoals menig persoon denkt. Maar, als je er echt vol voor gaat en echt in gelooft dan had je mogelijk nog een jonge spits kunnen binnenhalen. Bijkomend waren we na nieuwjaar gestart met 6 op 6, zag het er op dat moment vrij goed uit voor Laurent en toen was er geen noodzaak aan een bijkomende spits. We zullen het dus moeten doen met deze kern, hopelijk met binnen een 2-tal weken een fitte Laurent en dan zou de hemel snel kunnen opklaren. Komaan :EA: :EA:

01 Feb 2011, 10:29
Ancien

Leeftijd: 38
En wie waren die alternatieven dan? Kan wel gezegd worden zeker nu, het is toch te laat.

01 Feb 2011, 10:51
Ancien

Leeftijd: 56
Gilles schreef:
En wie waren die alternatieven dan? Kan wel gezegd worden zeker nu, het is toch te laat.

Wat ben je daar dan mee? Dan heb je wel namen, maar de speler zelf niet. Dan kunnen ze daar ook weer beginnen over zagen...

01 Feb 2011, 10:58
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Gilles schreef:

jonge talentvolle spelers ;) we gaan onze database nu ook niet prijsgeven hé. ;)

01 Feb 2011, 11:12
Ancien

panoleon schreef:
ik kan hier de frustraties goed begrijpen. Zit zelf met een enorm wrang gevoel en niet omdat mayonaise niet komt, maar wel omdat er mogelijk alternatieven waren. De scoutingscel bestaat wel degelijk, wekelijks worden jonge talenten gevolgd, alleen is het niet zo simpel om die over de streep te krijgen om te komen spelen in 3de klasse, zoals menig persoon denkt. Maar, als je er echt vol voor gaat en echt in gelooft dan had je mogelijk nog een jonge spits kunnen binnenhalen. Bijkomend waren we na nieuwjaar gestart met 6 op 6, zag het er op dat moment vrij goed uit voor Laurent en toen was er geen noodzaak aan een bijkomende spits. We zullen het dus moeten doen met deze kern, hopelijk met binnen een 2-tal weken een fitte Laurent en dan zou de hemel snel kunnen opklaren. Komaan :EA: :EA:

Het bestuur heeft beslist om geen extra spelers aan te werven dat is hun goed recht want zij beheren de club .
Ik hoop wel dat ze er zich van bewust zijn dat promoveren dit seizoen een must is, want nog een jaartje derde klasse zal voor vele fans een jaar teveel zijn.
Ik spreek hier niet voor mezelf maar dat gevoel heerst er bij de grote meerderheid van onze supporters.
Ze hebben nu deze beslissing genomen en de verantwoordelijkheid ligt dan ook bij het bestuur, verder wens ik onze ploeg het allerbeste toe en hoop ik dat we gespaard blijven van blessures, want ik mag er niet aan denken dat W. Moreels gekwetst geraakt, en daarbij het vraagteken Lolo, dit zou ons wel eens de titel en eventuele promotie kunnen kosten.
Enfin, laat ons het beste verhopen, in de eerste plaats voor de toekomst van onze club.
We gaan het nu met deze jongens doen, ik steun mijn ploeg tot de laatste snik, maar ik zeg eerlijk als we niet promoveren, zal dit voor mijzelf ook moeilijk te verwerken zijn.

01 Feb 2011, 11:18
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
panoleon schreef:
Gilles schreef:

jonge talentvolle spelers ;) we gaan onze database nu ook niet prijsgeven hé. ;)

Er bestaat dus wel degelijk een lijstje met mogelijke versterkingen (een soort schaduwelftal)?

Want ik stelde me toch vragen bij het feit dat het gisteren Munyaneza of niets was. Je moet steeds een lijst met mogelijke versterkingen hebben en er moet nu reeds volop werk gemaakt worden van de voorbereiding op volgend seizoen. Want er zullen sowieso een aantal belangrijke transfers moeten gebeuren: bij promotie is er versterking nodig, in het horrorscenario van niet promotie zullen we waarschijnlijk een pak sterkhouders verliezen en moeten vervangen.

01 Feb 2011, 11:39
Ancien

Prodialoog schreef:
Ik vind dit ook geen goede beslissing. Depoitre mag morgen beginnen mee trainen maar het zal zeker nog drie tot vier speeldagen duren eer hij een treffellijk niveau haalt. Daarbij komt nog dat Crispijn in mijn ogen het spel dat we proberen te spelen niet goed kan volgen. Op stilstaande fasen is hij goed maar wat betreft samenspel en snelheid van uitvoering heeft hij nog het één en het ander te leren. Daarbij komt dan nog zijn blessuregevoeligheid. Goede doublure maar niet echt iemand die de aanval kan dragen.

Kent iemand een goede leverancier van noveenkaarsen? Ik hoop van niet, maar we zouden ze wel eens nodig kunnen hebben.

Ik denk dat Depoitre (met alle respect) nog blessuregevoeliger is dan de Sam. Dus dat vind ik wat kort door de bocht, wat betreft zijn samenspel en snelheid van uitvoering, daar wil ik u nog ergens in bijtreden. Qua afwerking denk ik is Sammy beter dan Depoitre, maar nogmaaals dit is mijn mening. Wat niet wegneemt dat Depoitre, vèèl belangrijker is voor de ploeg. En mss of-topic maar Charleroi die halen in èèn keer bijna hele nieuwe ploeg binnen (nota-bene allemaal buitenlandse spelers) gaan die daarmee hun vel redden? Afwachten, zeg ik.

01 Feb 2011, 13:37
Ancien

Leeftijd: 46
Als iedereen van de huidige kern er voor gaat zoals de tweede helft tegen Ronse hé, dan hoeft het gemis van een extra spits niet door te wegen. Alleen moet je dan ook kunnen bogen op een groepsmentaliteit - zoals er in de match tegen Hoogstraten werd gespeeld. Toen was het aanvallend en voetbaltechnisch misschien allemaal wat minder maar werd het gecompenseerd met inzet en collectief (hebben nauwelijks een kans weggegeven dan).

Als iedereen er elke match vol voor gaat 90 min lang, dan is er geen probleem en zullen de supporters zich wel neerleggen bij een nederlaag. Maar als de instelling blijft zoals de laatste twee weken of de eerste helft tegen Ronse, dan gaan er velen - terecht - afhaken.

01 Feb 2011, 13:45
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Roeselare heeft maandag nog een Franse aanvaller aan zijn kern toegevoegd. De 26-jarige Simon Glorieux komt over van Templeuve.

Mijn hart is wit en zwart !

01 Feb 2011, 13:58
Ancien

De_steve schreef:
Roeselare heeft maandag nog een Franse aanvaller aan zijn kern toegevoegd. De 26-jarige Simon Glorieux komt over van Templeuve.

Zou die zijn rijbewijs al hebben ondertussen?

01 Feb 2011, 14:09
Nationale Ploeg

DT schreef:
Als iedereen er elke match vol voor gaat 90 min lang, dan is er geen probleem en zullen de supporters zich wel neerleggen bij een nederlaag. Maar als de instelling blijft zoals de laatste twee weken of de eerste helft tegen Ronse, dan gaan er velen - terecht - afhaken.

'Afhaken', dat weet ik nog zo niet. Ontgoocheld zijn, dat zeker en vast wel.

Ik volg uw mening (en die van Bartos dus ook) dat er in deze kern genoeg kwaliteit zit om die titel te pakken. Zelfs zonder Depoitre is onze kern volgens mij nog sterk genoeg, al wordt het dan wel wat nipter.

Maar met intrinsieke kwaliteiten alleen wint ge in derde klasse geen titel. We zitten over de helft van het seizoen, de tegenstanders weten ondertussen hoe we spelen en weten zelf nu ook wat hun eigen sterktes zijn, en dan is het logisch dat het soms wat minder vlot loopt. Het is net in die omstandigheden dat er een tandje bij moet worden gestoken. Sommigen zullen beweren dat de trainer ook tactisch af en toe eens moet verrassen, maar daar wil ik het nog ni eens over hebben. Wat ik bedoel is dat vooral de spelers moeten beseffen dat het niet meer allemaal vanzelf gaat gaan vanaf nu.

Ik ga nu niet beweren dat we alle matchen gaan winnen als de spelers er hun kop voor leggen, maar het gemor op de tribunes zal toch een beetje minder zijn. De Francken en Van Mieghems van deze wereld werden niet geapprecieerd omdat ze niet goed genoeg waren, maar ook (en misschien vooral?) omdat de indruk leefde dat ze het allemaal maar op hun gemakske aan het doen waren.

En dan nog een laatste stukje over het huidige transferbeleid: Ik ben al blij dat we hier geen Iakovlevski of Lorenzo Wouter hebben aangetrokken. Toen bvb Maaroufi werd vermeld, hield ik mijn hart al vast, en ook over Munyaneza had ik eerlijk gezegd mijn twijfels. Liever geen spits, dan een spits die 0,0 bijdraagt (maar die dan wel centjes uit het budget zuigt).

Uiteindelijk komt het op het volgende neer: promoveren we, dan had het bestuur gelijk, promoveren we niet, dan hebben ze geblunderd :D

01 Feb 2011, 14:15
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Maaroufi is overigens naar Eupen :)

01 Feb 2011, 14:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 60 61 62 63 64 345