Transfers 2007-2008 - Pagina 63 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 61 62 63 64 65 149
 Transfers 2007-2008 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Slecht zullen we het zeker niet doen volgens mij komend seizoen.Ik heb het al vaak gezegd ,onze ploeg waarmee we de eindronde wonnen was zeker niet beter hoor.Het behalen van een periodetitel zou al mooi zijn met de daaraan vasthangende eindronde :D Een goede start en we zijn weer vertrokken :grijns:

25 Mei 2007, 18:34
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Bartos schreef:
Titus schreef:
Dat ze dat willen is mooi, maar we mogen ook niet naief zijn en gaan denken dat we het met deze kern gaan halen.

Yep, want bij de andere ploegen in onze reeks bulkt het van de wereldsterren en bovendien hebben die driedubbele bezetting op elke positie :roll: .

Dat heb ik niet gezegd, maar afgaande op transfers van andere ploegen en wat die transfers al bewezen hebben vind ik gewoon dat er meer kwaliteit zit bij sommige andere ploegen. Het kan altijd, maar ik denk niet dat we al van de titel mogen dromen. Een dubbele bezetting met spelers van achttien jaar dat kunnen nog ploegen.

We gaan een leuk seizoen tegemoet en we hoeven ons geen zorgen te maken. Maar ik denk gewoon niet dat er met deze kern een titel in zit that's all.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

25 Mei 2007, 18:40
Freak

Leeftijd: 42
we gaan hier toch ni tot september bezigzitten over of we gaan kunnen meedoen voor de titel, of er ploegen kwalitatief beter zijn, ... das een straatje zonder einde met 1 conclusie: we weten het nog niet ;)

onze kern ziet er goed uit en nu gaan we moeten zien hoever we ermee komen. Ge moet is gaan kijken naar de voorspellingen van het eindklassement van afgelopen seizoen en die vergelijken met de echte eindstand. bewijst ook nog maar eens dat voor het seizoen iets voorspellen heel moeilijk is.

maar positief mogen we toch zijn :-)

25 Mei 2007, 18:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
3de klasse kunnen we wel ietske beter inschatten dan 4de natuurlijk ;)

25 Mei 2007, 19:18
Freak

placietjen schreef:
3de klasse kunnen we wel ietske beter inschatten dan 4de natuurlijk ;)

bwaja da wel ma der zijn er ier die schrik hebben van Oudenaarde oa. Ik moe da toch nog eerst es zien of da da daar gaat macheren ze zo.
en ja ons ploeg van in 3de kunt ge nimmer vergelijken met die van nu en andere ploegen zijn ook veranderd.

wak dus wil zeggen: we hebben een goeie ploeg, kwalitatief gezien veel beter volgens mij dan oa het jaar dammen via de eindronde naar 2de gingen maar dat dat geen garantie tot succes is :grijns:

Laatst gewijzigd door Verbechio op 26 Mei 2007, 9:31, 2 keer totaal gewijzigd.

25 Mei 2007, 19:26
Reserve

Wat iedereen ook mag beweren, een ploeg als Aalst zal in derde klasse altijd als de te kloppen ploeg beschouwd worden. En eerlijk gezegd, nu moeten ze doorgaan en niet content zijn met een plaatske in de middenmoot of subtop. Ze moeten gewoon ambitie hebben en gaan voor de titel.

26 Mei 2007, 8:40
forumlegende

amen

26 Mei 2007, 9:31
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
we zullen wel zien... maar ik vind wel dat er talent is aangetrokken
dessaer is 2jaar terug een zeer gewilde speler geweest, maar heeft erna een terugval gekend, maar dat hij talent heeft, heeft hij genoeg bewezen... en als da soort spelers weer een stapke vooruit kunnen zetten...

shabi, ook ni mis

nen hele goeie keeper,

van dender met al zijn ervaring

niet te onderschatten... bijna alle gekochte spelers deden het meer dan goed bij hun elftal, en da's een belangrijk gegeven, dat wil zeggen dat ze klaar zijn voor een stapke hoger! (shabi was zeer geliefd in boom, dessaer man van het seizoen, de veirman minstgepasseerde doelman(?) bij eens terk diegem, van dender kapitein bij hoek... enz enz... ) voorlopig geen redenen dus om pessimistisch te zijn

en als we nu trochsken nog kunnen houden, dan hebben we een zeer mooi elftal. én een goeie invallersbank

wat dat zal geven tegen de andere derdeklassers wordt nog afwachten, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat we een slecht seizoen gaan afleveren (al zal dit deels ook afhangen van het klimaat dat men schept onder de supporters: misschien toch niet te rap over den titel beginnen... focussen op de eerste vijf matchen en hierbij hopen op die goede start en dan misschien naar eindronde mikken zou al een heel mooi scenario zijn, en gezien de kern zeker doenbaar.

26 Mei 2007, 13:30
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
de naam Van Dender belooft wel niet veel goeds :D

26 Mei 2007, 15:38
forumlegende

Leeftijd: 69
Jeroen schreef:

Zeg jong :grijns:

26 Mei 2007, 22:47
Vaste Waarde

acrid schreef:
denk wel dat we vlot gaan meedraaien,kampioen?daarvoor ken ik de kwaliteit van de andere te weinig,
enkel op namen afgaan doe ik niet
heb er vertrouwen in dat Patrick der een goeddraaiend ploegsken van maakt

Ik heb vorig jaar (uiteraard) diegem gevolgd en heb dus alle ploegen aan het werk gezien. Met zulke kern mag je wat ambitie hebben hoor. En ex- 1eklassers in je ploeg hebben is ook niet altijd garantie op succes. fcn sint niklaas heeft vorig jaar gekocht en gekocht, was samen met enkele ploegen favoriet voor de titel, maar het is er ook niet uitgekomen. Zodanig vet betaald dat de spelers niet vochten voor de punten. Diegem daarentegen, is helemaal geen rijke club, maar het trekt wel de juiste spelers aan, met de juiste mentaliteit, vechten en knokken voor elke bal.Een gedeelde 2e plaats is het resultaat, met eindronde er bovenop. Namen was nadien wel veel te sterk voor diegem.
Ik wil maar zeggen, leg jullie lat gerust maar wat hoger dan middenmoot...

28 Mei 2007, 14:32
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
ons nog niet te veel doen dromen ook eh :grijns:

28 Mei 2007, 15:34
Vaste Waarde

Gunni schreef:
ons nog niet te veel doen dromen ook eh :grijns:
:dans:

28 Mei 2007, 15:37
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Jeroen schreef:

Zeg jong :grijns:

What's a name? FC Dender = 'eersteklasser' :roll: ; Dender 'slechts' speler in de derde klasse..... :D
Welke "Dender" zal volgend seizoen het meest door een supporterslegioen bejubeld worden? :cheer:
"Denjer is nen ajoin"; FC Dender her g.t zie broin...

28 Mei 2007, 15:40
Ancien

WLM: [email protected]
Troch blijft! Zie off. site :dans:

29 Mei 2007, 20:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 61 62 63 64 65 149