|
|
| Pagina 62 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 60 61 62 63 64 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Stadion
Ja, ik denk inderdaad dat op :
KT: uw stadion deels moet aanpassen en dan enorm veel lobbywerk moogt verrichten om een tijdelijke verhuis zo lang mogelijk uit te stellen. MT: voor een zo kort aantal jaar naar een stadion te verhuizen die ons 2de klasse voetbal kan toelaten aan een zo laag mogelijke huurprijs LT: een nieuw stadion De vraag is natuurlijk welke termijnen ge voor de verschillende fases allemaal uitttrekt. Ik kan mij echt niet voorstellen dat het een ander scenario zal gaan worden. _________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Mei 2013, 12:56 |
|
|
Freak
Bram schreef: Ja, ik denk inderdaad dat op : KT: uw stadion deels moet aanpassen en dan enorm veel lobbywerk moogt verrichten om een tijdelijke verhuis zo lang mogelijk uit te stellen. MT: voor een zo kort aantal jaar naar een stadion te verhuizen die ons 2de klasse voetbal kan toelaten aan een zo laag mogelijke huurprijs LT: een nieuw stadion De vraag is natuurlijk welke termijnen ge voor de verschillende fases allemaal uitttrekt. Ik kan mij echt niet voorstellen dat het een ander scenario zal gaan worden. dus volgens jou moeten we sowieso verhuizen? ![]() |
| 02 Mei 2013, 13:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
El Corredor schreef: Bram schreef: Ja, ik denk inderdaad dat op : KT: uw stadion deels moet aanpassen en dan enorm veel lobbywerk moogt verrichten om een tijdelijke verhuis zo lang mogelijk uit te stellen. MT: voor een zo kort aantal jaar naar een stadion te verhuizen die ons 2de klasse voetbal kan toelaten aan een zo laag mogelijke huurprijs LT: een nieuw stadion De vraag is natuurlijk welke termijnen ge voor de verschillende fases allemaal uitttrekt. Ik kan mij echt niet voorstellen dat het een ander scenario zal gaan worden. dus volgens jou moeten we sowieso verhuizen? ![]() Troost u, dat stuk onder LT, ik denk niet dat wij dat nog gaan meemaken. Ik denk dat ze dat nieuw stadion gaan inwijden met den Expo 200 . |
| 02 Mei 2013, 14:58 |
|
|
Freak
nieuws op de site, alleen niet over ons stadion, er is precies genen pressé bij
|
| 02 Mei 2013, 18:40 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Jeroen schreef: Kielse Rat schreef: eintracht frankfurt schreef: just thinking out of the box : - staantribune platleggen en een 5-tal betonnen treden aanleggen langs de hele lengte (zoals op Ronse). -zittribune : de onderste helft moet toch nog open kunnen blijven?? De hele zittribune dan enkel onderaan zetten. -Europetribune: business seats bovenaan weer gebruiken voor de mensen die graag wat meer betalen en willen eten. Onderaan dan nog extra seats ofwel er een staantribune van maken. Met alle respect, maar het volk dat dit jaar kwam zien kan toch gemakkelijk in deze constructie passen?? En de tien bezoekers en een paardekop die gemiddeld komen, zetten we dan wel ergens in een hoekske he. Als er dan een ploeg als Antwerp of zo komt, dan onderste stuk van Europatribune toewijzen. Op die manier blijft den Iendracht in Oilsjt, en kan er dan eindelijk eens werk gemaakt worden van het stadiondossier. En staan/zitten we allemaal gezellig dicht bij elkaar Of klinkt dit belachelijk als oplossing? Leek mij -als buitenstaander- de beste oplossing. Als jullie naar Dender verhuizen spelen jullie elke thuismatch voor een 1.000 à 1.500 man. Trek daar nog de huur af (want die mannen gaan geen geschenkjes uitdelen) en je doet financieel een heel slechte zaak. De reden waarom ons stadion niet voldoet is omdat er een pak absurde minimumeisen zijn. En jullie gaan er een boerenplein van maken, met gradins langs de staantribune en 1/3de van de zittribune geopend. Over korte termijnvisie gesproken... Dat trouwens niets aan het feit van die verplichte minimumverlichting die naar 't schijnt massa's geld gaat kosten... Tijdelijk he man, nee, ga dan liever in het boerendorp Denderleeuw spelen ![]() Dat is dan de langetermijnvisie... In de zin dat den Iendracht dan voorgoed weg is. Of denk je dat een verhuis naar Denderleeuw tijdelijk zal zijn? Heel naief. ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 02 Mei 2013, 19:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Tsja, als ge zomaar eventjes een investering van 800.000 euro moet gaan doen voor een stel lichten, 'k weet het zo niet ze....
Bon, ik merk in ieder geval wel op dat er hier met velen geen zinnige discussie te voeren lijkt zonder dat daar verwijten moeten aan te passe komen. Zelfs al besef ik dat het enorm gevoelig ligt, ik vind dit enorm spijtig.. Op dit moment moet je vooral voor (meer) verdeeldheid zorgen _________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Mei 2013, 21:40 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Ons Ilse op haar Facebook:
Niet dat we er veel wijzer op worden uiteraard Citeer: Na heel wat vragen van verontruste Eendrachtsupporters (waar ikzelf één van ben) even een stand van zaken. Het PC Stadion is fel verouderd en voldoet niet meer aan de veiligheidseisen. Het oplapwerk van de voorbije 15 jaren biedt stilaan geen oplossing meer. Veel opties zijn er niet, maar kan me perfect vinden in die van voorzitter De Roose nl. voorlopige tribune voor volgende seizoenen en ondertussen werken aan een definitieve oplossing hetzij op dezelfde plaats hetzij op andere locatie. Ben al jaren voorstander geweest voor een degelijke sportinfrastructuur voor Eendracht Aalst, maar het is een zeer moeilijk stedenbouwkundig dossier! Met politiek opbod zal het echter niet opgelost geraken, wel met veel politieke moed en centen! _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 03 Mei 2013, 10:59 |
|
|
forumlegende
Jaja Ilse kan het allemaal goed uitleggen maar zelf iets ondernemen...veel blabla maar weinig uitvoeren is de ziekte van iedere politieker, maar in Aalst heerst toch een straffe versie!
|
| 03 Mei 2013, 11:11 |
|
|
Freak
Iendrachtzot schreef: Ons Ilse op haar Facebook: Niet dat we er veel wijzer op worden uiteraard Citeer: Na heel wat vragen van verontruste Eendrachtsupporters (waar ikzelf één van ben) even een stand van zaken. Het PC Stadion is fel verouderd en voldoet niet meer aan de veiligheidseisen. Het oplapwerk van de voorbije 15 jaren biedt stilaan geen oplossing meer. Veel opties zijn er niet, maar kan me perfect vinden in die van voorzitter De Roose nl. voorlopige tribune voor volgende seizoenen en ondertussen werken aan een definitieve oplossing hetzij op dezelfde plaats hetzij op andere locatie. Ben al jaren voorstander geweest voor een degelijke sportinfrastructuur voor Eendracht Aalst, maar het is een zeer moeilijk stedenbouwkundig dossier! Met politiek opbod zal het echter niet opgelost geraken, wel met veel politieke moed en centen! politieke moed heeft die Ilse nooit gehad. altijd maar die paraplumentaliteit, ik krijg daar het schijt van eerlijk gezegd. |
| 03 Mei 2013, 11:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Als dit het enige is wat Ilse kan zeggen, zou ze beter haar mond houden.
"(...) ben al jaren voorstander van E Aalst... een moelijk dossier... het vergt politieke moed ...(...)". Blablabla. Dat weten we allemaal al. Ze heeft tijdens haar voorbije legislatuur geen greintje poilitieke moed getoond rond dit dossier. ![]() |
| 03 Mei 2013, 11:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bram schreef: Bon, ik merk in ieder geval wel op dat er hier met velen geen zinnige discussie te voeren lijkt zonder dat daar verwijten moeten aan te passe komen. Zelfs al besef ik dat het enorm gevoelig ligt, ik vind dit enorm spijtig.. Op dit moment moet je vooral voor (meer) verdeeldheid zorgen Ik heb het toch wel wat moeilijk met dit stuk. Nu ben ik de allereerste om akkoord te zijn dat er zeker geen verwijten of onderlinge verdeeldheid mag komen, maar als er hier mensen zijn die vinden dat iedereen er zich maar bij neer te leggen heeft dat onze toekomst in Denderleeuw ligt, dan kan je toch moeilijk verwachten dat iedereen zich zomaar achter die gedachte schaart. Ik denk dat dit sowieso een dossier is waar je nooit iedereen op één lijn gaat krijgen en het is niet evident om daar de ene of de andere de schuld van te geven. En wat ook duidelijk is, is dat het zo gevoelig ligt dat iedereen nogal redelijk fanatiek achter zijn voorkeur zal staan. En dan zullen mensen die vinden dat een verhuis noodzakelijk is misschien het gevoel hebben dat er geen zinnige discussie kan gevoerd worden, maar ik ben er zeker van dat mensen die volledig tegen een verhuis zijn (en zeker tegen een verhuis naar Denderleeuw) eveneens het gevoel hebben dat er geen zinnige discussie kan gevoerd worden. En wat betreft da stuk van Ilse, nu zij weg is als burgemeester, moet er plots politieke moed en centen zijn . Was dat dan de voorbije jaren niet nodig? |
| 03 Mei 2013, 13:02 |
|
|
forumlegende
Tja, het ligt altijd aan diegenen die erna komen, nooit aan hen die jaren lang bestuurd hebben. Ik verwacht niets meer van de politiek in Aalst. Wij moeten een van de meest onbekwame besturen gehad hebben de voorbije jaren. In Aalst is er niets, behalve dan Carnaval. Als die 3 dagen maar goed verlopen, dan is iedereen zogezegd tevreden. Vreemde vorm van besturen.
|
| 03 Mei 2013, 13:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bartos schreef: Bram schreef: Bon, ik merk in ieder geval wel op dat er hier met velen geen zinnige discussie te voeren lijkt zonder dat daar verwijten moeten aan te passe komen. Zelfs al besef ik dat het enorm gevoelig ligt, ik vind dit enorm spijtig.. Op dit moment moet je vooral voor (meer) verdeeldheid zorgen Ik heb het toch wel wat moeilijk met dit stuk. Nu ben ik de allereerste om akkoord te zijn dat er zeker geen verwijten of onderlinge verdeeldheid mag komen, maar als er hier mensen zijn die vinden dat iedereen er zich maar bij neer te leggen heeft dat onze toekomst in Denderleeuw ligt, dan kan je toch moeilijk verwachten dat iedereen zich zomaar achter die gedachte schaart. Ik denk dat dit sowieso een dossier is waar je nooit iedereen op één lijn gaat krijgen en het is niet evident om daar de ene of de andere de schuld van te geven. En wat ook duidelijk is, is dat het zo gevoelig ligt dat iedereen nogal redelijk fanatiek achter zijn voorkeur zal staan. En dan zullen mensen die vinden dat een verhuis noodzakelijk is misschien het gevoel hebben dat er geen zinnige discussie kan gevoerd worden, maar ik ben er zeker van dat mensen die volledig tegen een verhuis zijn (en zeker tegen een verhuis naar Denderleeuw) eveneens het gevoel hebben dat er geen zinnige discussie kan gevoerd worden. En wat betreft da stuk van Ilse, nu zij weg is als burgemeester, moet er plots politieke moed en centen zijn . Was dat dan de voorbije jaren niet nodig?_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 03 Mei 2013, 13:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Door al die "politieke moed" of eerder het gebrek eraan, hebben we de dag van vandaag:
1. Geen deftig voetbalstadion voor top in tweede klasse, laat staan eerste klasse; 2. Geen deftige basketbaltempel die tegemoet komt aan de vele abonnementsaanvragen; 3. Geen feest/evenementenzaal; 4. Geen deftig(e) zwembad(en) voor een stad met meer dan 80.000 inwoners. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 03 Mei 2013, 14:10 |
|
|
Freak
jammen schreef: Door al die "politieke moed" of eerder het gebrek eraan, hebben we de dag van vandaag: 1. Geen deftig voetbalstadion voor top in tweede klasse, laat staan eerste klasse; 2. Geen deftige basketbaltempel die tegemoet komt aan de vele abonnementsaanvragen; 3. Geen feest/evenementenzaal; 4. Geen deftig(e) zwembad(en) voor een stad met meer dan 80.000 inwoners. ge zijt die kasseibaan van een atletiekpiste nog vergeten... ![]() |
| 03 Mei 2013, 14:18 |
|
| Pagina 62 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 60 61 62 63 64 … 462 Volgende |