|
|
| Pagina 64 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 62 63 64 65 66 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bericht Re: Stadion
Bomber schreef: Kielse Rat schreef: Bomber schreef: Als het stadion afgebroken wordt, kan 't stad die gronden toch verkopen aan projectontwikkelaars? Dat zal toch al een som geld genereren die kan bijdragen tot een nieuw stadion me dunkt? Genereren, me dunkt, ... meer van dat, Bomber! Volgende keer gooi ik er nog een Latijnse spreuk bovenop ![]() OMG, zijt gij niet de enige echte Bart De Wever?? Oh gij, in Antwerpen de grote Jan uithangen en supporter zijn van den iendracht. Kan u geen ongelijk geven! ![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 08 Mei 2013, 11:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
est dives Stulti
praesertim El corredor _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 08 Mei 2013, 15:30 |
|
|
Nationale Ploeg
in de kantenwinkel van de morgen (i know, i know... ) was er enen met grote stelligheid aan het zeggen dat het volgend seizoen (reeds) op Dender spelen zal worden...
_________________ may the FORCE be with you. |
| 08 Mei 2013, 16:46 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Still standing ! schreef: in de kantenwinkel van de morgen (i know, i know... ) was er enen met grote stelligheid aan het zeggen dat het volgend seizoen (reeds) op Dender spelen zal worden... Gazettewinkelpraat is nog 10 keren erger als toogpraat _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 08 Mei 2013, 16:48 |
|
|
Freak
Still standing ! schreef: in de kantenwinkel van de morgen (i know, i know... ) was er enen met grote stelligheid aan het zeggen dat het volgend seizoen (reeds) op Dender spelen zal worden... ik wist niet dat jij een liefhebber bent van kant... |
| 08 Mei 2013, 17:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor schreef: Still standing ! schreef: in de kantenwinkel van de morgen (i know, i know... ) was er enen met grote stelligheid aan het zeggen dat het volgend seizoen (reeds) op Dender spelen zal worden... ik wist niet dat jij een liefhebber bent van kant... Brugse kant _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Mei 2013, 17:04 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor schreef: Still standing ! schreef: in de kantenwinkel van de morgen (i know, i know... ) was er enen met grote stelligheid aan het zeggen dat het volgend seizoen (reeds) op Dender spelen zal worden... ik wist niet dat jij een liefhebber bent van kant... wel als mijn Sandra het draagt gvd uw hobby is zeker mijn tikfouten er uit halen ? ik maak het u te gemakkelijk wel ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 08 Mei 2013, 17:14 |
|
|
Freak
Still standing ! schreef: El Corredor schreef: Still standing ! schreef: in de kantenwinkel van de morgen (i know, i know... ) was er enen met grote stelligheid aan het zeggen dat het volgend seizoen (reeds) op Dender spelen zal worden... ik wist niet dat jij een liefhebber bent van kant... wel als mijn Sandra het draagt gvd uw hobby is zeker mijn tikfouten er uit halen ? ik maak het u te gemakkelijk wel ![]() in principe hou ik me daar niet mee bezig, maar voor u maak ik gerust wat tijd vrij... soit, hopelijk klopt het natuurlijk niet wat je hebt opgevangen |
| 08 Mei 2013, 17:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
was er hier niet gezegd geweest dat onze voorzitter vorige week een afspraak had om rond de tafel te gaan zitten met het stadsbestuur ivm stadionproblematiek ?
Akelig stil ... ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 09 Mei 2013, 17:57 |
|
|
Duivelke
Geen letter te vinden over stadion in verslag gemeenteraad van 7 mei.
http://www.aalst.be/default.asp?siteid= ... =2013#2013 |
| 09 Mei 2013, 23:30 |
|
|
Duivelke
Zo zou het masterplan van de siesegemkouter moeten aangepast worden.
Ze willen veel groen voorzien, dus wat de grasmat betreft, dat zit al goed. https://docs.zoho.com/file/cm31cf77a1aa ... 89563ca07c |
| 09 Mei 2013, 23:33 |
|
|
ik mag er vanuit gaan dat er geen goed nieuws voortgekomen is uit zijn gesprek, want anders hadden we het wel al mogen vernemen zeker.
![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 09 Mei 2013, 23:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Ik vind dit toch nimeer kunnen hoor! Zowel van ons bestuur (geen communicatie) als van het stadbestuur (veel te laks om een echte beslissing te nemen!)
Binne x aantal weken begint u voorbereiding, ge kunt nog geen abbonementverkoop starten omdat ge ni weet waar ge gaat spelen volgend jaar?! ONGEZIEN!! En dat voor zo een stad... ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 10 Mei 2013, 6:30 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
hansken schreef: Ik vind dit toch nimeer kunnen hoor! Zowel van ons bestuur (geen communicatie) als van het stadbestuur (veel te laks om een echte beslissing te nemen!) Binne x aantal weken begint u voorbereiding, ge kunt nog geen abbonementverkoop starten omdat ge ni weet waar ge gaat spelen volgend jaar?! ONGEZIEN!! En dat voor zo een stad... ![]() Juist omwille van deze stilte omtrent ons stadion ga ik ervan uit dat we volgend seizoen gewoon weer in ons eigen stadion spelen. Echt het allerlaatste jaar deze keer, maar nu voor echt he ... ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 10 Mei 2013, 7:35 |
|
|
The Blackwans schreef: hansken schreef: Ik vind dit toch nimeer kunnen hoor! Zowel van ons bestuur (geen communicatie) als van het stadbestuur (veel te laks om een echte beslissing te nemen!) Binne x aantal weken begint u voorbereiding, ge kunt nog geen abbonementverkoop starten omdat ge ni weet waar ge gaat spelen volgend jaar?! ONGEZIEN!! En dat voor zo een stad... ![]() Juist omwille van deze stilte omtrent ons stadion ga ik ervan uit dat we volgend seizoen gewoon weer in ons eigen stadion spelen. Echt het allerlaatste jaar deze keer, maar nu voor echt he ... ![]() Daar kan ik inkomen, maar het minste wat men zou kunnen doen dan, is een bericht de wereld insturen. Men is aan het hervallen : kommunikatie 00,00; ondanks eerdere beloften dienaangaande._________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 10 Mei 2013, 7:52 |
|
| Pagina 64 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 62 63 64 65 66 … 462 Volgende |